ФорумКазиноSpin247 Casino - загальне обговорення

Spin247 Casino - загальне обговорення

2 р. тому від AKAK
|
5958 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Spin247 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я зареєструвався в казино Spin247, випробувавши деякі дуже хитрі практики ... Неможливість сплатити гравцям і дати "бігати" із запитами ... здається, що вони не мають ліцензії ...

УВАГА!

file

Автоматичний переклад.
AKAK
2 р. тому

Привіт АКАК.

Я перевірив це сам, і схоже, що вони працюють із дійсною ліцензією (можливо, просто тимчасова недоступність).

file

Якщо у вас є негативний досвід роботи казино Spin247, я рекомендую вам поділитися ним. Ви можете подати свою скаргу в їх розгляд (посилання нижче).

https://casino.guru/spin247-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я вважаю неможливим скористатися перевагами гравців у цьому казино Spin 247. На мою думку, таке казино більше не варто пропонувати. Але Інтернет робить неможливе можливим. Я сам на це впав. Вони заробляють стільки грошей від гравців, а що стосується виплат, то навіть не звертаються до них і навіть не звертаються до когось. На мою думку, скарга на шахрайство була б доречною. Тож, шановний Casino Spin 247, візьміть позицію щодо всіх скарг багатьох гравців, які чекають своїх грошей. Настав час вам висловитись.

Л. Г. Тетяна


Автоматичний переклад.
TattaLoe
2 р. тому

Тож які проблеми у вас із казино? У вас довго очікується зняття коштів?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Але так. І, здається, це стосується ще кількох.

Автоматичний переклад.
TattaLoe
2 р. тому

Тоді що вам скаже казино, коли ви запитаєте їх про стан вашого поточного виведення?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Нічого. Відповіді немає

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт.

Ну, тепер я отримав електронний лист від Spin 247 вчора, де вони насправді стверджують, що я не буду з вами зв'язуватися, і на основі цього вони припускають, що це було зроблено для мене.

Але це неправда. Я завжди одразу відповідав і надсилав усе необхідне. Для мене це виглядає так, ніби це казино взагалі не хоче виплачувати гроші і тому завжди вигадує щось нове.

Великий безлад. Чи так ви поводитесь з клієнтами, які також розраховуються? Це злочинець. А жива підтримка досі не працює. Але вони цього теж не розуміють.

До побачення Татта

file

Автоматичний переклад.
TattaLoe
2 р. тому

Ви намагалися зв’язатися з ними у чаті в прямому ефірі?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт.

Так, звичайно, я теж це пробував. Але жива підтримка, ймовірно, не працює в Німеччині.

Автоматичний переклад.
TattaLoe
2 р. тому

Ви впевнені, що це не працює? Це те, що я бачу (зараз я на Мадейрі). Коли я натискаю на чат у прямому ефірі, слова "чату" зникають, але з'являється нове вікно.

filefile

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте

Я ще навіть не говорю про чат у прямому ефірі. Є контакт, там ви можете писати, а підтримка-це заздалегідь задані питання та відповіді. Зі мною більше нічого немає.



Автоматичний переклад.
TattaLoe
2 р. тому

Це дивно. У будь -якому випадку, ви вже подавали скаргу з цього приводу?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, так, але ніхто ніколи не звітує.

Автоматичний переклад.
TattaLoe
2 р. тому

Наскільки я бачу, казино перестало відповідати, і результат справи негативно вплинув на їх рейтинг на нашому веб -сайті. Вибачте, але ми не можемо змусити їх платити.

https://casino.guru/spin247-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт . Я подав скаргу на spin247. Перший раз вони намагалися зірвати мене і сказали, що моя ідентифікаційна картка не моя, моє ім’я неправильне, і їм потрібно отримати інший документ після того, як я надіслав понад 100. Це зводилося до подання моєї скарги до вас, хлопці, і виграв мою справу, за яку я завжди дуже вдячний. Дякую.

Тепер у мене з ними знову є інша проблема, і це стосується того, що моя ідентифікаційна картка знову повторює те саме, що і минулого разу. Я виграв 840 $ у суботу 9 жовтня. Це ще очікує на розгляд. Вони сказали мені, що я повинен отримати найближчим часом, потім я запитав про це 11 -го і 12 -го. Отримав обхід, я повинен пройти ще одну перевірку KYC. Ні, я не набрид. Постійно ставитися там до гравців як до нікчемних. Я подав свою скаргу до вас, хлопці, і ви допомогли мені минулого разу, тому я повернувся. Я ціную надану мені допомогу, і приємно знати, що є люди, яким байдуже і хоче допомогти. Дякую.

Автоматичний переклад.
Sweets55
2 р. тому

Привіт, мені шкода, що у вас знову виникли проблеми, але я радий почути, що нам вдалося допомогти раніше. Я думаю, ви вже знаєте, як тут працює система. Вам потрібно подати скаргу, і ми зв’яжемося з вами, як тільки хтось її розгляне (це не повинно зайняти більше дня або 2)

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мобільний номер неможливо перевірити, смс не надійшло, кількість разів використано, будь ласка, допоможіть перевірити номер рахунку: duo830520

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого