ФорумКазиноSlots Magic Casino DE - загальне обговорення

Slots Magic Casino DE - загальне обговорення

5 міс. тому від T3UF3LSFRAU
|
1168 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slots Magic Casino DE, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
5 міс. тому

У мене є баланс 400 євро в казино, і я хотів би зняти 300 євро.

Спочатку він постійно казав мені завантажити документи, а тепер статус говорить: гравець очікує на розгляд.

Служба підтримки клієнтів не відповідає в чаті чи електронною поштою.


Що я можу зробити

Автоматичний переклад.
T3UF3LSFRAU
5 міс. тому

Привіт! Судячи з того, що ви описали, вам потрібно спочатку пройти перевірку облікового запису. Тільки після успішного завершення ви зможете зняти гроші. У будь-якому разі, як довго триває ця ситуація перевірки?

Звичайно, було б найкраще, якби казино відповіло на ваші запитання та спробувало вас заспокоїти, щоб ви знали, на якому етапі ви перебуваєте. Однак я знаю, що цей процес дуже важливий для казино, і ми даємо їм 14 днів, тож давайте спробуємо деякий час набратися терпіння та подивимося, як усе вийде зрештою.

Якщо у вас виникли будь-які інші проблеми, але протягом наступних днів нічого не вирішується, і ви не отримали відповіді, обов’язково повідомте нас.

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Завантаження документів завжди вказувала, що мої дані актуальні, і мені не потрібно завантажувати жодних документів.


Я вже видалив файли cookie, кеш і все інше.


Автоматичний переклад.
T3UF3LSFRAU
5 міс. тому

Бачу, документи у вас практично в порядку. Досі немає відповіді від казино на це питання? Можливо, буде потрібно трохи більше часу, якщо казино проведе додаткові перевірки та перевірить, чи зміниться статус.

Однак якщо ні, як я вже згадував, повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти.

Чи буде це можливо?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, по-перше, у мене проблема. Я виграв у slotmagic. Тепер я хочу виплатити, а вони цього не роблять... Я завжди отримую повідомлення про помилку bank name error

Автоматичний переклад.
Emo2203
2 міс. тому

Привіт! Оскільки у вас виникли проблеми зі зняттям коштів, і тому ви отримуєте повідомлення про помилку, ви говорили про це зі службою підтримки казино? Чи пробували ви дізнатися, як можна вирішити цю ситуацію і що робити, якщо ви постійно отримуєте повідомлення про помилку? Чи надало вам казино альтернативу, якщо ви не можете зняти гроші?

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Вони мене зупиняють. Завжди щось інше

Автоматичний переклад.
Emo2203
2 міс. тому

Отже, вони не дали вам жодних порад щодо того, що вам потрібно зробити, щоб успішно вивести гроші? Що тоді вам скаже казино? Як довго триває ваша ситуація?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

7 днів, які говорять про що, але все підходить. Просто завжди є інша помилка. Якби я вніс депозит, усе б спрацювало, але чомусь це б не спрацювало за 4000 євро...

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Ні, нічого, навіть мої бонуси в ті дні йдуть

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Що я можу зробити

Автоматичний переклад.
Emo2203
2 міс. тому

Дозвольте поставити вам ще одне запитання. Чи є у вас підтверджений рахунок казино і чи було у вас успішне зняття коштів у минулому?

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, і якщо до цього часу нічого не зміниться, я рекомендую подати скаргу.

З одного боку, я розумію, що в казино можуть виникнути технічні проблеми, але оскільки у вас немає абсолютно ніякої інформації про ваші зняття коштів і ситуацію, я розумію, що ви нервуєте.

Однак, коли вам повідомляють про помилку, чи намагалися ви з’ясувати, що саме не так і як це виправити, щоб виправити, якщо це помилка з вашого боку?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Так, інші казино виплатили без проблем. Та все нормально... може тому, що вона була багато відразу

Автоматичний переклад.
Emo2203
2 міс. тому

Це означає, що ви вже отримали свої гроші? 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ні, на жаль, ще нічого. Єдине, що завжди виникає, це помилка в назві банку

Автоматичний переклад.
Emo2203
2 міс. тому

Якщо ви повідомите про це службу підтримки казино, що вони скажуть? Чи пробували ви запитати у них поради та дізнатися, що ви робите не так, коли знімаєте кошти? Чи пробували ви запитати, чи є у вас інша альтернатива зняття грошей? 🤔

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я сказав їм, що є проблеми. Але їм байдуже вже 9 днів. Депозит з мого рахунку без проблем, але при виплаті

Автоматичний переклад.
Emo2203
2 міс. тому

Привіт. Не могли б ви бути більш точними, будь ласка, якщо ваш обліковий запис у цьому казино повністю перевірено? Вибачте, але я справді не зрозумів цього з ваших повідомлень. Це ваш перший запит на зняття коштів у цьому конкретному казино? Нам потрібна ця інформація, тож, сподіваюся, ми зможемо вам допомогти. Чекатиме на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, у мене така сама проблема з виплатою, я не отримую відповіді в чаті чи електронною поштою. Я вже отримав виплату в Slotsmagic, але тепер я отримую ту саму помилку з назвою банку

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого