Насправді я більш-менш втратив будь-яку надію щодо цього, здається, вони просто ігнорують кожне запитання та лист.
Це, звичайно, неймовірно, і це, безумовно, не добре для всього казино-бізнесу та для всіх чесних казино.
«Одне гниле яблуко може знищити весь кошик».
Я сподіваюся, що з цією інформацією внесу Scatters у чорний список і тим самим позбавлю інших людей від гри там і зіткнуться з такою ж повною тишею, якщо виникне якась проблема.
I have in fact more or less lost all hope about it, seems they getting away by just ignore every single question and mail.
It’s of course unbelievable that they do, and it’s for sure not good at all for the total casino- business and towards all honest casinos out there.
"One rotten apple can destroy the whole basket".
My hope with this information is to get Scatters blacklisted and by that saving other people from playing there and face same totally silence if some problem rises.