ФорумКазиноSpinbookie Casino - загальне обговорення

Spinbookie Casino - загальне обговорення

1 рік тому від rikke007
|
2581 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Spinbookie Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Відійдіть..не виплачу...чекав більше двох тижнів на мізерні 110 євро...

Автоматичний переклад.
rikke007
1 рік тому

Дуже сумно чути, що у вас був такий поганий особистий досвід. На щастя, ви отримали свої гроші назад. З іншого боку...як вам сподобалося грати в цьому казино? Вам щось сподобалося чи все розчарувало? Я подивився, і це казино має дуже поганий рейтинг. 4,8 з 10 - це дуже погано. Однак це дуже добре, що ви врешті-решт отримали гроші. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

жахливо. Відомі повільні платники. KYC турбувати. Слабка ліцензія. Погане спілкування.

Більше не використовуватиму.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, зі мною трапилося, що вони попросили мене зателефонувати через Skype, щоб підтвердити обліковий запис, я відповів, що все гаразд, і жінка сказала, що все гаразд, я чекав 1 день електронного листа, минуло 3 дні, і вони закрили мій обліковий запис, оскільки не пройшов перевірку, і мені дали лише те, що я вклав ... я не знаю, чи можна щось зробити ...

Автоматичний переклад.
Gizz
11 міс. тому

Привіт, чи сказали вам у казино, чому закрили ваш рахунок? Ви отримали якусь інформацію чи його закрили без пояснення причини?

Чи можете ви розповісти нам більше про ситуацію, яка сталася?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, чи сказали вам у казино, чому закрили ваш рахунок? Ви отримали якусь інформацію чи його закрили без пояснення причини?

Чи можете ви розповісти нам більше про ситуацію, яка сталася?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт...мені сказали, що я не пройшов перевірку, оскільки вони сказали мені через Skype, що все добре, єдине, що привернуло мою увагу, це те, що в останньому запитанні вони сказали мені, чи я ставлю в казино чи спорт, я відповів лише спорт, і міс знову запитала мене, і я сказав їй, чи займаюся я лише спортом, оскільки я ніколи не ставив у казино, мені це здалося дивним, я зв’язався з іншим хлопцем, і він сказав те саме, вони не дозволяйте перевірці Skype пройти, щоб я не платив, у мене було 210 доларів, і вони повернули мені приблизно 60 доларів. Більше нічого не кажуть, і я впевнений, що мої відповіді були правильні...Я думаю, що є маніпуляції, щоб закрити і не платити...

Автоматичний переклад.
Gizz
11 міс. тому

Я розумію, але я повинен сказати з самого початку, що якщо ця справа стосується спортивних ставок, я порекомендую вам сайти, де вам можуть допомогти і куди ви можете подати скаргу, тому що у нас немає експертів у цій галузі, і ми не зміг би об’єктивно оцінити таку справу. Ось вони:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Якщо ви подасте скаргу, повідомте мене, і ви зможете повідомити мене про прогрес. Ви за це?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я розумію, але я повинен сказати з самого початку, що якщо ця справа стосується спортивних ставок, я порекомендую вам сайти, де вам можуть допомогти і куди ви можете подати скаргу, тому що у нас немає експертів у цій галузі, і ми не зміг би об’єктивно оцінити таку справу. Ось вони:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Якщо ви подасте скаргу, повідомте мене, і ви зможете повідомити мене про прогрес. Ви за це?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

ага, то ви можете побачити це тут, лише якщо ви грали в казино? Хлопець, який порекомендував мені сторінку, також робить ставки на спорт, і ви допомогли йому повернути гроші...

Автоматичний переклад.
Gizz
10 міс. тому

Якщо ви робите ставки лише на спорт і нічого не граєте в казино, це, очевидно, залежить від усієї ситуації. У вас також була проблема з верифікацією, тому теоретично наша команда могла б впоратися і з таким випадком. Проте рішення про те, як впоратися з ситуацією, завжди залежить від нашої команди.

Тож ви можете спробуватиподати скаргу тут , і ми побачимо, як вирішать наші експерти.

Я вважаю, що мова йде про ставки на спорт, і ми не займаємося цим у Casino Guru, як я вже згадував раніше, тож якщо це суто про це, наша команда розповість вам.

Однак ви нічого не отримаєте, спробувавши це.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Жахливе казино, тримайтеся подалі.

Я грав у більш ніж 30 різних букмекерських конторах, і в жодному з них у мене не було проблем із KYC.

У цій букмекерській конторі я намагався підтвердити свій рахунок більше місяця, вони попросили мене надати підтвердження адреси, яке я надіслав, і воно було ПРИЙНЯТО , однак вони попросили ще одне додаткове підтвердження адреси, ха-ха, який жарт.

Без сумніву, також будуть проблеми зі зняттям коштів.

Автоматичний переклад.
Akalix12
8 міс. тому

Привіт, я перевірив вашу скаргу та документ з адресою, який, згідно з казино, був розмитим. Ви знову надіслали нову фотографію кращої якості, хоча я, мабуть, хотів би її більше закрити, щоб краще побачити та збільшити різкість.

Тому нам доведеться дочекатися відповіді від казино і подивитися, чи буде її достатньо, чи вам доведеться взяти нову. Я сподіваюся, що ви зможете це зробити, щоб отримати свої гроші.

Коли у вас буде оновлення, дайте мені знати.

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Spinbookie зняв понад 800 доларів з мого рахунку, сказавши, що я порушив їхні умови обслуговування. Я прочитав це й не можу знайти жодної відповіді, чому це так. Вони також не перевірятимуть мій обліковий запис, і я чекав тижнями. Я хочу отримати свої гроші

file

Автоматичний переклад.
axel1337
6 міс. тому

Привіт, це електронний лист, який вам надіслало казино, пояснюючи, що ви зробили? Я бачив там зловживання бонусами, підроблені документи для перевірки, можливо, з використанням сторонніх інструментів. Це досить серйозні речі, тому казино описано досить багато, хоча більш узагальнено.

Ви знаєте про це чи ні?

У будь-якому випадку, якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого і не порушили жодних правил, я б однозначно рекомендував подати скаргу, і команда розслідує нас і побачить, що вони придумають.

Ви думаєте, що підете на це?

Якщо так, ви можете почати тут, за цим посиланням.

Я також додам посібник , який може бути корисним, щоб ви знали, чого очікувати від цього процесу.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

spinbookie.....Дуже підозріла діяльність. Запити на зняття коштів відхиляються, кошти знімаються з балансу, обіцяють виплатити зняття, але не роблять. Абсолютно несправедливі умови. Мені все ще цікаво, чому постачальники ігор, грошові перекази, банки дозволяють роботу цих неякісних казино?

Автоматичний переклад.
Koppari
2 міс. тому

Ви знаєте, яка саме причина відмови у знятті коштів?🤔 І чи не могли б ви розповісти нам більше про відрахування грошей? Я не зовсім розумію, що ви маєте на увазі.

На жаль, індекс безпеки цього казино досить низький, тому мене не дивує, що існують такі проблеми.

Я сподіваюся, що ми зможемо якось допомогти, коли ви надасте більше інформації про всю ситуацію. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт

Я вніс 40e + 80e...Я пройшов через утилізацію. коли переробка була завершена, баланс становив 620 євро.... з яких казино вилучило 300 євро (максимальне виведення з бонусом 8 разів на депозит). Я приймаю це відрахування. Я продовжив гру і зміг зібрати баланс 1500 євро. Я зробив запит на виведення 500 євро (500 євро максимум/виведення). Виведення було відхилено, 900 євро було знято з балансу, а 600 євро повернуто на ігровий рахунок. Причина в тому, що оскільки я зробив лише один депозит на 40 євро, максимальне зняття становить 15 разів більше депозиту... тобто 600 євро. (м'яко кажучи несправедливо). 20.8 я зробив запит на зняття 500e, який зараз очікує на розгляд.....обіцяно було виплатити 23.8....ще не виплачено. Обслуговування клієнтів також було поганим досвідом. Відгук Casinoguru про це казино абсолютно правильний. Мабуть, інші користувачі мали подібні проблеми.

Автоматичний переклад.
Koppari
2 міс. тому

Як я бачу з вашого пояснення, я б не назвав це дедукцією. Кожне казино вказує у своїх умовах максимальну суму вилучення, особливо в умовах бонусу. І платять цю суму, нічого більше. правильно? Це і ваш випадок.

Отже, ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино, чи ви ще не пройшли цей процес?

Я сподіваюся, що все буде добре, хоча, дивлячись на індекс безпеки цього казино, який досить низький, я не можу сказати напевно, як воно вийде. Я, звичайно, буду тримати кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я отримав депозит+бонус через переробку.....казино вирахувало 300 євро з цього балансу, тобто 620 євро - 300.....тому баланс 8xдепозит 40 євро...320. Я продовжив гру і зумів накопичити баланс 1500e і зробив запит на виведення....

Запит на зняття було відхилено, і 900 євро було знято з балансу.....як обґрунтування, оскільки я зробив лише один депозит 40 євро, максимальне зняття становить 15 разів більше депозиту, тобто 600 євро, а надлишкові залишки видаляються.... .це дійсно несправедливо по відношенню до гравців. Навіть сьогодні на мій рахунок не надійшло зняття 500e від 20.8.

Автоматичний переклад.
Koppari
2 міс. тому

Я розумію вашу думку, повірте мені. Просто якщо казино оголосило ці умови, ми не можемо з цим багато чого зробити. 🤷‍♀️

Але якщо вам потрібна допомога з виведенням коштів, не соромтеся зв’язатися з нами після закінчення 14-денного періоду. Думаю, ви вже знаєте про процедуру. це правильно?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого