1 рік тому
Тут ви можете обговорити Slots Capital Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зареєструвався в онлайн-казино Slots Capital. Не встиг я ввести дані своєї картки, як мій банк запитав мене, чи я щойно заплатив 26,50 онлайн-магазину одягу. Я сказав ні, і вони заморозили мою картку. Мене нудить, тому що я вперше вирішив це спробувати, і тепер відчуваю себе скомпрометованим. Вони навіть попросили останні 4 моїх соціальних!
I signed up for Slots Capital Casino online. No sooner did I put my card information in, my bank asked me if I just paid 26.50 to a clothing shop online. I said no and they froze my card. It makes me sick because it was the first time I decided to try it and now I feel compromised. They even asked for the last 4 of my social!
Вибачте, але зараз я дуже розгубився.
Хто заморозив вашу картку, і що спільного в цьому магазині одягу?
Я думаю, що ви зараз проходите перевірку KYC і намагалися використати картку для виведення коштів, можливо, казино попросило вас зробити депозит для підтвердження – це цілком нормально, я повинен сказати. Я правильно кажу, будь ласка?
Що означає це "останні 4 моїх соціальних мереж", будь ласка? Я не зовсім знайомий з ідентифікаційними номерами США.
Дякую
I'm sorry but I'm quite lost now.
Who has frozen your card, and what does this clothing shop have in common, please?
I think that you are undergoing the KYC now and you tried to use the card for withdrawal maybe the casino asked you to make a verification deposit - quite normal I must say. Am I correct, please?
What does this "the last 4 of my social" mean please? I'm not quite familiar with the US IDs.
Thank you
Гаразд, здається, я не можу отримати жодної допомоги щодо двох казино, у яких я граю. Це одне і дочірнє казино Site Desert nights. Я спілкувався в чаті та електронною поштою без відповідей. Тож я зробив відео про те, що воно робить, і опублікував його на Facebook для деякої допомоги. Коли я захожу, я отримую те саме, і в правилах сказано лише, що гру (Kaboom) заборонено грати. Тож я думаю, що я дурень чи щось подібне. Я спробував Explorer, firefox і crome, як вони сказали. Також сказав мені очистити кеш ..Я все це роблю, але нічого. Завтра я піду до друзів і ввійду з його комп’ютера. Я подивлюсь, я це чи ні. Це мене дратує, оскільки мені подобається ця гра Alot.Thiers про 12 ігор, наразі у мене таке саме повідомлення про помилку. Чи можете ви подивитись і допомогти мені?.. Я виграю тут кілька сотень час від часу, і мені подобаються многі ігри на них.. Послухайте, це посилання на публікацію на Facebook. .
https://www.facebook.com/100087673701111/videos/1245590952748573?notif_id=1681435125668754¬if_t=video_processed&ref=notif
ok,i cant seem to get any help on something with 2 casinos i play on.This one and sister Site Desert nights casino.Ive done live chat and email with no answers.So i made a video of What its doing and put on facebook for some help.When i dep i get same thing and in the Rules it only says (Kaboom) game is not alowed to be played.So i guess im Stupid or something.I tryed Explorer,firefox and crome as they said to do.Also told me to clear my cache ..I do all of this and Still nothing.Tomarrow im going to a friends house and login from his pc.I will see if its me or not.Its pissing me off,as i like this game Alot.Thiers about 12 games so far i have the same error message.Can u please watch and help me..I win a few hundred here from time to time and like meny games on thier..Hear is the link to facebook post..
https://www.facebook.com/100087673701111/videos/1245590952748573?notif_id=1681435125668754¬if_t=video_processed&ref=notif
Гаразд, здається, ніхто не може скопіювати та вставити моє посилання та побачити, яка у мене проблема. Навіщо деп, якщо ти не можеш грати в їхні ігри? Якби на купоні було вказано, що в іграх, крім гри, я б ніколи сюди не потрапив. Це лайно, через яке я проходжу, зіпсоване. Представники кажуть, що жодні ігри не заблоковані. Ну, я не п’ю, але я, мабуть, напідпитку або п’яний, і не не знаю що роблю???
Ok,I guess nobody can copy and paste my link and see what problem I'm having.Why dep if thiers games u can't play? If coupon said the games where except from playing I would have never dep here.This crap I'm going through is messed up.reps say no games are blocked.Well I don't drink,but I must be high or drunk and don't know what I'm doing???
Я подивився відео, а тепер не можу зрозуміти, в чому проблема.
Але я вважаю, що це має бути технічна або програмна проблема. Чи хотіли б ви поділитися відео з постачальником ігор Rival?
У будь-якому випадку, яку систему підтримує ваш старий телефон і який браузер він використовує?
I watched the video, and now I can't figure out the issue.
But, I feel it must be a technical or software problem. Would you share the video with the Rival game provider?
Anyway, which system does your old phone support and what browser does it use?
Гаразд, обидва Android працюють на одній версії системи? 🤔
Я припускаю, що має бути якась різниця, інакше це мало б сенс.
Ok, both Androids are running on the same system version? 🤔
I would guess there must be some difference, it would make much sense otherwise.
Спасибі всім за голову, нещодавно я пройшов 60-кратне проходження, яке я пройшов, і максимальне зняття становило 180 доларів. Але спочатку я повинен зробити депозит у розмірі 25 доларів, щоб підтвердити свій рахунок, що не мало сенсу, тому я вагався щодо внесення депозиту, поки не зібрав більше інформації про це казино.
Я не буду нічого вкладати в це казино, і вони можуть залишити собі 180 доларів, які я, ймовірно, ніколи б не отримав. Є багато інших казино, кращих за ігрові автомати, які дійсно цінують своїх клієнтів.
Ми повинні залишити негативні коментарі про фіктивні хижі казино, щоб обдурити якомога більше людей
Thx everyone for the heads up, I recently had a playthrough 60x in which I completed and max withdrawal was $180. But I have to make a $25 deposit first to verify my account which made absolutely no sense and therefore I've been hesitant about depositing until I gathered more info on this casino.
I will not be depositing anything with this casino and they can keep the $180 which I would've probably never received. There are many other better casinos then slots capital that actually value their customers.
We must do are part leaving negative remarks about bogus predatory casinos out to scam as many people as possible
Привіт.
Якби я був переконаний, що казино діє несправедливо, я б подав скаргу в першу чергу.
Це нормально вносити реальні гроші, щоб вивести гроші, отримані під час гри з бездепозитним бонусом, однак 25 баксів звучить мені занадто багато. Але хіба це називається "верифікаційний депозит" - це не грабіжницький акт. Казино має підтвердити спосіб оплати, який ви віддаєте перевагу використати вперше. У цьому не було б потреби, якби ви першим внесли депозит, але ви цього не зробили.
До речі, я вражений, що вам вдалося виконати 60-кратну ставку. Надто велика сума, якщо ви запитаєте мене.
Що для мене не зовсім круто, так це коли казино хоче, щоб ви зробили депозит, щоб почати робити ставки на бонусні гроші, зібрані під час гри з бездепозитним бонусом. Мені ця версія зовсім не подобається. Це називається "грай зараз - внеси пізніше"
Ви коли-небудь чули про такі бонуси?
Hello there.
If I was convinced the casino is acting unfairly, I would have submitted the complaint in the first place.
It is normal to deposit real money in order to withdraw money gained by playing with no deposit bonus, however, 25 bucks sounds too much to me. But is it called a "verification deposit" - it is not a predatory act. The casino must verify the payment option you prefer to use for the first time. That would not be necessary if you deposited first, but you didn't.
By the way, I'm amazed you managed to fulfill the 60x wagering. Excessively high amount if you ask me.
What is not entirely cool to me is when the casino wants you to deposit in order to start wagering the bonus money collected by playing with a no-deposit bonus. I don't like this version at all. It is called "play now - deposit later"
Have you ever heard about such bonuses?
Я дійсно чув про це, але не в тому терміні, який ви тут використали. Я також використовував цей метод раніше і отримав виплату. Але це казино здалося SlotsVilla та VipCasinoRoyal дуже знайомим у їхніх відповідях, тож я вирішив спочатку трохи дослідити, і я радий, що зробив.
І дякую за комплімент, не для того, щоб вихвалятися, але високі вимоги до ставок мене не лякають, лол, у мене є кілька вибраних слотів, з яких я відскакую, і можу начебто прочитати, коли вони потрапляють чи ні, це непросто, як ніколи, але я м досить наполегливий. Моїм найбільшим досягненням було поставити 10 доларів із ставкою 400x. Так, ви правильно прочитали, "400x" зайняло менше дня.
Але загалом це казино здається сумнівним довіряти внесенню депозиту для виплати, тому я дуже скептично налаштований і, ймовірно, пропущу це.
I have actually heard of it but not in the term you used here. I have also used this method before and received a payout. But this casino seemed very familiar to SlotsVilla and VipCasinoRoyal in their responses so I decided to do some research first which I'm happy I did.
And thank you for the compliment, not to brag but high wagering requirements do not scare me lol I have a select few slots I bounce around from and can kind of read when they are hitting or not, it's not easy what so ever but I'm pretty persistent. My biggest feat was wagering $10 at 400x wagering. Yes you read correctly "400x" took less than a day.
But all in all this casino seems to shady to trust putting a deposit for payout so I'm very skeptical and probably will pass this one up.
Досить справедливо! Ви, очевидно, знаєте, що робите!
Чесно кажучи, я все ще не можу зрозуміти, що "поставити 10 доларів із ставками в 400 разів"... Що стосується надійності та самого депозиту, то хто я такий, щоб вам радити? Я маю на увазі, що якщо ви не повністю переконані - звичайно, залиште це.
Маю сказати, що я особисто буду вдячний за вашу подальшу інформацію про інші казино. Якщо у вас колись буде такий настрій, не дозволяйте нам чекати. 🙂
Fair enough! You obviously know what you're doing!
I still can't comprehend "wagering $10 at 400x wagering" to be honest... As goes for trustworthiness and the deposit itself, well - who am I to advise you? I mean, if you are not fully convinced - sure, leave that be.
I have to say I would personally appreciate your further insights on other casinos too. If you ever find yourself in the mood, don't let us wait. 🙂
Я обов’язково перегляну список казино тут і дам своє уявлення про їх довіру на основі свого минулого досвіду. Навіть у тих, у які я грав, перш ніж познайомитися з вами.
Я хотів би попередити або додати свою думку разом з іншими гравцями щодо онлайн-ігрових кімнат. Якщо я зможу допомогти хоча б одній чи двом людям (сподіваюся, більшій кількості) уникнути помилок, яких я робив з певними казино, я зможу змиритися з цим. Якщо взагалі нікого не повідомити, це ляже мені дуже важко.
Крім того, я буду позитивно відгукуватися про чудові послуги, які також надають інші казино. Зайве говорити, що я зробив свою долю, приєднавшись до багатьох онлайн-казино та погравши в них
I will certainly sift through the list of casinos here and give my insight on their credibility from my past experiences. Even the ones I have played before discovering you guys.
I would like to give a heads up or add my input along with other players concerning online gamerooms. If I can help just one or two people (hopefully more) avoid the mistakes I've made with certain casinos I can live with that. Not making anyone aware at all would weigh on me heavily.
Also, I will be making positive responses on great services that other casinos have provided as well. Needless to say I've done my fair share joining and playing at many online casinos
Це те, що потрібно нашій громаді! Спільний доступ означає допомогу у запобіганні потенційно шкідливих ситуацій, саме з нашої точки зору. Особисто я ціную кожен позитивний, але чесний відгук, який можу отримати.
Отже, скоро побачимося в якомусь казино. 🙂
This is what our community needs! Sharing means helping to prevent potentially harmful situations, exactly our point of view. Personally, I appreciate every positive yet honest feedback I can get.
So, see you around some casino soon. 🙂
Цей сайт жахливий. Я зробив депозит 7 разів протягом 48 годин на загальну суму 730 доларів. Я втратив перші депозити і нарешті мій баланс склав 1300 доларів. Я вже надіслав свої документи, але не отримав жодних відкликань. О 3:00 після того, як я отримав великий виграш на Reels and Wheels, я отримав наведений нижче електронний лист. Вони вигнали мене, коли я грав, і не виплатять мені залишок. Я попросив повернути свої 730 доларів, які я вніс, і вони можуть залишити мій виграш, але вони або не відповідають, або кажуть, що розглянуть це.
Ось електронний лист, який я отримав, я не знаю, який «профіль» вони мають на увазі, оскільки раніше у мене не було жодних проблем. Якщо вони не хочуть, щоб я був на своєму сайті, це добре для мене, але вони можуть принаймні повернути суму, яку я вклав. На мій погляд, це крадіжка.
Шановна Кассандра Гунсолус,
З вами зв'язується Slots Capital.
Я пишу, щоб повідомити вам, що ваш обліковий запис "35484306" закрито, оскільки ваші дані вказані в негативній базі даних казино.
Це означає, що у вас, можливо, був попередній онлайн-спір, можливо, з іншим казино.
Відповідно до політики нашої компанії, ви не можете мати рахунок у нашому казино.
З повагою,
Хосе
Управління ризиками казино
security@slotscapital.lv
This site is terrible. I deposited 7 times in 48 hours for a total of $730. I lost the first deposits and finally got my balance to $1300. I already sent in my documents and haven't received any push back. At 3 A.M after I hit a big win on Reels and Wheels I received the below email. They kicked me off as I was playing and will not pay me my balance. I asked for my $730 that I deposited back and they can keep my winnings, but they either don't answer or say they will look into it.
Here is the email I received, I have no idea what "profile" they are referring to as I haven't had any issues prior. If they don't want me on their site thats fine with me, but they can at least return the amount I put in. That's stealing in my opinion.
Dear Cassandra Gunsolus,
We are contacting you from Slots Capital.
I am writing to inform you that your account "35484306" has been closed as your details are listed in the negative Casino database.
This means that you may have had a previous online dispute, possibly with another casino(s).
In line with our company policy, you are unable to hold an account with our Casino.
Kind regards,
Jose
Casino Risk Management
security@slotscapital.lv
Дякую, що погодилися зі мною. Я сподіваюся, що вони просто повернуть мені мої депозити, вони зможуть зберегти виграш. Додавання знімка екрана електронної пошти. Нижче надіслано мені в середині гри, коли я активно грав. Одразу після того, як мене заблокували, і тепер вони не відповідають.
Thanks for agreeing with me. I hope they just give me my deposits back, they can keep the winnings. Adding a screenshot of their email. The below was sent to me mid game while I was actively playing. Right after I was locked out and they now won't respond.
Це здається мені цілком зрозумілим випадком.
Казино мають право закрити обліковий запис гравця в будь-який час, тому я не маю з цим проблем. З іншого боку, вони не можуть дозволити вам вносити гроші та грати, не даючи вам реальних шансів на виграш.
По-перше, якщо ви надали правильну інформацію про себе під час процесу реєстрації, це вина казино, вони не перевірили її з будь-якою базою даних, яку вони використовують, і не відмовили в доступі негайно.
По-друге, я вважаю правильним підходом не повернення депозитів, а виплата виграшів. Якби вони повернули лише депозити, це означало б, що у вас не було реальних шансів на виграш. Якщо ви не виграли, а просто втратили всі свої депозити, я припускаю, що вони також не зв’яжуться з вами заздалегідь, пропонуючи ваші депозити назад. Якби ви програли, ви б навіть не здогадалися, що навіть не можете виграти.
Я можу запитати, якими будуть ваші подальші дії?
This seems to be quite a clear case to me.
Casinos have right to close player's account anytime so I don't have an issue with it. On the other hand, they can't allow you to deposit money and play without giving you a real chance for winning.
First of all, if you submitted correct information about yourself during the registration process, it's casino's fault they didn't cross-check it with any database they use and didn't deny the access immediately.
Secondly, I believe the right approach isn't returning your deposits, but paying out the winnings. If they only returned the deposits, it would mean that you didn't have a real chance for winnings. If you didn't win, but you'd simply lost all your deposits, I assume they also wouldn't contact you proactively, offering your deposits back. If you lost, you wouldn't even know you couldn't even win.
What are going to be your next steps may I ask?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.