ГоловнаФорумКазиноSpin247 Casino - загальне обговорення

Spin247 Casino - загальне обговорення

 від AKAK
|
10 905 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Spin247 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я зареєструвався в казино Spin247, випробувавши деякі дуже хитрі практики ... Неможливість сплатити гравцям і дати "бігати" із запитами ... здається, що вони не мають ліцензії ...

УВАГА!

file

Автоматичний переклад.
AKAK

Привіт АКАК.

Я перевірив це сам, і схоже, що вони працюють із дійсною ліцензією (можливо, просто тимчасова недоступність).

file

Якщо у вас є негативний досвід роботи казино Spin247, я рекомендую вам поділитися ним. Ви можете подати свою скаргу в їх розгляд (посилання нижче).

https://casino.guru/spin247-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичний переклад.

Я вважаю неможливим скористатися перевагами гравців у цьому казино Spin 247. На мою думку, таке казино більше не варто пропонувати. Але Інтернет робить неможливе можливим. Я сам на це впав. Вони заробляють стільки грошей від гравців, а що стосується виплат, то навіть не звертаються до них і навіть не звертаються до когось. На мою думку, скарга на шахрайство була б доречною. Тож, шановний Casino Spin 247, візьміть позицію щодо всіх скарг багатьох гравців, які чекають своїх грошей. Настав час вам висловитись.

Л. Г. Тетяна


Автоматичний переклад.
TattaLoe

Тож які проблеми у вас із казино? У вас довго очікується зняття коштів?

Автоматичний переклад.

Але так. І, здається, це стосується ще кількох.

Автоматичний переклад.
TattaLoe

Тоді що вам скаже казино, коли ви запитаєте їх про стан вашого поточного виведення?

Автоматичний переклад.

Нічого. Відповіді немає

Автоматичний переклад.

Привіт.

Ну, тепер я отримав електронний лист від Spin 247 вчора, де вони насправді стверджують, що я не буду з вами зв'язуватися, і на основі цього вони припускають, що це було зроблено для мене.

Але це неправда. Я завжди одразу відповідав і надсилав усе необхідне. Для мене це виглядає так, ніби це казино взагалі не хоче виплачувати гроші і тому завжди вигадує щось нове.

Великий безлад. Чи так ви поводитесь з клієнтами, які також розраховуються? Це злочинець. А жива підтримка досі не працює. Але вони цього теж не розуміють.

До побачення Татта

file

Автоматичний переклад.
TattaLoe

Ви намагалися зв’язатися з ними у чаті в прямому ефірі?

Автоматичний переклад.

Привіт.

Так, звичайно, я теж це пробував. Але жива підтримка, ймовірно, не працює в Німеччині.

Автоматичний переклад.
TattaLoe

Ви впевнені, що це не працює? Це те, що я бачу (зараз я на Мадейрі). Коли я натискаю на чат у прямому ефірі, слова "чату" зникають, але з'являється нове вікно.

filefile

Автоматичний переклад.

Здравствуйте

Я ще навіть не говорю про чат у прямому ефірі. Є контакт, там ви можете писати, а підтримка-це заздалегідь задані питання та відповіді. Зі мною більше нічого немає.



Автоматичний переклад.
TattaLoe

Це дивно. У будь -якому випадку, ви вже подавали скаргу з цього приводу?

Автоматичний переклад.

Так, так, але ніхто ніколи не звітує.

Автоматичний переклад.
TattaLoe

Наскільки я бачу, казино перестало відповідати, і результат справи негативно вплинув на їх рейтинг на нашому веб -сайті. Вибачте, але ми не можемо змусити їх платити.

https://casino.guru/spin247-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7

Автоматичний переклад.

Привіт . Я подав скаргу на spin247. Перший раз вони намагалися зірвати мене і сказали, що моя ідентифікаційна картка не моя, моє ім’я неправильне, і їм потрібно отримати інший документ після того, як я надіслав понад 100. Це зводилося до подання моєї скарги до вас, хлопці, і виграв мою справу, за яку я завжди дуже вдячний. Дякую.

Тепер у мене з ними знову є інша проблема, і це стосується того, що моя ідентифікаційна картка знову повторює те саме, що і минулого разу. Я виграв 840 $ у суботу 9 жовтня. Це ще очікує на розгляд. Вони сказали мені, що я повинен отримати найближчим часом, потім я запитав про це 11 -го і 12 -го. Отримав обхід, я повинен пройти ще одну перевірку KYC. Ні, я не набрид. Постійно ставитися там до гравців як до нікчемних. Я подав свою скаргу до вас, хлопці, і ви допомогли мені минулого разу, тому я повернувся. Я ціную надану мені допомогу, і приємно знати, що є люди, яким байдуже і хоче допомогти. Дякую.

Автоматичний переклад.
Sweets55

Привіт, мені шкода, що у вас знову виникли проблеми, але я радий почути, що нам вдалося допомогти раніше. Я думаю, ви вже знаєте, як тут працює система. Вам потрібно подати скаргу, і ми зв’яжемося з вами, як тільки хтось її розгляне (це не повинно зайняти більше дня або 2)

Автоматичний переклад.
Daniel

Дякую

Автоматичний переклад.

Мобільний номер неможливо перевірити, смс не надійшло, кількість разів використано, будь ласка, допоможіть перевірити номер рахунку: duo830520

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого