ФорумКазиноThunderbolt Casino - загальне обговорення

Thunderbolt Casino - загальне обговорення

1 рік тому від lizadupreez
|
2419 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Thunderbolt Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Просто хочу сказати, що я дуже розчарований у Thunderbolt Casino. Я граю там уже кілька років і шокований тим, як вони розглянули мою скаргу. Якщо вони так ставляться до своїх постійних клієнтів, я більше не хочу бути частиною них. Двічі подумайте, перш ніж грати в Thunderbolt.

Автоматичний переклад.
lizadupreez
1 рік тому

Ой, вибачте, казино раптово перестало реагувати на вашу скаргу .

Іноді навіть таку ситуацію можна вирішити пізніше. Ми побачимо.

Дякую, що поділилися своїми почуттями. Здається, ви були задоволені досі. 🙁


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Після року перевірки мого облікового запису вони забрали два зняття коштів і бонусний заробіток у розмірі 109 000 рандів, що еквівалентно 5000 євро.

Це шахрайське казино

Питання в тому... Чому вони дозволяють мені зареєструватися і грати...

Якщо після всього цього вони зменшать мій заробіток до 0 і обмежать мене, оскільки я з Іспанії, а не з Південної Африки, мій заробіток буде зменшено до 0 із 109 000 рандів.

Це поганий бізнес, ненадійний, фальшивий, який краде ілюзії, для людей, яким він може знадобитися, навіть якщо вони з іншої країни.

Це обман, не довіряйте цьому казино заради свого блага

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

file Після року перевірки мого облікового запису вони забрали два зняття коштів і бонусний заробіток у розмірі 109 000 рандів, що еквівалентно 5000 євро.

Це шахрайське казино

Питання в тому... Чому вони дозволяють мені зареєструватися і грати...

Якщо після всього цього вони зменшать мій заробіток до 0 і обмежать мене, оскільки я з Іспанії, а не з Південної Африки, мій заробіток буде зменшено до 0 із 109 000 рандів.

Це поганий бізнес, ненадійний, фальшивий, який краде ілюзії, для людей, яким він може знадобитися, навіть якщо вони з іншої країни.

Це обман, не довіряйте цьому казино заради свого блага

Автоматичний переклад.
Nito376
2 міс. тому

Привіт, я бачив, що ти скаржишся на це, і зрештою ти перестав відповідати.

Однак, щодо бонусу, чи з самого початку ви знали, що не можете його взяти? Як вам взагалі вдалося його отримати? Для перевірки чого знадобився рік?

Не могли б ви пояснити мені це?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Так, Яро. Найсмішніше, чому вони дають мені бонус, якщо я не можу вивести прибуток пізніше?

І перевірка тривала рік, тому що вони вимагали електронної пошти, яка прийшла додому в листі... Я не отримую багато електронних листів... Або банківський прошарок, який не оцінив, або скріншоти моїх банків на моє ім’я, або фотографії документів, що посвідчують особу, або карток, все, що вони знали, мало для перевірки мого рахунку, справа в тому, що 109 000 африканських рандів, що еквівалентно 5000 євро, вони взяли їх із казино, вони залишили мене на 0 і двічі зняли 5000 рандів і 500 африканських рандів було скасовано, вони виключили мене з виграшів за те, що я не з країни, після того, як дали мені бонус... Розблоковано... І отримати цю суму прибутку сумна, але правдива історія

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

filefile Це скріншоти, які мені вдалося отримати

Автоматичний переклад.
Nito376
2 міс. тому

Привіт,

Я б сказав, що це справді поганий досвід клієнтів. Відверто кажучи, деякі казино все ще стверджують, що неможливо обмежити країни, бонуси чи ігри на програмному рівні, яке б легко запобігло такій ситуації. 🙁

Не могли б ви відповісти на хороші запитання, які Яро поставив вам раніше? Я б сказав, що необхідно розуміти всі наслідки. Дозвольте мені повторно опублікувати ці запитання для вас:

«Однак, що стосується бонусу, ви з самого початку знали, що не можете його взяти? Як вам взагалі вдалося його отримати?»

Виходячи з того факту, що казино продовжує згадувати такі країни, як «Південна Африка, Намібія, Свазіленд, Лесото та Мозамбік», як виключені з цього бонусу та пов’язаної виплати, я принаймні дуже збентежений. Як ця інформація пов’язана з Іспанією? Якщо я не помиляюся, у вашому посвідченні написано ESP. Але ви продовжуєте говорити про африканські ранди. У будь-якому випадку, ви намагалися вказати на це службі підтримки? Я вважаю, що вам слід повторно відкрити свою скаргу, якщо це все ще можливо. Будь ласка, переконайтеся, що ви не кидаєте його знову.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, Радка, відповідно до Thunderbol Casino є деякі умови.

Однак мені дозволили грати через Бонус, мені дозволили його розблокувати, і мені дозволили додати певні виграші та зняття коштів, які для мене були скасовані.

Вони не дозволяють мені повторно відкрити справу в казино Guru.

Я, чесно кажучи, збентежений усім цим.

У pokerstar, казино 777, у мене ніколи не було подібних проблем.


Автоматичний переклад.
Nito376
2 міс. тому

Ну, я думав, що перегляд вашої старої справи допоможе мені зрозуміти деталі.

На жаль, не сталося. Наскільки я можу судити, ви надали кілька фотографій про ваші спроби пройти перевірку, які були низької якості та нечитабельними. Не дивно, що казино не могло скористатися жодним із них. Після цього вас попросили надати зв’язок між вами та казино, щоб дізнатися, чи можна прийняти інші зображення, або з’ясувати, чи інша проблема блокує процедуру. Ви відповіли важким для розуміння коментарем, у якому стверджували, що «5200 євро, вибачте, 109 000,21 р. Я не можу перестати грати в європейську рулетку з максимальними рангами до потрійок у слоті. Я цього не розумію, я спробував це з документами тисяча фотографій і нічого, за що вони не хочуть платити після того, як скористалися рекламною акцією 1 місяць намагався перевірити, люди сміються наді мною, вони вважають мене за оману"

Пізніше ви нагадали silet, проігнорувавши запити надати вищезазначене повідомлення.

Кожного разу, коли я ставлю таке ж конкретне запитання, ти не можеш відповісти, чи не так? 🙂

Я маю на увазі, що за таких обставин надзвичайно важливо давати змістовні відповіді. Тому що якщо ви цього не зробите, ми не заїдемо далі.

Будь ласка, зосередьтеся на цьому:

Ви з самого початку знали, що не можете отримати бонус?

Як вам взагалі вдалося отримати бонус?

Виходячи з того факту, що казино продовжує згадувати такі країни, як «Південна Африка, Намібія, Свазіленд, Лесото та Мозамбік», як виключені з цього бонусу та пов’язаної виплати, я принаймні дуже збентежений. Як ця інформація пов’язана з Іспанією?

Якщо я не помиляюся, у вашому посвідченні написано ESP. Але ви продовжуєте говорити про африканські ранди. У будь-якому випадку, ви намагалися вказати на це службі підтримки?

Я чекаю вашої наступної відповіді. 🙏



Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Радка.

На запитання Чи знаєте ви, що не можете отримати бонус?

Я цього не знав, але якщо ви приймаєте умови з самого початку... Мені дивно, що вони дали мені бонус, від якого я насправді не отримаю жодного прибутку... Мені дивно, що Мені довелося розблокувати його, щоб не мати права на прибуток, який я зрештою накопичую.

На запитання як ви отримали бонус?

Я отримав його з промокодом.

На запитання, як ви пов’язали цю інформацію з Іспанією?

Через Google, у всьому світі, на веб-сайті гри, через реєстрацію в казино за допомогою мого ідентифікатора та подальшої верифікації.

На запитання... Ви пробували повідомити про це підтримку?

Я надіслав електронний лист до служби підтримки казино thunderbol

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Радка.

На запитання Чи знаєте ви, що не можете отримати бонус?

Я цього не знав, але якщо ви приймаєте умови з самого початку... Мені дивно, що вони дали мені бонус, від якого я насправді не отримаю жодного прибутку... Мені дивно, що Мені довелося розблокувати його, щоб не мати права на прибуток, який я зрештою накопичую.

На запитання як ви отримали бонус?

Я отримав його з промокодом.

На запитання, як ви пов’язали цю інформацію з Іспанією?

Через Google, у всьому світі, на веб-сайті гри, через реєстрацію в казино за допомогою мого ідентифікатора та подальшої верифікації.

На запитання... Ви пробували повідомити про це підтримку?

Я надіслав електронний лист до служби підтримки казино thunderbol

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я б сказав, що я все ще не розумію, що ви намагаєтеся сказати тут:

На запитання, як ви пов’язали цю інформацію з Іспанією?
Через Google, у всьому світі, на веб-сайті гри, через реєстрацію в казино за допомогою мого ідентифікатора та подальшої верифікації.

Ви згадали країни, які не можуть отримати бонус, але вашу, і тому Іспанії немає серед них, тому ми намагаємося з’ясувати, чому ви взагалі згадуєте ці країни. Крім того, валюта, про яку ви говорите в Іспанії, це євро. Ви з африканської країни, яку згадуєте, чи як це пов’язано з тим, про що ми вас постійно запитуємо?

Крім того, коли ви писали в службу підтримки, що відповіло казино?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Яро

Зазвичай їм заборонено грати та реєструватися в казино через те, що вони з іншої країни.

Що мені здається дивним, так це те, що вони не обмежують мене в грі чи першому бонусі, але вони обмежують мене у виграші.

Щодо африканських рандів як цінності... Обмін валюти був завжди.

І підтримка назавжди залишилася за ним... вони забрали 109 000 африканських рандів з моєї гри та скасували два зняття коштів, тому що я не мав права на бонусні виграші після того, як розблокував його та додав певний прибуток.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Є й інші питання, які я ставлю собі про те, чому вони використовують європейську англійську на веб-сайті казино. Казино Thunderbol використовує африканські ранди європейською англійською мовою, тоді як Іспанія обмежена виграшами від бонусу, який я вже розблокував, перекладаючи все, що служба підтримки та чат підтримки сказали мені слово в слово після року запитань англійською мовою, я зрозумів, що вони не допомагали мені, вони лише намагалися забрати мою надію отримати свої 5000 євро.

Автоматичний переклад.
Nito376
2 міс. тому

Мені щиро прикро це говорити, але схоже, що ви маєте намір уникати прямих відповідей. 😀

Давайте спробуємо ще раз:

«Їм зазвичай заборонено грати та реєструватися в казино через те, що вони з іншої країни».

яка країна Ви приїхали грати з обмеженої країни? Ви тим часом змінили IP-адреси?

У якій валюті ваш рахунок? У якій валюті ви зробили депозит?

"вони забрали 109 000 африканських рандів з моєї гри та скасували два вилучення коштів, тому що я не мав права на бонусний виграш після того, як розблокував його та додав певний прибуток"

Ну, не знаю, що з цього зробити. Пам’ятаєте, ми запитали вас про наступне?

Ви з самого початку знали, що не можете отримати бонус?

Як вам взагалі вдалося отримати бонус?

Чесно кажучи, таке відчуття, що ми досягли межі. М'яч на вашому боці, якщо ви зловите мій дрейф.



Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Радка

Я завжди переконувався, що я з Іспанії, як під час реєстрації в казино, так і під час перевірки свого національного документа, що посвідчує особу на фотографії для казино Thunderbol.

Валютою програми є африканський ранд, тому я припустив, що під час виведення коштів у мій іспанський банк вони автоматично обмінятимуть валюту.

Я не робив депозит, я отримав промо-купон, який я розблокував, а потім додав виграші з ігор.

Я не знав, що я не зможу розіграти бонус, або що я розблокую його, або що я отримаю прибуток у розмірі 109 000 рандів, який у мене конфіскували. Дякую Радко за розуміння.


Автоматичний переклад.
Nito376
2 міс. тому

Я спробував заглянути в казино, і воно також підкидає валюту, яку ви згадали. Вони також підтвердили в чаті, що ви можете зробити депозит у будь-якій валюті, але він все одно відображатиметься як ZAR/ранди.

Якщо ви скажете, що не робили жодного депозиту, чи могли б ви показати, з яким бонусом ви грали, на знімках екрана? Було б добре дізнатися, якими були вимоги, оскільки в більшості випадків застосовується максимальний виведення. Також живий чат знову підтвердив, що ця вимога не поширюється на бездепозитні бонуси, тож, очевидно, саме тому ви не зможете зняти стільки грошей. Я також запитав їх, чи можуть іспанці отримати бонуси без проблем, і вони сказали, що так. У вас також є якісь розмови між вами та казино?

Крім того, казино не залишило вам грошей і забрало їх усі, чи у вас залишилося щось на вашому рахунку?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Яро

Скріншоти, які я опублікував на casino guru, — це вся інформація, яку я міг отримати.

Вони залишили мій рахунок на 0

Дякуємо за розуміння Яро

Автоматичний переклад.
Nito376
2 міс. тому

Було б добре відповісти на всі мої запитання, тому що без цього ми не підемо далі.

З якої країни ви граєте, де зараз перебуваєте?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого