2 міс. тому
Так, що я можу зробити? Тоді я маю залучити свого адвоката.
Yes, what can I do? Then I have to get my lawyer involved.
Ja was kann ich wir tuen.. dann muss ich mein Anwalt einschalten.
0
Так, що я можу зробити? Тоді я маю залучити свого адвоката.
Yes, what can I do? Then I have to get my lawyer involved.
Ja was kann ich wir tuen.. dann muss ich mein Anwalt einschalten.
Привіт, у мене така сама проблема з виплатою, я не отримую відповіді в чаті чи електронною поштою. Я вже отримав виплату в Slotsmagic, але тепер я отримую ту саму помилку з назвою банку
Hello, I have the same problem with the payout, I don't get any answers via chat or email. I've already had a payout at slotsmagic, but now I'm getting exactly the same bank name error
Guten Tag ich habe des gleiche problem mit der Auszahlung bekomme keine Antworten über den chat so wohl über Email habe bei slotsmagic schon mal eine Auszahlung gehabt doch jetz kommt bei mir genau des gleiche bank Name error
Привіт, скільки часу триває твоя ситуація? У цьому випадку, бачачи, що ви інший гравець, який має подібну проблему, відповідь від казино про те, як ви можете вирішити цю ситуацію, буде корисною, тому що ми не будемо рухатися вперед без цього. Ви не отримали жодної поради чи відповіді щодо всієї ситуації? Яким банком ви користуєтеся, і не могли б ви показати знімок екрана, коли намагаєтесь зняти кошти?
Буду чекати вашої відповіді.
Hey, how long has your situation been going on ? In this case, seeing that you are another player who has a similar problem, a response from the casino on how you can resolve this situation would be helpful, because we will not move forward without it. You have received absolutely no advice or answer on the whole situation ? What bank are you using and could you show a screenshot when you try to make a withdrawal ?
Will wait for your answer.
Дякую за скріншоти, я думаю, що в цьому випадку я б порекомендував подати скаргу ось за цим посиланням .
Наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації, і, сподіваємося, це вдасться. Звичайно, якщо ви не знаєте, чого очікувати від цього процесу, ви знайдете корисну інформацію в цьому посібнику .
Я не знаю, що конкретно може бути не так, і тому я постійно кажу, що найкраще було б, щоб казино повідомило, що не так у цьому випадку.
У будь-якому випадку, ви збираєтеся йти вперед і подавати скаргу?
Thank you for the screenshots, I think in this case I would recommend to file a complaint here on this link.
Our team will try to help you in your situation and hopefully they will be successful. Of course, if you don't know what to expect from this process, you will find useful information in this guide.
I don't know what specifically could be wrong and that's why I keep saying that the best thing would be for the casino to say what's wrong in this case.
Anyway, are you going to go ahead and lodge a complaint ?
Я вніс 200 доларів через interact, і вони ніколи не були зараховані на мій рахунок. Служба обслуговування клієнтів рідко відповідає, а якщо відповідає, це займає принаймні 3 дні... Минуло кілька тижнів, і я не думаю, що отримаю свої гроші... Я вважаю, що це казино — шахрайство.
I have deposited 200$ via interact and it has never been credited to my account. Customer services rarely answers and if they do, it takes at least 3 days...It's been several weeks and I don't think I will get my money...I believe this casino is a scam.
Я вніс 200 доларів через interact, і вони ніколи не були зараховані на мій рахунок. Служба обслуговування клієнтів рідко відповідає, а якщо відповідає, це займає принаймні 3 дні... Минуло кілька тижнів, і я не думаю, що отримаю свої гроші... Я вважаю, що це казино — шахрайство.
I have deposited 200$ via interact and it has never been credited to my account. Customer services rarely answers and if they do, it takes at least 3 days...It's been several weeks and I don't think I will get my money...I believe this casino is a scam.
Привіт. Мені шкода, що вам доводиться пройти через таку ситуацію. Ви перевіряли у своєму банку, чи випадково з вашого рахунку зняли гроші? Просто щоб переконатися, що з ними все гаразд. 🤔
Якщо ви вважаєте, що служба підтримки казино нічим не допоможе, не соромтеся подати скаргу разом із нашою командою. Це безкоштовно, і я впевнений, що команда зі скарг зробить усе можливе, щоб допомогти вам. Щоб подати скаргу, просто скористайтеся цим посиланням 👈 . Повідомте нас, якщо вам потрібна допомога.
Hello. I'm sorry that you have to go thru this kind of situation. Have you checked with your bank, if the money were actually taken away from your account, by any chance? Just to make sure everything is ok at their end. 🤔
If you feel, that the casino support could not be of any help, feel free to submit a complaint, here with our team. It is free of charge, and I am sure, the complaint team will do their best to help you out. To file a complaint simply use this link 👈 , please. Let us know, if you need any assistance.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.