1 рік тому
Тут ви можете обговорити Spinbookie Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Дуже сумно чути, що у вас був такий поганий особистий досвід. На щастя, ви отримали свої гроші назад. З іншого боку...як вам сподобалося грати в цьому казино? Вам щось сподобалося чи все розчарувало? Я подивився, і це казино має дуже поганий рейтинг. 4,8 з 10 - це дуже погано. Однак це дуже добре, що ви врешті-решт отримали гроші. 🙂
It is so sad to hear, you had such a bad personal experience. Fortunately, you have got your money back. On the other hand...how did you like playing at this casino? Was there anything you liked or was everything disappointing? I looked and this casino has a really bad rating. 4.8 out of 10 is pretty bad. However, it's really good that you have got money in the end. 🙂
Привіт, зі мною трапилося, що вони попросили мене зателефонувати через Skype, щоб підтвердити обліковий запис, я відповів, що все гаразд, і жінка сказала, що все гаразд, я чекав 1 день електронного листа, минуло 3 дні, і вони закрили мій обліковий запис, оскільки не пройшов перевірку, і мені дали лише те, що я вклав ... я не знаю, чи можна щось зробити ...
Hello, it happened to me that they asked me to call via Skype to verify the account, I responded everything was fine and the lady said everything was fine, I waited 1 day for an email, 3 days passed and they closed my account for not passing the verification and they only gave me what I deposited ...I don't know if anything can be done...
Hola, me paso que me pidieron llamada por skype para verificar la cuenta, respondi todo bien y la señorita dice todo bien espere 1 dia un mail, pasaron 3 dias y me cerraron la cuenta por no pasar la verificación y me dieron solo lo que deposite...no se si se pueda hacer algo...
Привіт, чи сказали вам у казино, чому закрили ваш рахунок? Ви отримали якусь інформацію чи його закрили без пояснення причини?
Чи можете ви розповісти нам більше про ситуацію, яка сталася?
Hello, did the casino tell you why they closed your account ? Did you get any information or was it closed without giving any reason ?
Can you tell us more about the situation that occurred ?
Привіт, чи сказали вам у казино, чому закрили ваш рахунок? Ви отримали якусь інформацію чи його закрили без пояснення причини?
Чи можете ви розповісти нам більше про ситуацію, яка сталася?
Hello, did the casino tell you why they closed your account ? Did you get any information or was it closed without giving any reason ?
Can you tell us more about the situation that occurred ?
Привіт...мені сказали, що я не пройшов перевірку, оскільки вони сказали мені через Skype, що все добре, єдине, що привернуло мою увагу, це те, що в останньому запитанні вони сказали мені, чи я ставлю в казино чи спорт, я відповів лише спорт, і міс знову запитала мене, і я сказав їй, чи займаюся я лише спортом, оскільки я ніколи не ставив у казино, мені це здалося дивним, я зв’язався з іншим хлопцем, і він сказав те саме, вони не дозволяйте перевірці Skype пройти, щоб я не платив, у мене було 210 доларів, і вони повернули мені приблизно 60 доларів. Більше нічого не кажуть, і я впевнений, що мої відповіді були правильні...Я думаю, що є маніпуляції, щоб закрити і не платити...
Hello...what they told me is that I didn't pass the verification, since they told me through Skype that it was fine, the only thing that caught my attention was that in the last question they told me if I bet on casino or sports, I answered only sports, and the Miss asked me again and I told her if I only sport, since I have never bet in a casino, it seemed strange to me, I contacted another guy and he said the same thing, they don't let the Skype verification pass so I don't pay, I had $210 and they refunded me 60$ approx. They don't say anything else, and I'm sure my answers were correct...I think there is manipulation to close and not pay...
Hola...lo que me dijeron es que no pase la verificación, siendo que por skype me dijeron que estaba bien, solo me llamo la atención que en la ultima pregunta me dijeron si apostaba casino o deportes, yo respondi solo deporte, ya la señorita me volvio a preguntar y le dije si solo deporte, siendo que nunca aposte en casino, me parecio extraño, me contacte con otro chico y dijo lo mismo, no dejan pasar la verificación por skype para no pagar, tenia 210$ y me devolvieron 60$ aprox. No dicen nada mas, y estoy segura que mis respuestas fueron correctas...creo que hay manipulación para cerrar y no pagar...
Я розумію, але я повинен сказати з самого початку, що якщо ця справа стосується спортивних ставок, я порекомендую вам сайти, де вам можуть допомогти і куди ви можете подати скаргу, тому що у нас немає експертів у цій галузі, і ми не зміг би об’єктивно оцінити таку справу. Ось вони:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Якщо ви подасте скаргу, повідомте мене, і ви зможете повідомити мене про прогрес. Ви за це?
I understand, but I have to say right from the beginning that if this case is about sports betting, I will recommend you sites where they could help you and where you could file a complaint, because we do not have experts in this area and we would not be able to judge such a case objectively. Here they are:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you go ahead and file a complaint let me know and you can update me on the progress. Are you up for it ?
Я розумію, але я повинен сказати з самого початку, що якщо ця справа стосується спортивних ставок, я порекомендую вам сайти, де вам можуть допомогти і куди ви можете подати скаргу, тому що у нас немає експертів у цій галузі, і ми не зміг би об’єктивно оцінити таку справу. Ось вони:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Якщо ви подасте скаргу, повідомте мене, і ви зможете повідомити мене про прогрес. Ви за це?
I understand, but I have to say right from the beginning that if this case is about sports betting, I will recommend you sites where they could help you and where you could file a complaint, because we do not have experts in this area and we would not be able to judge such a case objectively. Here they are:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you go ahead and file a complaint let me know and you can update me on the progress. Are you up for it ?
ага, то ви можете побачити це тут, лише якщо ви грали в казино? Хлопець, який порекомендував мені сторінку, також робить ставки на спорт, і ви допомогли йому повернути гроші...
ahh so you can only see it here if you have played in the casino? The guy who recommended the page to me also bets on sports and you helped him with the money back...
ahh entonces solo se puede ver acá si has jugado en el casino?, es que el chico que me recomendó la pagina, también apuesta en deportes y ustedes lo ayudaron con la devolución de dinero...
Якщо ви робите ставки лише на спорт і нічого не граєте в казино, це, очевидно, залежить від усієї ситуації. У вас також була проблема з верифікацією, тому теоретично наша команда могла б впоратися і з таким випадком. Проте рішення про те, як впоратися з ситуацією, завжди залежить від нашої команди.
Тож ви можете спробуватиподати скаргу тут , і ми побачимо, як вирішать наші експерти.
Я вважаю, що мова йде про ставки на спорт, і ми не займаємося цим у Casino Guru, як я вже згадував раніше, тож якщо це суто про це, наша команда розповість вам.
Однак ви нічого не отримаєте, спробувавши це.
If you only bet on sports and didn't play anything in the casino, it's obviously up to judgement of the whole situation. You also had a problem with verification, so theoretically our team could also deal with such a case. However, it is always up to the discretion of our team to decide how to handle the situation.
So you can try filing a complaint here and we'll see how our experts decide.
I'm of the opinion that it's about sports betting and we don't deal with that at Casino Guru as I mentioned before, so if it's strictly about that, our team will tell you.
However, you won't get anything for trying it.
Жахливе казино, тримайтеся подалі.
Я грав у більш ніж 30 різних букмекерських конторах, і в жодному з них у мене не було проблем із KYC.
У цій букмекерській конторі я намагався підтвердити свій рахунок більше місяця, вони попросили мене надати підтвердження адреси, яке я надіслав, і воно було ПРИЙНЯТО , однак вони попросили ще одне додаткове підтвердження адреси, ха-ха, який жарт.
Без сумніву, також будуть проблеми зі зняттям коштів.
Terrible casino, stay away from it.
I have played in more than 30 different betting houses and in none of them have I had problems with KYC.
At this betting house I have been trying to verify my account for more than a month, they asked me for proof of address which I sent and it was ACCEPTED , however they asked me for another additional proof of address haha what a joke.
Without a doubt there will also be problems with withdrawals.
Pesimo casino, alejate de el.
He jugado en mas de 30 casas de apuestas diferentes y en ninguna he tenido problemas con el kyc.
En esta casa de apuestas llevo mas de un mes intentando verificar mi cuenta, me pidieron un comprobante de direccion el cual envie y fue ACEPTADO sin embargo me pidieron otro comprobante de direccion adicional jaja que chiste.
Sin duda alguna tambien habran problemas con los retiros.
Привіт, я перевірив вашу скаргу та документ з адресою, який, згідно з казино, був розмитим. Ви знову надіслали нову фотографію кращої якості, хоча я, мабуть, хотів би її більше закрити, щоб краще побачити та збільшити різкість.
Тому нам доведеться дочекатися відповіді від казино і подивитися, чи буде її достатньо, чи вам доведеться взяти нову. Я сподіваюся, що ви зможете це зробити, щоб отримати свої гроші.
Коли у вас буде оновлення, дайте мені знати.
Я буду чекати.
Hello, I checked your complaint and the address document which was blurry according to the casino. You sent again a new photo of better quality although I would probably close it up more to see it better and sharpen it more.
Therefore, we will have to wait for the casino's reply and see if it will be sufficient or you will have to take a new one. I hope you will be able to do it so you can get your money out.
When you have an update, let me know.
I'll be waiting.
Spinbookie зняв понад 800 доларів з мого рахунку, сказавши, що я порушив їхні умови обслуговування. Я прочитав це й не можу знайти жодної відповіді, чому це так. Вони також не перевірятимуть мій обліковий запис, і я чекав тижнями. Я хочу отримати свої гроші
Spinbookie straight up took over 800$ from my account, saying I broke their terms of service. I have read it trough and can't find a single answer for why this is. They also wont verify my account and I have waited weeks. I want to get my money
Привіт, це електронний лист, який вам надіслало казино, пояснюючи, що ви зробили? Я бачив там зловживання бонусами, підроблені документи для перевірки, можливо, з використанням сторонніх інструментів. Це досить серйозні речі, тому казино описано досить багато, хоча більш узагальнено.
Ви знаєте про це чи ні?
У будь-якому випадку, якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого і не порушили жодних правил, я б однозначно рекомендував подати скаргу, і команда розслідує нас і побачить, що вони придумають.
Ви думаєте, що підете на це?
Якщо так, ви можете почати тут, за цим посиланням.
Я також додам посібник , який може бути корисним, щоб ви знали, чого очікувати від цього процесу.
Удачі. ☘️
Hello, is this the email the casino sent you explaining what you did ? I saw there some bonus abuse, forged documents for verification, possibly using some third party tools. These are pretty serious things, so the casino described quite a lot, although more in a general way.
Are you aware of any of this or not ?
Anyway, if you think you did nothing wrong and you didn't break any rules, I would definitely recommend to file a complaint where a team will investigate us and see what they come up with.
Do you think you'll go for it ?
If so you can start one here on this link.
I'll also add a guide that might be useful to let you know what to expect from this process.
Good luck. ☘️
spinbookie.....Дуже підозріла діяльність. Запити на зняття коштів відхиляються, кошти знімаються з балансу, обіцяють виплатити зняття, але не роблять. Абсолютно несправедливі умови. Мені все ще цікаво, чому постачальники ігор, грошові перекази, банки дозволяють роботу цих неякісних казино?
spinbookie.....Very suspicious activity. Withdrawal requests are rejected, funds are deducted from the balance, they promise to pay the withdrawals but don't. Totally unfair terms. I'm still wondering why game suppliers, money transmitters, banks enable the operation of these inferior casinos?
spinbookie.....Todella epäilyttävää toimintaa. Nostopyynnöt hylätään, saldosta vähennetään varoja, luvataan maksaa nostot mutta eivät maksa. Täysin epäreilut ehdot. Edelleen mietin miksi pelientoimittajat, rahansiirtäjät , pankit mahdollistavat näiden ala-arvoisten kasinoiden toiminnan ?
Ви знаєте, яка саме причина відмови у знятті коштів?🤔 І чи не могли б ви розповісти нам більше про відрахування грошей? Я не зовсім розумію, що ви маєте на увазі.
На жаль, індекс безпеки цього казино досить низький, тому мене не дивує, що існують такі проблеми.
Я сподіваюся, що ми зможемо якось допомогти, коли ви надасте більше інформації про всю ситуацію. Чекатимемо на вашу відповідь.
Do you know what exactly the reason is for rejecting your withdrawals, though?🤔 And could you tell us more about the money deduction, perhpas? I don't fully understand what do you mean by that.
Unfortunately, the safety index of this casino is pretty low, so it doesn't really surprise me that there are these kinds of issues.
I hope that we will be able to help somehow after you provide more information regarding the whole situation. We'll wait for your reply.
Привіт
Я вніс 40e + 80e...Я пройшов через утилізацію. коли переробка була завершена, баланс становив 620 євро.... з яких казино вилучило 300 євро (максимальне виведення з бонусом 8 разів на депозит). Я приймаю це відрахування. Я продовжив гру і зміг зібрати баланс 1500 євро. Я зробив запит на виведення 500 євро (500 євро максимум/виведення). Виведення було відхилено, 900 євро було знято з балансу, а 600 євро повернуто на ігровий рахунок. Причина в тому, що оскільки я зробив лише один депозит на 40 євро, максимальне зняття становить 15 разів більше депозиту... тобто 600 євро. (м'яко кажучи несправедливо). 20.8 я зробив запит на зняття 500e, який зараз очікує на розгляд.....обіцяно було виплатити 23.8....ще не виплачено. Обслуговування клієнтів також було поганим досвідом. Відгук Casinoguru про це казино абсолютно правильний. Мабуть, інші користувачі мали подібні проблеми.
Hello
I deposited 40e + 80e...I got through the recycling. when the recycling was completed, the balance was 620e....from which the casino removed 300e (maximum withdrawal with bonus 8xdeposit) I accept this deduction. I continued playing and managed to collect a balance of 1500e. I made a withdrawal request for 500e (500e maximum/withdrawal). The withdrawal was rejected and 900e was removed from the balance and 600e was returned to the game account. The reason is that since I have only made one deposit of 40e, the maximum withdrawal is 15x the deposit....ie 600e. (unfair to say the least). On 20.8 I made a 500e withdrawal request, which is now pending.....it was promised to be paid on 23.8....it has not been paid yet. The customer service was also a bad experience. Casinoguru's review of this casino is completely correct. Apparently, other users have had similar problems.
Hei
Talletin 40e + 80e....sain kierrätyksen läpi .kierrätyksen täyttyessä saldo oli 620e....josta kasino poisti 300e ( maksimi nosto bonuksella 8xtalletus) Tämän vähennyksen hyväksyn. Jatkoin pelaamista ja sain kerättyä saldon 1500e. Tein nostopyynnön 500e (500e maksimi /nosto). Nosto hylättiin ja saldosta poistettiin 900e ja 600e palautettiin pelitilille. Perusteluna että koska olen tehnyt vain yhden talletuksen 40e niin maksimi nosto on 15x talletus....eli 600e. (vähintäänkin epäreilua). 20.8 tein 500e nostopyynnön joka nyt vireillä.....se luvattiin maksaa 23.8....vielä ei ole maksettu. Asiakaspalvelusta myös jäi huono kokemus. Casinogurun arvostelu tästä kasinosta täysin oikea. Samanlaisia ongelmia on näköjään ollut muillakin käyttäjillä.
Як я бачу з вашого пояснення, я б не назвав це дедукцією. Кожне казино вказує у своїх умовах максимальну суму вилучення, особливо в умовах бонусу. І платять цю суму, нічого більше. правильно? Це і ваш випадок.
Отже, ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино, чи ви ще не пройшли цей процес?
Я сподіваюся, що все буде добре, хоча, дивлячись на індекс безпеки цього казино, який досить низький, я не можу сказати напевно, як воно вийде. Я, звичайно, буду тримати кулаки.🤞
Well, as I can see from your explanation, I really wouldn't call it a deduction. Every casino states in its terms what the maximum withdrawal is, especially in the bonus terms. And they pay this amount, nothing more. Right? This is your case as well.
So, is your account fully verified at this casino, or you haven't gone through the process yet?
I hope that everything will go well, even though when I look at this casino's safety index, which is pretty low, I can not say for sure how it'll turn out. I will keep my fingers crossed, of course.🤞
Я отримав депозит+бонус через переробку.....казино вирахувало 300 євро з цього балансу, тобто 620 євро - 300.....тому баланс 8xдепозит 40 євро...320. Я продовжив гру і зумів накопичити баланс 1500e і зробив запит на виведення....
Запит на зняття було відхилено, і 900 євро було знято з балансу.....як обґрунтування, оскільки я зробив лише один депозит 40 євро, максимальне зняття становить 15 разів більше депозиту, тобто 600 євро, а надлишкові залишки видаляються.... .це дійсно несправедливо по відношенню до гравців. Навіть сьогодні на мій рахунок не надійшло зняття 500e від 20.8.
I got the deposit+bonus through recycling.....the casino deducted 300e from that balance, i.e. 620e - 300.....so the balance is 8xdeposit 40e....320. I continued the game and managed to accumulate a balance of 1500e and made a withdrawal request....
The withdrawal request was rejected and 900e was taken from the balance.....as a justification, since I have made only one deposit 40e, the maximum withdrawal is 15x the deposit, i.e. 600e and the excess balances are deleted.....this is really unfair to the players. Even today, the 500e withdrawal dated 20.8 has not arrived in my account.
Talletus+bonus sain kierrätyksen läpi.....siitä saldosta kasino vähensi 300e, eli 620e - 300.....saldoksi siis 8xtalletus 40e....320. Jatkoin peliä ja sain kerättyä saldon 1500e ja tein nostopyynnön....
Nostopyyntö hylättiin ja saldosta otettiin pois 900e.....perusteluna kun olen tehnyt vain yhden talletuksen 40e on maksimi nosto 15x talletus eli 600e ja ylimenevät saldot poistetaan.....tämä on todellakin epäreilua pelaajia kohtaan. Vielä tänään ei ole 20.8 päivätty nosto 500e oletullut tililleni.
Я розумію вашу думку, повірте мені. Просто якщо казино оголосило ці умови, ми не можемо з цим багато чого зробити. 🤷♀️
Але якщо вам потрібна допомога з виведенням коштів, не соромтеся зв’язатися з нами після закінчення 14-денного періоду. Думаю, ви вже знаєте про процедуру. це правильно?
I do get your point here, believe me. It's just that if the casino has stated those terms, we cannot do much about it. 🤷♀️
But if you need help getting your withdrawal, don't hesitate to contact us after the 14-day time period passes. I believe you are already aware of the procedure. Is that right?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.