У мене та ж проблема. Моє зняття зараз очікує на розгляд протягом 8 днів. Якщо я не отримаю його до наступного тижня, я також пошлю скаргу.
Багато схожих скарг на це казино, що не дає надії ☹
I have the same problem. My withdrawal is now pending for 8 days. If I don’t have it by next week I also start an complaint.
A lot of similar complaints about this casino, that doesn’t give hope ☹
Привіт, я бачу, що вас досить багато, і мені дуже шкода, що все так, а у вас досі немає грошей. Я хотів би сказати, що 8 днів - це ще не велика проблема, але оскільки ми обидва маємо можливість бачити справи інших людей, я трохи скептично ставлюся.
Звичайно, якщо протягом тижня нічого не зміниться, не зволікайте, подавайте скаргу. Я був би дуже радий, якби в цьому не було необхідності. Якщо у вас є щось нове, дайте мені знати.
Hello, I can see that there are quite a lot of you and I'm quite sorry that it's like this and you still don't have your money. I would like to say that 8 days is not a big deal yet, but since we both have the opportunity to see other people's cases, I am a bit skeptical.
Of course, if nothing changes for another week, don't hesitate to file a complaint. I would be very happy if it wasn't necessary. If you have something new, let me know.
Вони не запитували документи (і на сайті немає сторінки завантаження), тому запитайте, чи все гаразд з моїм виведенням, і вони відповіли, що все гаразд і що вони збираються відправити гроші. Але це було 8 днів тому. Минулого понеділка мене знову запитали, і вони сказали, що у них є деякі проблеми, але гроші будуть на моєму банківському рахунку за кілька днів. Але якщо я бачу всі скарги, я в це не вірю. 🙁
They didn’t ask for documents (and there isn’t a upload page on the site) so ask if everything was okay with my withdrawal and they answered that everything is okay and that they going to send the money. But that was 8 days ago. Asked again last Monday and they said they had some problems but the money would be in my bank account in a few days. But if I see all the complaints I don’t believe that. 🙁
Тому я дуже радий це бачити і радію разом з вами. Це гарний подарунок перед Різдвом, і я думаю, що він вас порадує. 🎉🎉☘️😊
Я сподіваюся, що іншим гравцям пощастить так само, як вам, і вони теж отримають свої гроші.
У будь-якому випадку, ви знімали банківським переказом, коли це тривало більше тижня, чи іншим способом?
So I am very happy to see it and I am excited together with you. It's a nice present before Christmas and I think it will make you delighted. 🎉🎉☘️😊
I hope the other players will be as lucky as you and get their money too.
Anyway, did you withdraw by bank transfer when it took over a week or some other way ?
У мене така ж ситуація... У мене є баланс 1750 євро, і я не можу його зняти, вони не перевірятимуть мій обліковий запис і не відповідають на мої чат/електронні листи.
I'm in the same situation... I have a balance of 1750€ and I can't withdraw it, they won't verify my account or reply to my livechat/emails.
Я бачу, що ви ще нікуди не дійшли, і ви подали нам скаргу, яку казино не вирішило, і це дуже прикро. Єдиний позитивний момент у цій ситуації – казино отримало чорні точки та знизили індекс безпеки, тому інші гравці матимуть уявлення про те, як тут.
Однак я бачу, що ви все ще намагаєтеся спілкуватися з казино, але вам це не вдається. Чесно кажучи, я не знаю, чи зможете ви повернути свої гроші, тому що, здається, вони не намагаються вирішити вашу справу.
Якщо випадково у вас є відповідь або щось нове, дайте мені знати.
Сподіваюся, ваш вибір казино стане кращим у майбутньому, і ви не зіткнетеся з чимось подібним. 😭
I see you haven't gotten anywhere yet and you had a complaint filed with us that wasn't resolved by the casino, which is a shame. The only positive thing about this situation is that the casino got black points and its safety index was lowered, so other players will have an idea of how it's like here.
However, I see that you are still trying to communicate with the casino, but you are not succeeding. To tell you the truth, I don't know if you will be able to get your money back because it seems that they are not trying to solve your case.
If by chance you have an answer or something new, let me know.
Hopefully your choice of casino will be better in the future and you won't run into something similar. 😭
У мене така ж ситуація... У мене є баланс 1750 євро, і я не можу його зняти, вони не перевірятимуть мій обліковий запис і не відповідають на мої чат/електронні листи.
I'm in the same situation... I have a balance of 1750€ and I can't withdraw it, they won't verify my account or reply to my livechat/emails.
Я бачу, що у вас дуже схожа ситуація, і казино також не вирішило ваших проблем.
Що стосується верифікації, то в чому проблема, якщо вони не можуть верифікувати вас? Казино не спілкується, напевно, вже не новина, оскільки ви не перший, але це точно не правильно з їхнього боку.
Я був би радий, якби ви отримали свої гроші, хоча я не впевнений, чи це станеться. У будь-якому разі я тримаю за вас кулаки.
I see that you have a very similar situation and the casino didn't solve your problems either.
As far as verification is concerned, what is the issue if they can't verify you ? The casino not communicating is probably not news anymore since you are not the first, but it is definitely not right of them.
I'd be happy if you got your money, although I'm not sure if that will happen. Anyway, I'll keep my fingers crossed for you.
Скільки часу знадобилося, щоб отримати гроші? І чи потрібно було надавати якісь документи для перевірки?
Я здійснив зняття за допомогою банківського переказу вчора, і зі мною не зв’язувалися, щоб надати документи (це стандартна процедура для всіх інших казино, у яких я грав)
How long did it ultimately take to receive your money? And did you have to provide any documents for verification?
I made a withdrawal using bank transfer yesterday and I haven't been contacted to provide documents (which is standard procedure on all other casinos i have played on)
Точно така ж ситуація сталася і зі мною. Але я відправив документи 16 листопада і до сьогодні не отримав жодної відповіді з цього приводу. Вони не відповідають мені ні в чаті, ні на електронну пошту.
The exact same situation happened to me. However, I sent my documents on November 16th and to this day I haven't received a single reply about it. They don't answer me either on livechat or by email.
Фактичний показник безпеки базується на конкретних розрахунках. Невирішені скарги, наприклад, відіграють головну роль:
Якими будуть наслідки вашої скарги?
Почнемо з того, що не всі скарги виправдані. Таким чином, якщо обставини та докази свідчать про те, що казино не зробило нічого, що ми вважаємо несправедливим, скаргу буде закрито та класифіковано як «відхилену». Те саме станеться, якщо ви припините спілкуватися з нами після подання скарги.
Якщо скарга виправдана, а казино вчинило щось несправедливе, ідеальним сценарієм є вирішення скарги на ваш смак. У цьому випадку скаргу буде закрито та віднесено до категорії «вирішена».
Якщо скарга обґрунтована, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «нерозглянута». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше.
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
Ви знаєте, що ми не можемо передбачити майбутнє, тому розрахунок відображає гріхи, які вже вчинило казино, а не прогноз на майбутнє.
Звичайно, я розумію вашу точку зору. Але ми ще не знайшли способу математично виразити майбутню підозру. мені шкода
The actual safety index is based on specific calculations. Unresolved complaints, for instance, play a main role:
What will be the consequences of your complaint?
Let's start by stating that not all complaints are justified. Therefore, if the circumstances and evidence show that the casino has not done anything that we consider to be unfair, the complaint will be closed and categorized as being 'rejected'. The same happens if you stop communicating with us after submitting your complaint.
If the complaint is justified and the casino has done something unfair, the ideal scenario is that we resolve the complaint to your liking. In this case, the complaint will be closed and categorized as being 'resolved'.
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
You know we can't foretell the future, so the calculation reflects the sins the casino has already done - not a future prediction.
Of course, I understand your point of view. But we have not yet found a way to mathematically express future suspicion. I'm sorry.
У мене також є ті самі проблеми з цим казино. Я зробив запит на зняття 1500 євро майже 3 місяці тому, а 2 місяці тому вони попросили документи для підтвердження мого рахунку. Це останній раз, коли я щось чув від них. Вони не відповідають на жодне з моїх повідомлень. Вони просто все ігнорують. Це казино - суцільне шахрайство.
I have also these same issues with this casino. I made withdrawal request of 1500 euros almost 3 months ago and 2 months ago they asked documents to verify my account. That is the last time I have heard anything from them. They dont answer to any of my messages. They just ignore everything. This casino is a total scam.
це САМЕ те, що сталося зі мною... Якщо ви виграєте багато грошей, вам не заплатять... будь ласка, не вносьте депозит у цьому казино
this is EXACTLY what happened to me... If you win a lot of money, they won't pay you... please don't deposit in this casino
Ні, мені не потрібно було надавати жодних документів!
Nope, I didn’t have to provide any documents!
Скільки було виведено? Якщо ви не заперечуєте, що я запитую
How much was the cashout? If you dont mind me asking
Я бачу, що ви також подали скаргу про відкликання, і ваша справа не вирішена. Ви отримали відкликання? Чому ви кажете, що Slotpot - хороше казино?
I see that you have also made a complaint about your withdrawal and your case is unresolved. Have you received your withdrawal? Why you say that Slotpot is good casino?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.