ФорумКазиноSpin247 Casino - загальне обговорення

Spin247 Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від AKAK
|
6105 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
as890337
1 рік тому

Привіт,

Я вважаю, що потрібно негайно звернутися до служби підтримки. Крім того, перевірте у свого мобільного оператора, чи доступні для отримання ці повідомлення.

Дайте мені знати, що вам порадили.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт. Я дуже розчарований Spin247. Я здійснив виведення коштів 18 листопада 2023 року, і я ДОСІ чекаю! Коли я розмовляю з ними, я щоразу отримую ту саму відповідь: «у них затримка, і вони зайняті над цим». Це також не перший раз, коли я знімаю гроші. Раніше у мене була така ж проблема, але я чекав лише 2 тижні! Я хотів би свої гроші, і мені набридло їх чекати.

Автоматичний переклад.
chevornecronje1
5 міс. тому

Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви говорите.

Що стосується вашого зняття коштів, я розумію, яку причину вам назвало казино, але я думаю, що ви надто довго чекали, коли сказали, що минув місяць. Однак, коли ви виводили кошти в минулому й отримували свої гроші через 2 тижні, у вас була та сама проблема чи це було щось інше?

У будь-якому випадку, я вважаю , що подати скаргу було вдалим кроком, оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Давайте подивимося, куди дійде наша команда, і я дуже сподіваюся, що цю ситуацію можна вирішити, і ви отримаєте свої гроші. Якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Дуже дякую за вашу відповідь. Раніше була така ж проблема.

Автоматичний переклад.
chevornecronje1
5 міс. тому

Я розумію, тому вважаю, що якщо ви отримаєте гроші вдруге, то наступного разу краще вибрати інше казино, оскільки така неприємність повторювалася.

У будь-якому випадку, дайте мені знати, якщо у вас буде нова інформація. Сподіваюся, все вирішиться.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

добре, у мене було приблизно 5 вилучень у минулому, які пройшли добре...тепер проблема полягає в тому, що я зробив зняття 13 листопада до сьогодні, 19 грудня (5 тижнів), я не отримав свій виграш...коли зв'язався з їхнім живий чат консультант повторює скопіювати та вставляти, кажучи, що "у них затримки, і я повинен бути впевнений, що отримаю свої кошти"

Автоматичний переклад.
kgadisomo
4 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви чекали на свої гроші досить довго, і казино продовжує говорити вам те саме знову і знову, що не допомагає.

Чи було вказано іншу причину, чому гроші застрягли протягом 5 тижнів?

У будь-якому разі я рекомендуюподати скаргу тут, і наша команда спробує вам допомогти.

Сподіваюся, ви отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого