ФорумКазиноSlotpot Casino - загальне обговорення

Slotpot Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

11 міс. тому від davex3
|
7141 переглядів 60 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
10 міс. тому

У мене та ж проблема. Моє зняття зараз очікує на розгляд протягом 8 днів. Якщо я не отримаю його до наступного тижня, я також пошлю скаргу.

Багато схожих скарг на це казино, що не дає надії ☹

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, я бачу, що вас досить багато, і мені дуже шкода, що все так, а у вас досі немає грошей. Я хотів би сказати, що 8 днів - це ще не велика проблема, але оскільки ми обидва маємо можливість бачити справи інших людей, я трохи скептично ставлюся.

Звичайно, якщо протягом тижня нічого не зміниться, не зволікайте, подавайте скаргу. Я був би дуже радий, якби в цьому не було необхідності. Якщо у вас є щось нове, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Але вони підтвердили ваш обліковий запис? Відправляю документи 16 листопада. я ще не перевірений

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вони не запитували документи (і на сайті немає сторінки завантаження), тому запитайте, чи все гаразд з моїм виведенням, і вони відповіли, що все гаразд і що вони збираються відправити гроші. Але це було 8 днів тому. Минулого понеділка мене знову запитали, і вони сказали, що у них є деякі проблеми, але гроші будуть на моєму банківському рахунку за кілька днів. Але якщо я бачу всі скарги, я в це не вірю. 🙁

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Сьогодні вранці я отримав свої гроші.

Автоматичний переклад.
RS200
10 міс. тому

Тому я дуже радий це бачити і радію разом з вами. Це гарний подарунок перед Різдвом, і я думаю, що він вас порадує. 🎉🎉☘️😊

Я сподіваюся, що іншим гравцям пощастить так само, як вам, і вони теж отримають свої гроші.

У будь-якому випадку, ви знімали банківським переказом, коли це тривало більше тижня, чи іншим способом?

Автоматичний переклад.
PeterCam
10 міс. тому

У мене така ж ситуація... У мене є баланс 1750 євро, і я не можу його зняти, вони не перевірятимуть мій обліковий запис і не відповідають на мої чат/електронні листи.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому
Опубліковано PeterCam видалено
10 міс. тому

Я бачу, що ви ще нікуди не дійшли, і ви подали нам скаргу, яку казино не вирішило, і це дуже прикро. Єдиний позитивний момент у цій ситуації – казино отримало чорні точки та знизили індекс безпеки, тому інші гравці матимуть уявлення про те, як тут.

Однак я бачу, що ви все ще намагаєтеся спілкуватися з казино, але вам це не вдається. Чесно кажучи, я не знаю, чи зможете ви повернути свої гроші, тому що, здається, вони не намагаються вирішити вашу справу.

Якщо випадково у вас є відповідь або щось нове, дайте мені знати.

Сподіваюся, ваш вибір казино стане кращим у майбутньому, і ви не зіткнетеся з чимось подібним. 😭

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене така ж ситуація... У мене є баланс 1750 євро, і я не можу його зняти, вони не перевірятимуть мій обліковий запис і не відповідають на мої чат/електронні листи.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я бачу, що у вас дуже схожа ситуація, і казино також не вирішило ваших проблем.

Що стосується верифікації, то в чому проблема, якщо вони не можуть верифікувати вас? Казино не спілкується, напевно, вже не новина, оскільки ви не перший, але це точно не правильно з їхнього боку.

Я був би радий, якби ви отримали свої гроші, хоча я не впевнений, чи це станеться. У будь-якому разі я тримаю за вас кулаки.

Автоматичний переклад.
RS200
10 міс. тому

Скільки часу знадобилося, щоб отримати гроші? І чи потрібно було надавати якісь документи для перевірки?

Я здійснив зняття за допомогою банківського переказу вчора, і зі мною не зв’язувалися, щоб надати документи (це стандартна процедура для всіх інших казино, у яких я грав)

Автоматичний переклад.
mk3245987
10 міс. тому

Точно така ж ситуація сталася і зі мною. Але я відправив документи 16 листопада і до сьогодні не отримав жодної відповіді з цього приводу. Вони не відповідають мені ні в чаті, ні на електронну пошту.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Після відправки документів я більше не чув про них

Автоматичний переклад.
PeterCam
10 міс. тому

1750 євро 🙁

Автоматичний переклад.
10 міс. тому
Опубліковано PeterCam видалено
10 міс. тому

Фактичний показник безпеки базується на конкретних розрахунках. Невирішені скарги, наприклад, відіграють головну роль:

Якими будуть наслідки вашої скарги?

Почнемо з того, що не всі скарги виправдані. Таким чином, якщо обставини та докази свідчать про те, що казино не зробило нічого, що ми вважаємо несправедливим, скаргу буде закрито та класифіковано як «відхилену». Те саме станеться, якщо ви припините спілкуватися з нами після подання скарги.

Якщо скарга виправдана, а казино вчинило щось несправедливе, ідеальним сценарієм є вирішення скарги на ваш смак. У цьому випадку скаргу буде закрито та віднесено до категорії «вирішена».

Якщо скарга обґрунтована, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «нерозглянута». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше.

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences

Ви знаєте, що ми не можемо передбачити майбутнє, тому розрахунок відображає гріхи, які вже вчинило казино, а не прогноз на майбутнє.

Звичайно, я розумію вашу точку зору. Але ми ще не знайшли способу математично виразити майбутню підозру. мені шкода

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я щойно отримав гроші. Однак на 5 євро менше, ніж я зняв. Можливо, комісія за зняття чи щось подібне.

Автоматичний переклад.
mk3245987
10 міс. тому

Вітаю! Ви підтвердили свій обліковий запис?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене також є ті самі проблеми з цим казино. Я зробив запит на зняття 1500 євро майже 3 місяці тому, а 2 місяці тому вони попросили документи для підтвердження мого рахунку. Це останній раз, коли я щось чув від них. Вони не відповідають на жодне з моїх повідомлень. Вони просто все ігнорують. Це казино - суцільне шахрайство.

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
10 міс. тому

це САМЕ те, що сталося зі мною... Якщо ви виграєте багато грошей, вам не заплатять... будь ласка, не вносьте депозит у цьому казино

Автоматичний переклад.
Pimpim
10 міс. тому

Ні, мені не потрібно було надавати жодних документів!

Автоматичний переклад.
mk3245987
10 міс. тому

Скільки було виведено? Якщо ви не заперечуєте, що я запитую

Автоматичний переклад.
PeterCam
10 міс. тому

Що ти маєш на увазі?

Автоматичний переклад.
PeterCam
10 міс. тому

Я бачу, що ви також подали скаргу про відкликання, і ваша справа не вирішена. Ви отримали відкликання? Чому ви кажете, що Slotpot - хороше казино?

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого