2 р. тому
Тут ви можете обговорити Sultanbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я щасливо здивований Sultancasino
Дуже багато постачальників ігор з дуже хорошими слотами. Але для мене важливо те, що в цьому казино також є слоти, де можна виграти і, перш за все, також виплатити, і це навіть досить швидко (перевірка поштою пройшла дуже швидко, повідомлення про те, що я перевірений, вже через 1 день і після Через 2 дні виплата вже була на моєму банківському рахунку, хоча й банківським переказом! Ну, я грав у різних казино вже близько 20 років, але Sultanbat — це один із найкращих досвідів у цьому способі. Дякую, що насправді він у вас є казино, які не викликають ажіотаж і, перш за все, швидко виплачують!
Невеликий мінус, є Spiel3, які потрібно перезавантажувати дуже часто, казино все одно має працювати над цим!
I am happily surprised by the Sultancasino
Very many game providers with very good slots. But what is relevant for me is that this casino also has slots where you can win and, above all, also pay outj and that even quite quickly (verification by mail went very quickly, message that I am verified, already after 1 day and after 2 days the payout was already on my bank account, although bank transfer! Well, I've been playing in various casinos for about 20 years, but Sultanbat is one of the best experiences with this way. Thanks for actually having it there are still casinos that don't make any fuss and, above all, pay out quickly!
A small minus, there are Spiel3 that you have to reload very often, the casino should still work on that!
Ich bin freudig überrascht durch das Sultancasino
Sehr viele Spielanbieter mit sehr guten Slots. Was a´ber für mich relevant ist, ist, dass dieses Casino auch Slots hat bei denen man gewinnen kann und vor allem aber auch auszahltj und das sogar ziemlich schnell ( Verifizierung per Mail ging sehr schnell , Mitteilung , daß ich verifiziert bin, bereits nach 1 Tag und nach 2 Tagen war auch schon die Auszahlung auf meinem Bankkonto, obwohl Banküberweisung! Also ich spiele schon ca. 20 Jahre in den verschiedensten Casinos, aber Sultanbat gehört mit dieser Art und Weise zu den besten Erfahrungen. danke dafür, daß es tatsächlich noch Casinos gibt, die keine Sperenzien machen und vor allem auch schnell auszahlen!
Ein kleines Minus, es gibt Spiel3 die man sehr oft neu laden muß, daran sollte das Casino noch arbeiten!
Я думаю, що казино оцінить такий хороший відгук користувачів, що ви думаєте? 🙂
I think the casino would appreciate such a nice user review, what do you think? 🙂
Я б нікому не радив чіпати це казино. Найгірший бонус, який я коли-небудь бачив у казино. Ви не робите ставку на бонус, якщо у вас немає бонусних грошей. Якщо ви хочете зняти гроші заздалегідь, ви можете зняти лише подвійну суму депозиту. І навіть після того, як бонус було скасовано (з будь-якої причини), умови бонусу все ще діють. Ніхто не зміг пояснити мені, чому це так, і я не вважаю ці бонусні умови жодним чином справедливими.
I wouldn't advise anyone to ever touch this casino. By far the worst bonus I have ever seen at a casino. You do not wager the bonus unless you are in bonus money. If you want to withdraw beforehand, you can only withdraw twice the deposit. And even after the bonus has been canceled (for whatever reason), the bonus conditions still apply. Nobody has been able to explain to me why this is the case and I do not consider these bonus conditions to be fair in any way.
Ich würde niemandem raten diese Casino jemals anzufassen. Der mit Abstand schlechteste Bonus den ich jemals bei einem Casino gesehen habe. Man wagert den Bonus nicht außer man befindet sich im Bonus Geld. Wenn man vorher auszahlen will kann man nur 2x der Einzahlung auszahlen. Und auch nach abgebrochenen Bonus gelten (warum auch immer) die Bonus Bedingungen. Niemand konnte mir bisher erklären warum das der Fall ist und ich erachte diese Bonusbedingungen in keinster Weise als Fair.
Несподівано почути про такий позитивний відгук про Sultanbet Casino, тому що навіть тут, на casino.guru, рейтинг користувачів дуже низький .. радий за вас!
Unexpectedly to hear about such a positive feedback about Sultanbet Casino because even here on casino.guru the rating from users is very low .. happy for you!
Привіт, народ,
хтось тут має досвід роботи з sultanbet?
Я вже грав там 2 роки тому, і виведення займало близько 24 годин. Зараз у мене один відкритий майже 48 годин, і кажуть, що зазвичай його обробляють у ці години. Але цього разу я відчуваю, що вони намагаються дати мені почекати, тому я втрачаю гроші.
Дякуємо за відповіді!
Hi guys,
anyone here who has experience with sultanbet ?
