ФорумКазиноScatters Casino - загальне обговорення

Scatters Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Radka
|
3459 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Scatters Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я надсилаю дійсну та правильну претензію до казино Scatters першого тижня травня, і, незважаючи на те, що я штотижня протягом чотирьох місяців наполягав на них, вони просто ігнорували її та, очевидно, вирішили розглянути претензію клієнтів, не діючи та не відповідаючи.

Я також багато разів просив їх надіслати мені зроблені мною транзакції, а також копію їхніх попередніх умов і умов, оскільки вони змінили їх після отримання моєї претензії, але також повна тиша.

Навіть найгірше шахрайське казино з чорного списку зазвичай відповідає, а казино Scatters просто байдуже.

Підґрунтям моєї заяви є те, що у мене є проблематична залежність від гри, яка виникла після розлучення шість років тому.

Все закінчилося настільки погано, що я був госпіталізований через свою залежність менше трьох місяців протягом 2018 року.

У той час я почав використовувати шведський ігровий інструмент Game Break, який заблокував себе для всіх ігор у всіх казино, які мають ліцензію у Швеції та за законом можуть звертатися до гравців на цьому ринку.

Згідно зі шведським законом від січня 2019 року, лише казино, які мають ліцензію в Швеції, мають законне право діяти тут і звертатися до шведського гравця.

Чітко зазначено, що казино без шведської ліцензії порушують кримінальну справу, якщо вони будь-яким чином займаються маркетингом або обробляють шведських гравців.

Пропонувати бонуси або кампанії, крім першого вітального бонусу, також суворо заборонено, навіть для казино з ліцензією.

1: VIP-персонал Scatters обходився без шведської ліцензії протягом 2020/2021 активних і навмисно обробляв мене щотижня, проводячи кампанії, бонуси

і кешбеки заохочують мене грати, незважаючи на те, що вони дуже добре знають, що це суперечить шведському законодавству. У мене є ціла палітурка матеріалів, які це підтверджують.

2. Суд ЄС неодноразово визнавав права країн ЄС обмежувати транскордонне постачання певних азартних послуг, якщо це необхідно для захисту суспільних інтересів, таких як захист неповнолітніх, боротьба із залежністю від азартних ігор, а також запобігання злочинам і шахрайству.

3. Scatters T&C (контракт) буде класифікуватися як несправедливий відповідно до Директиви ЄС 93/13 від 5 квітня 19 року, а T&C компанії не виходить за межі законів країни та директив ЄС.

  • T&C (контракти) не повинні зобов'язувати споживача виконувати всі свої зобов'язання, якщо продавець або постачальник цього не робить.
  • Він повинен вжити необхідних заходів для того, щоб споживач не втратив свій захист.
  • Держави-члени встановлюють, що несправедливі умови, які використовуються в договорі, укладеному зі споживачем продавцем або постачальником, не мають обов’язкової сили для споживача, як це передбачено їхнім національним законодавством.
  • Штраф за порушення цих умов має становити 4% від обороту компанії, але мінімум 2 мільйони євро.

4. Згідно з розділом 19, другим абзацом Закону Швеції про азартні ігри, також зазначено: «існує зобов’язання не надавати платіжні рішення казино, які не мають шведської ліцензії». Таким чином я неодноразово запитував Scatters про мої зроблені транзакції, але вони також відмовляються відповідати на це.

5. Крім усього цього, для Scatters було також цілком очевидно, що я мав сильну залежність від гри.

Один із прикладів: у мене був баланс 75 000 євро, і я хотів зняти кошти 31 серпня 2020 року.

Потім вони раптом попросили багато додаткових документів, незважаючи на те, що я вже був перевірений.

Але коли я надіслав усі потрібні додаткові документи, як вони хотіли, мої зняття не було оброблено через 5 днів.

Зрештою я відтворив усе, як вони чекали, і після цього вони дали мені багато великих безкоштовних бонусів і дуже заохочували продовжувати.

Усе це листування, звичайно, збережено. З іншого боку, вони ніколи не вимагали таких додаткових документів під час моїх величезних депозитів, оскільки вони повинні згідно з їхніми умовами.

6. Два інших казино брали участь у моєму позовному процесі з тієї ж проблеми, і обидва вони обрали мирову угоду замість процесу.

