ГоловнаФорумКазиноSpinJo Casino - загальне обговорення

SpinJo Casino - загальне обговорення

7 міс. тому від Lumalee
|
4 415 переглядів 41 відповідей |
|
1 23
7 міс. тому
Тут ви можете обговорити SpinJo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
7 міс. тому

Чекаю на зняття, але вони кажуть, що не знають, коли моє зняття буде оброблено!, просто отримайте стандартну автоматичну відповідь, тому я поки що не дуже вражений, але оновлю тут, коли отримаю своє зняття.







Автоматичний переклад.
Lumalee
7 міс. тому

Привіт, я бачу, що ти чекаєш на зняття, тому я запитую, як довго? Зазначу, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним щодо виведення коштів і надіслати вам гроші. Їм не потрібно було від вас подавати документи чи ви вже верифіковані?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

3 дні так очевидно, що казино використовує тактику затримки, я перевірений. тоді я не думаю, що хочу втягувати вас у це, враховуючи, що ви даєте їм 14 днів на обробку одного вилучення.





Автоматичний переклад.
Lumalee
7 міс. тому

Звичайно, було б краще знати причину, чому це так, ви пробували запитати в казино? Я б також сказав, що три дні – це не так багато, і я б не панікував. Це ваше перше зняття коштів у цьому казино?

Звичайно, якщо ви цього не хочете, вам не потрібно втручати нас у свою ситуацію, але якщо у вас виникнуть проблеми з відкликанням коштів після закінчення цього терміну, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо допомогти. Але я буду радий, якщо це не знадобиться і ви отримаєте гроші. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, це моє перше виведення коштів тут, і це мене хвилює, чи можна довіряти цьому казино? проблема з їхнім обслуговуванням клієнтів полягає в тому, що ви не отримуєте персональної допомоги, усі відповіді копіюються та вставляються, що дуже засмучує. Зазвичай служба підтримки клієнтів у більшості казино є корисною та зв’яжеться з фінансовим відділом замість вас.





Автоматичний переклад.
Lumalee
7 міс. тому

Так, це правда, що в деяких казино вони серйозніше ставляться до проблем і тому передають їх до відповідного відділу для вирішення.

Щодо вашого запитання, я не можу відповісти на нього з упевненістю, оскільки ми не маємо жодного досвіду від інших гравців, оскільки це досить нове казино на нашому сайті. Схоже, ти будеш першим. Тож я б поки не був скептиком, і ми побачимо, як усе вийде.

Я твердо вірю позитивно.

Автоматичний переклад.
Lumalee
7 міс. тому

Зазвичай для цієї компанії це 3 дні, якщо вам пощастить, але бувають випадки, які займають від тижня до 2 тижнів, це залежить від їх доброї волі, я не граю в таких казино, сьогодні виведення коштів відбувається миттєво в багатьох казино, не варто грати в казино, які тримають здобич.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я можу повідомити вам, що я отримав своє відкликання тільки зараз. Якби вони покращили швидкість виведення коштів і краще спілкувалися з гравцями, вони могли б стати хорошим казино, але чекати кілька тижнів, як каже Caniggia2021, це недобре.





Автоматичний переклад.
Lumalee
7 міс. тому

Так що це справді чудово. Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис було повністю перевірено, коли ви надсилали запит на зняття коштів, чи вам потрібно було спочатку пройти процес перевірки?

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Я одночасно подав документи та подав запит на відкликання, перевірка була швидкою, а потім моє відкликання очікувало на розгляд понад 72 години після цього







Автоматичний переклад.
Lumalee
7 міс. тому

Цікаво, який спосіб оплати ви використовували?

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити платіж, чесно кажучи вам, особливо коли мова йде про перше зняття коштів і перевірку, яку потрібно виконати.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Я робив депозити та знімав гроші за допомогою своєї банківської картки, якщо вони обробили зняття, я одразу отримую гроші. 14 днів – це надто довго, щоб чекати на зняття коштів, незалежно від того, перше це зняття чи ні.





Автоматичний переклад.
Lumalee
7 міс. тому

Іноді казино потрібно виконати всі перевірки та переглянути документи, які надсилають усі гравці, щоб підтвердити свої облікові записи. Тож уявіть, що є надлишок запитів на зняття коштів, і в казино не так багато людей, щоб переглянути документи. Ви мене розумієте? Лише тому, що така ситуація може статися легко, ми надаємо казино стільки днів.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

У мене немає проблем із розумінням того, що гуру казино дає казино 14 днів для вирішення проблеми, перш ніж ви, можливо, занесете в чорний список. Але з точки зору гравця, це надто довго чекати 14 днів для такого виведення коштів, особливо коли обліковий запис підтверджено. Звичайно, можуть статися речі, які знаходяться поза контролем казино, але не кажіть мені, що це тому, що є величезна кількість запитів на зняття коштів, тому що я не куплюся на це, хе-хе.





Автоматичний переклад.
Lumalee
7 міс. тому

Ми не заносимо жодне казино в чорний список. Ми хочемо, щоб усе було зрозумілим і видимим для тих, хто хоче знати всю інформацію про будь-яке онлайн-казино.

Перевантаження запиту на зняття коштів насправді не є чимось незвичайним, і ми вже неодноразово стикалися з такою ситуацією.

Я радий, що ви отримали гроші досить швидко, і сподіваюся, що у вас ніколи не буде затримок у майбутньому.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Ви цього не робите? https://casino.guru/blacklist

і коли ви говорите, що переживали це багато разів, чи базується це на тому, що кажуть вам казино?






Автоматичний переклад.
Lumalee
7 міс. тому

Дякую тобі. Це своєрідна інформація для всіх, щоб побачити, що є деякі казино, які, на нашу думку, дійсно несправедливі. Так, ви праві, це називається чорний список, але ви все одно можете побачити всю інформацію про те, чому ці казино мають такий низький індекс безпеки.

Хіба ви справді не вірите, що в усіх онлайн-казино є просто такі люди, як ви чи я, які насправді повинні перевіряти документи та обробляти всі зняття коштів, якщо можна запитати? З вами ніколи не траплялося такої ситуації, що у вас було стільки справ, що ви спізнилися? Ну, так, це, звичайно, іноді може статися. Але це повністю залежить від вас, що ви думаєте, і, звичайно, ніхто цього у вас не відніме. Я бажаю тобі тільки найкращого, завжди.


Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Звичайно, є люди, які працюють там, де частина роботи полягає в тому, щоб обробляти зняття коштів тощо, це, безперечно, може бути вимоглива робота, наскільки я знаю, але я також вважаю, що індустрія казино є дуже цинічною галуззю, щось мені підказує, що ви не думаєш так само?





Автоматичний переклад.
Lumalee
7 міс. тому

Хотілося б вірити в справедливість у цій галузі. Це все. 😉

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого