11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slots Magic Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене є баланс 400 євро в казино, і я хотів би зняти 300 євро.
Спочатку він постійно казав мені завантажити документи, а тепер статус говорить: гравець очікує на розгляд.
Служба підтримки клієнтів не відповідає в чаті чи електронною поштою.
Що я можу зробити
I have a balance of 400 euros at the casino and would like to withdraw 300 euros.
First it kept telling me to upload documents and now the status says: player pending.
Customer service does not respond in live chat or via email.
What can I do
Habe 400 Euro Guthaben bei dem casino möchte 300€ auszahlen lassen.
Erst kam die ganze Zeit ich soll Dokumente hoch laden und jetzt steht bei Status: spieler ausstehend.
Der Kundenservice reagiert weder im live Chat noch über email.
Was kann ich tun
Привіт! Судячи з того, що ви описали, вам потрібно спочатку пройти перевірку облікового запису. Тільки після успішного завершення ви зможете зняти гроші. У будь-якому разі, як довго триває ця ситуація перевірки?
Звичайно, було б найкраще, якби казино відповіло на ваші запитання та спробувало вас заспокоїти, щоб ви знали, на якому етапі ви перебуваєте. Однак я знаю, що цей процес дуже важливий для казино, і ми даємо їм 14 днів, тож давайте спробуємо деякий час набратися терпіння та подивимося, як усе вийде зрештою.
Якщо у вас виникли будь-які інші проблеми, але протягом наступних днів нічого не вирішується, і ви не отримали відповіді, обов’язково повідомте нас.
Я буду чекати.
Hi, based on what you describe, you'll need to go through account verification first. Once you have completed it successfully, only then will it be possible for you to withdraw the money. Anyway, how long has this verification situation been going on for ?
It would certainly be best if the casino answered your questions and tried to reassure you so that you know what stage you are at. However, I know that this process is very important for the casinos and we give them 14 days so let's try to be patient for a while and see how it all works out in the end.
If you have any other problems and nothing is resolved in the next days and you haven't received a reply, by all means update us.
I will be waiting.
Завантаження документів завжди вказувала, що мої дані актуальні, і мені не потрібно завантажувати жодних документів.
Я вже видалив файли cookie, кеш і все інше.
Upload documents has always said that my data is up to date and I don't have to upload any documents.
I've already deleted cookies and cache and everything.
Bei Dokumente hochladen steht ja schon die ganze Zeit das meine Daten auf dem neusten stand sind und ich keine Dokumente hochladen muss.
Cookies und Cache und alles hab ich auch schon gelöscht.
Бачу, документи у вас практично в порядку. Досі немає відповіді від казино на це питання? Можливо, буде потрібно трохи більше часу, якщо казино проведе додаткові перевірки та перевірить, чи зміниться статус.
Однак якщо ні, як я вже згадував, повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти.
Чи буде це можливо?
I see, so your documents are practically in order. Still no response from the casino on this issue ? Maybe it will take some more time if the casino has some additional checks and see if the status changes.
However, if not, as I mentioned, let us know and we will try to help you.
Will that be possible ?
Привіт, по-перше, у мене проблема. Я виграв у slotmagic. Тепер я хочу виплатити, а вони цього не роблять... Я завжди отримую повідомлення про помилку bank name error
Hello, first of all I have a problem.. I won at slotsmagic. Now I want to pay out and they won't do it... I always get the error message bank name error
Hallo erst mal ich habe ein problem.. ich habe bei slotsmagic gewonnen. Jetzt will ich auszahlen und die machen es nicht.. da kommt immer fehler Meldung bank name error
Привіт! Оскільки у вас виникли проблеми зі зняттям коштів, і тому ви отримуєте повідомлення про помилку, ви говорили про це зі службою підтримки казино? Чи пробували ви дізнатися, як можна вирішити цю ситуацію і що робити, якщо ви постійно отримуєте повідомлення про помилку? Чи надало вам казино альтернативу, якщо ви не можете зняти гроші?
Будь ласка, дай мені знати.
Hi, since you have a problem with the withdrawal and therefore you are getting an error, have you spoken to the casino support about it ? Have you tried to find out how you can resolve this situation and what you should do if you keep getting an error ? Has the casino provided you with an alternative if you cannot withdraw money ?
Please let me know.
Вони мене зупиняють. Завжди щось інше
They're stopping me. Always something different
Die halten mich auf. Immer was anderes
Отже, вони не дали вам жодних порад щодо того, що вам потрібно зробити, щоб успішно вивести гроші? Що тоді вам скаже казино? Як довго триває ваша ситуація?
So they didn't give you any advice on what you should do to make a successful withdrawal ? What does the casino say to you then, please ? How long has your situation been going on ?
7 днів, які говорять про що, але все підходить. Просто завжди є інша помилка. Якби я вніс депозит, усе б спрацювало, але чомусь це б не спрацювало за 4000 євро...
7 days that say what but everything fits. It's just that there's always another error. If I were to deposit everything would work but somehow it wouldn't work for 4000 euros...
7 tage die sagen was aber alles passt. Nur das immer ein anderer Fehler kommt. Wenn ich einzahlen würde dann klappt alles aber bei 4000 Euro irgendwie nicht...
Ні, нічого, навіть мої бонуси в ті дні йдуть
No, nothing, even my bonuses in those days are going away
Nein nix sogar meine bonusse in denn tagen gehen weg
Дозвольте поставити вам ще одне запитання. Чи є у вас підтверджений рахунок казино і чи було у вас успішне зняття коштів у минулому?
Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, і якщо до цього часу нічого не зміниться, я рекомендую подати скаргу.
З одного боку, я розумію, що в казино можуть виникнути технічні проблеми, але оскільки у вас немає абсолютно ніякої інформації про ваші зняття коштів і ситуацію, я розумію, що ви нервуєте.
Однак, коли вам повідомляють про помилку, чи намагалися ви з’ясувати, що саме не так і як це виправити, щоб виправити, якщо це помилка з вашого боку?
Let me ask you one more question. Do you have a verified casino account and have you had any successful withdrawals in the past ?
We give casinos 14 days to resolve a withdrawal and if nothing changes by then, I recommend filing a complaint.
On the one hand, I understand that the casino may have technical problems, but since you have absolutely no information about your withdrawal and the situation, I understand that you are nervous.
However, when they tell you about an error, have you tried to find out what exactly is wrong and how you should fix it to make it right if it's a mistake on your side ?
Так, інші казино виплатили без проблем. Та все нормально... може тому, що вона була багато відразу
Yes, other casinos have paid out without any problems. Yes everything is fine... maybe because she was a lot at once
Ja andere casinos haben ohne probleme ausgezahlt. Ja alles ist in Ordnung.. vielleicht weil sie viel auf einmal war
Це означає, що ви вже отримали свої гроші? 🙂
Does that mean you already got your money ? 🙂
Якщо ви повідомите про це службу підтримки казино, що вони скажуть? Чи пробували ви запитати у них поради та дізнатися, що ви робите не так, коли знімаєте кошти? Чи пробували ви запитати, чи є у вас інша альтернатива зняття грошей? 🤔
If you tell the casino support about it, what do they say ? Have you tried asking them for advice and to see what you are doing wrong when you make a withdrawal ? Have you tried to inquire if you have any other alternative to withdraw money ? 🤔
Я сказав їм, що є проблеми. Але їм байдуже вже 9 днів. Депозит з мого рахунку без проблем, але при виплаті
I told them there were problems. But they haven't cared for 9 days. Deposit from my account without any problems but when paying out
Ich habe dene gesagt das es Probleme gibt. Aber die kümmern sich nicht seit 9 Tagen. Einzahl von mein Konto ohne probleme aber beim auszahlen
Привіт. Не могли б ви бути більш точними, будь ласка, якщо ваш обліковий запис у цьому казино повністю перевірено? Вибачте, але я справді не зрозумів цього з ваших повідомлень. Це ваш перший запит на зняття коштів у цьому конкретному казино? Нам потрібна ця інформація, тож, сподіваюся, ми зможемо вам допомогти. Чекатиме на вашу відповідь.
Hello. Could you be more specific, please, if your account at this casino is fully verified? Sorry, but I really didn't get it from your messages. Is this your first withdrawal request at this particular casino? We need o know these information, so hopefully we'll be able to help you out. Will wait for your reply.
Привіт, у мене така сама проблема з виплатою, я не отримую відповіді в чаті чи електронною поштою. Я вже отримав виплату в Slotsmagic, але тепер я отримую ту саму помилку з назвою банку
Hello, I have the same problem with the payout, I don't get any answers via chat or email. I've already had a payout at slotsmagic, but now I'm getting exactly the same bank name error
Guten Tag ich habe des gleiche problem mit der Auszahlung bekomme keine Antworten über den chat so wohl über Email habe bei slotsmagic schon mal eine Auszahlung gehabt doch jetz kommt bei mir genau des gleiche bank Name error
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.