2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Scibet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Хтось отримував виграші від казино Scibet відносно швидко?
Скільки часу знадобилося, щоб гроші були на вашому рахунку?
Мінімальний ліміт зняття в банку становить 100 євро.
Has anyone received winnings from Scibet casino relatively quickly?
How long did it take for the money to be in your account?
The minimum withdrawal limit at the bank is 100e.
Onko ketään saanut voittorahoja Scibet - kasinolta suht nopeasti ?
Kauanko on kestänyt ennenkuin rahat on ollu tililläsi?
Alin nostoraja on pankilla 100e.
Можливо, ви подали запит на зняття? Як довго ви чекаєте зараз?
Have you requested a withdrawal, perhaps? How long do you wait for now?
Привіт, судячи з того, що я бачив, у нас небагато можливостей для казино, тому, очевидно, гравцям знадобиться більше досвіду.
Проте як у вас, як довго ви чекали? Ви знімаєте за допомогою банківського переказу?
Hello, according to what I have seen, we don't have much to the casino, so obviously it would require more experience of the players.
However, how is it with you, how long have you been waiting? Do you withdraw using bank trasnfer?
Я почав грати на 7.1 і в той же день я подав запит на зняття коштів. Вони постійно вимагали якийсь новий документ для підтвердження моєї особи, і я відповів, надавши їм новий документ для підтвердження особи.
Після надсилання багатьох різних документів обліковий запис було нарешті підтверджено, і ми принесли вибачення за незручності.
Коли я відправляю туди документ, він приходить протягом кількох годин, інакше відповіді немає взагалі.
Тепер я чекаю відповіді на своє запитання, скільки мені чекати грошей?
Я дуже сумніваюся, що відповідь буде, і мені доведеться чекати грошей до далекого майбутнього.
Альтернативою, звичайно, є те, що вони придумають щось, чому їм не можна заплатити.
Я тут просто чекаю ............вже пройшло добрих пару днів
I started playing on 7.1 and on the same day I requested a withdrawal. They kept asking for some new document to verify my identity and I responded by giving them a new identity verification document.
After sending many different documents, the account was finally verified and an apology was given for the inconvenience.
When I send a document there, it arrives within a few hours, otherwise there is no response at all.
Now I'm waiting to hear back from my question, how long do I have to wait for the money?
I highly doubt there will be an answer and I will have to wait for the money until the distant future.
The alternative, of course, is that they come up with something why they can't be paid.
I'm just waiting here ..............a good couple of days have passed already
Aloin pelaamaan 7.1 ja samana päivänä pyysin nostoa. Jatkuvasti pyysivät jotain uutta asiakirjaa henkilöllisyyden vahvistamiseksi ja vastasin, antaen uuden henkilöllisyyden vahvistamisdokumentin heille.
Monien eri asiakirjojen lähettämisen jälkeen viimeinkin tili vahvistettiin ja pyydettiin anteeksi häiriötä.
Kun lähetän sinne asiakirjan niin sen hylky tulee ihan muutaman tunnin sisällä muutoin ei vastausta kuulu lainkaan.
Nyt odotan milloin saan vastauksen kysymykseeni kauanko vielä pitää odottaa rahoja??
Epäilen suureksi ettei vastausta tule ja rahoja saan odotella hamaan tulevaisuuteen asti.
Vaihtoeto on tietysti että keksivät jotain miksi niitä ei voida maksaa.
Tässä vaan odotelen ..............reilut pari päivää jo takana
Що ж, якщо верифікація буде зроблена зараз, сподіваюся, скоро ви отримаєте гроші. Обов’язково тримайте нас у курсі, щоб інші мали уявлення про те, як працює це казино.
Якщо ви вважаєте, що вам потрібна наша допомога, повідомте нам про це. Ми будемо тут.
Well, if the verification is done now, hopefully soon you will receive the money. Surely keep us informed about it, so also others have an idea about how this casino works.
If you feel, though, that you need our help, please let us know. We'll be here.
Гаразд
Я надіслав їм запит про те, як довго мені доведеться чекати, щоб отримати мої виграші в азартних іграх на мій банківський рахунок.
Відповідь була довгою літанією про те, скільки часу знадобиться, щоб гроші дійшли до мене, і вони оголосили, що зараз їх заплатили.
Мені не довелося довго чекати грошей, вони були на рахунку майже відразу, а не з затримкою в кілька днів.
Однак я був настільки розчарований інцидентом, що більше не пішов би туди грати, навіть якби це було останнє місце у світі для гри.
Дякуємо за вашу підтримку та заохочення.
Okay.
I sent them a query about how long I would have to wait to receive my gambling winnings in my bank account.
The response was a long litany of how long it would take for the money to reach me and they announced that they had now paid it.
I didn't have to wait long for the money, it was in my account almost immediately, and not after a delay of several days.
However, I was so disappointed by the incident that I wouldn't go there again to play even if it were the last place in the world to play.
Thank you for your support and encouragement.
Okei.
Laitoin heille kyselyn kuinka kauan vielä joudun odottamaan että saan pelivoittoni pankkitililleni.
Vastauksena oli pitkä litania siitä kuinka kauan kestää rahan tulla tilleni ja ilmoittivat että ovat sen nyt sitten maksaneet.
En joutunut rahoja kauan odottamaan vaan ne olivat tililläni melkeinpä samantien, eikä vasta monen päivän viiveellä.
Asiasta jäi kuitenkin niin pahamaku että en enää kyllä mene sinne pelaamaan vaikka olisi viimeinen paikka maailmassa missä pelata.
Kiitos tuesta ja kannustuksesta.
Ну, я радий, що ти отримав гроші.
Тепер, якщо бажаєте, можете переїхати кудись, де вам краще. правильно?
Well, I'm glad that you got the money.
Now, if you wish, you can move somewhere better for you. Right?
Так, звичайно.
В Інтернеті їх безліч, і нові з’являються як гриби.
Я вважаю, що там є чудові місця для гри.
Yes, of course.
There are tons of them online and new ones are popping up like mushrooms.
I believe there are some great places to play there.
Kyllä vaan.
Niitä on netti pullollaan ja uusia tulee kuin sieniä sateella.
Uskon että sieltä löytyy niitä mieleisiä pelipaikkoja.
Я радий, що ти так почуваєшся.
Сподіваюся, наші огляди допоможуть вам знайти хороші.
I'm glad that you feel this way.
I hope our reviews will help you in finding some good ones.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.