ФорумКазиноSlots Magic Casino DE - загальне обговорення

Slots Magic Casino DE - загальне обговорення (Сторінка 2)

5 міс. тому від T3UF3LSFRAU
|
1172 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
katja240
2 міс. тому

Так, що я можу зробити? Тоді я маю залучити свого адвоката.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, у мене така сама проблема з виплатою, я не отримую відповіді в чаті чи електронною поштою. Я вже отримав виплату в Slotsmagic, але тепер я отримую ту саму помилку з назвою банку

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, скільки часу триває твоя ситуація? У цьому випадку, бачачи, що ви інший гравець, який має подібну проблему, відповідь від казино про те, як ви можете вирішити цю ситуацію, буде корисною, тому що ми не будемо рухатися вперед без цього. Ви не отримали жодної поради чи відповіді щодо всієї ситуації? Яким банком ви користуєтеся, і не могли б ви показати знімок екрана, коли намагаєтесь зняти кошти?

Буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

filefile

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

filefile

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Дякую за скріншоти, я думаю, що в цьому випадку я б порекомендував подати скаргу ось за цим посиланням .

Наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації, і, сподіваємося, це вдасться. Звичайно, якщо ви не знаєте, чого очікувати від цього процесу, ви знайдете корисну інформацію в цьому посібнику .

Я не знаю, що конкретно може бути не так, і тому я постійно кажу, що найкраще було б, щоб казино повідомило, що не так у цьому випадку.

У будь-якому випадку, ви збираєтеся йти вперед і подавати скаргу?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я вніс 200 доларів через interact, і вони ніколи не були зараховані на мій рахунок. Служба обслуговування клієнтів рідко відповідає, а якщо відповідає, це займає принаймні 3 дні... Минуло кілька тижнів, і я не думаю, що отримаю свої гроші... Я вважаю, що це казино — шахрайство.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я отримав це через 2 тижні.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я вніс 200 доларів через interact, і вони ніколи не були зараховані на мій рахунок. Служба обслуговування клієнтів рідко відповідає, а якщо відповідає, це займає принаймні 3 дні... Минуло кілька тижнів, і я не думаю, що отримаю свої гроші... Я вважаю, що це казино — шахрайство.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт. Мені шкода, що вам доводиться пройти через таку ситуацію. Ви перевіряли у своєму банку, чи випадково з вашого рахунку зняли гроші? Просто щоб переконатися, що з ними все гаразд. 🤔

Якщо ви вважаєте, що служба підтримки казино нічим не допоможе, не соромтеся подати скаргу разом із нашою командою. Це безкоштовно, і я впевнений, що команда зі скарг зробить усе можливе, щоб допомогти вам. Щоб подати скаргу, просто скористайтеся цим посиланням 👈 . Повідомте нас, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я отримав це через 2 тижні.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Який спосіб оплати ви використовували, якщо можна запитати, і в чому була проблема, що це тривало так довго?🤔

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого