Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви говорите.
Що стосується вашого зняття коштів, я розумію, яку причину вам назвало казино, але я думаю, що ви надто довго чекали, коли сказали, що минув місяць. Однак, коли ви виводили кошти в минулому й отримували свої гроші через 2 тижні, у вас була та сама проблема чи це було щось інше?
У будь-якому випадку, я вважаю , що подати скаргу було вдалим кроком, оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Давайте подивимося, куди дійде наша команда, і я дуже сподіваюся, що цю ситуацію можна вирішити, і ви отримаєте свої гроші. Якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нас.
Hi, I moved your post under the casino you are talking about.
As for your withdrawal, I can see what reason the casino gave you for it, but I think you've been waiting too long when you say it's been a month. However, when you made a withdrawal in the past and got your money after 2 weeks, did you have the same problem or was it something else ?
Anyway, I think lodging a complaint was a good move as we give casinos 14 days to resolve a withdrawal. Let's see where our team gets to and I really hope that this situation can be resolved and you will get your money. If you have any update, let us know.
Автоматичний переклад.