ФорумКазиноScatters Casino - загальне обговорення

Scatters Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Radka
|
3449 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

Насправді я більш-менш втратив будь-яку надію щодо цього, здається, вони просто ігнорують кожне запитання та лист.

Це, звичайно, неймовірно, і це, безумовно, не добре для всього казино-бізнесу та для всіх чесних казино.

«Одне гниле яблуко може знищити весь кошик».

Я сподіваюся, що з цією інформацією внесу Scatters у чорний список і тим самим позбавлю інших людей від гри там і зіткнуться з такою ж повною тишею, якщо виникне якась проблема.

Автоматичний переклад.
janne22maj
1 рік тому

Так я зрозумів. Будь ласка, я думаю, що всі були б раді, якби хтось знайшов час, щоб поговорити з ними, особливо в такій ситуації. Той факт, що вони не дають вам прямої відповіді, говорить сам за себе.

Щодо скарги, то так, так як це було давно, не можна було.

Проте ваш досвід, сподіваюся, покаже всім гравцям, що вони повинні бути обережними, і навіть якщо ви це зробили, ваші дописи принаймні, можливо, завадять іншим гравцям робити депозити тут. Я знаю, що це невелика компенсація за те, через що ти пройшов, але повір мені, твої слова можуть бути благороднішими, ніж ти думаєш.

Тим не менш, я твердо вірю, що ви більше не зустрінете нічого подібного, і у вас будуть тільки хороші враження в майбутньому. Я бажаю вам удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мільйон спасибі за вашу відповідь і приємні слова. До речі, чи можете ви, Джаро, допомогти мені та пояснити, як відбувається процес і хто на вашому боці вирішив додати казино в чорний список? Чи є якась особлива людина, якій я маю це пояснити, чи вони, читаючи нашу розмову, вирішують це? Казино, яке взагалі не відповість на обґрунтовану претензію щодо 59 600 євро, у будь-якому випадку має бути занесене до чорного списку в моїй книзі.

З повагою / Ян Крістіанссон

Автоматичний переклад.
janne22maj
1 рік тому

Будь ласка, і я радий допомогти хоча б словами.

Що стосується чорного списку, тиждень тому я обговорював це зі своїм колегою, і я дізнався, що ми не складаємо казино в чорний список, а лише шукаємо відповідні чорні списки та чи казино не внесено до них, тому, ймовірно, більше не буде допомоги від нашої стороні, що дуже прикро для мене. 😥

Тому я сподіваюся, що я відповів на ваше запитання.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Scatters не виплачує мій прибуток у розмірі 90 євро, звинувачує третю сторону, тож через 14 днів я отримую електронний лист, що гроші мають повернутися на ігровий рахунок, але його також немає. написав електронною поштою та поспілкувався зі службою підтримки, але немає відповіді, чому гроші не надійшли на мій банківський рахунок. рахунок o документ схвалено та зняття схвалено..запитав, у чому проблема, коли у них немає банківського рахунку тощо, коли ви робите депозит, але також не отримав відповіді на це..має бути легко надіслати прибуток тому самому . і тепер мені доводиться чекати, тому що вони повинні вручну зарахувати гроші на ігровий рахунок, це має статися негайно... дивно, що казино з такою кількістю скарг на зняття коштів, які не надійшли, дозволено продовжувати роботу, якби я прочитав відгуки Я б ніколи не зробив депозит і не грав у цьому шахрайському казино. Зрозумійте, що ви, ймовірно, ніколи не отримаєте грошей, на жаль.

Автоматичний переклад.
hedda55
6 міс. тому

Привіт! Мені шкода чути, що у вас виникли проблеми з виведенням коштів у казино.

Однак, як я читав, ви чекаєте більше 2 тижнів, щоб отримати його, і це саме той час, який ми даємо казино, щоб розібратися з усім необхідним у процесі та надіслати вам кошти. Якщо цього не сталося, я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, що ми можемо зробити.

Ви можете відкрити його тут за цим посиланням . ⬅️

Однак у вас досі немає кредитних грошей, і казино не повідомило вам, скільки часу має минути, щоб це сталося?

Якщо у вас є оновлення, я буду тут.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Пробував написати скаргу, але не можу написати в саму скриньку інформації?? досі немає грошей ні на банківському рахунку, ні на ігровому рахунку, вони просто пишуть, що це було залишено іншому агентству, і що я повинен терпіти і чекати, .... напевно не отримаю грошей від цієї шахрайської компанії казино Scatters

Автоматичний переклад.
hedda55
6 міс. тому

Хм, не могли б ви надіслати мені скріншот того, що відображається, коли ви надсилаєте скаргу? Можливо, я б порекомендував для початку видалити файли cookie або скористатися іншим пристроєм чи браузером. Якщо ви використовуєте або маєте VPN, можливо, спробуйте змінити країну, це була ще одна пропозиція, яку я вчора надіслав гравцеві, який мав подібну проблему.

Якщо нічого з цього не спрацює, дайте мені знати.

Звичайно, що стосується вашої ситуації, мені шкода, і якщо все, що вам потрібно зробити, це набратися терпіння, то чомусь ця інформація мені теж не допоможе. Однак у цьому випадку ми, ймовірно, не можемо зробити більше, ніж чекати додаткових деталей. 😕

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

обійшлося, коли написала що передала тобі гроші прийшли за 2 дні

Автоматичний переклад.
hedda55
4 міс. тому

Тож це мене тішить, зрештою потрібно було лише набратися терпіння, чи не так? Ти все ще тут граєш чи ні? 😉

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого