1 рік тому
Тут ви можете обговорити Thunderbolt Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Просто хочу сказати, що я дуже розчарований у Thunderbolt Casino. Я граю там уже кілька років і шокований тим, як вони розглянули мою скаргу. Якщо вони так ставляться до своїх постійних клієнтів, я більше не хочу бути частиною них. Двічі подумайте, перш ніж грати в Thunderbolt.
Just want to say I'm really disappointed in Thunderbolt Casino. I've been playing there for a few years now and is shocked at how they handled my complaint. If this is how they treat their loyal customers I don't want to be part of them anymore. Think twice before you play at Thunderbolt.
Ой, вибачте, казино раптово перестало реагувати на вашу скаргу .
Іноді навіть таку ситуацію можна вирішити пізніше. Ми побачимо.
Дякую, що поділилися своїми почуттями. Здається, ви були задоволені досі. 🙁
Oh, I'm sorry the casino suddenly stopped responding to your complaint.
Sometimes even such a situation can be solved later. We shall see.
Thank you for sharing your feelings. It sounds like you were satisfied untill now. 🙁
Після року перевірки мого облікового запису вони забрали два зняття коштів і бонусний заробіток у розмірі 109 000 рандів, що еквівалентно 5000 євро.
Це шахрайське казино
Питання в тому... Чому вони дозволяють мені зареєструватися і грати...
Якщо після всього цього вони зменшать мій заробіток до 0 і обмежать мене, оскільки я з Іспанії, а не з Південної Африки, мій заробіток буде зменшено до 0 із 109 000 рандів.
Це поганий бізнес, ненадійний, фальшивий, який краде ілюзії, для людей, яким він може знадобитися, навіть якщо вони з іншої країни.
Це обман, не довіряйте цьому казино заради свого блага
After a year of verifying my account, they took away two withdrawals and the bonus earnings of 109,000 rands, equivalent to 5000 euros.
It's a scam casino
The question is.... Why do they let me sign up and play...
If after all this they reduce my earnings to 0 and restrict me because I am from Spain and not South Africa, my earnings will be reduced to 0 out of 109,000 rands.
It is a bad business, unreliable, false, stealing illusions, for people who may need it even if they are from another country.
It is a setup to deceive, do not trust this casino for your own good
Después de un año para verificar mi cuenta. Me quitan dos retiros y las gancias del bono de 109.000 rands lo equivalente a 5000euros.
Es una estafa el casino
La pregunta es.... Porq me dejan inscribirme y jugar...
Si luego después de todo me reducen a 0.mis ganancias y me restringen por ser de Spain y no de Sudáfrica mis gancias a 0 de 109.000 rands
Es un mal negocio no fiable, falso, ladrones de ilusiones, para la a personas q tal vez nos haga falta aún así siendo de otro país.
Es un montaje para engañar no confíes por vuestro bien en este casino
Після року перевірки мого облікового запису вони забрали два зняття коштів і бонусний заробіток у розмірі 109 000 рандів, що еквівалентно 5000 євро.
Це шахрайське казино
Питання в тому... Чому вони дозволяють мені зареєструватися і грати...
Якщо після всього цього вони зменшать мій заробіток до 0 і обмежать мене, оскільки я з Іспанії, а не з Південної Африки, мій заробіток буде зменшено до 0 із 109 000 рандів.
Це поганий бізнес, ненадійний, фальшивий, який краде ілюзії, для людей, яким він може знадобитися, навіть якщо вони з іншої країни.
Це обман, не довіряйте цьому казино заради свого блага
After a year of verifying my account, they took away two withdrawals and the bonus earnings of 109,000 rands, equivalent to 5000 euros.
It's a scam casino
The question is.... Why do they let me sign up and play...
If after all this they reduce my earnings to 0 and restrict me because I am from Spain and not South Africa, my earnings will be reduced to 0 out of 109,000 rands.
It is a bad business, unreliable, false, stealing illusions, for people who may need it even if they are from another country.
It is a setup to deceive, do not trust this casino for your own good
Después de un año para verificar mi cuenta. Me quitan dos retiros y las gancias del bono de 109.000 rands lo equivalente a 5000euros.
Es una estafa el casino
La pregunta es.... Porq me dejan inscribirme y jugar...
Si luego después de todo me reducen a 0.mis ganancias y me restringen por ser de Spain y no de Sudáfrica mis gancias a 0 de 109.000 rands
Es un mal negocio no fiable, falso, ladrones de ilusiones, para la a personas q tal vez nos haga falta aún así siendo de otro país.
Es un montaje para engañar no confíes por vuestro bien en este casino
Привіт, я бачив, що ти скаржишся на це, і зрештою ти перестав відповідати.
Однак, щодо бонусу, чи з самого початку ви знали, що не можете його взяти? Як вам взагалі вдалося його отримати? Для перевірки чого знадобився рік?
Не могли б ви пояснити мені це?
Hey, I saw that you had a complaint about this and you ended up stopping replying in the end.
However, regarding the bonus, did you know from the beginning that you couldn't take them ? How did you manage to get it in the first place ? What did it take a year to verify ?
Could you please explain that to me ?
Так, Яро. Найсмішніше, чому вони дають мені бонус, якщо я не можу вивести прибуток пізніше?
І перевірка тривала рік, тому що вони вимагали електронної пошти, яка прийшла додому в листі... Я не отримую багато електронних листів... Або банківський прошарок, який не оцінив, або скріншоти моїх банків на моє ім’я, або фотографії документів, що посвідчують особу, або карток, все, що вони знали, мало для перевірки мого рахунку, справа в тому, що 109 000 африканських рандів, що еквівалентно 5000 євро, вони взяли їх із казино, вони залишили мене на 0 і двічі зняли 5000 рандів і 500 африканських рандів було скасовано, вони виключили мене з виграшів за те, що я не з країни, після того, як дали мені бонус... Розблоковано... І отримати цю суму прибутку сумна, але правдива історія
Yes, Jaro. The funny thing is why do they give me the bonus if I can't withdraw the profits later?
And the verification in progress took a year because they required an email that arrived home in a letter... I don't get many emails... Or a banking stratum that didn't value or screenshots of my banks in my name or photos of the ID or the cards, everything they knew little to verify my account, the case is that 109,000 African rands, which is equivalent to 5000 euros, they took them from the casino, they left me at 0 and two withdrawals of 5000 rands and 500 African rands were cancelled, they excluded me from the winnings for not being from the country after having given me the bonus... Unlocked... And get that amount in profits a sad but true story
Si jaro. Lo curioso es porq me dan el bono si luego no puedo retirar las ganancias....
Y la verificación en curso tardo un año porq me exigían un correo q llegara a casa en carta... A mi no me llegan muchos correos... O bien un estrato bancario q no les valió ni capturas de mis bancos a mi nombre ni fotos del dni ni de las targetas todo les sabía poco para verificar mi cuenta el caso esq 109.000 rands africanos lo q equivale s 5000 euros me los quitaron del casino me dejaron a 0 y dos retiros de 5000 rands y 500 rands africanos me los cancelaron me exclulleron de las gancias pi no ser del país después de haberme regalado el bono... Desbloqueado... Y obtener esa suma en ganancias una triste historia pero veridica
Привіт,
Я б сказав, що це справді поганий досвід клієнтів. Відверто кажучи, деякі казино все ще стверджують, що неможливо обмежити країни, бонуси чи ігри на програмному рівні, яке б легко запобігло такій ситуації. 🙁
Не могли б ви відповісти на хороші запитання, які Яро поставив вам раніше? Я б сказав, що необхідно розуміти всі наслідки. Дозвольте мені повторно опублікувати ці запитання для вас:
«Однак, що стосується бонусу, ви з самого початку знали, що не можете його взяти? Як вам взагалі вдалося його отримати?»
Виходячи з того факту, що казино продовжує згадувати такі країни, як «Південна Африка, Намібія, Свазіленд, Лесото та Мозамбік», як виключені з цього бонусу та пов’язаної виплати, я принаймні дуже збентежений. Як ця інформація пов’язана з Іспанією? Якщо я не помиляюся, у вашому посвідченні написано ESP. Але ви продовжуєте говорити про африканські ранди. У будь-якому випадку, ви намагалися вказати на це службі підтримки? Я вважаю, що вам слід повторно відкрити свою скаргу, якщо це все ще можливо. Будь ласка, переконайтеся, що ви не кидаєте його знову.
Hello,
I'd say this is poor customer experience indeed. Frankly, some casinos still claim it is not possible to restrict, countries, bonuses or games on the software level which would prevent such situation pretty easily. 🙁
Would you mind responding to the good questions Jaro did ask you earlier? I'd say it is imperative to understand all consequences. Let me repost these questions for you:
"However, regarding the bonus, did you know from the beginning that you couldn't take them ? How did you manage to get it in the first place ?"
Based on the fact that the casino keeps mentioning countries like "South Africa, Namibia, Swaziland, Lesotho, and Mozambic" as excluded from this bonus and associated payout, I'm quite confused at least. How is this information related to Spain? If I'm not mistaken, your ID says ESP. Yet you keep talking about African rands. In any case, have you tried to point this out to the support? I think you should reopen your complaint if this is still possible anyway. Just make sure not to abandon it again, please.
Привіт, Радка, відповідно до Thunderbol Casino є деякі умови.
Однак мені дозволили грати через Бонус, мені дозволили його розблокувати, і мені дозволили додати певні виграші та зняття коштів, які для мене були скасовані.
Вони не дозволяють мені повторно відкрити справу в казино Guru.
Я, чесно кажучи, збентежений усім цим.
У pokerstar, казино 777, у мене ніколи не було подібних проблем.
Hi Radka, according to Thunderbol Casino there are some terms and conditions.
However, I was allowed to play through the Bonus, I was allowed to unlock it, and I was allowed to add certain winnings and withdrawals that were cancelled for me.
They won't let me reopen the case at guru casino.
I'm honestly confused by all of this.
At pokerstar, casino 777, I have never had this type of problem.
Hola radka según el casino thundertbol hay unos términos de condiciones
Sin enbargo el Bono se me permitió jugarlo, se me permitió desbloquearlo, y sumar determinadas ganancias y retiros q me cancelaron.
No me dejan reabrir el caso en guru casino.
La verdad estoy confuso ante todo esto.
En pokerstar, casino 777, nunca había tenido este tipo de problemas.
Ну, я думав, що перегляд вашої старої справи допоможе мені зрозуміти деталі.
На жаль, не сталося. Наскільки я можу судити, ви надали кілька фотографій про ваші спроби пройти перевірку, які були низької якості та нечитабельними. Не дивно, що казино не могло скористатися жодним із них. Після цього вас попросили надати зв’язок між вами та казино, щоб дізнатися, чи можна прийняти інші зображення, або з’ясувати, чи інша проблема блокує процедуру. Ви відповіли важким для розуміння коментарем, у якому стверджували, що «5200 євро, вибачте, 109 000,21 р. Я не можу перестати грати в європейську рулетку з максимальними рангами до потрійок у слоті. Я цього не розумію, я спробував це з документами тисяча фотографій і нічого, за що вони не хочуть платити після того, як скористалися рекламною акцією 1 місяць намагався перевірити, люди сміються наді мною, вони вважають мене за оману"
Пізніше ви нагадали silet, проігнорувавши запити надати вищезазначене повідомлення.
Кожного разу, коли я ставлю таке ж конкретне запитання, ти не можеш відповісти, чи не так? 🙂
Я маю на увазі, що за таких обставин надзвичайно важливо давати змістовні відповіді. Тому що якщо ви цього не зробите, ми не заїдемо далі.
Будь ласка, зосередьтеся на цьому:
Ви з самого початку знали, що не можете отримати бонус?
Як вам взагалі вдалося отримати бонус?
Виходячи з того факту, що казино продовжує згадувати такі країни, як «Південна Африка, Намібія, Свазіленд, Лесото та Мозамбік», як виключені з цього бонусу та пов’язаної виплати, я принаймні дуже збентежений. Як ця інформація пов’язана з Іспанією?
Якщо я не помиляюся, у вашому посвідченні написано ESP. Але ви продовжуєте говорити про африканські ранди. У будь-якому випадку, ви намагалися вказати на це службі підтримки?
Я чекаю вашої наступної відповіді. 🙏
Well, I thought that going through your old case would help me understand the details.
Sadly, it did not. As far as i can tell, you provided some photos declaring your attempts to pass the verification, which were of poor quality and unreadable. No wonder the casino could not use none of these. After that, you were asked to provide communication between you and the casino to find whether other pictures could be accepted or to find whether another issue blocks the procedure. You responded with some hard-to-understand comment stating that "5200 euros sorry r109,000.21 I can't stop playing European roulette with the maximum rans to triples in slot I don't understand it I've tried it with the documents of the thousand photography and nothing they don't want to pay after taking advantage of the promotion 1 month tried to verify people laugh at me they take me for deluded"
You remined silet afterwards, ignoring the requests to provide the aforementioned communication.
Each time I present similarly concrete question, you fail to answer, don't you think? 🙂
I mean, under such circumstances, it is extremely important to provide meaningful answers. Because if you don't, we won't get much further.
Concentrate on this, please:
Did you know from the beginning that you couldn't take the bonus?
How did you manage to get the bonus in the first place?
Based on the fact that the casino keeps mentioning countries like "South Africa, Namibia, Swaziland, Lesotho, and Mozambic" as excluded from this bonus and associated payout, I'm quite confused at least. How is this information related to Spain?
If I'm not mistaken, your ID says ESP. Yet you keep talking about African rands. In any case, have you tried to point this out to the support?
I'll wait for your next response. 🙏
Привіт Радка.
На запитання Чи знаєте ви, що не можете отримати бонус?
Я цього не знав, але якщо ви приймаєте умови з самого початку... Мені дивно, що вони дали мені бонус, від якого я насправді не отримаю жодного прибутку... Мені дивно, що Мені довелося розблокувати його, щоб не мати права на прибуток, який я зрештою накопичую.
На запитання як ви отримали бонус?
Я отримав його з промокодом.
На запитання, як ви пов’язали цю інформацію з Іспанією?
Через Google, у всьому світі, на веб-сайті гри, через реєстрацію в казино за допомогою мого ідентифікатора та подальшої верифікації.
На запитання... Ви пробували повідомити про це підтримку?
Я надіслав електронний лист до служби підтримки казино thunderbol
Hello Radka.
To the question Did you know that you couldn't collect the bonus?
I didn't know that, but if you accept the terms and conditions from the start... I find it strange that they gave me the bonus that I wouldn't actually get any profit value from... I find it strange that I had to unlock it to not be eligible for the profits that I end up accumulating.
To the question how did you get the bonus?
I got it with a promotional code.
To the question how have you related this information to Spain?
Through Google, worldwide, the game website, through the casino registration with my ID and subsequent verification.
To the question... Have you tried to communicate this to support?
I emailed the help desk at thunderbol casino
Buenas radka.
A la pregunta Sabias q no podrías cobrar el bono?
No lo sabía, aun así si aceptará los términos y condiciones de principio... Me pare extraño q me dieran el bono q realmente no conseguiría ningun valor de gancias... Me parece extraño q tubiera q desbloquearlo para no optar a las gancias q llegue a sumar.
A la pregunta como opteniste el bono?
Lo opteni con un código promocional.
A la pregunta como has relacionado esta información con España?
Por Google, mundial, la web del juego, por la inscripción del casino con mi dni y posteriormente la verificación.
A la pregunta.. Has intentado comunicárselo al servicio de asistencia?
Le escribí por correo electrónico al soporte de ayuda de casino thundertbol
Привіт Радка.
На запитання Чи знаєте ви, що не можете отримати бонус?
Я цього не знав, але якщо ви приймаєте умови з самого початку... Мені дивно, що вони дали мені бонус, від якого я насправді не отримаю жодного прибутку... Мені дивно, що Мені довелося розблокувати його, щоб не мати права на прибуток, який я зрештою накопичую.
На запитання як ви отримали бонус?
Я отримав його з промокодом.
На запитання, як ви пов’язали цю інформацію з Іспанією?
Через Google, у всьому світі, на веб-сайті гри, через реєстрацію в казино за допомогою мого ідентифікатора та подальшої верифікації.
На запитання... Ви пробували повідомити про це підтримку?
Я надіслав електронний лист до служби підтримки казино thunderbol
Hello Radka.
To the question Did you know that you couldn't collect the bonus?
I didn't know that, but if you accept the terms and conditions from the start... I find it strange that they gave me the bonus that I wouldn't actually get any profit value from... I find it strange that I had to unlock it to not be eligible for the profits that I end up accumulating.
To the question how did you get the bonus?
I got it with a promotional code.
To the question how have you related this information to Spain?
Through Google, worldwide, the game website, through the casino registration with my ID and subsequent verification.
To the question... Have you tried to communicate this to support?
I emailed the help desk at thunderbol casino
Buenas radka.
A la pregunta Sabias q no podrías cobrar el bono?
No lo sabía, aun así si aceptará los términos y condiciones de principio... Me pare extraño q me dieran el bono q realmente no conseguiría ningun valor de gancias... Me parece extraño q tubiera q desbloquearlo para no optar a las gancias q llegue a sumar.
A la pregunta como opteniste el bono?
Lo opteni con un código promocional.
A la pregunta como has relacionado esta información con España?
Por Google, mundial, la web del juego, por la inscripción del casino con mi dni y posteriormente la verificación.
A la pregunta.. Has intentado comunicárselo al servicio de asistencia?
Le escribí por correo electrónico al soporte de ayuda de casino thundertbol
Я б сказав, що я все ще не розумію, що ви намагаєтеся сказати тут:
На запитання, як ви пов’язали цю інформацію з Іспанією?
Через Google, у всьому світі, на веб-сайті гри, через реєстрацію в казино за допомогою мого ідентифікатора та подальшої верифікації.
Ви згадали країни, які не можуть отримати бонус, але вашу, і тому Іспанії немає серед них, тому ми намагаємося з’ясувати, чому ви взагалі згадуєте ці країни. Крім того, валюта, про яку ви говорите в Іспанії, це євро. Ви з африканської країни, яку згадуєте, чи як це пов’язано з тим, про що ми вас постійно запитуємо?
Крім того, коли ви писали в службу підтримки, що відповіло казино?
I would say that I still don't understand what you are trying to say here:
To the question how have you related this information to Spain?
Through Google, worldwide, the game website, through the casino registration with my ID and subsequent verification.
You mentioned countries that cannot take the bonus, but yours and therefore Spain is not among them, so we are trying to find out why you mention those countries at all. Also, the currency you are talking about in Spain is the euro. Are you from an African country that you mention, or how does that relate to what we keep asking you?
Also, when you wrote to the help desk, what did the casino say?
Привіт Яро
Зазвичай їм заборонено грати та реєструватися в казино через те, що вони з іншої країни.
Що мені здається дивним, так це те, що вони не обмежують мене в грі чи першому бонусі, але вони обмежують мене у виграші.
Щодо африканських рандів як цінності... Обмін валюти був завжди.
І підтримка назавжди залишилася за ним... вони забрали 109 000 африканських рандів з моєї гри та скасували два зняття коштів, тому що я не мав права на бонусні виграші після того, як розблокував його та додав певний прибуток.
Hello Jaro
They are usually restricted from playing and registering at the casino for being from another country.
What I find strange is that they don't restrict me from playing or from the first bonus, but they do restrict me from winnings.
Regarding African rands as a value... There has always been currency exchange.
And the support stuck to it for good... they took 109,000 African rand from my game, and cancelled two withdrawals because I was not eligible for the bonus winnings after having unlocked it and added a certain profit.
Buenas jaro
Normalmente quedan restringido del juego y de la inscripción en el casino por ser de otro país.
lo q me resulta raro q no me restringen del juego ni del bono de primeras pero si de las ganancias.
Respecto a los rands africanos como valor... Siempre a existido el cambio de moneda.
Y la asistencia se aferro a q definitivamente.. me quitaban 109.000 rands africanos del juego, y cancelar dos retiros porq no optaba a las gancias del bono después de haberlo desbloqueado y sumado determinada ganancia.
Є й інші питання, які я ставлю собі про те, чому вони використовують європейську англійську на веб-сайті казино. Казино Thunderbol використовує африканські ранди європейською англійською мовою, тоді як Іспанія обмежена виграшами від бонусу, який я вже розблокував, перекладаючи все, що служба підтримки та чат підтримки сказали мені слово в слово після року запитань англійською мовою, я зрозумів, що вони не допомагали мені, вони лише намагалися забрати мою надію отримати свої 5000 євро.
There are other questions that I ask myself about why they use European English on the casino website. Thunderbol casino uses African rands in European English while Spain is restricted to the winnings from a bonus that I have already unlocked, translating everything that the support and the support chat told me word for word after a year of questions in English, I realized that they were not helping me, they were only trying to take away my hope of collecting my 5000 euros.
Hay otras preguntas q me hago de porq utilizan en la web del casino el idiomas inglés europeo. Thundertbol casino utiliza rands africanos idioma inglés europeo mientras España queda restringida a las ganancias de un bono q ya desbloquee yo traducido todo lo q la asistencia y el chat de asistencia me decían palabra por palabra tras un año de preguntas en inglés, me di cuenta q no me ayudaban solo arrancarme la ilusión de cobrar mis 5000euros
Мені щиро прикро це говорити, але схоже, що ви маєте намір уникати прямих відповідей. 😀
Давайте спробуємо ще раз:
«Їм зазвичай заборонено грати та реєструватися в казино через те, що вони з іншої країни».
яка країна Ви приїхали грати з обмеженої країни? Ви тим часом змінили IP-адреси?
У якій валюті ваш рахунок? У якій валюті ви зробили депозит?
"вони забрали 109 000 африканських рандів з моєї гри та скасували два вилучення коштів, тому що я не мав права на бонусний виграш після того, як розблокував його та додав певний прибуток"
Ну, не знаю, що з цього зробити. Пам’ятаєте, ми запитали вас про наступне?
Ви з самого початку знали, що не можете отримати бонус?
Як вам взагалі вдалося отримати бонус?
Чесно кажучи, таке відчуття, що ми досягли межі. М'яч на вашому боці, якщо ви зловите мій дрейф.
I'm truly sorry to say that, but it almost seems like you intend to avoid direct answers. 😀
Let's give it another try:
"They are usually restricted from playing and registering at the casino for being from another country."
Which country? Did you come to play from a restricted country? Have you changed IPs in the meantime?
In what currency is your account? In what currency have you deposited, please?
"they took 109,000 African rand from my game, and cancelled two withdrawals because I was not eligible for the bonus winnings after having unlocked it and added a certain profit"
Well, not sure what to make out of it. Remember when we asked you the following?
Did you know from the beginning that you couldn't take the bonus?
How did you manage to get the bonus in the first place?
Honestly, it feels like we reached the line. The ball is on your side if you catch my drift.
Привіт Радка
Я завжди переконувався, що я з Іспанії, як під час реєстрації в казино, так і під час перевірки свого національного документа, що посвідчує особу на фотографії для казино Thunderbol.
Валютою програми є африканський ранд, тому я припустив, що під час виведення коштів у мій іспанський банк вони автоматично обмінятимуть валюту.
Я не робив депозит, я отримав промо-купон, який я розблокував, а потім додав виграші з ігор.
Я не знав, що я не зможу розіграти бонус, або що я розблокую його, або що я отримаю прибуток у розмірі 109 000 рандів, який у мене конфіскували. Дякую Радко за розуміння.
Hi Radka
I always ensured that I was from Spain both when registering at the casino and when verifying with my national identification document in the photo for the Thunderbol casino.
The app's currency is African rand, so I assumed that when making withdrawals to my Spanish bank they would automatically exchange the currency.
I did not make a deposit, I got a promotional coupon that I unlocked and then added the winnings from the games.
I didn't know that I wouldn't be able to play the bonus, or that I would unlock it, or that I would get a profit of 109,000 rands that was confiscated from me. Thanks Radka for the understanding.
Hola radka
Yo en todo momento asegure ser de Spain tanto en la inscripción del casino como en la verificación con mi documento idintificativo nacional en fotografía para el casino thundertbol.
La moneda de la aplicación son rands africanos, lo q supuse q al hacer los retiros a mi banco español harían automáticamente el cambio de moneda.
Yo no hice depósito, conseguí un coupon promocional q desbloquee y luego le sume las ganancias en los juegos.
Yo no sabía q no podría jugar el bono, tampoco q lo fuera a desbloquear, ni q fuera a sacar unas ganancias de 109.000 rands q me confiscaron gracias radka por la compresion
Я спробував заглянути в казино, і воно також підкидає валюту, яку ви згадали. Вони також підтвердили в чаті, що ви можете зробити депозит у будь-якій валюті, але він все одно відображатиметься як ZAR/ранди.
Якщо ви скажете, що не робили жодного депозиту, чи могли б ви показати, з яким бонусом ви грали, на знімках екрана? Було б добре дізнатися, якими були вимоги, оскільки в більшості випадків застосовується максимальний виведення. Також живий чат знову підтвердив, що ця вимога не поширюється на бездепозитні бонуси, тож, очевидно, саме тому ви не зможете зняти стільки грошей. Я також запитав їх, чи можуть іспанці отримати бонуси без проблем, і вони сказали, що так. У вас також є якісь розмови між вами та казино?
Крім того, казино не залишило вам грошей і забрало їх усі, чи у вас залишилося щось на вашому рахунку?
Будь ласка, дайте мені знати.
I tried to look in the casino and it also throws up the currency you mentioned. They also confirmed on live chat that you can deposit in any currency but it will still show up as ZAR/Rands.
If you say you didn't make any deposit, could you show what bonus you played with with some screenshots? It would be good to see what the requirements were because in most cases the maximum cashout applies. Also live chat confirmed it again that no deposit bonuses are subject to this requirement, so obviously that's why you wouldn't be able to withdraw that much money. I also asked them if Spaniards can take the bonuses without any problems and they said yes. Do you also happen to have any conversation between you and the casino?
Furthermore, did the casino not leave you any money and take all of it or did you have some left in your account?
Please let me know.
Привіт Яро
Скріншоти, які я опублікував на casino guru, — це вся інформація, яку я міг отримати.
Вони залишили мій рахунок на 0
Дякуємо за розуміння Яро
Hi Jaro
The screenshots I posted on casino guru are all the information I could get.
They left my account at 0
Thanks for your understanding Jaro
Hola jaro
Las capturas q colgué en casino guru es todo lo q pude obtener de información.
Me dejaron a 0 la cuenta
Gracias por la comprensión jaro
Було б добре відповісти на всі мої запитання, тому що без цього ми не підемо далі.
З якої країни ви граєте, де зараз перебуваєте?
It would be good to answer all my questions because without that we will not move on.
What country are you playing from, where are you currently located?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.