I have already played there 2 years ago, and the withdrawls took about 24 hours. Now i have one open for nearly 48 hours, and they say that it gets usually processed in these hours. But this time i have a feeling that they try to let me wait so i lose the money.
Thanks for answers!
Привіт,
доступні відгуки користувачів прямо тут 👈 (не впевнений, чи можете ви отримати доступ до сторінки через місцеві обмеження), а також я б переглянув цю тему, присвячену казино Sultanbet, хоча її вміст не зовсім застарів.
Хоча я б сказав, що обидва джерела говорять те саме.
І все ж я думаю, що хвилюватися ще рано. Як я бачу це твоє почуття. Ну, побачимо.
Оновіть нас завтра 🙏
Hello,
available user feedback is right here 👈 (not sure whether you can access the page due to local restrictions) plus I would browse this thread dedicated to the Sultanbet Casino, though its content is not quite out of date.
Though I'd say both sources are telling the same.
Still, I think it is too early to be concerned. The way I see it it's your feeling. Well, we shall see.
Update us tomorrow 🙏
На жаль, я скасував зняття та втратив гроші.
Але я спробую ще раз і наступного разу не скасую це.
Sadly i canceled the withdraw and lost the money.
But i will try again, and next time i wont cancel it.
Сподіваюся, наступного разу ви зможете це зробити. Ми завжди повинні вчитися на своїх помилках, чи не так?🙂
Hopefully, next time, you can do it. We should always learn from our mistakes, right?🙂
Можу тільки порадити не грати в цьому казино.
Вони користуються залежними від азартних ігор. Я тричі казав їм, що вони повинні мене забанити назавжди, і щоразу вони мене скасовували.
Я вже подав скаргу з цього приводу.
I can only advise against playing in this casino.
They take advantage of gambling addicts. I told them three times that they should ban me forever, and each time they unbanned me.
I have already filed a complaint about this.
Kann nur abraten in diesem casino zu spielen.
Die nutzen spielsüchtige aus. Hab bei denen 3 mal gesagt die sollen mich für immer sperren, und haben jedes mal mich wieder entsperren lassen.
Habe auch schon eine beschwerde dazu aufgemacht.
Я прочитав вашу скаргу , де Крістіна пояснила різницю між закриттям облікового запису та самовиключенням. Сподіваюся, ви це розумієте. Завжди дуже важливо чітко повідомити казино причину закриття рахунку, щоб не виникло проблем.
Чи правильно ви зробили в цьому випадку, якщо ви не заперечуєте, що я запитую?
I have read your complaint, where Kristina has explained the difference between closing an account and self-exclusion. Hopefully, you do understand that. It is always very important to clearly tell the casino the reason for closing the account so there won't be any issues.
Have you done it right in this case, if you don't mind me asking?
Привіт 🙋♀️ Мені знову потрібен Джаро як щасливий талісман... Я чекаю, поки хтось перегляне моє підтвердження в Sultanbet і оброблять моє зняття 1350 євро. На жаль, у чаті не можна сказати, скільки часу це займе, і цього разу я трохи хвилююся. Раніше Яро приносив мені удачу 🍀. Сподіваюся, він ще тут і знову принесе удачу (я забобонна 😀🙈). Ps 🙁 Я надіслав усі документи... навіть селфі з посвідченням особи (що було особливо погано, бо виглядало як лайно) найкращі побажання ✌🏻
Hello 🙋♀️ I need Jaro again as a lucky charm... I'm waiting for someone to look at my verification at Sultanbet and for my withdrawal of 1350 euros to be processed. Unfortunately, the live chat can't say how long it will take and I'm a bit worried this time. Jaro has brought me luck before 🍀. I hope he's still here and brings luck again (I'm superstitious 😀🙈). Ps 🙁 I sent all the documents... even a selfie with my ID (which was particularly bad because it looked like crap) best wishes ✌🏻
Hallo 🙋♀️ ich brauch nochmal jaro als Glücksbringer… warte darauf das sich jemand meine Verifizierung bei Sultanbet anschaut und meine Auszahlung von 1350 Euro bearbeitet wird . Der Live Chat kann leider nicht sagen wie lange es dauert und ich mach mir diesmal etwas sorgen. Jaro hat mir schon mal Glück 🍀 gebracht . Ich hoffe er ist noch hier und bringt das Glück nochmal mit ( bin abergläubisch 😀🙈) . Ps 🙁hab alle Dokumente geschickt … sogar ein Selfie mit Perso ( was besonders schlimm war , weils scheisse aussah ) liebe grüße ✌🏻
О, живий чат такий неймовірно дружній, і я вважаю, що казино справді гарне. але виконати перевірку надзвичайно важко. Я боюся, що оскільки я вніс лише 20 євро та виграв 1350 євро (після того, як я повністю поставив бонус), вони не хочуть виплачувати, і тому перевірка також не пройде 😔. Сподіваюся, мені не доведеться подавати скаргу тут через 12 днів, тому що живий чат (підтримка) дуже приємний. Вони не використовують заздалегідь написані відповіді, вони розуміють проблему. Ps: Я зробив скріншоти всього, але тому, що моя довіра до казино загалом сильно постраждала за останні кілька років. найкращі побажання
Oh, the live chat is so incredibly friendly and I think the casino is really good. but getting the verification done is super difficult. I'm afraid that since I only deposited 20 euros and won 1350 euros (after I had fully wagered the bonus), they don't want to pay out and that's why the verification won't go through either 😔. I hope I don't have to file a complaint here in 12 days because the live chat (support) is really sooo nice. They don't use pre-written answers, they understand the problem. Ps: I took screenshots of everything, but because my trust in casinos in general has suffered a lot in the last few years. Best wishes
Achso , der Livechat ist so unglaublich freundlich und auch so ,finde ich das Casino echt gut ,aber die Verifizierung durch zukriegen ist super schwer . Ich befürchte, da ich nur 20 Euro eingezahlt habe und 1350euro gewonnen habe( nachdem ich den Bonus komplett umgesetzt habe ) , wollen sie nicht auszahlen und deswegen geht die Verifizierung auch nicht durch 😔. Ich hoffe ich muss in 12 Tagen keine Beschwerde hier einreichen weil der Live Chat ( Support ) echt sooo nett ist .Sie benutzen keine vorgefertigten antworten, sie verstehen das Problem. Ps : hab von allen Sachen Screenshots gemacht aber , weil mein Vertrauen gegenüber Casinos im allgemeinen , sehr gelitten hat die letzten Jahre . Liebe Grüße
У мене все ще є більше, але я сподіваюся на краще... на даний момент мені здається, що я не отримую гроші (оскільки 24 години давно минули, і ніхто не може сказати мені, чому це триває так довго) ). Я буду тримати вас в курсі. Найкращі побажання ✌🏻
I still have more but I'm hoping for the best... at the moment, it doesn't feel like I'm getting the money (because the 24 hours are long gone and no one can tell me why it's taking so long). I'll keep you updated. Best wishes ✌🏻
Ich habe noch mehr aber ich hoffe mal das beste … zu Zeit , fühlt es sich aber nicht an , als würde ich das Geld erhalten( weil die 24 std halt schon lange rum sind und mir niemand sagen kann , warum es solange dauert ). Ich halte euch auf den laufenden. Liebe Grüße ✌🏻
Гей, я сподіваюся, що цього разу я стану твоїм щасливчиком.
Для початку я б зосередився головним чином на тому, щоб ви пройшли перевірку, без цього ви не зможете зняти гроші. Якщо вони приймуть ваші документи і їм нічого не потрібно, то все буде добре. Ми також повинні пам’ятати, що це були вихідні, і цілком можливо, що казино в цей час не працює, тому я впевнений, що вони все встигнуть. Запасіться терпінням і дочекайтеся, поки казино зв’яжеться з вами, коли все владнається з документами.
Я вважаю, що це буде питання часу, перш ніж ви отримаєте свої гроші.
Схрестив пальці. 🤞☘️
Hey, I hope I'll be your lucky one this time too.
For a start, I would concentrate mainly on making sure you pass the verification, without that you won't be able to withdraw the money. If they accept your documents and they don't need anything then it should be fine. We also have to remember that it was the weekend and it is quite possible that the casino is not operating at this time, so I am sure they will get to everything. Be patient and wait for the casino to get back to you when everything is as it should be with the paperwork.
I believe it will be a matter of time before you get your money.
Fingers crossed. 🤞☘️
привіт 🙋♀️ Яро... ти знову талісман... обліковий запис тепер перевірено, якщо платіж надійде зараз, це буде неймовірно. Я буду тримати вас в курсі... 🍀Дякую, що завжди приносите мені таку удачу ♥️ Я пожертвую частину грошей (якщо вони надійдуть)... якщо ви знаєте клуб, куди вони повинні зараз піти, я Пожертвую його там на вашу честь. найкращі побажання
hello 🙋♀️ Jaro... you're a lucky charm again... the account is now verified, if the payment arrives now, it will be unbelievable. I'll keep you updated... 🍀Thank you for always bringing me such luck ♥️ I'll donate part of the money (if it arrives)... if you know of a club where it should go at the moment, I'll donate it there in your honor. Best wishes
hallo 🙋♀️ Jaro … du bist schon wieder ein Glücksbringer… das Konto ist jetzt verifiziert, wenn jetzt noch die Auszahlung ankommt, ist es unglaublich Ich halte dich auf den laufenden… 🍀Danke , das du mir immer so Glück bringst ♥️ein Teil des Geldes, werde ich spenden (wenn es ankommt ) … wüsstest du ein Verein , wo es hin gehen sollte zu Zeit , dann spende ich es dir zu ehren dort hin . Ganz liebe grüße
Це нормально, ви виграли свої гроші, тому насолоджуйтесь ними спокійно. Найголовніше, щоб воно прийшло і у вас не було неприємних вражень. Я радий, що перевірка пройшла, можливо, це було так, як я сказав, просто тому, що були вихідні.
Тож чекаю твоїх добрих новин.
гарного дня 😊😊☘️
That's okay, it's your money you won, so enjoy it in peace. The most important thing is that it arrives and you don't have any unpleasant experiences. I'm glad that the verification went through, maybe it was like I said just because it was the weekend.
So I'll wait for your good news.
Have a nice day. 😊😊☘️
Привіт... поки що все виглядає добре (отримано підтвердження платежу). Хіба у вас немає організації, яка вам близька? Я дуже хочу пожертвувати частину (це добре для карми). Особисто я завжди віддаю перевагу жертвувати тваринам, але якщо ви можете придумати щось краще, дайте мені знати. Я відкритий для всього... найкращі побажання, ти найкращий талісман у світі 🍀♥️
Hey... so far it's looking good (received payment confirmation) don't you have an organization that's close to your heart? I really want to donate part of it (it's good for karma). Personally, I always prefer to donate to animals, but if you can think of something better, please let me know. I'm open to anything... best wishes, you are the best lucky charm in the world 🍀♥️
Hey … bis jetzt sieht es gut aus ( Auszahlungsbestätigung erhalten )hast du keine Organisation die , die am Herzen liegt . Ich möchte unbedingt ein Teil davon spenden ( ist gut fürs Karma ) . Ich persönlich spende immer lieber für Tiere , aber falls dir was besseres einfällt, bitte sag es . Bin offen für alles … liebe grüße, du bist der beste Glücksbringer der Welt 🍀♥️
Чудово, тому все йде в правильному напрямку. Якщо ви хочете кудись пожертвувати гроші, ви можете зробити це там, де, на вашу думку, це має найбільший сенс, будь то тварини чи хворі люди, це нормально. Адже саме ти станеш тією людиною, яка зробить цей світ трішки кращим. 😊
Я вдячний за таких людей як ти. 🙂
Great so it's going in the right direction. If you want to donate some money somewhere you can do it where you think it makes the most sense, whether it's animals, some sick people, it's okay. After all, you will be the person who will make this world a little bit better. 😊
I am grateful for such people like you. 🙂
На жаль, грошей ще немає 🙈, але надія ще є. У вчорашньому електронному листі було сказано: Ваше зняття підтверджено, і суму зараховано на ваш рахунок. Зняття коштів за допомогою банківського переказу надходитимуть на ваш рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. Якщо у вас виникли запитання, зверніться до служби підтримки клієнтів.
🙋♀️Я зв’яжусь... якщо цього не станеться, я все одно пожертвую щось і отримаю те, що запланував (тоді зі своєї кишені) 😃і ніколи більше не торкаюся казино. З цим казино зараз справді американські гірки. Надія і відчай 🙈 найкращі побажання
Unfortunately, the money isn't there yet 🙈 but there is still hope. Yesterday's email said: Your withdrawal has been confirmed and the amount has been credited to your account. Withdrawals via bank transfer will be in your account within 1 (one) working day. If you have any questions, please contact customer service.
🙋♀️I'll get in touch... if it doesn't happen, I'll still donate something and get the things I've planned (out of my own pocket then) 😃and never touch a casino again. It's been a rollercoaster ride with this casino right now. Hope and despair 🙈 best wishes
Noch ist das Geld leider noch nicht drauf 🙈aber Hoffnung ist noch da in der e Mail von gestern stand :Ihre Auszahlung wurde bestätigt und der Betrag wurde Ihrem Konto gutgeschrieben. Abhebungen per Banküberweisung gehen innerhalb von 1 (einem) Werktag auf Ihrem Konto ein. Bei Fragen können Sie sich an den Kundenservice wenden.
🙋♀️ich melde mich … falls es nicht kommt , werd ich aber trotzdem was spenden und die Sachen besorgen, die ich mir vorgenommen habe ( dann aus eigener Tasche ) 😃und nie wieder ein Casino anfassen . Ist ein hoch und ab mit diesem Casino grade . Hoffnung und Verzweiflung 🙈ganz liebe grüße
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.