ФорумКазиноSpin247 Casino - загальне обговорення

Spin247 Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від AKAK
|
8774 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
as890337
1 рік тому

Привіт,

Я вважаю, що потрібно негайно звернутися до служби підтримки. Крім того, перевірте у свого мобільного оператора, чи доступні для отримання ці повідомлення.

Дайте мені знати, що вам порадили.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт. Я дуже розчарований Spin247. Я здійснив виведення коштів 18 листопада 2023 року, і я ДОСІ чекаю! Коли я розмовляю з ними, я щоразу отримую ту саму відповідь: «у них затримка, і вони зайняті над цим». Це також не перший раз, коли я знімаю гроші. Раніше у мене була така ж проблема, але я чекав лише 2 тижні! Я хотів би свої гроші, і мені набридло їх чекати.

Автоматичний переклад.
chevornecronje1
10 міс. тому

Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви говорите.

Що стосується вашого зняття коштів, я розумію, яку причину вам назвало казино, але я думаю, що ви надто довго чекали, коли сказали, що минув місяць. Однак, коли ви виводили кошти в минулому й отримували свої гроші через 2 тижні, у вас була та сама проблема чи це було щось інше?

У будь-якому випадку, я вважаю , що подати скаргу було вдалим кроком, оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Давайте подивимося, куди дійде наша команда, і я дуже сподіваюся, що цю ситуацію можна вирішити, і ви отримаєте свої гроші. Якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Дуже дякую за вашу відповідь. Раніше була така ж проблема.

Автоматичний переклад.
chevornecronje1
10 міс. тому

Я розумію, тому вважаю, що якщо ви отримаєте гроші вдруге, то наступного разу краще вибрати інше казино, оскільки така неприємність повторювалася.

У будь-якому випадку, дайте мені знати, якщо у вас буде нова інформація. Сподіваюся, все вирішиться.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

добре, у мене було приблизно 5 вилучень у минулому, які пройшли добре...тепер проблема полягає в тому, що я зробив зняття 13 листопада до сьогодні, 19 грудня (5 тижнів), я не отримав свій виграш...коли зв'язався з їхнім живий чат консультант повторює скопіювати та вставляти, кажучи, що "у них затримки, і я повинен бути впевнений, що отримаю свої кошти"

Автоматичний переклад.
kgadisomo
10 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви чекали на свої гроші досить довго, і казино продовжує говорити вам те саме знову і знову, що не допомагає.

Чи було вказано іншу причину, чому гроші застрягли протягом 5 тижнів?

У будь-якому разі я рекомендуюподати скаргу тут, і наша команда спробує вам допомогти.

Сподіваюся, ви отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт! Мені потрібна будь-яка допомога в отриманні мого виграшу від Spin247.

Вони закрили мій рахунок без попередження, оскільки я постійно намагався зняти свої виграші. Вони кажуть, що не повинні пояснювати причину. Я надав усі документи, які були перевірені. Вони не мали жодних проблем із тим, щоб взяти мої гроші на депозит

Автоматичний переклад.
jbrits1103
2 тиж. тому

Привіт, хіба в казино взагалі не сказали вам, чому вони закрили ваш рахунок? Коли ви намагалися зняти гроші, зняття все одно було відхилено? Ви дізналися, чому чи ні навіть у цьому випадку? Ви грали з бонусом?

Будь ласка, дайте мені знати, і ми побачимо, що можна зробити.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Привіт, Джаро, дякую, що звернувся. Я ціную це. Спочатку казино вимагало від мене документи, які вони прийняли та перевірили. Мені сказали, що виведення займе від 3 до 5 днів. Через 5 днів я витріщився, запитуючи, чому досі показують незавершені. Вони не відповіли, а я продовжував запитувати. Потім вони раптово закрили мій обліковий запис. Я надіслав електронний лист і запитав, чому, і без причини, вони не змогли назвати поважну причину. Зазначаючи у своїх T&C, що вони можуть робити це на власний розсуд.

Я не грав з бонусними чи безкоштовними монетами. Це були мої власні гроші, які я вклав.

Автоматичний переклад.
jbrits1103
2 тиж. тому

Я бачу, що казино не повідомило вам нічого актуального, на жаль. Я бачу, що вам все одно вдалося верифікувати, тому я вважаю досить дивним, що вони просто закрили ваш обліковий запис.

Якщо ви не вважаєте, що щось порушили, на вашому місці я б подав скаргу, і ви можете це зробити,натиснувши це посилання .

Наша команда спробує допомогти вам і з'ясує, що могло спричинити ситуацію.

Ви тут?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого