7 міс. тому
Тут ви можете обговорити TombRiches Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, der maximale cashout mit dem willkommensbonus ist laut dem ToS: Максимальний виграш, який буде виплачено на ПЕРШІ 4 ДЕПОЗИТИ у «Бонусі вітального пакету», становить 10 разів від зробленого депозиту, але не більше ніж: 10 000 євро / 10 000 USD / 15 000 AUD / 15 000 CAD / 50 000 PLN / 10 000 CHF / 15 000 NZD. Зверніть увагу, що будь-яка сума, яка перевищує суму, буде конфіскована до того, як ви надішлете запит на зняття. Також bitte einmal updaten 🙂
Hallo, der maximale cashout mit dem willkommensbonus ist laut dem ToS: The maximum winnings that will be paid to the FIRST 4 DEPOSITS in the "Welcome Pack Bonus" are x10 of the deposit made, but no more than: 10 000 EUR / 10 000 USD / 15 000 AUD / 15 000 CAD / 50 000 PLN / 10 000 CHF / 15 000 NZD. Please note that any amount in excess will be forfeited prior to requesting a withdrawal. Also bitte einmal updaten 🙂
Привіт. Не могли б ви переписати свій пост, щоб його можна було перекласти? Я не впевнений, що тут сталося, але це не було перекладено, і більшість користувачів не зможуть це зрозуміти.🤷♀️
Можливо, ви маєте на увазі цей вітальний бонус ?
Hello. Could you rewrite your post, please, so it can be translated? I'm not sure what happened here, but it did not get translated, and most of the users will not be able to understand it.🤷♀️
Are you referring to this welcome bonus, perhaps?
Максимальний виграш, який можна виплатити, становить 10-кратну суму депозиту [від вітального бонусу]
The maximum winnings that can be paid out is 10x the deposit amount [from the welcome bonus]
Ви маєте на увазі бонус, який надіслала Ромі, який є на нашому сайті? У будь-якому разі я передав його нашій групі обробки даних, щоб вони переглянули його, і якщо вони це зроблять, вони обов’язково змінять це.
Дякую, що звернули увагу.
Ви грали з цим бонусом і чи вдалося вам щось завантажити з нього? 🙂
Do you mean from the bonus that Romi sent, which we have on our site ? Anyway, I've passed it on to our data team to take a look at it, and if they do, they'll change it for sure.
Thanks for noticing.
Did you play with this bonus and did you manage to upload something from it ? 🙂
Я грав у цьому казино з великим задоволенням. Я здійснив успішне зняття та депозит
Я був повністю підтверджений, що я грав чесно
тепер це мало, я виграю на слоті, і вони приходять із купою виправдань, щоб я не отримав свої гроші, вони кажуть, що ваш рахунок розслідується, і моє зняття призупинено вже понад 72 години, і я не отримую будь-яка інформація про те, чому це так. Раніше я успішно знімав кошти, і я отримую свої кошти протягом 1 дня, а тепер, оскільки я заробив від 15 до 20 тисяч, вони виправдовуються, чому я можу зробити, щоб отримати свій виграш
I have been playing with very much enjoying at this casino. I have made successful withdrawal and deposit
I have been fully verified I have been playing fairly
now this thin is I have hitting big on a slot and they are coming with bunch off excuses so I don't get my money they say your account is under investigation and my withdrawal is on hold already for over 72h and I don't get any information about why this is. I have withdrawal successfully before and I recieve my fund within 1 day and now because I have been hitting big between 15-20k they are making excuses why can I do to get my winnings
Я зіграв у survival time у казино tombbrich. Я успішно зняв 3 рази на загальну суму 2500 євро
тепер я виграв на слоті 17k, і вони кажуть, що мій рахунок розслідується, і вони витрачають так багато часу без будь-якої причини, щоб виплатити мені, що я можу зробити?
I have played survival time at tombbrich casino I have made successfully withdraw 3 times of a total of €2500
now I have won on a slot 17k and they are saying that my account is under investigation and they are taking so much time for no reason to pay me what can I do?
Привіт, вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили.
Я б сказав, що з таким великим виграшем більшість казино проводять розслідування, і вам, ймовірно, доведеться почекати, тому що вони перевірятимуть ігровий процес та інші речі, щоб побачити, чи все було згідно з правилами. Це може зайняти деякий час, і вони, ймовірно, не дадуть вам жодної інформації, поки це не буде зроблено, але я бачив, що це казино має досить хороший індекс безпеки , тому я сподіваюся, що вони підійдуть до всього відповідально та чесно. Мене також заспокоїв би той факт, що ви отримували від них гроші в минулому, тому я б не став скептично ставитися відразу.
У будь-якому випадку, ви намагалися запитати, чому 10k зникли? Мені було б цікаво дізнатися, яка причина в казино.
Звичайно, якщо нічого не зміниться і зв’язку з казино немає, і вони вас ігнорують, ми постараємося допомогти, але я б дав цьому ще трохи часу і постарався терпіти.
Як ти думаєш, ти впораєшся?
Hello, I'm sorry for the situation you've gotten yourself into.
I would say that with such a big win, most casinos do an investigation and you'll probably have to wait because they'll be checking the gameplay and various other things to see if everything was in accordance with the rules. It might take some time and they probably won't give you any information until it's done, but I've seen that casino has a pretty good safety index, so I hope they will approach everything responsibly and fairly. I would also be reassured by the fact that you have received money from them in the past, so I wouldn't be skeptical right away.
Anyway, have you tried asking why the 10k disappeared ? That's something I'd be interested to know what the casino's reason was.
Of course, if nothing changes and there is no communication with the casino and they ignore you, we will try to help, but I would give it some more time and try to be patient.
Do you think you can handle it?
Привіт, наприкінці я вперше зняв 5 тис. Я ще не отримав їх, але я зміг це зробити, тож слава богу, що це справедливе казино! Це були дні стресу, але врешті все вирішилося! 10 тисяч, які вони тримають, були з тієї причини, що я маю принаймні щось зняти, якщо все було зроблено з перевірками, це також добре, що вони це роблять. Тож вони залишили це для мене як суму економії, тому що спочатку було 25 тисяч, а через розчарування я втратив 9 тисяч. Я повідомлятиму вам, якщо отримаю кошти на свій банківський рахунок
Hi you where right at the end I had made the first withdrawal off 5k did not recieve it yet but I was able to do the withdrawal so thank god this is a fair casino! It were stress full days but at the end solved! The 10k they hold that was for the reason that I have at least something to withdraw if it was all done with the check ups that's also a good thing they do that. So they kept it for me as a save amount because had 25k first and because off frustration I lost 9k I will keep you updated if I recieve the funds in my bank account
Привіт, що вам подобається в сервісі? Чи є у вас досвід роботи з казино, яким ви хотіли б поділитися з нами? Думаю, може підійти.
Вперед 😀
Hi, what do you like about the service ? Do you have any experience with the casino that you would like to share with us ? I think it might be suitable.
Go ahead 😀
Привіт, наприкінці я вперше зняв 5 тис. Я ще не отримав їх, але я зміг це зробити, тож слава богу, що це справедливе казино! Це були дні стресу, але врешті все вирішилося! 10 тисяч, які вони тримають, були з тієї причини, що я маю принаймні щось зняти, якщо все було зроблено з перевірками, це також добре, що вони це роблять. Тож вони залишили це для мене як суму економії, тому що спочатку було 25 тисяч, а через розчарування я втратив 9 тисяч. Я повідомлятиму вам, якщо отримаю кошти на свій банківський рахунок
Hi you where right at the end I had made the first withdrawal off 5k did not recieve it yet but I was able to do the withdrawal so thank god this is a fair casino! It were stress full days but at the end solved! The 10k they hold that was for the reason that I have at least something to withdraw if it was all done with the check ups that's also a good thing they do that. So they kept it for me as a save amount because had 25k first and because off frustration I lost 9k I will keep you updated if I recieve the funds in my bank account
Дякую за роз’яснення, тепер я почекаю, чи отримаєте ви свої гроші, і чи не виникне проблем із виведенням. Якщо щось виникне, не соромтеся зв’язатися, і ми спробуємо допомогти.
Я твердо вірю в хороший кінець. ☘️
Thanks for the clarification, well now I'll wait to see if you get your money and if there won't be any problem with the withdrawal. If something comes up, feel free to get in touch and we'll try to help.
I firmly believe in a good ending. ☘️
Казино надіслало мені електронний лист з рекламою, і я, звісно, був залежний, вирішив грати. Казино нагадувало казино kingbilly, і я запитав їх про це, чи це їхній дочірній сайт, і отримав відповідь: так, але з моєю власною ліцензією. Однак перед депозитом у мене виникли проблеми, і я зв’язався з чатом, мій депозит не надійшов на ігровий рахунок, і я запитав, чи може це бути пов’язано з самоблокуванням kingbilly casino? Я також оголосив, що я закритий у казино kingbilly через проблему з грою, вони лише підтвердили, що я можу грати та робити депозит (відповідальний?). Оскільки я вже маю досвід, що казино конфіскувало мій великий виграш через блокування дочірнього казино (справа навіть довго обговорювалася на casinoguru і вирішилася на мою користь), казино ніколи не слідкувало за цим. тому я вирішила відразу запитати, чи тут те саме, вони сказали, що ні, ви можете грати. Хоча я навіть визнав свою проблему з іграми, це не турбувало оператора.
Але насправді чи отримав би я коли-небудь свій виграш, тому що до того, як депозит надійшов на ігровий рахунок, я оголосив, що є проблемним гравцем, і закрив, наприклад, kingbilly kasono.
Я впевнений, що якби я виграв, вони б пояснили в своїх умовах використання, що у мене проблеми з іграми, мені б не дозволили зареєструватися та анулювали б мої виграші.
умови використання завжди проти гравця, і вони знайдуть причину. Це завжди виграшна ситуація для операторів curaco, погана ситуація для вразливого гравця.
Справа в тому, що я ставлю під сумнів відповідальні інструменти казино і дії операторів чату по відношенню до проблемних гравців, мабуть це для них не важливо.
the casino sent me an ad email and of course, addicted, I decided to play. The casino resembled kingbilly casino and I asked them about this if this is their sister site and I got the answer yes but with my own license. However, before the deposit I faced problems, and I contacted the live chat, my deposit did not arrive in the game account and I asked if it could be due to the self-locking of kingbilly casino? I also announced that I am closed at kingbilly casino due to a game problem, they only confirmed that I can play and deposit (responsible?). Since I already have the experience that the casino confiscated my big winnings due to the blocking of the sister casino (the case was even discussed at casinoguru for a long time and was decided in my favor), the casino never followed this. so I decided to ask right away if the same thing happened here, they said no, you can play. Although I even admitted my gaming problem, it didn't bother the operator.
But in reality, would I have ever received my winnings because before the deposit arrived in the game account I announced that I was a problem player and closed for example with kingbilly kasono.
I'm sure if I had won, they would have explained in their terms of use that I have a gaming problem, I wouldn't have been allowed to register and voided my winnings.
the terms of use are always against the player and they will find a reason. This is always a win win situation for the curaco operators, a bad situation for the vulnerable player.
The fact is that I question the casino's responsible tools and the actions of the chat operators towards problem players, apparently this is not important to them.
kasino lähettivät minulle mainos sähköpostia ja tietenkin riippuvaisena sorruin pelaamaan. Kasino muistutti kingbilly kasinoa ja kysyin tästä heiltä että onko tämä heidän sisarsivusto sain vastaukseksi kyllä mutta omalla lisenssillä. Kuitenkin ennen talletusta kohtasin ongelmia, ja otin yhteyttä livechattiin, talletukseni ei saapunut pelitilille ja kysyin voisiko se johtua kingbilly kasinon itsesulusta? Ilmoitin myös että olen suljettu kingbilly kasinolla peliongelman takia, he vain vahvistivat että saan pelata ja tallettaa (vastuullista?) . Koska minulla on jo kokemusta että casino takavarikoi ison voittoni sisarkasino eston takia (tapausta puitiin jopa casinogurussa pitkään ja päätettiin minun hyväkseni) kasino ei koskaan vaan noudattanut tätä. joten päätin kysyä heti tapahtuisiko täällä samoin, sanottiin ei, voit pelata. Vaikka myönsin jopa peliongelmani se ei haitannut operaattoria.
Mutta todellisuudessa olisinko koskaan saanut voittojani koska ennen kuin talletus saapui pelitilille ilmoitin että olen ongelma pelaaja ja suljettu esimerkiksi kingbilly kasonolla.
Olen varma jos olisin voittanut he olisivat perustelleet käyttöehtoihinsa, että olen peliongelmainen en olisi saanut rekisteröityä ja mitätöinyt voittoni.
käyttöehdot ovat aina pelaajaa vastaan ja he löytävät kyllä syyn. Tämä on aina win win tilanne curacon operaattoreille, ikävä tilanne haavoittuvalle pelaajalle.
Fakta on se, että kyseenalaistan kasinon vastuullisia työkaluja ja chat operaattoreiden toimia ongelmapelaajia kohtaan, heillä nähtävästi tämä ei ole tärkeää.
Привіт, це досить складна ситуація, але я б сказав наступне. Якщо ви згадали про залежність, і вони щось написали в положеннях і умовах, і вони все одно дозволяють вам грати тут і кажуть, що це нормально, тоді я б це сприйняв саме так. Якщо ви можете внести депозит і грати без проблем, але ви не можете зняти через це, це несправедливо, оскільки вони навіть не повинні дозволяти вам грати.
Що стосується самовиключення, якщо це відбувається в одному казино, але в умовах прямо не вказано, що якщо ви робите це в одному, це вплине на дочірнє казино або групу, тоді це має бути добре.
Отже, якщо ви грали тут і виграли гроші, з моєї точки зору, ви повинні отримати кошти.
Тому обов’язково повідомте нам, як це відбувається, і якщо у вас виникнуть проблеми чи ні, ми спробуємо вам допомогти.
Звичайно, найкраще було б не грати, якщо у вас є залежність від азартних ігор, оскільки це може спричинити лише проблеми в майбутньому.
Якщо вам цікаво, ви можете прочитати всю необхідну інформацію про відповідальне ставлення до азартних ігор і, можливо, вам допоможуть.
Тому я почекаю і побачу, чи буде щось розвиватися чи ні.
Hello, it's quite a complicated situation, but I would say the following. If you mentioned addiction and they have something written in the terms and conditions and they still let you play here and said it's okay, then that's how I would take it. If you can deposit and play unproblematically but you can't withdraw because of this thing, it's not fair as they shouldn't even let you play.
As for self-exclusion, if it's the case in one casino but it's not explicitly written in the terms that if you do it in one, it affects the sister casino or group, then it should be fine.
So if you played here and won money, from my point of view you should get the funds.
So be sure to let us know how it goes and if you have issues or not, if you do, then we will try to help you.
Of course the best thing would be not to play if you have a gambling addiction, because it can only cause problems in the future.
If you are interested, you can read all the relevant information about Responsible Gambling and maybe you will get some help.
I will therefore wait and see whether something develops or not.
Так, я такий самий. Однак я просто збентежений, як казино реагує на проблемних гравців. Їм здається, що це не актуально і не їх робота в це втручатися. Я був здивований, коли сказав їм, що я проблемний гравець, замість того, щоб закрити мене, вони дозволили мені грати.
Yes, I'm the same way. However, I'm just confused how the casino reacts to problem players. It seems to them that it is not relevant and it is not their job to interfere with it. I was surprised when I told them that I was a problem player, instead of shutting me down, they allowed me to play.
Kyllä olen samaa miltä. Olen kuitenkin vaan häkeltynyt miten kasino reagoi ongelma pelaajiin. Heille nähtävästi se ei ole oleellista eikä heidän tehtävä ole puuttua siihen. Olin yllättynyt kun kerroin olevani ongelmapelaaja he sen sijaan että sulkisivat minut antoivat luvan pelata.
