ГоловнаФорумКазиноSpinJo Casino - загальне обговорення

SpinJo Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Lumalee
|
6 044 переглядів 41 відповідей |
|
1 2 3

Ви самі є частиною індустрії, тому, звичайно, ви хочете так думати. Хехе я просто жартую ;)


Гарного дня, Ромі 🙂





Автоматичний переклад.
Lumalee

І вам теж гарного дня. 😉

Автоматичний переклад.
Lumalee

Казино, в яких я граю, з миттєвими виплатами,

Stake, vbet, davbet, betsson, sportbetio, heroibet, Sportingbet, luckstart від Dama, lucrasino, parimatch та деякі інші.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021

Дякую за ваше нутро. Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви зазвичай використовуєте?

Автоматичний переклад.
Romi

Я більше використовую Pix Brasil, Pix — це бразильський метод миттєвого банківського переказу, але на деяких сайтах його досі немає в гаманці, або 4payfun, і astropay.

Змінено
Автоматичний переклад.
Caniggia2021

Дякую за інформацію, колись спробую ці казино, які ви згадуєте 🙂





Автоматичний переклад.

Я більше використовую Pix Brasil, Pix — це бразильський метод миттєвого банківського переказу, але на деяких сайтах його досі немає в гаманці, або 4payfun, і astropay.

Автоматичний переклад.

Розумію. Дякую тобі за це.

Автоматичний переклад.

Привіт, питання, я виграв тисячу євро, граючи з бонусом, як мені зняти?

Автоматичний переклад.

Я виграв тисячу євро, граючи з бонусом, як я можу зняти?

Автоматичний переклад.
Daniel.47135251

Щоразу, коли у вас виникнуть проблеми зі зняттям коштів, вам слід звернутися до служби підтримки казино, і вони допоможуть вам.

Що саме ви не знаєте, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Я не рекомендую казино, ще один із групи dama NV, вони роблять усе, щоб перешкодити вам зняти гроші, вони не затверджують документи, які вони завжди схвалювали, я виграв 600 доларів США, вони скасовували зняття коштів 10 разів, щоразу був новий документ, вони завжди вигадують історію, коли якщо ви програєте, з’являється VIP-менеджер, коли ви виграєте мало грошей, жодного не з’являється, якщо ви багато виграєте в цьому казино, отримати його буде важко.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021

Гей, коли ви говорите про перевірку, у чому тут проблема і чи вдалося вам зрештою її успішно завершити? Які ще документи казино попросило вас надати? Ви змогли зняти або у вас ще є гроші на вашому ігровому рахунку?

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro

Усі казино dama або holycorn завжди приймали квитанцію про депозит Pix brazil, я виграв 600 доларів, потім почалося ускладнення з виведенням коштів, вони не прийняли квитанцію pix, вони попросили надати PDF-виписку з рахунку, я надіслав її, але вони також не прийняв, вони попросили мене надіслати ще одне фото для селфі, на якому видно мій лікоть, я вже надіслав тиждень, і перевірку вже схвалили, я витратив цілий день на надсилання документів електронною поштою, і вони не схвалили вилучення. На жаль, я втратив терпіння і втратив усі гроші. file

Автоматичний переклад.
Jaro

Сьогодні дуже важко виграти в казино, ігри складніші, коли ви щось виграєте, це важче отримати від казино, вони роблять усе, щоб не виплачувати виграші. Я довіряв dama group, тепер я більше не довіряю, блокую акаунти в групі. Вони приймають це лише тоді, коли ти програєш.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021

Тому досить погано, коли це так. Я знаю, що казино уважно ставляться до перевірки, але іноді я бачу на прикладах інших, що це зовсім нелегко, і навіть, здавалося б, прості документи іноді важко доставити, щоб їх не відхилили.

Мені неприємно бачити, як гравці втрачають свої гроші, і це засмучує мене.

Тож сподіваємося, що досвід буде тільки кращим, і ви знайдете казино, яке не має подібних проблем.

Автоматичний переклад.

У них дуже важко скасувати свій обліковий запис, ви надсилаєте кілька листів, вони не скасовують, я не рекомендую створювати обліковий запис,

Автоматичний переклад.
Caniggia2021

Привіт, потрібна допомога із закриттям облікового запису? Чому вони не хочуть закрити ваш рахунок? Вони дали тобі причину?

Автоматичний переклад.
Jaro

Вони продовжують повторювати одне й те саме, щоб наступного разу мені пощастило більше, і я отримаю це, якщо почекаю, щоб я не скасовував обліковий запис, і вони продовжують крутити мене знову і знову, хоча я просив їх зробити це в кількох електронних листах.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021

Я не думаю, що це правильно, і казино не повинні так реагувати. Тому, якщо вам потрібна допомога, обов’язково повідомте нас, і ви зможете зв’язатися з нами.

Автоматичний переклад.

Я знову виграв у цьому казино, буду чекати виведення коштів, буду тримати вас у курсі file 2 тисячі доларів США

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого