1 рік тому
Тут ви можете обговорити Spinbookie Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Дуже сумно чути, що у вас був такий поганий особистий досвід. На щастя, ви отримали свої гроші назад. З іншого боку...як вам сподобалося грати в цьому казино? Вам щось сподобалося чи все розчарувало? Я подивився, і це казино має дуже поганий рейтинг. 4,8 з 10 - це дуже погано. Однак це дуже добре, що ви врешті-решт отримали гроші. 🙂
It is so sad to hear, you had such a bad personal experience. Fortunately, you have got your money back. On the other hand...how did you like playing at this casino? Was there anything you liked or was everything disappointing? I looked and this casino has a really bad rating. 4.8 out of 10 is pretty bad. However, it's really good that you have got money in the end. 🙂
Привіт, зі мною трапилося, що вони попросили мене зателефонувати через Skype, щоб підтвердити обліковий запис, я відповів, що все гаразд, і жінка сказала, що все гаразд, я чекав 1 день електронного листа, минуло 3 дні, і вони закрили мій обліковий запис, оскільки не пройшов перевірку, і мені дали лише те, що я вклав ... я не знаю, чи можна щось зробити ...
Hello, it happened to me that they asked me to call via Skype to verify the account, I responded everything was fine and the lady said everything was fine, I waited 1 day for an email, 3 days passed and they closed my account for not passing the verification and they only gave me what I deposited ...I don't know if anything can be done...
Hola, me paso que me pidieron llamada por skype para verificar la cuenta, respondi todo bien y la señorita dice todo bien espere 1 dia un mail, pasaron 3 dias y me cerraron la cuenta por no pasar la verificación y me dieron solo lo que deposite...no se si se pueda hacer algo...
Привіт, чи сказали вам у казино, чому закрили ваш рахунок? Ви отримали якусь інформацію чи його закрили без пояснення причини?
Чи можете ви розповісти нам більше про ситуацію, яка сталася?
Hello, did the casino tell you why they closed your account ? Did you get any information or was it closed without giving any reason ?
Can you tell us more about the situation that occurred ?
Привіт, чи сказали вам у казино, чому закрили ваш рахунок? Ви отримали якусь інформацію чи його закрили без пояснення причини?
Чи можете ви розповісти нам більше про ситуацію, яка сталася?
Hello, did the casino tell you why they closed your account ? Did you get any information or was it closed without giving any reason ?
Can you tell us more about the situation that occurred ?
Привіт...мені сказали, що я не пройшов перевірку, оскільки вони сказали мені через Skype, що все добре, єдине, що привернуло мою увагу, це те, що в останньому запитанні вони сказали мені, чи я ставлю в казино чи спорт, я відповів лише спорт, і міс знову запитала мене, і я сказав їй, чи займаюся я лише спортом, оскільки я ніколи не ставив у казино, мені це здалося дивним, я зв’язався з іншим хлопцем, і він сказав те саме, вони не дозволяйте перевірці Skype пройти, щоб я не платив, у мене було 210 доларів, і вони повернули мені приблизно 60 доларів. Більше нічого не кажуть, і я впевнений, що мої відповіді були правильні...Я думаю, що є маніпуляції, щоб закрити і не платити...
Hello...what they told me is that I didn't pass the verification, since they told me through Skype that it was fine, the only thing that caught my attention was that in the last question they told me if I bet on casino or sports, I answered only sports, and the Miss asked me again and I told her if I only sport, since I have never bet in a casino, it seemed strange to me, I contacted another guy and he said the same thing, they don't let the Skype verification pass so I don't pay, I had $210 and they refunded me 60$ approx. They don't say anything else, and I'm sure my answers were correct...I think there is manipulation to close and not pay...
Hola...lo que me dijeron es que no pase la verificación, siendo que por skype me dijeron que estaba bien, solo me llamo la atención que en la ultima pregunta me dijeron si apostaba casino o deportes, yo respondi solo deporte, ya la señorita me volvio a preguntar y le dije si solo deporte, siendo que nunca aposte en casino, me parecio extraño, me contacte con otro chico y dijo lo mismo, no dejan pasar la verificación por skype para no pagar, tenia 210$ y me devolvieron 60$ aprox. No dicen nada mas, y estoy segura que mis respuestas fueron correctas...creo que hay manipulación para cerrar y no pagar...
Я розумію, але я повинен сказати з самого початку, що якщо ця справа стосується спортивних ставок, я порекомендую вам сайти, де вам можуть допомогти і куди ви можете подати скаргу, тому що у нас немає експертів у цій галузі, і ми не зміг би об’єктивно оцінити таку справу. Ось вони:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Якщо ви подасте скаргу, повідомте мене, і ви зможете повідомити мене про прогрес. Ви за це?
I understand, but I have to say right from the beginning that if this case is about sports betting, I will recommend you sites where they could help you and where you could file a complaint, because we do not have experts in this area and we would not be able to judge such a case objectively. Here they are:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you go ahead and file a complaint let me know and you can update me on the progress. Are you up for it ?
Я розумію, але я повинен сказати з самого початку, що якщо ця справа стосується спортивних ставок, я порекомендую вам сайти, де вам можуть допомогти і куди ви можете подати скаргу, тому що у нас немає експертів у цій галузі, і ми не зміг би об’єктивно оцінити таку справу. Ось вони:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Якщо ви подасте скаргу, повідомте мене, і ви зможете повідомити мене про прогрес. Ви за це?
I understand, but I have to say right from the beginning that if this case is about sports betting, I will recommend you sites where they could help you and where you could file a complaint, because we do not have experts in this area and we would not be able to judge such a case objectively. Here they are:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you go ahead and file a complaint let me know and you can update me on the progress. Are you up for it ?
ага, то ви можете побачити це тут, лише якщо ви грали в казино? Хлопець, який порекомендував мені сторінку, також робить ставки на спорт, і ви допомогли йому повернути гроші...
ahh so you can only see it here if you have played in the casino? The guy who recommended the page to me also bets on sports and you helped him with the money back...
ahh entonces solo se puede ver acá si has jugado en el casino?, es que el chico que me recomendó la pagina, también apuesta en deportes y ustedes lo ayudaron con la devolución de dinero...
Якщо ви робите ставки лише на спорт і нічого не граєте в казино, це, очевидно, залежить від усієї ситуації. У вас також була проблема з верифікацією, тому теоретично наша команда могла б впоратися і з таким випадком. Проте рішення про те, як впоратися з ситуацією, завжди залежить від нашої команди.
Тож ви можете спробуватиподати скаргу тут , і ми побачимо, як вирішать наші експерти.
Я вважаю, що мова йде про ставки на спорт, і ми не займаємося цим у Casino Guru, як я вже згадував раніше, тож якщо це суто про це, наша команда розповість вам.
Однак ви нічого не отримаєте, спробувавши це.
If you only bet on sports and didn't play anything in the casino, it's obviously up to judgement of the whole situation. You also had a problem with verification, so theoretically our team could also deal with such a case. However, it is always up to the discretion of our team to decide how to handle the situation.
So you can try filing a complaint here and we'll see how our experts decide.
I'm of the opinion that it's about sports betting and we don't deal with that at Casino Guru as I mentioned before, so if it's strictly about that, our team will tell you.
However, you won't get anything for trying it.
Жахливе казино, тримайтеся подалі.
Я грав у більш ніж 30 різних букмекерських конторах, і в жодному з них у мене не було проблем із KYC.
У цій букмекерській конторі я намагався підтвердити свій рахунок більше місяця, вони попросили мене надати підтвердження адреси, яке я надіслав, і воно було ПРИЙНЯТО , однак вони попросили ще одне додаткове підтвердження адреси, ха-ха, який жарт.
Без сумніву, також будуть проблеми зі зняттям коштів.
Terrible casino, stay away from it.
I have played in more than 30 different betting houses and in none of them have I had problems with KYC.
At this betting house I have been trying to verify my account for more than a month, they asked me for proof of address which I sent and it was ACCEPTED , however they asked me for another additional proof of address haha what a joke.
Without a doubt there will also be problems with withdrawals.
Pesimo casino, alejate de el.
He jugado en mas de 30 casas de apuestas diferentes y en ninguna he tenido problemas con el kyc.
En esta casa de apuestas llevo mas de un mes intentando verificar mi cuenta, me pidieron un comprobante de direccion el cual envie y fue ACEPTADO sin embargo me pidieron otro comprobante de direccion adicional jaja que chiste.
Sin duda alguna tambien habran problemas con los retiros.
Привіт, я перевірив вашу скаргу та документ з адресою, який, згідно з казино, був розмитим. Ви знову надіслали нову фотографію кращої якості, хоча я, мабуть, хотів би її більше закрити, щоб краще побачити та збільшити різкість.
Тому нам доведеться дочекатися відповіді від казино і подивитися, чи буде її достатньо, чи вам доведеться взяти нову. Я сподіваюся, що ви зможете це зробити, щоб отримати свої гроші.
Коли у вас буде оновлення, дайте мені знати.
Я буду чекати.
Hello, I checked your complaint and the address document which was blurry according to the casino. You sent again a new photo of better quality although I would probably close it up more to see it better and sharpen it more.
Therefore, we will have to wait for the casino's reply and see if it will be sufficient or you will have to take a new one. I hope you will be able to do it so you can get your money out.
When you have an update, let me know.
I'll be waiting.
Spinbookie зняв понад 800 доларів з мого рахунку, сказавши, що я порушив їхні умови обслуговування. Я прочитав це й не можу знайти жодної відповіді, чому це так. Вони також не перевірятимуть мій обліковий запис, і я чекав тижнями. Я хочу отримати свої гроші
Spinbookie straight up took over 800$ from my account, saying I broke their terms of service. I have read it trough and can't find a single answer for why this is. They also wont verify my account and I have waited weeks. I want to get my money
Привіт, це електронний лист, який вам надіслало казино, пояснюючи, що ви зробили? Я бачив там зловживання бонусами, підроблені документи для перевірки, можливо, з використанням сторонніх інструментів. Це досить серйозні речі, тому казино описано досить багато, хоча більш узагальнено.
Ви знаєте про це чи ні?
У будь-якому випадку, якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого і не порушили жодних правил, я б однозначно рекомендував подати скаргу, і команда розслідує нас і побачить, що вони придумають.
Ви думаєте, що підете на це?
Якщо так, ви можете почати тут, за цим посиланням.
Я також додам посібник , який може бути корисним, щоб ви знали, чого очікувати від цього процесу.
Удачі. ☘️
Hello, is this the email the casino sent you explaining what you did ? I saw there some bonus abuse, forged documents for verification, possibly using some third party tools. These are pretty serious things, so the casino described quite a lot, although more in a general way.
Are you aware of any of this or not ?
Anyway, if you think you did nothing wrong and you didn't break any rules, I would definitely recommend to file a complaint where a team will investigate us and see what they come up with.
Do you think you'll go for it ?
If so you can start one here on this link.
I'll also add a guide that might be useful to let you know what to expect from this process.
Good luck. ☘️
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.