3 р. тому
Тут ви можете обговорити Spin247 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зареєструвався в казино Spin247, випробувавши деякі дуже хитрі практики ... Неможливість сплатити гравцям і дати "бігати" із запитами ... здається, що вони не мають ліцензії ...
УВАГА!
I checked into the Spin247 Casino after experiencing some very dodgy practices… Failing to pay players and giving the "run around" with enquiries… seems they are unlicensed…
BEWARE!
Привіт АКАК.
Я перевірив це сам, і схоже, що вони працюють із дійсною ліцензією (можливо, просто тимчасова недоступність).
Якщо у вас є негативний досвід роботи казино Spin247, я рекомендую вам поділитися ним. Ви можете подати свою скаргу в їх розгляд (посилання нижче).
https://casino.guru/spin247-casino-review#tab=js-tab-reputation
Hello AKAK.
I have checked it myself, and it looks like they operate with valid license (maybe just temporary unavailability).
If you have any negative experience with Spin247 casino, I recommend you to share it. You can submit your complaint in their review (link below).
https://casino.guru/spin247-casino-review#tab=js-tab-reputation
Я вважаю неможливим скористатися перевагами гравців у цьому казино Spin 247. На мою думку, таке казино більше не варто пропонувати. Але Інтернет робить неможливе можливим. Я сам на це впав. Вони заробляють стільки грошей від гравців, а що стосується виплат, то навіть не звертаються до них і навіть не звертаються до когось. На мою думку, скарга на шахрайство була б доречною. Тож, шановний Casino Spin 247, візьміть позицію щодо всіх скарг багатьох гравців, які чекають своїх грошей. Настав час вам висловитись.
Л. Г. Тетяна
I find it impossible to take advantage of the players at this casino Spin 247. In my opinion, such a casino should no longer be offered. But the web makes the impossible possible. I fell for it myself. They earn so much money from the players and when it comes to payouts they don't even get back to them or even reach someone. In my opinion, a fraud complaint would be appropriate. So, dear Casino Spin 247, take a stand on all the complaints of the many players who are waiting for their money. Now is the time for you to express yourself.
LG Tatjana
Ich finde es unmöglich von diesem Casino Spin 247 die Spieler so auszunutzen. So ein Casino dürfte meiner Meinung nach nicht mehr angeboten werden. Aber das Web macht ja unmögliches möglich. Ich selbst bin ja auch drauf reingefallen. Die verdienen so viel Geld an den Spielern und wenn es um Auszahlung geht dann wird sich nicht mal zurück gemeldet bzw man erreicht da noch nicht mal jemanden. Meiner Meinung nach wäre eine Anzeige wegen Betrug angemessen. Also liebes Casino Spin 247 nehmen Sie Stellung zu den ganzen Beschwerden der etlichen Spielern die auf ihr Geld warten. Das wäre jetzt Mal an der Zeit das Sie sich jetzt äußern.
LG Tatjana
Тож які проблеми у вас із казино? У вас довго очікується зняття коштів?
So what kind of issue do you have with the casino? Do you have a pending withdrawal for a long time?
Тоді що вам скаже казино, коли ви запитаєте їх про стан вашого поточного виведення?
Then what the casino tells you when you ask them about the state of your current withdrawal?
Привіт.
Ну, тепер я отримав електронний лист від Spin 247 вчора, де вони насправді стверджують, що я не буду з вами зв'язуватися, і на основі цього вони припускають, що це було зроблено для мене.
Але це неправда. Я завжди одразу відповідав і надсилав усе необхідне. Для мене це виглядає так, ніби це казино взагалі не хоче виплачувати гроші і тому завжди вигадує щось нове.
Великий безлад. Чи так ви поводитесь з клієнтами, які також розраховуються? Це злочинець. А жива підтримка досі не працює. Але вони цього теж не розуміють.
До побачення Татта
Hello.
Well, now I got an email from Spin 247 yesterday, where they actually claim I would not get in touch and based on this they assume that this has been done for me.
But that's not true. I always replied immediately and sent everything they needed. For me it looks like this casino doesn't want to pay out at all and therefore always invent something new.
A big mess. Is that how you deal with customers who also pay in? That’s a criminal. And the live support still doesn't work. But they don't understand that either.
Bye Tatta
Hallo.
Also, jetzt hab ich gestern eine Mail bekommen von Spin 247, wo doch tatsächlich behauptet wird ich würde mich nicht melden und aufgrund dessen gehen sie davon aus daß sich das für mich erledigt hat.
Das stimmt aber nicht. Ich habe immer sofort geantwortet und alles geschickt was sie brauchten. Für mich sieht das so aus daß dieses Casino gar nicht auszahlen möchte und deshalb immer etwas neues erfinden.
Eine große Sauerei. Geht man so mit Kunden um die auch noch einzahlen? Das ist schon Kriminell. Und der Live Support funktioniert immer noch nicht. Aber das verstehen sie auch nicht.
Bye Tatta
Ви намагалися зв’язатися з ними у чаті в прямому ефірі?
Have you tried to contact them on the live chat?
Привіт.
Так, звичайно, я теж це пробував. Але жива підтримка, ймовірно, не працює в Німеччині.
Hi.
Yes of course I tried that too. But the live support probably doesn't work in Germany.
Hi.
Ja natürlich habe ich auch das versucht. Aber der Live- Support funktioniert in Deutschland wohl nicht.
Ви впевнені, що це не працює? Це те, що я бачу (зараз я на Мадейрі). Коли я натискаю на чат у прямому ефірі, слова "чату" зникають, але з'являється нове вікно.
Are you sure it doesn't work? This is what I see (I'm currently in Madeira). When I click on the live chat, the "live chat" words disappear, but a new window pops up.
Здравствуйте
Я ще навіть не говорю про чат у прямому ефірі. Є контакт, там ви можете писати, а підтримка-це заздалегідь задані питання та відповіді. Зі мною більше нічого немає.
Hello
I don't even talk about live chat yet. There is contact, there you can write, and support there is pre-set questions and answers. There's nothing more with me.
Hallo
Bei mir steht noch nicht mal etwas von Live-Chat. Es gibt den Kontakt , da kannst du Schreiben , und den Support da gibt es vor eingestellte Fragen und Antworten. Mehr gibt's bei mir nicht.
Це дивно. У будь -якому випадку, ви вже подавали скаргу з цього приводу?
That's strange. Anyway, have you already submitted a complaint regarding this?
Наскільки я бачу, казино перестало відповідати, і результат справи негативно вплинув на їх рейтинг на нашому веб -сайті. Вибачте, але ми не можемо змусити їх платити.
https://casino.guru/spin247-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7
As far as I can see, the casino stopped replying and the result of the case negatively influenced their rating on our website. I'm sorry, but we can't force them to pay.
https://casino.guru/spin247-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7
Привіт . Я подав скаргу на spin247. Перший раз вони намагалися зірвати мене і сказали, що моя ідентифікаційна картка не моя, моє ім’я неправильне, і їм потрібно отримати інший документ після того, як я надіслав понад 100. Це зводилося до подання моєї скарги до вас, хлопці, і виграв мою справу, за яку я завжди дуже вдячний. Дякую.
Тепер у мене з ними знову є інша проблема, і це стосується того, що моя ідентифікаційна картка знову повторює те саме, що і минулого разу. Я виграв 840 $ у суботу 9 жовтня. Це ще очікує на розгляд. Вони сказали мені, що я повинен отримати найближчим часом, потім я запитав про це 11 -го і 12 -го. Отримав обхід, я повинен пройти ще одну перевірку KYC. Ні, я не набрид. Постійно ставитися там до гравців як до нікчемних. Я подав свою скаргу до вас, хлопці, і ви допомогли мені минулого разу, тому я повернувся. Я ціную надану мені допомогу, і приємно знати, що є люди, яким байдуже і хоче допомогти. Дякую.
Hi . I submitted a complaint here about spin247. The first time they tried to rip me off and telling me that my identification card wasn't mine my name was wrong and they need to get another document from after I sent over 100 . It boiled down to submitting my complaint with you guys and won my case, I am ever so greatful for . Thank you.
Now I have another problem with them again and it's about my identification card again repeating the same things like last time. I won 840$ on Saturday October 9th. It's still pending. They told me that I should receive soon then I asked about it on the 11th and 12th got the runaround I have to go through another KYC check. No I won't I'm fed up . Constantly treating there players like there insignificant. I submitted my complaint with you guys and you helped me last time that's why I came back . I appreciate the help I got and it's nice to know that there are people that care and want to help . Thank you.
Привіт, мені шкода, що у вас знову виникли проблеми, але я радий почути, що нам вдалося допомогти раніше. Я думаю, ви вже знаєте, як тут працює система. Вам потрібно подати скаргу, і ми зв’яжемося з вами, як тільки хтось її розгляне (це не повинно зайняти більше дня або 2)
Hi, I'm sorry to hear you've got issues again, but I'm glad to hear we managed to help before. I guess you already know how the system works here. You need to submit a complaint and we'll contact you as soon as someone takes a look at it (it shouldn't take longer than a day or 2)
Мобільний номер неможливо перевірити, смс не надійшло, кількість разів використано, будь ласка, допоможіть перевірити номер рахунку: duo830520
The mobile number cannot be verified, the text message has not been received, the number of times has been used up, please help to verify the account number: duo830520
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.