ГоловнаФорумКазиноTotoGaming Casino - загальне обговорення

TotoGaming Casino - загальне обговорення

4 міс. тому від Brunkozoroski
|
1 692 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
4 міс. тому
Тут ви можете обговорити TotoGaming Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
4 міс. тому

це казино опублікувало таке повідомлення англійською мовою: «Веб-сайт найближчим часом не буде доступний, тому, будь ласка, увійдіть до свого облікового запису, щоб зняти всі свої кошти».»»

Веб-сайт скоро не буде доступний, тому, будь ласка, увійдіть у свій обліковий запис, щоб зняти всі свої кошти.!!!

Автоматичний переклад.
Brunkozoroski
4 міс. тому

Дякую за цю інформацію; це, безсумнівно, буде корисним і для інших.👌

Я повідомлю нашу групу даних, щоб побачити, чи зможуть вони щось дізнатися.

Вам вдалося вивести гроші з казино?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго дня, я намагався підтвердити свій обліковий запис більше двох тижнів, коли мені нарешті вдалося це зробити, я подав запит на зняття коштів тиждень тому, але зняття коштів ще не було переведено на мій рахунок.

Я писав про це в казино вже кілька днів, і вони перестали відповідати на мої повідомлення.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Звичайно, я радий приєднатися до обговорення TotoGaming Casino. Ми можемо обговорити різні ігри, які вони пропонують, які бонуси зараз доступні, або поділитися досвідом щодо виграшів. Якщо хтось має проблеми з обліковим записом або запитання щодо відповідальної гри, це, безперечно, гарне місце для обговорення. Я також хотів би знати, яким методам оплати ви віддаєте перевагу і чому.


Змінено Romi 3 міс. тому
Причина: Реклама
Автоматичний переклад.
maria.n
3 міс. тому

Я подав запит на зняття коштів 22 серпня, який був схвалений казино, але кошти ще не надійшли на мій рахунок.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Минулого тижня, 22 серпня, я дійсно прошу вилучення, але я не відновлюю

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго дня, я намагався підтвердити свій обліковий запис більше двох тижнів, коли мені нарешті вдалося це зробити, я подав запит на зняття коштів тиждень тому, але зняття коштів ще не було переведено на мій рахунок.

Я писав про це в казино вже кілька днів, і вони перестали відповідати на мої повідомлення.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони вам щось пояснили щодо затримки? Коли ви востаннє отримували від них повідомлення?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Звичайно, я радий приєднатися до обговорення TotoGaming Casino. Ми можемо обговорити різні ігри, які вони пропонують, які бонуси зараз доступні, або поділитися досвідом щодо виграшів. Якщо хтось має проблеми з обліковим записом або запитання щодо відповідальної гри, це, безперечно, гарне місце для обговорення. Я також хотів би знати, яким методам оплати ви віддаєте перевагу і чому.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ви граєте в цьому казино? Можливо, ви б хотіли розповісти нам про свій досвід?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Минулого тижня, 22 серпня, я дійсно прошу вилучення, але я не відновлюю

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чи ваш обліковий запис там уже повністю перевірено? Важливо пройти процес верифікації, щоб мати можливість зняти свій виграш.

Якою інформацією ви володієте щодо свого відкликання, якщо така є? У своєму акаунті або зі служби підтримки казино.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Я пишу їм щодня вже тиждень і не отримав жодної відповіді.

Коли я підтвердив свій обліковий запис, відповідь надійшла через дві години

Автоматичний переклад.
kaczka381
3 міс. тому

Привіт!

Якщо я правильно розумію, ви отримали певну відповідь, але це було досить давно. Якщо я не помиляюся, ви чекали вже більше 14 повних днів, це так? Чесно кажучи, я думаю, що настав час подати ще одну скаргу. 🙁


Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

22 серпня казино верифікувало мій рахунок і відправило кошти, але кошти ще не надійшли на мій рахунок.

Відтоді казино взагалі перестало відповідати на мої повідомлення.

Як ви думаєте, мені подати скаргу чи почекати?

Автоматичний переклад.
kaczka381
3 міс. тому

Що ж, у вас є можливість подати скаргу, і ви вирішуєте, чи зробити це зараз, чи трохи почекати. На мою думку, ви повинні подати його, особливо якщо казино перестало відповідати. Наша команда напевно буде рада розібратися у всьому цьому.

Будь ласка, повідомте нам, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Казино припинило роботу, 2 місяці я надсилав документи, верифікував свій рахунок і казино змогло заплатити мені 60 євро, це жарт і непорозуміння

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Казино закрито!

Автоматичний переклад.
Brunkozoroski
2 міс. тому

а тобі гроші заплатили? Я намагався підтвердити свій обліковий запис два місяці, але це не спрацювало, і я надсилав їм нові документи щодня

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Казино припинило роботу, 2 місяці я надсилав документи, верифікував свій рахунок і казино змогло заплатити мені 60 євро, це жарт і непорозуміння

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

привіт

Отже, ви все-таки отримали гроші, чи не так? Сподіваюся, я вас правильно зрозумів. Якщо я зробив, чому я радий, ви можете нарешті відкласти це.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Я не отримав цих грошей, якби отримав, то більше б нічого тут не писав

Кошти зникли з рахунку гравця в казино, але не надійшли на мій банківський рахунок, тому я не розумію, як це могло статися

Автоматичний переклад.
kaczka381
2 міс. тому

О, так це була помилка в перекладі, мабуть.🤷‍♀️ Вибачте за це.

Чи отримали ви якісь пояснення щодо цього від служби підтримки? Або вони взагалі з вами не спілкувалися?

Давайте подивимося, як наша команда впорається з вашою скаргою , навіть якщо у вас не дуже хороший досвід минулого разу. Правда?🤔


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого