ГоловнаФорумКазиноSlotpot Casino - загальне обговорення

Slotpot Casino - загальне обговорення

 від davex3
|
10 218 переглядів 60 відповідей |
|
1 2...4
Тут ви можете обговорити Slotpot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я чекав, поки мій обліковий запис буде підтверджено 7 робочих днів... Я все ще не верифікований і не можу вивести свої гроші. Хлопці, я повідомлю вас, щойно з’являться будь-які новини

Автоматичний переклад.
davex3 видалив(-ла) публікацію

Привіт, скільки часу потрібно, щоб отримати депозит на ваш рахунок? Можливо, проблема виникла не виключно в казино, тож чи пробували ви з’ясувати, що сталося? Ви також запитували постачальника платежів, чи сталася помилка?

Автоматичний переклад.

Я чекав, поки мій обліковий запис буде підтверджено 7 робочих днів... Я все ще не верифікований і не можу вивести свої гроші. Хлопці, я повідомлю вас, щойно з’являться будь-які новини

Автоматичний переклад.

Привіт, ми даємо казино 14 днів на цей процес, тому, якщо нічого не зміниться, я рекомендую подати скаргу.

У будь-якому випадку, чи дало казино якусь причину, чому це займає тиждень?

Буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.

Хм, що сталося, коли казино раптово закрило ваш рахунок? Чи була причина?

Якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого, я рекомендую вамподати скаргу тут, за цим посиланням .

Збираєшся спробувати?

Автоматичний переклад.

Привіт.

Щоразу, коли ви відчуваєте, що вам потрібна допомога у вирішенні вашої проблеми, подання скарги є розумним кроком.

Тим не менш, наш Центр вирішення проблем дотримується певних процедур , деякі з яких були описані раніше. Я маю на увазі саме чотирнадцять повних робочих днів, які ми надаємо кожному казино для переказу коштів гравцям, які очікують.

Тому переконайтеся, що скарга містить повний опис проблеми. Ви отримаєте сповіщення, щойно його буде оцінено, тому не хвилюйтеся.

Наразі раджу набратися терпіння.🙏

Автоматичний переклад.
Jaro

Вони сказали: «Ми залежимо від зовнішніх сторін для певних перевірок перевірки, що іноді може спричиняти затримки».

Я зачекаю до наступного тижня, сподіваюся, мій обліковий запис скоро буде підтверджено!

Автоматичний переклад.
Pimpim

Так, іноді може виникнути така ситуація, через що процес затягується.

Однак я вдячний вам за терпіння чекати і дивитися, як розвиватимуться події, тому що не кожен може це зробити. Я був би радий, якби ви могли повідомити нам щось нове, тому що мені цікаво знати, як ваша ситуація обернеться. Я твердо вірю в щасливий кінець. Удачі. ☘️ 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Невелике оновлення: через 3 тижні я все ще не підтверджений, жодних оновлень від команди перевірки, і щоразу, коли я намагаюся отримати відповідь у чаті, я отримую звичайну відповідь «це може зайняти деякий час».

Змінено
Автоматичний переклад.
Pimpim

Варто скаржитися, якщо ви запитаєте мене... Немає сенсу в такому сліпому очікуванні, я б сказав.

Сподіваюся, ви згодні.

Автоматичний переклад.

Привіт, чи можете ви також розповісти нам, що сталося, коли ви сказали, що гравці не повинні грати тут? У чому була проблема?

Автоматичний переклад.

Немає зв’язку з казино, я бачу, що є гра з 300-1000 користувачами, якщо хтось має зв’язок із казино, будь ласка, дайте мені знати, але я все одно не отримую гроші від казино. Без контакту, без грошей, нічого

Автоматичний переклад.

Фактично, вони також перестали відповідати мені в чаті та електронною поштою... У мене є баланс 1750 євро, який я не можу зняти...

Автоматичний переклад.

Вітаю, мені так не пощастило...

Автоматичний переклад.

Так, вони просто ігнорують і не відповідають на електронні листи та підтримку

Автоматичний переклад.
PeterCam видалив(-ла) публікацію

Ідеально, тому, схоже, все може закінчитися добре. Я сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші, і я радий, що казино відповіло вам і повідомило, як йдуть справи, тому що я вважаю, що це важливо.

Тож дайте нам знати, якщо ви отримали свої гроші. Удачі.☘️

Автоматичний переклад.

Фактично, вони також перестали відповідати мені в чаті та електронною поштою... У мене є баланс 1750 євро, який я не можу зняти...

Автоматичний переклад.

Я бачу, що казино не відповідає на вашу скаргу протягом тижня, і таймер продовжено ще на тиждень. Я був би радий, якби ви отримали якусь відповідь і гроші пішли, але не знаю, як воно буде.

У будь-якому випадку, давайте спробуємо думати позитивно, що ви також отримаєте подібну електронну пошту, як гравець перед вами, і ви також побачите свої гроші.

Якщо є щось нове, не соромтеся повідомити нас.

Автоматичний переклад.
davex3 видалив(-ла) публікацію

Я також помітив, що у вас також є проблема з вашим обліковим записом у цьому казино та скарга, на яку казино ще не відповіло. Я бачу, що відповіді не є їхньою сильною стороною, навіть якщо я був би радий помилятися.

Сподіваюся, що у вашому випадку ці незручності вирішаться і все вийде добре. Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.

У мене та ж проблема. Моє зняття зараз очікує на розгляд протягом 8 днів. Якщо я не отримаю його до наступного тижня, я також пошлю скаргу.

Багато схожих скарг на це казино, що не дає надії ☹

Автоматичний переклад.
RS200

Але вони підтвердили ваш обліковий запис? Відправляю документи 16 листопада. я ще не перевірений

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого