ГоловнаФорумКазиноShinQueen Casino - загальне обговорення

ShinQueen Casino - загальне обговорення

 від andandjonnyx
|
4 970 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити ShinQueen Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

file

Це казино змінило оператора після оновлення.

RWB Solution є оператором казино, яке тут має дуже низький рейтинг.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx

Привіт і дякую за цю інформацію. Я передам його нашій групі обробки даних, щоб вони подивилися. Ви на нього випадково натрапили?

Автоматичний переклад.

Ні, з тих пір, як Queen Casino стало Shin, у Queen Casino було дуже багато проблем з користувачами.

Розслідування показало, що оператор неодноразово відмовлявся зняти кошти.

Таким чином, репутація цього казино є однією з найнижчих в Японії.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx

Навіть з нашого боку казино не має вражаючого індексу безпеки , тому нижче середнього, що, на мою думку, також не є великою славою. Очевидно, причина є, але поки що ми не маємо жодного досвіду від гравців у вигляді відгуків користувачів чи скарг, що дуже шкода. Тож принаймні таким чином я радий, що ви опублікували своє спостереження.

Тож ще раз дякую.

Автоматичний переклад.

Мені дуже подобається ваша гра, вона дуже цікава

Автоматичний переклад.

Я приєднався до спільноти Queensino за рекомендацією друга, і наразі мої враження позитивні.


Головним чином тому, що вони швидко обслуговують клієнтів і чесно ставляться. Зараз я тестую їхні функції депозиту та зняття віртуальної валюти.






Автоматичний переклад.

Мені дуже подобається ваша гра, вона дуже цікава

Автоматичний переклад.

Привіт, що вам подобається в цьому казино? Що тобі тут подобається? Чи можете ви розповісти мені трохи більше? 🙂

Автоматичний переклад.

Я приєднався до спільноти Queensino за рекомендацією друга, і наразі мої враження позитивні.


Головним чином тому, що вони швидко обслуговують клієнтів і чесно ставляться. Зараз я тестую їхні функції депозиту та зняття віртуальної валюти.






Автоматичний переклад.

Привіт, я радий, що у вас наразі позитивний досвід. Що стосується тестування, як воно проходить? Як ви думаєте, ви будете грати тут на реальні гроші і чи підходить вам це? Ви стикалися з проблемами, пов'язаними з казино, і намагалися вирішити їх за допомогою служби підтримки?

Автоматичний переклад.

Ці дві публікації, ймовірно, будуть маріонетками керівництва казино.

Змінено
Автоматичний переклад.
andandjonnyx

Базуючись не лише на історії ваших скарг на Casino Guru, ми маємо досить гарне уявлення про ваше ставлення до казино та чесних азартних ігор.

Ми тут не маріонетки, а ви не рекреаційний гравець із чесним підходом.

Будьте попереджені; зайвий раз образити будь-якого адміністратора чи представника казино, і вас назавжди покинуть з форуму.




Змінено
Автоматичний переклад.
Radka

Перепрошую, якщо я вас образив, але це не безпідставно.

Це не співробітник гуру казино сказав, що це може бути маріонетка, а два японці, які написали.


У цього казино є багато попередніх.

Він був занесений до чорного списку в Японії за кілька актів самостійного розміщення на електронних дошках оголошень.

Дивно, що два гравці за короткий проміжок часу написали повідомлення про це казино, які ніколи раніше не писали.

Крім того, ці два гравці не публікували ніде більше, крім тут.

Крім того, обидві дати реєстрації – 15 січня.


Як ви можете побачити в розділі скарг, у січні стався дивний збіг, коли четверо японців зареєструвалися в цьому гуру казино та подали скарги в це казино японською мовою.


Загалом шість японців зареєструвалися в Casino Guru для участі в обговореннях і подання скарг щодо цього казино.


Ми, японські користувачі казино, запідозрили організовану поведінку, тому написали, щоб попередити їх.

Змінено
Автоматичний переклад.
andandjonnyx

Я не думаю, що судити інших гравців – найкращий спосіб спілкування.

У ваших аргументах, які ви навели, є певна логіка, але якби ми дотримувалися цього і дата реєстрації завжди була підозрілою, а гравець писав лише під одним конкретним казино, ми могли б підозрювати майже кожного. Ці гравці, очевидно, мали певний досвід і написали тут. Я бачив, що це казино орієнтоване на одну країну, тому я не знаходжу в цьому нічого дивного.

Якщо з нашого боку є якісь сумніви, ми обов’язково їх розберемо.

Тим часом, будь ласка, будьте ввічливі, тому що я не думаю, що ви також хотіли б, щоб вас звинуватили в поганій людині.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.

Ви, мабуть, не дуже знайомі з ситуацією в казино в Японії.

З точки зору японських гравців, це дуже дивний момент.


У спільнотах, окремих від Casino Guru, було багато дуже неприродних публікацій, які вихваляли Queen Casino, і японці давно сумнівалися.


https://jp.casino.guru/queen-casino-review


Чи знаєте ви, що shinqueencasino — це не нове казино, а перейменоване та оновлене queencasino?

Змінено
Автоматичний переклад.
andandjonnyx

Тепер, коли ми бачимо один одного віч-на-віч, я цілком переконаний, що ви вже знаєте, що така інформація цінується, якщо її надати належним чином.

Тому ще раз прошу вас дотримуватися форми:

file

Ви можете це зробити?

Звичайно, ми прагнемо зібрати таку інформацію, але на цьому етапі ми можемо використати конкретні докази. Якщо у вас є, скористайтеся формою, будь ласка.


Змінено
Автоматичний переклад.

Навіть якщо ви завершите всі KYC і подасте додаткові документи, ви не зможете зняти гроші.

Коли ви звертаєтеся до служби підтримки,

Наша компанія не встановлює обмеження за часом для зняття коштів, тому для виведення коштів може знадобитися до 100 років.

повертається.

Крім того, підтримка має таке ставлення, яке висміює гравців, які грають на невеликі суми грошей.

ВИХІД з шахрайського сайту.

Автоматичний переклад.
sakuraYAMA

Привіт. Я розумію, що така ситуація може бути справді неприємною. Добре, що ви подали скаргу сюди разом із нашою командою. Ви надали всю інформацію, яку запитувала наша команда, і одна з ваших відповідей просто «привернула мою увагу», якщо можна запитати, ви написали: «Усі облікові записи успішно перевірено». Ви, випадково, маєте на увазі, що у вас більше одного рахунку в цьому казино? Або я неправильно розумію? Не могли б ви мені це прояснити?🙏 Заздалегідь дякую. І нехай 🤞 наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам вирішити цю проблему.


Автоматичний переклад.

твоє розуміння неправильне.

У мене лише один обліковий запис.

Зараз зі мною зв’язалися представники казино та відмовили у виведенні через системну ставку, яка порушує умови та положення, і конфіскували весь мій баланс.

Я кілька сотень грав у автомати за $0,2 і приблизно 800 разів за $0,4.

Якщо ви називаєте це системною ставкою, ви не зможете зіграти її належним чином.

Автоматичний переклад.
sakuraYAMA

Привіт і дякую за відповідь. Я радий бачити, що це було лише неправильне тлумачення. Створення кількох облікових записів було б ускладненням, якого можна було б уникнути, тому давайте зараз поговоримо про цю тему.

Я бачу, що ця інформація від служби підтримки є новим оновленням, так? Чи не могли б ви також повідомити про це нашу групу розгляду скарг?🙏 Ви можете легко зробити це за цим посиланням 👈. Дуже важливо інформувати їх про ситуацію. Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.

Коли я зняв 4300 доларів, через день було відмовлено у знятті, а 4000 доларів було конфісковано.

Причиною було порушення положень та умов, і він сказав, що зробив безризикову ставку, але він уважно прочитав умови перед грою та збільшив свою ставку приблизно зі 100 доларів до 4300 доларів приблизно за день, тому він ризикнув це. Ми не зможемо збільшити стільки без цього, але скільки б разів я не запитував, я не можу говорити про деталі.

Ми не рекомендуємо його використовувати.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого