Звичайно, чи можете ви дати мені знімок екрана того, з яким бонусом ви грали, будь ласка?
Sure and can you give me a screenshot of what bonus you played with please?
Не можу, коли отримав, то не додумався зробити скріншот.
Я думав розблокувати його, щоб додати трохи прибутку, вибачте, Джаро
I can't, when I got it I didn't think to take a screenshot.
I thought about unlocking it to add some profit sorry jaro
No puedo, cuando lo obtuve no pensé en hacerle una captura.
Pensé en desbloquearlo para sumar una ganancia lo siento jaro
І звідки ви взяли цю пропозицію? Він надійшов вам на електронну пошту чи ви просто знайшли його в казино та взяли бонус? як це було
And where did you get this offer? Did it arrive in your email or did you just find it in the casino and take the bonus? How was it?
Хм, шкода, що ви відповіли через два тижні, але я бачив, що у вас немає скріншотів чи чогось подібного про вимоги до бонусу чи сам бонус. Шкода, тому що нам нема від чого повертатися.
Я написав у живий чат і в моїй попередній відповіді на сторінці 1 я описав те, що дізнався від них. Я також згадав вам, що у вас була відкрита скарга на це казино, на яку ви перестали відповідати, тому команда не могла нам допомогти, і це дуже шкода. Але згідно з вашим описом, це та сама ситуація, з якою ви мали справу раніше.
Я не знаю, як би я міг вам допомогти, якщо у вас немає підтверджуючих доказів, якими ви могли б скористатися, якщо знову подасте скаргу.
мені шкода
Hmm, it's a pity that you wrote back after two weeks, but I saw that you didn't have any screenshots or anything like that about the bonus requirements or the bonus itself. That's a shame because we have nothing to bounce back from.
I wrote to the live chat and in my previous reply on page 1, I described what I found out from them. I also mentioned to you that you had an open complaint about this casino, which you stopped answering and so the team couldn't help us more, which is a huge shame. But according to your description, it is still the same situation you dealt with before.
I don't know how more I could help you if you don't have supporting evidence that you could use if you filed a complaint again.
I'm sorry.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.