ФорумКазиноSpinJo Casino - загальне обговорення

SpinJo Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

6 міс. тому від Lumalee
|
2775 переглядів 38 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
6 міс. тому

Ви самі є частиною індустрії, тому, звичайно, ви хочете так думати. Хехе я просто жартую ;)


Гарного дня, Ромі 🙂





Автоматичний переклад.
Lumalee
6 міс. тому

І вам теж гарного дня. 😉

Автоматичний переклад.
Lumalee
6 міс. тому

Казино, в яких я граю, з миттєвими виплатами,

Stake, vbet, davbet, betsson, sportbetio, heroibet, Sportingbet, luckstart від Dama, lucrasino, parimatch та деякі інші.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
6 міс. тому

Дякую за ваше нутро. Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви зазвичай використовуєте?

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Я більше використовую Pix Brasil, Pix — це бразильський метод миттєвого банківського переказу, але на деяких сайтах його досі немає в гаманці, або 4payfun, і astropay.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Caniggia2021
6 міс. тому

Дякую за інформацію, колись спробую ці казино, які ви згадуєте 🙂





Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я більше використовую Pix Brasil, Pix — це бразильський метод миттєвого банківського переказу, але на деяких сайтах його досі немає в гаманці, або 4payfun, і astropay.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Розумію. Дякую тобі за це.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, питання, я виграв тисячу євро, граючи з бонусом, як мені зняти?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я виграв тисячу євро, граючи з бонусом, як я можу зняти?

Автоматичний переклад.
Daniel.47135251
4 міс. тому

Щоразу, коли у вас виникнуть проблеми зі зняттям коштів, вам слід звернутися до служби підтримки казино, і вони допоможуть вам.

Що саме ви не знаєте, будь ласка?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я не рекомендую казино, ще один із групи dama NV, вони роблять усе, щоб перешкодити вам зняти гроші, вони не затверджують документи, які вони завжди схвалювали, я виграв 600 доларів США, вони скасовували зняття коштів 10 разів, щоразу був новий документ, вони завжди вигадують історію, коли якщо ви програєте, з’являється VIP-менеджер, коли ви виграєте мало грошей, жодного не з’являється, якщо ви багато виграєте в цьому казино, отримати його буде важко.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
4 міс. тому

Гей, коли ви говорите про перевірку, у чому тут проблема і чи вдалося вам зрештою її успішно завершити? Які ще документи казино попросило вас надати? Ви змогли зняти або у вас ще є гроші на вашому ігровому рахунку?

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Усі казино dama або holycorn завжди приймали квитанцію про депозит Pix brazil, я виграв 600 доларів, потім почалося ускладнення з виведенням коштів, вони не прийняли квитанцію pix, вони попросили надати PDF-виписку з рахунку, я надіслав її, але вони також не прийняв, вони попросили мене надіслати ще одне фото для селфі, на якому видно мій лікоть, я вже надіслав тиждень, і перевірку вже схвалили, я витратив цілий день на надсилання документів електронною поштою, і вони не схвалили вилучення. На жаль, я втратив терпіння і втратив усі гроші. file

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Сьогодні дуже важко виграти в казино, ігри складніші, коли ви щось виграєте, це важче отримати від казино, вони роблять усе, щоб не виплачувати виграші. Я довіряв dama group, тепер я більше не довіряю, блокую акаунти в групі. Вони приймають це лише тоді, коли ти програєш.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
4 міс. тому

Тому досить погано, коли це так. Я знаю, що казино уважно ставляться до перевірки, але іноді я бачу на прикладах інших, що це зовсім нелегко, і навіть, здавалося б, прості документи іноді важко доставити, щоб їх не відхилили.

Мені неприємно бачити, як гравці втрачають свої гроші, і це засмучує мене.

Тож сподіваємося, що досвід буде тільки кращим, і ви знайдете казино, яке не має подібних проблем.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У них дуже важко скасувати свій обліковий запис, ви надсилаєте кілька листів, вони не скасовують, я не рекомендую створювати обліковий запис,

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
3 міс. тому

Привіт, потрібна допомога із закриттям облікового запису? Чому вони не хочуть закрити ваш рахунок? Вони дали тобі причину?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Вони продовжують повторювати одне й те саме, щоб наступного разу мені пощастило більше, і я отримаю це, якщо почекаю, щоб я не скасовував обліковий запис, і вони продовжують крутити мене знову і знову, хоча я просив їх зробити це в кількох електронних листах.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
3 міс. тому

Я не думаю, що це правильно, і казино не повинні так реагувати. Тому, якщо вам потрібна допомога, обов’язково повідомте нас, і ви зможете зв’язатися з нами.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого