ГоловнаФорумКазиноSultanbet Casino - загальне обговорення

Sultanbet Casino - загальне обговорення

 від alexdossantos2220
|
3 914 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Sultanbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я щасливо здивований Sultancasino

Дуже багато постачальників ігор з дуже хорошими слотами. Але для мене важливо те, що в цьому казино також є слоти, де можна виграти і, перш за все, також виплатити, і це навіть досить швидко (перевірка поштою пройшла дуже швидко, повідомлення про те, що я перевірений, вже через 1 день і після Через 2 дні виплата вже була на моєму банківському рахунку, хоча й банківським переказом! Ну, я грав у різних казино вже близько 20 років, але Sultanbat — це один із найкращих досвідів у цьому способі. Дякую, що насправді він у вас є казино, які не викликають ажіотаж і, перш за все, швидко виплачують!

Невеликий мінус, є Spiel3, які потрібно перезавантажувати дуже часто, казино все одно має працювати над цим!



Автоматичний переклад.
Spandauer44

Я думаю, що казино оцінить такий хороший відгук користувачів, що ви думаєте? 🙂

Автоматичний переклад.

Я б нікому не радив чіпати це казино. Найгірший бонус, який я коли-небудь бачив у казино. Ви не робите ставку на бонус, якщо у вас немає бонусних грошей. Якщо ви хочете зняти гроші заздалегідь, ви можете зняти лише подвійну суму депозиту. І навіть після того, як бонус було скасовано (з будь-якої причини), умови бонусу все ще діють. Ніхто не зміг пояснити мені, чому це так, і я не вважаю ці бонусні умови жодним чином справедливими.

Автоматичний переклад.
Spandauer44

Несподівано почути про такий позитивний відгук про Sultanbet Casino, тому що навіть тут, на casino.guru, рейтинг користувачів дуже низький .. радий за вас!

Автоматичний переклад.

Привіт, народ,


хтось тут має досвід роботи з sultanbet?

Я вже грав там 2 роки тому, і виведення займало близько 24 годин. Зараз у мене один відкритий майже 48 годин, і кажуть, що зазвичай його обробляють у ці години. Але цього разу я відчуваю, що вони намагаються дати мені почекати, тому я втрачаю гроші.


Дякуємо за відповіді!


Автоматичний переклад.
alpsko

Привіт,

доступні відгуки користувачів прямо тут 👈 (не впевнений, чи можете ви отримати доступ до сторінки через місцеві обмеження), а також я б переглянув цю тему, присвячену казино Sultanbet, хоча її вміст не зовсім застарів.

Хоча я б сказав, що обидва джерела говорять те саме.

І все ж я думаю, що хвилюватися ще рано. Як я бачу це твоє почуття. Ну, побачимо.

Оновіть нас завтра 🙏

Автоматичний переклад.
Radka

На жаль, я скасував зняття та втратив гроші.

Але я спробую ще раз і наступного разу не скасую це.

Автоматичний переклад.
alpsko

Сподіваюся, наступного разу ви зможете це зробити. Ми завжди повинні вчитися на своїх помилках, чи не так?🙂

Автоматичний переклад.

Можу тільки порадити не грати в цьому казино.

Вони користуються залежними від азартних ігор. Я тричі казав їм, що вони повинні мене забанити назавжди, і щоразу вони мене скасовували.

Я вже подав скаргу з цього приводу.


Автоматичний переклад.
alpsko

Я прочитав вашу скаргу , де Крістіна пояснила різницю між закриттям облікового запису та самовиключенням. Сподіваюся, ви це розумієте. Завжди дуже важливо чітко повідомити казино причину закриття рахунку, щоб не виникло проблем.

Чи правильно ви зробили в цьому випадку, якщо ви не заперечуєте, що я запитую?

Автоматичний переклад.

Привіт 🙋‍♀️ Мені знову потрібен Джаро як щасливий талісман... Я чекаю, поки хтось перегляне моє підтвердження в Sultanbet і оброблять моє зняття 1350 євро. На жаль, у чаті не можна сказати, скільки часу це займе, і цього разу я трохи хвилююся. Раніше Яро приносив мені удачу 🍀. Сподіваюся, він ще тут і знову принесе удачу (я забобонна 😀🙈). Ps 🙁 Я надіслав усі документи... навіть селфі з посвідченням особи (що було особливо погано, бо виглядало як лайно) найкращі побажання ✌🏻

Автоматичний переклад.

О, живий чат такий неймовірно дружній, і я вважаю, що казино справді гарне. file але виконати перевірку надзвичайно важко. Я боюся, що оскільки я вніс лише 20 євро та виграв 1350 євро (після того, як я повністю поставив бонус), вони не хочуть виплачувати, і тому перевірка також не пройде 😔. Сподіваюся, мені не доведеться подавати скаргу тут через 12 днів, тому що живий чат (підтримка) дуже приємний. Вони не використовують заздалегідь написані відповіді, вони розуміють проблему. Ps: Я зробив скріншоти всього, але тому, що моя довіра до казино загалом сильно постраждала за останні кілька років. найкращі побажання

Автоматичний переклад.

filefilefile У мене все ще є більше, але я сподіваюся на краще... на даний момент мені здається, що я не отримую гроші (оскільки 24 години давно минули, і ніхто не може сказати мені, чому це триває так довго) ). Я буду тримати вас в курсі. Найкращі побажання ✌🏻

Автоматичний переклад.
Leeamaria

Гей, я сподіваюся, що цього разу я стану твоїм щасливчиком.

Для початку я б зосередився головним чином на тому, щоб ви пройшли перевірку, без цього ви не зможете зняти гроші. Якщо вони приймуть ваші документи і їм нічого не потрібно, то все буде добре. Ми також повинні пам’ятати, що це були вихідні, і цілком можливо, що казино в цей час не працює, тому я впевнений, що вони все встигнуть. Запасіться терпінням і дочекайтеся, поки казино зв’яжеться з вами, коли все владнається з документами.

Я вважаю, що це буде питання часу, перш ніж ви отримаєте свої гроші.

Схрестив пальці. 🤞☘️

Автоматичний переклад.
Jaro

привіт 🙋‍♀️ Яро... ти знову талісман... обліковий запис тепер перевірено, якщо платіж надійде зараз, це буде неймовірно. Я буду тримати вас в курсі... 🍀Дякую, що завжди приносите мені таку удачу ♥️ Я пожертвую частину грошей (якщо вони надійдуть)... якщо ви знаєте клуб, куди вони повинні зараз піти, я Пожертвую його там на вашу честь. найкращі побажання file

Змінено
Автоматичний переклад.
Leeamaria

Це нормально, ви виграли свої гроші, тому насолоджуйтесь ними спокійно. Найголовніше, щоб воно прийшло і у вас не було неприємних вражень. Я радий, що перевірка пройшла, можливо, це було так, як я сказав, просто тому, що були вихідні.

Тож чекаю твоїх добрих новин.

гарного дня 😊😊☘️

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт... поки що все виглядає добре (отримано підтвердження платежу). Хіба у вас немає організації, яка вам близька? Я дуже хочу пожертвувати частину (це добре для карми). Особисто я завжди віддаю перевагу жертвувати тваринам, але якщо ви можете придумати щось краще, дайте мені знати. Я відкритий для всього... найкращі побажання, ти найкращий талісман у світі 🍀♥️

Автоматичний переклад.
Leeamaria

Чудово, тому все йде в правильному напрямку. Якщо ви хочете кудись пожертвувати гроші, ви можете зробити це там, де, на вашу думку, це має найбільший сенс, будь то тварини чи хворі люди, це нормально. Адже саме ти станеш тією людиною, яка зробить цей світ трішки кращим. 😊

Я вдячний за таких людей як ти. 🙂

Автоматичний переклад.

На жаль, грошей ще немає 🙈, але надія ще є. У вчорашньому електронному листі було сказано: Ваше зняття підтверджено, і суму зараховано на ваш рахунок. Зняття коштів за допомогою банківського переказу надходитимуть на ваш рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. Якщо у вас виникли запитання, зверніться до служби підтримки клієнтів.

🙋‍♀️Я зв’яжусь... якщо цього не станеться, я все одно пожертвую щось і отримаю те, що запланував (тоді зі своєї кишені) 😃і ніколи більше не торкаюся казино. З цим казино зараз справді американські гірки. Надія і відчай 🙈 найкращі побажання

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого