7 міс. тому
Тут ви можете обговорити SpinJo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чекаю на зняття, але вони кажуть, що не знають, коли моє зняття буде оброблено!, просто отримайте стандартну автоматичну відповідь, тому я поки що не дуже вражений, але оновлю тут, коли отримаю своє зняття.
Waiting for a withdrawal but they say they don't know when my withdrawal will be processed!, just get standard auto reply so I'm not very impressed so far, but will update here when I receive my withdrawal.
Привіт, я бачу, що ти чекаєш на зняття, тому я запитую, як довго? Зазначу, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним щодо виведення коштів і надіслати вам гроші. Їм не потрібно було від вас подавати документи чи ви вже верифіковані?
Дай мені знати.
Hi, well I see you're waiting for a withdrawal so I'll ask how long ? I will mention that we give casinos 14 days to sort out everything that is necessary around the withdrawal and send you the money. Did they not need from you to submit any documents or are you already verified ?
Let me know.
3 дні так очевидно, що казино використовує тактику затримки, я перевірений. тоді я не думаю, що хочу втягувати вас у це, враховуючи, що ви даєте їм 14 днів на обробку одного вилучення.
3 days so clearly a casino that uses delay tactics, I am verified. then I don't think I want to involve you in this, given that you give them 14 days to process a single withdrawal.
Звичайно, було б краще знати причину, чому це так, ви пробували запитати в казино? Я б також сказав, що три дні – це не так багато, і я б не панікував. Це ваше перше зняття коштів у цьому казино?
Звичайно, якщо ви цього не хочете, вам не потрібно втручати нас у свою ситуацію, але якщо у вас виникнуть проблеми з відкликанням коштів після закінчення цього терміну, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо допомогти. Але я буду радий, якщо це не знадобиться і ви отримаєте гроші. 🙂
Surely it would be best to know the reason why this is so, have you tried asking the casino ? I would also say that three days is not that long and I wouldn't panic. Is this your first withdrawal at this casino ?
Of course if you don't want to you don't have to involve us in your situation but if you have problems with your withdrawal after this timeframe feel free to contact us and we will try to help. But I will be glad if it is not necessary and you will get the money. 🙂
Так, це моє перше виведення коштів тут, і це мене хвилює, чи можна довіряти цьому казино? проблема з їхнім обслуговуванням клієнтів полягає в тому, що ви не отримуєте персональної допомоги, усі відповіді копіюються та вставляються, що дуже засмучує. Зазвичай служба підтримки клієнтів у більшості казино є корисною та зв’яжеться з фінансовим відділом замість вас.
Yes, it's my first withdrawal here and that's what worries me, can this casino really be trusted? the problem with their customer service is that you don't get personal help, all answers are copy and paste, which is very frustrating. Usually, customer service at most casinos is helpful and will contact the finance department for you.
Так, це правда, що в деяких казино вони серйозніше ставляться до проблем і тому передають їх до відповідного відділу для вирішення.
Щодо вашого запитання, я не можу відповісти на нього з упевненістю, оскільки ми не маємо жодного досвіду від інших гравців, оскільки це досить нове казино на нашому сайті. Схоже, ти будеш першим. Тож я б поки не був скептиком, і ми побачимо, як усе вийде.
Я твердо вірю позитивно.
Yes, it is true that in some casinos they take the problems more seriously and therefore refer it to the right department to deal with it.
Regarding your question, I can't answer it with certainty, because we don't have any experience from other players as it is a fairly new casino on our site. It looks like you will be the first. So I wouldn't be skeptical yet and we'll see how it all turns out.
I firmly believe positively.
Зазвичай для цієї компанії це 3 дні, якщо вам пощастить, але бувають випадки, які займають від тижня до 2 тижнів, це залежить від їх доброї волі, я не граю в таких казино, сьогодні виведення коштів відбувається миттєво в багатьох казино, не варто грати в казино, які тримають здобич.
Normal for this company is 3 days, if you're lucky, but there are cases that take a week to 2 weeks, it depends on their goodwill, I don't play in casinos like that, today withdrawals are instantaneous in many casinos, it's not worth playing in casinos who hold the loot.
Normal desta empresa é 3 dias ,se você der sorte ,mas tem casos que demoram uma semana a 2 semanas ,depende a boa vontade deles,eu não jogo em casinos assim,hoje os saques são instantâneos em muitos casinos,não compensa jogar em casinos que seguram o saque.
Я можу повідомити вам, що я отримав своє відкликання тільки зараз. Якби вони покращили швидкість виведення коштів і краще спілкувалися з гравцями, вони могли б стати хорошим казино, але чекати кілька тижнів, як каже Caniggia2021, це недобре.
I can inform you that I received my withdrawal just now. If they had improved the speed of withdrawals and communicated better with the players, they could have become a good casino, but waiting for several weeks as Caniggia2021 says can happen is not good.
Так що це справді чудово. Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис було повністю перевірено, коли ви надсилали запит на зняття коштів, чи вам потрібно було спочатку пройти процес перевірки?
So that is great, really. May I ask if your account was fully verified when you requested the withdrawal, or did you have to go through the verification process first?
Я одночасно подав документи та подав запит на відкликання, перевірка була швидкою, а потім моє відкликання очікувало на розгляд понад 72 години після цього
I submitted the documents and requested withdrawal at the same time, the verification was quick and then my withdrawal was pending for over 72 hours after that
Цікаво, який спосіб оплати ви використовували?
Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити платіж, чесно кажучи вам, особливо коли мова йде про перше зняття коштів і перевірку, яку потрібно виконати.🤷♀️
Which payment method did you use, I wonder?
We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment, to tell you the truth, especially when it comes to the first withdrawal and the verification that needs to be done.🤷♀️
Я робив депозити та знімав гроші за допомогою своєї банківської картки, якщо вони обробили зняття, я одразу отримую гроші. 14 днів – це надто довго, щоб чекати на зняття коштів, незалежно від того, перше це зняття чи ні.
I made deposits and withdrawals with my bank card, as long as they have processed the withdrawal I get the money immediately. 14 days is far too long to wait for a withdrawal regardless of whether it is the first withdrawal or not.
Іноді казино потрібно виконати всі перевірки та переглянути документи, які надсилають усі гравці, щоб підтвердити свої облікові записи. Тож уявіть, що є надлишок запитів на зняття коштів, і в казино не так багато людей, щоб переглянути документи. Ви мене розумієте? Лише тому, що така ситуація може статися легко, ми надаємо казино стільки днів.
Sometimes the casino needs to do all the checks and go through the documents all the players send to verify their accounts. So imagine there is an overload of withdrawal requests, and the casino doesn't have that many people to go over the documents. Do you get me? Only because this situation can easily happen, we give casinos this many days.
У мене немає проблем із розумінням того, що гуру казино дає казино 14 днів для вирішення проблеми, перш ніж ви, можливо, занесете в чорний список. Але з точки зору гравця, це надто довго чекати 14 днів для такого виведення коштів, особливо коли обліковий запис підтверджено. Звичайно, можуть статися речі, які знаходяться поза контролем казино, але не кажіть мені, що це тому, що є величезна кількість запитів на зняття коштів, тому що я не куплюся на це, хе-хе.
I have no problems understanding that casino guru gives the casino 14 days to solve the problem before you possibly blacklist. But from the player's perspective, it is too long to wait 14 days for a withdrawal like this in general, especially when the account is all verified. Of course, things can happen that are beyond the casino's control, but don't tell me that's because there are huge amounts of withdrawal requests because I'm not buying it hehe.
Ми не заносимо жодне казино в чорний список. Ми хочемо, щоб усе було зрозумілим і видимим для тих, хто хоче знати всю інформацію про будь-яке онлайн-казино.
Перевантаження запиту на зняття коштів насправді не є чимось незвичайним, і ми вже неодноразово стикалися з такою ситуацією.
Я радий, що ви отримали гроші досить швидко, і сподіваюся, що у вас ніколи не буде затримок у майбутньому.
We do not blacklist any casino. We like everything to be clear and visible to whoever would like to know all the information about any online casino.
An overload of a withdrawal request is actually nothing unusual, and we have experienced this kind of situation many times before.
I am glad for you to get the money pretty quickly, and I hope you will never experience any delays in the future.
Ви цього не робите? https://casino.guru/blacklist
і коли ви говорите, що переживали це багато разів, чи базується це на тому, що кажуть вам казино?
You don't do that? https://casino.guru/blacklist
and when you say you have experienced it many times, is it based on what the casinos tell you?
Дякую тобі. Це своєрідна інформація для всіх, щоб побачити, що є деякі казино, які, на нашу думку, дійсно несправедливі. Так, ви праві, це називається чорний список, але ви все одно можете побачити всю інформацію про те, чому ці казино мають такий низький індекс безпеки.
Хіба ви справді не вірите, що в усіх онлайн-казино є просто такі люди, як ви чи я, які насправді повинні перевіряти документи та обробляти всі зняття коштів, якщо можна запитати? З вами ніколи не траплялося такої ситуації, що у вас було стільки справ, що ви спізнилися? Ну, так, це, звичайно, іноді може статися. Але це повністю залежить від вас, що ви думаєте, і, звичайно, ніхто цього у вас не відніме. Я бажаю тобі тільки найкращого, завжди.
Thank you. This is kind of information for everyone to see that there are some casinos we believe are really unfair. Yes, you are right, it is called a blacklist, but you can still see all the information about why these casinos have such a low safety index.
Don't you actually believe that at all online casinos there are just some humans like you or me who actually have to check the documents and process all the withdrawals, if I may ask? Did this kind of situation never happen to you, that you've had so many things to do that you were late? Well, yes, it surely can happen sometimes. But it is totally up to you what you think, and no one will take that away from you, of course. I only wish you the best, always.
Звичайно, є люди, які працюють там, де частина роботи полягає в тому, щоб обробляти зняття коштів тощо, це, безперечно, може бути вимоглива робота, наскільки я знаю, але я також вважаю, що індустрія казино є дуже цинічною галуззю, щось мені підказує, що ви не думаєш так само?
Of course there are people who work there where part of the job is to process withdrawals etc, it can certainly be a demanding job for all I know, but I also think that this casino industry is a very cynical industry, something tells me that you don't think the same?
Хотілося б вірити в справедливість у цій галузі. Це все. 😉
I would like to believe in fairness in this industry. That is all. 😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.