Казино, в яких я граю, з миттєвими виплатами,
Stake, vbet, davbet, betsson, sportbetio, heroibet, Sportingbet, luckstart від Dama, lucrasino, parimatch та деякі інші.
The casinos I play with instant payouts,
Stake,vbet,davbet,betsson,sportbetio,heroibet, Sportingbet,luckstart from Dama,lucrasino,parimatch,and some others.
Os casinos que eu jogo com pagamentos instantâneos,
Stake,vbet,davbet,betsson,sportbetio,heroibet, Sportingbet,luckstart da empresa Dama,lucrasino,parimatch,e alguns outros.
Дякую за ваше нутро. Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви зазвичай використовуєте?
Thank you for your insides. May I ask which payment method you usually use?
Я більше використовую Pix Brasil, Pix — це бразильський метод миттєвого банківського переказу, але на деяких сайтах його досі немає в гаманці, або 4payfun, і astropay.
I use Pix Brasil more, Pix is a Brazilian method of instant bank transfer, but some sites still don't have it in their wallets, or 4payfun, and astropay.
Uso mais Pix Brasil,o Pix é um método Brasileiro de transferência bancária instantâneo,mas alguns sites ainda não tem está em suas carteiras,ou 4payfun,e astropay.
Дякую за інформацію, колись спробую ці казино, які ви згадуєте 🙂
Thanks for the info, I will try these casinos you mention sometime 🙂
Я більше використовую Pix Brasil, Pix — це бразильський метод миттєвого банківського переказу, але на деяких сайтах його досі немає в гаманці, або 4payfun, і astropay.
I use Pix Brasil more, Pix is a Brazilian method of instant bank transfer, but some sites still don't have it in their wallets, or 4payfun, and astropay.
Uso mais Pix Brasil,o Pix é um método Brasileiro de transferência bancária instantâneo,mas alguns sites ainda não tem está em suas carteiras,ou 4payfun,e astropay.
Щоразу, коли у вас виникнуть проблеми зі зняттям коштів, вам слід звернутися до служби підтримки казино, і вони допоможуть вам.
Що саме ви не знаєте, будь ласка?
Whenever you have an issue with the withdrawal you should contact the casino support and they should lead you.
What exactly are you unaware of, please?
Я не рекомендую казино, ще один із групи dama NV, вони роблять усе, щоб перешкодити вам зняти гроші, вони не затверджують документи, які вони завжди схвалювали, я виграв 600 доларів США, вони скасовували зняття коштів 10 разів, щоразу був новий документ, вони завжди вигадують історію, коли якщо ви програєте, з’являється VIP-менеджер, коли ви виграєте мало грошей, жодного не з’являється, якщо ви багато виграєте в цьому казино, отримати його буде важко.
I don't recommend the casino, Another one from the dama NV group, they do everything to stop you from withdrawing, they don't approve documents that they always approved, I won 600 usd they canceled the withdrawal 10 times, each time it was a new document, they always invent a story, when If you lose, a VIP manager appears, when you win little money none appears, if you win a lot at this Casino it will be difficult to receive it.
Não recomendo o cassino,Mais um do grupo dama NV , fazem de tudo para que você não saque,não aprovam documentos que sempre aprovaram , ganhei 600 usd cancelaram o saque 10 x ,cada vez era um novo documento,sempre inventam uma história ,quando vc perde aparece gerente vip,quando ganha pouco dinheiro não aparece nenhum,se você ganhar muito neste Casino vai ser complicado receber.
Гей, коли ви говорите про перевірку, у чому тут проблема і чи вдалося вам зрештою її успішно завершити? Які ще документи казино попросило вас надати? Ви змогли зняти або у вас ще є гроші на вашому ігровому рахунку?
Я буду чекати вашої відповіді.
Hey, when you talk about verification, what is the problem there and did you manage to complete it successfully in the end ? What other documents did the casino ask you to provide ? Were you able to withdraw or do you still have money in your gaming account ?
I will wait for your answer.
Усі казино dama або holycorn завжди приймали квитанцію про депозит Pix brazil, я виграв 600 доларів, потім почалося ускладнення з виведенням коштів, вони не прийняли квитанцію pix, вони попросили надати PDF-виписку з рахунку, я надіслав її, але вони також не прийняв, вони попросили мене надіслати ще одне фото для селфі, на якому видно мій лікоть, я вже надіслав тиждень, і перевірку вже схвалили, я витратив цілий день на надсилання документів електронною поштою, і вони не схвалили вилучення. На жаль, я втратив терпіння і втратив усі гроші.
All Casino dama or holycorn, always accepted the Pix brazil deposit receipt, I won 600 usd then it started to get complicated with the withdrawal, they didn't accept the pix receipt, they asked for a PDF account statement, I sent it but they didn't accept it either, they asked me to send another selfie photo showing my elbow, I had already sent the week and the verification had already been approved, I spent a whole day on email sending documents, and they disapproved the withdrawals. Unfortunately, I lost patience and lost all the money.
Todos Casino dama ou holycorn,sempre aceitaram o comprovante de depósito Pix brasil, ganhei 600 usd aí começou a complicar no saque,não aceitaram o comprovante pix ,pediram extrato da conta em PDF,mandei não aceitaram também,pediram pra mandar mais uma foto selfie mostrando o cotovelo,já tinha mandando a semana e já tinha sido aprovado a verificação,fiquei um dia inteiro no email mandando documentos , e eles reprovando os saques.infelismente perdi a paciência e perdi todo o dinheiro.
Сьогодні дуже важко виграти в казино, ігри складніші, коли ви щось виграєте, це важче отримати від казино, вони роблять усе, щоб не виплачувати виграші. Я довіряв dama group, тепер я більше не довіряю, блокую акаунти в групі. Вони приймають це лише тоді, коли ти програєш.
It is very difficult today to win in casinos, the games are more difficult, when you win something it is more difficult to receive from the Casino, they are doing everything to avoid paying out the winnings., I trusted the dama group, now I no longer trust it, I am blocking accounts in the group. They only accept it when you lose.
É muito difícil hoje ganhar nos casinos ,os.jogos estão mais difíceis,quando você ganha algo está mais difícil receber do Casino,estão fazendo de tudo para não pagarem os ganhos.,eu confiava no grupo dama ,agora já não confio mais ,estou bloqueando as contas no grupo .,eles só aceitam quando você perde.
Тому досить погано, коли це так. Я знаю, що казино уважно ставляться до перевірки, але іноді я бачу на прикладах інших, що це зовсім нелегко, і навіть, здавалося б, прості документи іноді важко доставити, щоб їх не відхилили.
Мені неприємно бачити, як гравці втрачають свої гроші, і це засмучує мене.
Тож сподіваємося, що досвід буде тільки кращим, і ви знайдете казино, яке не має подібних проблем.
So it's bad enough when it's like this. I know that casinos are careful about verification, but sometimes I can see from the cases of others that it is not easy at all and even seemingly simple documents are sometimes difficult to deliver so that they are not rejected.
I hate to see players end up losing their money and it makes me sad.
So hopefully the experience will only get better and you will find a casino that doesn't have similar problems.
У них дуже важко скасувати свій обліковий запис, ви надсилаєте кілька листів, вони не скасовують, я не рекомендую створювати обліковий запис,
It's very difficult to cancel your account with them, you send several emails, they don't cancel, I don't recommend making an account,
Muito difícil cancelar a conta neles,você manda vários emails ,eles não cancelam,não recomendo fazerem conta .,
Привіт, потрібна допомога із закриттям облікового запису? Чому вони не хочуть закрити ваш рахунок? Вони дали тобі причину?
Hi, need help closing your account ? Why don't they want to close your account ? Did they give you a reason ?
Вони продовжують повторювати одне й те саме, щоб наступного разу мені пощастило більше, і я отримаю це, якщо почекаю, щоб я не скасовував обліковий запис, і вони продовжують крутити мене знову і знову, хоча я просив їх зробити це в кількох електронних листах.
They keep repeating the same thing, so that I'll be luckier next time and that I'll get it if I wait, so that I don't cancel the account, and they keep on rolling me over and over, even though I've asked them to do so in several emails.
Eles ficam repetindo a mesma coisa,para que eu tenha mais sorte na próxima e que irei sacar se eu esperar,pra não cancelar a Conta,ficam enrolando e não cancelam,mesmo pedindo em vários emails .
Я не думаю, що це правильно, і казино не повинні так реагувати. Тому, якщо вам потрібна допомога, обов’язково повідомте нас, і ви зможете зв’язатися з нами.
I don't think that's the right thing to do and casinos shouldn't react that way. So if you need help, be sure to let us know and you can contact us.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.