Але, як усім відомо, коли мова заходить про казино Кюрасао, у них є власні умови, і навіть ліцензійний орган не допоможе гравцеві, тому що з ним неможливо зв’язатися. Тож я все ще переконаний, що ситуація виграшна для казино. Вони дозволяють проблемному гравцеві грати, якщо він програє, виграє казино, якщо він виграє, виграє казино, а виграш анулюється, посилаючись на умови використання «ви не повинні були відкривати рахунок як азартний залежний»
But as everyone knows when it comes to Curacao casinos, they have their own terms and conditions and even the licensing authority is no help to the player because it is impossible to reach them. So I am still convinced that the situation is win win for the casino. They allow a problem player to play, if he loses, the casino wins, if he wins, the casino wins and the win is voided, citing the terms of use "you shouldn't have opened an account as a gambling addict"
Mutta kuten jokainen tietää kun kyse on curacon kasinoista heillä on omat ehdot ja käyttöehdot ja edes lupaviranomainen ei ole pelaajan apuna koska heitä on mahdotonta tavoittaa. Joten olen edelleen vakuuttunut että tilanne on win win kasinolle. Sallivat ongelmapelaajan pelata, jos hän häviää kasino voittaa, jos hän voittaa kasino voittaa ja voitto mitätöidään käyttöehtoihin perustellen "et olisi saanut avata tiliä peliriippuvaisena"
Так, я такий самий. Однак я просто збентежений, як казино реагує на проблемних гравців. Їм здається, що це не актуально і не їх робота в це втручатися. Я був здивований, коли сказав їм, що я проблемний гравець, замість того, щоб закрити мене, вони дозволили мені грати.
Yes, I'm the same way. However, I'm just confused how the casino reacts to problem players. It seems to them that it is not relevant and it is not their job to interfere with it. I was surprised when I told them that I was a problem player, instead of shutting me down, they allowed me to play.
Kyllä olen samaa miltä. Olen kuitenkin vaan häkeltynyt miten kasino reagoi ongelma pelaajiin. Heille nähtävästi se ei ole oleellista eikä heidän tehtävä ole puuttua siihen. Olin yllättynyt kun kerroin olevani ongelmapelaaja he sen sijaan että sulkisivat minut antoivat luvan pelata.
Я б сказав, що іноді це досить поширене явище, якщо ви прямо не скажете, що хочете закрити обліковий запис або самовиключитися. Я відчуваю, що деякі казино не сприймають такі речі серйозно, і я не хочу бути конкретним або говорити, що це так, але я стикався з низкою прикладів, коли в основному навіть залежні гравці мали заохочували грати в казино. На мій погляд, це не правильний підхід, і казино повинні справді захищати таких гравців. Але поки вони вносять депозит і втрачають гроші, я вважаю, що це нормально для них. Це сумно, але не кожне казино так робить, але деякі роблять. 😥
I'd say that's sometimes pretty common, unless you explicitly say you want to close the account or be self-excluded. I have a feeling that some casinos don't take this kind of thing that seriously, and I don't want to be specific or say that this is the case, but I've encountered a number of examples where basically even addicted players have been encouraged to play in the casino. This is not the right approach in my opinion and casinos should really protect such players. But as long as they deposit and lose money, I suppose it's okay for them to do so. It's sad and not every casino does it, but some do. 😥
Tomb Riches зробив бонус. Якщо хтось грає. Ви можете отримати 25 безкоштовних обертань за депозит 20 євро. Я не бачив, щоб це було опубліковано на сайті, тому я подумав, що хтось може пропустити це. Його показали лише в соцмережах. Отримати його можна до 4 липня.
Tomb Riches made a bonus. If anyone's playing. You can get 25 free spins for a €20 deposit. I didn't see it published on the site, so I thought someone might miss it. It was only shown on social media. You can claim it until July 4.
Спасибі за інформацію. Тільки спробуйте не робити тут реклами, будь ласка. Це заборонено на нашому форумі.
Можливо, ви виграли з цим бонусом?
Thank you for the information. Just try not to advertise here, please. It is not allowed on our forum.
Did you have any wins with this bonus, perhaps?
Привіт, ти намагаєшся відвідати казино, щоб зробити замітку?
хлопці дивляться на свої слоти playngo, особливо на слоти «книги».
вони збійні, ви отримуєте 2 розсіювання, а третє завжди в останньому рядку й мимо одного.
весь час, тому я вирішив більше ніколи не грати тут.
Hi there, are u trying the casino before to make ur note ?
guys look at their playngo slots, especially the « books » slots .
they are glitched , u get 2 scatters and the third is allways on the last row and past by one.
all the time, so I decided to never play here anymore.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.