Вони, звичайно, розуміли, що порушили закон, а Скаттерс вирішив навіть не відповідати. Скаттери знайшли підтвердження і на цих поселеннях.

7. Мій збиток — це набагато більше, ніж просто гроші, але я вирішив законно вимагати лише відшкодування моїх чистих збитків у розмірі 59 180 євро, які я зробив за допомогою Scatters

протягом 2020/2021 років, коли їхня лояльна команда проти шведського законодавства та директив ЄС, обробляла мене більш-менш щодня по телефону та пошті.


Ян Крістіанссон

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що ви робите, якщо казино Scatters не відповідає ні мені, ні співробітникам форуму протягом чотирьох місяців на дійсну претензію на 705 000 шведських крон?

Вони також не надсилають мої запити про завершені транзакції чи копії їхніх попередніх положень та умов, які я хочу, оскільки вони змінили свої Умови після моєї претензії.

Просто повна тиша, без відповіді, і MGA також не відповідає на електронні листи.

Автоматичний переклад.
janne22maj
1 рік тому

Привіт.

Вибачте за ваші проблеми!

Я припускаю, що ви також не отримаєте прямої відповіді тут, на форумі, від казино. Таким чином, скарга здається справою.

Ви збираєтеся подати один?



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я робив це, але https://scatters.com

не було внесено до списку casino guru, тому я вибрав скаргу під казино Rant, яке належить тому ж власнику. Тобто Gammix Ltd.

Змінено Radka 1 рік тому
Причина: Додано посилання на CG
Автоматичний переклад.
janne22maj
1 рік тому

Привіт, це в списку, я б сказав. Виглядає так само, як посилання, яке ви розміщували багато разів раніше.

Перегляньте назву теми або скористайтеся цим прямим посиланням:

https://casino.guru/scatters-casino-review

Чи можете ви отримати доступ до огляду?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що мені робити, якщо казино Scatters/Gammix Ltd не відповідає ні мені, ні співробітникам форуму на мою дійсну претензію щодо 59 000 євро?

Вони також не надсилають мої запити про завершені транзакції чи копії їхніх попередніх положень та умов, які я хочу, оскільки вони змінили свої умови після моєї претензії.

Просто повна тиша, жодної відповіді.

До речі, чим корисний MGA, вони також не реагують, коли я повідомляю про це казино, яке просто ігнорує претензії клієнтів.

Автоматичний переклад.
janne22maj
1 рік тому

Привіт знову!

Я вже згадував про функцію скарги, як я бачу, ви пробували це раніше, тому я пропоную вам подати її щодо цієї ситуації.

Ви можете це зробити? Скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create

Це, безумовно, мудрий крок. Повідомте мене, якщо вам потрібна допомога щодо скарги, і обов’язково повідомте нам про це.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я все одно не можу знайти цю сторінку з посиланням, а казино Scatters немає у вашому списку, коли я роблю звіт про претензії. Можливо, це тому, що я в'їжджаю зі Швеції, а для них Швеція є забороненою країною?

Автоматичний переклад.
janne22maj
1 рік тому

Привіт. Я перевіряв це раніше - гравців зі Швеції потрібно пускати. Дивіться це:

file

https://casino.guru/scatters-casino-review#tab=js-tab-reputation

https://casino.guru/complaints/create

Чи можете ви створити скаргу?

Це повинно працювати, якщо ви не бачите казино в списку, просто виберіть «Я не знаю казино» та вставте посилання в тіло скарги, будь ласка.

Чекаю на ваше оновлення 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мільйон спасибі за вашу допомогу та відгук.

Але, можливо, наразі це не має сенсу, тому що я також повідомив про це Casinomeister, і сьогодні вони отримали відповідь від казино, що моя справа перебуває на стадії судового розслідування, яке вимагає часу, а також є причиною того, що ніхто не має права мені відповісти . Давайте подивимося, чи правильна це інформація чи ні, навіть якщо я трохи скептик після свого досвіду з Scatters. / Ян К

Автоматичний переклад.
janne22maj
1 рік тому

Привіт! Раді допомогти ✨

Розумію! Що ж, у цьому випадку я бажаю вам справедливого, але швидкого кінця!

Чи могли б ви дати нам загальну картину суперечки? Про що це? Діліться більше, лише якщо ви не проти. 🙏


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, звичайно, я можу поділитися цим з вами.

Я надсилаю свою претензію до Scatters першого тижня травня, і, незважаючи на те, що я наполягав на них щотижня протягом чотирьох місяців, вони просто ігнорували її та, очевидно, вирішили розглянути претензію клієнтів, не діючи та не відповідаючи.

Я також багато разів просив їх надіслати мені зроблені мною транзакції, а також копію їхніх попередніх умов і умов, оскільки вони змінили їх після отримання моєї претензії, але також повна тиша.

Справа в тому, що у мене є проблематична залежність від гри, яка виникла після розлучення шість років тому.

Все закінчилося настільки погано, що я був госпіталізований через свою залежність менше трьох місяців протягом 2018 року.

У той час я почав використовувати шведський ігровий інструмент game break, який заблокував мене для всіх ігор взагалі

казино, які мають ліцензію в Швеції та за законом можуть звертатися до гравців на цьому ринку.

Згідно зі шведським законом від січня 2019 року, лише казино, які мають ліцензію в Швеції, мають законне право діяти тут і звертатися до шведського гравця.

Чітко зазначено, що казино без шведської ліцензії порушують кримінальну справу, якщо вони будь-яким чином займаються маркетингом або обробляють шведських гравців.

Пропонувати бонуси або кампанії, крім першого вітального бонусу, також суворо заборонено, навіть для казино з ліцензією.

1: VIP-персонал Scatters обходився без шведської ліцензії протягом 2020/2021 активних і навмисно обробляв мене щотижня, проводячи кампанії, бонуси

і кешбеки заохочують мене грати, незважаючи на те, що вони дуже добре знають, що це суперечить шведському законодавству. У мене є ціла палітурка матеріалів, які це підтверджують.

2. Суд ЄС неодноразово визнавав права країн ЄС обмежувати транскордонне постачання певних азартних послуг, якщо це необхідно для

захищати цілі суспільного інтересу, такі як захист неповнолітніх, боротьба із залежністю від азартних ігор, запобігання злочинам і шахрайству.

3. Scatters T&C (контракт) буде класифікуватися як несправедливий відповідно до Директиви ЄС 93/13 від 5 квітня 19 року, а T&C компанії не виходить за межі законів країни та директив ЄС.

T&C (контракти) не повинні зобов'язувати споживача виконувати всі свої зобов'язання, якщо продавець або постачальник цього не робить.

4. Згідно з розділом 19, другим абзацом Закону Швеції про азартні ігри, також зазначено: «існує зобов’язання не надавати платіжні рішення

казино, яке не має шведської ліцензії". Тому я неодноразово запитував Scatters про мої зроблені транзакції, але вони також відмовляються відповідати.

5. Крім усього цього, для Scatters було також цілком очевидно, що я мав сильну залежність від гри.

Один із прикладів: у мене був баланс 75 000 євро, і я хотів зняти кошти 31 серпня 2020 року.

Потім вони раптом попросили багато додаткових документів, незважаючи на те, що я вже був перевірений.

Але коли я надіслав усі потрібні додаткові документи, як вони хотіли, мої зняття не було оброблено через 5 днів.

Зрештою я відтворив усе, як вони чекали, і після цього вони дали мені багато великих безкоштовних бонусів і дуже заохочували продовжувати.

Усе це листування, звичайно, збережено. З іншого боку, вони ніколи не вимагали таких додаткових документів під час моїх величезних депозитів, як вони повинні згідно з T&C.

6. Два інших казино брали участь у моєму позовному процесі з тієї ж проблеми, і обидва вони обрали мирову угоду замість процесу.

Вони, звичайно, розуміли, що порушили закон, а Скаттерс вирішив навіть не відповідати. Скаттери знайшли підтвердження і на цих поселеннях.

7. Мій збиток — це набагато більше, ніж просто гроші, але я вирішив законно вимагати лише відшкодування моїх чистих збитків у розмірі 59 180 євро, які я зробив за допомогою Scatters

протягом 2020/2021 років, коли їхня лояльна команда проти шведського законодавства та директив ЄС, обробляла мене більш-менш щодня по телефону та пошті.

Автоматичний переклад.
janne22maj
1 рік тому

Ой... це сумна історія, і мені шкода за все, через що ти пройшов! Я вірю, що ти сильна людина, здатна подолати такий жахливий досвід.

Я ціную вашу чесність і складність усіх юридичних аспектів, які ви включили в допис. Добре поставив.

Сподіваюся, справедливість буде задоволена, я вважаю, що перед вами ще досить довго.

Що ви очікуєте найближчим часом? Або, краще сказати, будь-які очікування від юриста?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Велике спасибі за добрі слова та розуміння. Я просто сподіваюся на справедливість і повернути основну частину збитків від того казино, щоб сплатити частину своїх боргів, що було одним із наслідків їхньої незаконної та поганої поведінки щодо мене / Ян К.

Автоматичний переклад.
janne22maj
1 рік тому

Розумію...

Наразі я можу лише сказати, що я бажаю вам справедливого, але швидкого вирішення. Продовжуйте боротися, але якщо я можу бути таким сміливим, спробуйте знайти маленьку хвилинку щастя та радості, тому що цей шлях, на якому ви йдете, напевно, не вимагає жодних вимог! Не дозволяйте себе поглинути процесом. Будь сильним, навіть найгірші епізоди в нашому житті повинні колись закінчитися. 🤞💚

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вже 6 місяців я отримую одну і ту ж повторну відповідь, тобто моя скарга лежить на столі відповідного відділу, а служба підтримки все одно відповідає.

Але я також нещодавно повідомив про це KGC, оскільки наприкінці липня казино Scatters змінило свою ліцензію з Gammix Ltd/MGA на Starscream Ltd/KGC.

Тоді KGC відповів мені два тижні тому, що Starscream Ltd відхиляє і таким чином припиняє мій позов проти них, заснований на порушенні Scatter, коли ліцензія була під Gammix Ltd - MGA.

Підтримка Scatter, яка зараз знаходиться під керівництвом Starscream Ltd, все ще триває з тією ж брехнею, що й раніше, тобто що вона знаходиться на столі відповідного відділу.

Вони знали, що моя претензія була правильною, і тому використали цю мерзенну брехню, щоб дочекатися передачі ліцензії Scatter, таким чином намагаючись уникнути моєї претензії.

Я запитував службу підтримки Scatter, чи це KGC чи вони бреше мені, але так і не отримав відповіді чи пояснень щодо цього.

Позов, який становить 59 180 євро, підтверджений, оскільки я отримав компенсацію від двох інших казино у тій самій справі.

Я дуже сподіваюся, що scatters.com не обійдеться без наслідків, просто нехтуючи відповіддю. Я отримав допомогу від форуму казино, але жодної відповіді від Scatters.

Автоматичний переклад.
janne22maj
1 рік тому

Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви пишете. Я бачу, що ви поділилися з нами своїм досвідом деякий час тому, і це все ще не вирішено.

Що стосується того факту, що ви подали скаргу до органу ліцензування, я так розумію, що вона була відхилена, оскільки вони перейшли за іншою ліцензією? Я просто хотів би це перевірити, щоб не зрозуміти щось неправильно.

Однак ви проходите через дуже складний і важкий процес, і я хотів би віддати вам належне, тому що не кожен зможе це зробити.

Якщо у вас є якась нова інформація, повідомте нам, будь ласка? Будь сильним.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мільйон спасибі, що приділили час.

Так, це була важка боротьба протягом півроку, і я цілком упевнений, що Gammix Ltd просто чекала, поки вони не змінили ліцензію. Однак мені цікаво, чи вони продали Scatters Starscream, чи це якась співпраця, чи, можливо, все та сама компанія, але просто інша назва.

Однак вони вирішили нічого не робити і навіть не відповідати мені зараз.

Я справді сподіваюся, що їх занесуть до чорного списку, перш ніж вони зіграють у таку паршиву гру поза правилами з кимось іншим.


з повагою / Ян Крістіанссон

Автоматичний переклад.
1 рік тому

До речі, я подав претензію щодо цього тут, але вона не була прийнята через часові проміжки з моменту порушення.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого