1 рік тому
Тут ви можете обговорити Scatters Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я надсилаю дійсну та правильну претензію до казино Scatters першого тижня травня, і, незважаючи на те, що я штотижня протягом чотирьох місяців наполягав на них, вони просто ігнорували її та, очевидно, вирішили розглянути претензію клієнтів, не діючи та не відповідаючи.
Я також багато разів просив їх надіслати мені зроблені мною транзакції, а також копію їхніх попередніх умов і умов, оскільки вони змінили їх після отримання моєї претензії, але також повна тиша.
Навіть найгірше шахрайське казино з чорного списку зазвичай відповідає, а казино Scatters просто байдуже.
Підґрунтям моєї заяви є те, що у мене є проблематична залежність від гри, яка виникла після розлучення шість років тому.
Все закінчилося настільки погано, що я був госпіталізований через свою залежність менше трьох місяців протягом 2018 року.
У той час я почав використовувати шведський ігровий інструмент Game Break, який заблокував себе для всіх ігор у всіх казино, які мають ліцензію у Швеції та за законом можуть звертатися до гравців на цьому ринку.
Згідно зі шведським законом від січня 2019 року, лише казино, які мають ліцензію в Швеції, мають законне право діяти тут і звертатися до шведського гравця.
Чітко зазначено, що казино без шведської ліцензії порушують кримінальну справу, якщо вони будь-яким чином займаються маркетингом або обробляють шведських гравців.
Пропонувати бонуси або кампанії, крім першого вітального бонусу, також суворо заборонено, навіть для казино з ліцензією.
1: VIP-персонал Scatters обходився без шведської ліцензії протягом 2020/2021 активних і навмисно обробляв мене щотижня, проводячи кампанії, бонуси
і кешбеки заохочують мене грати, незважаючи на те, що вони дуже добре знають, що це суперечить шведському законодавству. У мене є ціла палітурка матеріалів, які це підтверджують.
2. Суд ЄС неодноразово визнавав права країн ЄС обмежувати транскордонне постачання певних азартних послуг, якщо це необхідно для захисту суспільних інтересів, таких як захист неповнолітніх, боротьба із залежністю від азартних ігор, а також запобігання злочинам і шахрайству.
3. Scatters T&C (контракт) буде класифікуватися як несправедливий відповідно до Директиви ЄС 93/13 від 5 квітня 19 року, а T&C компанії не виходить за межі законів країни та директив ЄС.
4. Згідно з розділом 19, другим абзацом Закону Швеції про азартні ігри, також зазначено: «існує зобов’язання не надавати платіжні рішення казино, які не мають шведської ліцензії». Таким чином я неодноразово запитував Scatters про мої зроблені транзакції, але вони також відмовляються відповідати на це.
5. Крім усього цього, для Scatters було також цілком очевидно, що я мав сильну залежність від гри.
Один із прикладів: у мене був баланс 75 000 євро, і я хотів зняти кошти 31 серпня 2020 року.
Потім вони раптом попросили багато додаткових документів, незважаючи на те, що я вже був перевірений.
Але коли я надіслав усі потрібні додаткові документи, як вони хотіли, мої зняття не було оброблено через 5 днів.
Зрештою я відтворив усе, як вони чекали, і після цього вони дали мені багато великих безкоштовних бонусів і дуже заохочували продовжувати.
Усе це листування, звичайно, збережено. З іншого боку, вони ніколи не вимагали таких додаткових документів під час моїх величезних депозитів, оскільки вони повинні згідно з їхніми умовами.
6. Два інших казино брали участь у моєму позовному процесі з тієї ж проблеми, і обидва вони обрали мирову угоду замість процесу.
Вони, звичайно, розуміли, що порушили закон, а Скаттерс вирішив навіть не відповідати. Скаттери знайшли підтвердження і на цих поселеннях.
7. Мій збиток — це набагато більше, ніж просто гроші, але я вирішив законно вимагати лише відшкодування моїх чистих збитків у розмірі 59 180 євро, які я зробив за допомогою Scatters
протягом 2020/2021 років, коли їхня лояльна команда проти шведського законодавства та директив ЄС, обробляла мене більш-менш щодня по телефону та пошті.
Ян Крістіанссон
I send an valid and correct claim to Scatters casino first week of May and despite I pushed them every week during four month, they simply ignore it and obviously decided to handle clients claim by not act or answer.
I have also asked them many times to send me my made transactions as well as copy of theirs previous T&C due to they changed them after they received my claim, but also there just totally silence.
Even the worst blacklisted scam casino´s normally answer anyway, while Scatters casino just simply don´t care.
Background on my claim is that I having a problematic playing addiction as I went into after my divorce six years ago.
It all ended up so badly that I was hospitalized for my addiction under three month during 2018.
I started at that time to use the Swedish playing tool game break which locked myself for all gaming at all casinos whom have license in Sweden, and by law can approach players in this market.
According to the Swedish law from January 2019, only casino whom have license in Sweden have legal right to act here and to approach Swedish player.
It is stated clearly that a casino without Swedish license are making an criminal action if they in any way do marketing or process Swedish players.
To offer bonuses or campaigns except the first welcome- bonus is also strictly forbidden, even for a casino with license.
1: Scatters VIP staff did without Swedish license during 2020/2021 active and deliberately processed me on weekly basis with running campaigns, bonuses
and cashbacks encourage me to play, despite they very well know it´s against the Swedish law. I have whole binder of material that proofs this.
2. CJEU has have repeatedly recognised EU countries’ rights to restrict the cross-border supply of certain gambling services where necessary to protect public interest objectives such as the protection of minors, the fight against gambling addiction, and the prevention of crime and fraud.
3. Scatters T&C (contract) will be classified as unfair according to EU Directive 93/13 of 5 April 19, and a company’s T&C doesn’t go above country laws and EU directives.
4. It is also stated according to Chapter 19, second paragraph of the Swedish Gaming Act: "there is an obligation not to provide Payment Solutions to casino whom lack a Swedish license". I have thereby asked Scatters repeatedly for my made transactions, but they refuse to answer that as well.
5. It was on top of all this also quite obvious for Scatters that I had a heavy playing addiction.
One example was when I had an balance of euro 75.000 and wanted to make an withdrawal in August 31 -2020.
Then they suddenly asked for huge many additional document despite I was verified already.
But when I sent all that asked additional docs as they wanted, my withdrawals was still not processed 5 days later.
In the end I played it all back of course as they waited for, and after that they gave me a lot of big free bonus money and encourage me heavily to continue.
All this correspondence is saved of course. They on the other hand never asked for such extra documents during my huge deposits, as they must according to theirs T&C.
6. There where two other casinos involved in my claim process for same issue and both of them chose an settlement instead of a process.
They of course understood that they had broken the law, while Scatters decided to not even answer. Scatters have got proof on these settlements as well.
7. My damage is so much more than just money, but I choose to legally only demand reimbursement for my net loss euro 59.180 as I made with Scatters
during 2020/2021 when theirs loyal team against the Swedish law and EU directives, processed me more or less every day by phone and mail.
Jan Kristiansson
Що ви робите, якщо казино Scatters не відповідає ні мені, ні співробітникам форуму протягом чотирьох місяців на дійсну претензію на 705 000 шведських крон?
Вони також не надсилають мої запити про завершені транзакції чи копії їхніх попередніх положень та умов, які я хочу, оскільки вони змінили свої Умови після моєї претензії.
Просто повна тиша, без відповіді, і MGA також не відповідає на електронні листи.
What do you do when Scatters casino does not respond to me or the forum's staff for four months on a valid claim of SEK 705,000?
They also do not send my requested completed transactions or copy of their previous terms and conditions which I want as they changed their T&C after my claim.
Just total silence, not a response and MGA doesn't respond to emails either.
Vad gör man då Scatters casino under fyra månader varken svarar mig eller forums personal på en giltig klaim av 705.000kr?
De skickar inte heller mina begärda gjorda transaktioner eller kopia på deras tidigare allmänna villkor som jag vill ha då de ändrade sina T&C efter min klaim.
Bara total tystnad, inte ett svar och MGA svarar inte heller på mail.
Привіт.
Вибачте за ваші проблеми!
Я припускаю, що ви також не отримаєте прямої відповіді тут, на форумі, від казино. Таким чином, скарга здається справою.
Ви збираєтеся подати один?
Hello.
Sorry for your trouble!
I presume you won't get any direct answer here on the forum from the casino either. Thus, a complaint seems to be a thing to do.
Are you going to submit one?
Так, я робив це, але https://scatters.com
не було внесено до списку casino guru, тому я вибрав скаргу під казино Rant, яке належить тому ж власнику. Тобто Gammix Ltd.
Yes I have done that but https://scatters.com
was not listed on casino guru so I selected the complaint under Rant casino which belongs to same owner. I.e Gammix Ltd.
Привіт, це в списку, я б сказав. Виглядає так само, як посилання, яке ви розміщували багато разів раніше.
Перегляньте назву теми або скористайтеся цим прямим посиланням:
https://casino.guru/scatters-casino-review
Чи можете ви отримати доступ до огляду?
Hello, it is listed, I'd say. Looks the same as the link you posted many times before.
Check out the thread's name or use this direct link:
https://casino.guru/scatters-casino-review
Can you access the review, please?
Що мені робити, якщо казино Scatters/Gammix Ltd не відповідає ні мені, ні співробітникам форуму на мою дійсну претензію щодо 59 000 євро?
Вони також не надсилають мої запити про завершені транзакції чи копії їхніх попередніх положень та умов, які я хочу, оскільки вони змінили свої умови після моєї претензії.
Просто повна тиша, жодної відповіді.
До речі, чим корисний MGA, вони також не реагують, коли я повідомляю про це казино, яке просто ігнорує претензії клієнтів.
What should I do when Scatters casino/Gammix Ltd does not respond to me or the forum staff to my valid claim of €59,000?
They are also not sending my requested completed transactions or copies of their previous terms and conditions that I want because they changed their terms after my claim.
Just complete silence, not a single answer.
By the way what is MGA good for, they also don't respond when I report this casino that simply ignores customer claims.
Vad ska jag göra när Scatters casino/Gammix Ltd inte svarar, varken till mig eller forumpersonalen på mitt giltiga krav på 59 000 euro?
De skickar inte heller mina begärda genomförda transaktioner eller kopior av deras tidigare allmänna villkor som jag vill ha eftersom de ändrade sina villkor efter mitt anspråk på claimen.
Bara total tystnad, inte ett enda svar.
Vad är förresten MGA bra för, de svarar inte heller när jag rapporterar detta casino som helt enkelt ignorerar kundernas påståenden.
Привіт знову!
Я вже згадував про функцію скарги, як я бачу, ви пробували це раніше, тому я пропоную вам подати її щодо цієї ситуації.
Ви можете це зробити? Скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create
Це, безумовно, мудрий крок. Повідомте мене, якщо вам потрібна допомога щодо скарги, і обов’язково повідомте нам про це.
Hello again!
I already mentioned the complaint feature, as I can see, you have tried that before, thus I suggest you submit one regarding this situation.
Can you do that? Use this link: https://casino.guru/complaints/create
This is definitely a wise step to take. Let me know if you need assistance regarding the complaint, and make sure to update us.
Я все одно не можу знайти цю сторінку з посиланням, а казино Scatters немає у вашому списку, коли я роблю звіт про претензії. Можливо, це тому, що я в'їжджаю зі Швеції, а для них Швеція є забороненою країною?
I can’t find that link- page anyway and Scatters casino is not on your list when I do an claim- report. Maybe it’s like that because I am entering from Sweden and Sweden is a restricted country for them?
Привіт. Я перевіряв це раніше - гравців зі Швеції потрібно пускати. Дивіться це:
https://casino.guru/scatters-casino-review#tab=js-tab-reputation
https://casino.guru/complaints/create
Чи можете ви створити скаргу?
Це повинно працювати, якщо ви не бачите казино в списку, просто виберіть «Я не знаю казино» та вставте посилання в тіло скарги, будь ласка.
Чекаю на ваше оновлення 🤔
Hello. I checked that before - players from Sweden should be allowed. See this:
https://casino.guru/scatters-casino-review#tab=js-tab-reputation
https://casino.guru/complaints/create
Can you create the complaint?
It should work given if you do not see the casino listed, just the option "I do not know the casino" and insert the link into the body of the complaint, please.
I'll wait for your update 🤔
Мільйон спасибі за вашу допомогу та відгук.
Але, можливо, наразі це не має сенсу, тому що я також повідомив про це Casinomeister, і сьогодні вони отримали відповідь від казино, що моя справа перебуває на стадії судового розслідування, яке вимагає часу, а також є причиною того, що ніхто не має права мені відповісти . Давайте подивимося, чи правильна це інформація чи ні, навіть якщо я трохи скептик після свого досвіду з Scatters. / Ян К
Thanks a million for your help and feedback.
But maybe it’s no meaning for the time being because I also informed Casinomeister about it, and they got reply from the casino today that my case is under legal investigation, which takes time as well as are the reason that no one are allowed to answer me. Let’s see if this is correct information or not, even if I am a bit skeptic after my experience with Scatters. / Jan K
Привіт! Раді допомогти ✨
Розумію! Що ж, у цьому випадку я бажаю вам справедливого, але швидкого кінця!
Чи могли б ви дати нам загальну картину суперечки? Про що це? Діліться більше, лише якщо ви не проти. 🙏
Hey there! Happy to help ✨
I see! Well, in this case, I wish you a fair yet quick ending!
Could you perhaps give us a basic picture of the dispute? What is it about? Share more only if you don't mind. 🙏
Так, звичайно, я можу поділитися цим з вами.
Я надсилаю свою претензію до Scatters першого тижня травня, і, незважаючи на те, що я наполягав на них щотижня протягом чотирьох місяців, вони просто ігнорували її та, очевидно, вирішили розглянути претензію клієнтів, не діючи та не відповідаючи.
Я також багато разів просив їх надіслати мені зроблені мною транзакції, а також копію їхніх попередніх умов і умов, оскільки вони змінили їх після отримання моєї претензії, але також повна тиша.
Справа в тому, що у мене є проблематична залежність від гри, яка виникла після розлучення шість років тому.
Все закінчилося настільки погано, що я був госпіталізований через свою залежність менше трьох місяців протягом 2018 року.
У той час я почав використовувати шведський ігровий інструмент game break, який заблокував мене для всіх ігор взагалі
казино, які мають ліцензію в Швеції та за законом можуть звертатися до гравців на цьому ринку.
Згідно зі шведським законом від січня 2019 року, лише казино, які мають ліцензію в Швеції, мають законне право діяти тут і звертатися до шведського гравця.
Чітко зазначено, що казино без шведської ліцензії порушують кримінальну справу, якщо вони будь-яким чином займаються маркетингом або обробляють шведських гравців.
Пропонувати бонуси або кампанії, крім першого вітального бонусу, також суворо заборонено, навіть для казино з ліцензією.
1: VIP-персонал Scatters обходився без шведської ліцензії протягом 2020/2021 активних і навмисно обробляв мене щотижня, проводячи кампанії, бонуси
і кешбеки заохочують мене грати, незважаючи на те, що вони дуже добре знають, що це суперечить шведському законодавству. У мене є ціла палітурка матеріалів, які це підтверджують.
2. Суд ЄС неодноразово визнавав права країн ЄС обмежувати транскордонне постачання певних азартних послуг, якщо це необхідно для
захищати цілі суспільного інтересу, такі як захист неповнолітніх, боротьба із залежністю від азартних ігор, запобігання злочинам і шахрайству.
3. Scatters T&C (контракт) буде класифікуватися як несправедливий відповідно до Директиви ЄС 93/13 від 5 квітня 19 року, а T&C компанії не виходить за межі законів країни та директив ЄС.
T&C (контракти) не повинні зобов'язувати споживача виконувати всі свої зобов'язання, якщо продавець або постачальник цього не робить.
4. Згідно з розділом 19, другим абзацом Закону Швеції про азартні ігри, також зазначено: «існує зобов’язання не надавати платіжні рішення
казино, яке не має шведської ліцензії". Тому я неодноразово запитував Scatters про мої зроблені транзакції, але вони також відмовляються відповідати.
5. Крім усього цього, для Scatters було також цілком очевидно, що я мав сильну залежність від гри.
Один із прикладів: у мене був баланс 75 000 євро, і я хотів зняти кошти 31 серпня 2020 року.
Потім вони раптом попросили багато додаткових документів, незважаючи на те, що я вже був перевірений.
Але коли я надіслав усі потрібні додаткові документи, як вони хотіли, мої зняття не було оброблено через 5 днів.
Зрештою я відтворив усе, як вони чекали, і після цього вони дали мені багато великих безкоштовних бонусів і дуже заохочували продовжувати.
Усе це листування, звичайно, збережено. З іншого боку, вони ніколи не вимагали таких додаткових документів під час моїх величезних депозитів, як вони повинні згідно з T&C.
6. Два інших казино брали участь у моєму позовному процесі з тієї ж проблеми, і обидва вони обрали мирову угоду замість процесу.
Вони, звичайно, розуміли, що порушили закон, а Скаттерс вирішив навіть не відповідати. Скаттери знайшли підтвердження і на цих поселеннях.
7. Мій збиток — це набагато більше, ніж просто гроші, але я вирішив законно вимагати лише відшкодування моїх чистих збитків у розмірі 59 180 євро, які я зробив за допомогою Scatters
протягом 2020/2021 років, коли їхня лояльна команда проти шведського законодавства та директив ЄС, обробляла мене більш-менш щодня по телефону та пошті.
Yes I can of course share it with you.
I send my claim to Scatters first week of May and despite I pushed them every week during four month, they simply ignore it and obviously decided to handle clients claim by not act or answer.
I have also asked them many times to send me my made transactions as well as copy of theirs previous T&C due to they changed them after they received my claim, but also there just totally silence.
The issue is that I having a problematic playing addiction as I went into after my divorce six years ago.
It all ended up so badly that I was hospitalized for my addiction under three month during 2018.
I started at that time to use the Swedish playing tool game break which locked myself for all gaming at all
casinos whom have license in Sweden, and by law can approach players in this market.
According to the Swedish law from January 2019, only casino whom have license in Sweden have legal right to act here and to approach Swedish player.
It is stated clearly that a casino without Swedish license are making an criminal action if they in any way do marketing or process Swedish players.
To offer bonuses or campaigns except the first welcome- bonus is also strictly forbidden, even for a casino with license.
1: Scatters VIP staff did without Swedish license during 2020/2021 active and deliberately processed me on weekly basis with running campaigns, bonuses
and cashbacks encourage me to play, despite they very well know it´s against the Swedish law. I have whole binder of material that proofs this.
2. CJEU has have repeatedly recognised EU countries’ rights to restrict the cross-border supply of certain gambling services where necessary to
protect public interest objectives such as the protection of minors, the fight against gambling addiction, and the prevention of crime and fraud.
3. Scatters T&C (contract) will be classified as unfair according to EU Directive 93/13 of 5 April 19, and a company’s T&C doesn’t go above country laws and EU directives.
T&C (contracts) shall not obliging the consumer to fulfil all his obligations where the seller or supplier doesn’t.
4. It is also stated according to Chapter 19, second paragraph of the Swedish Gaming Act: "there is an obligation not to provide Payment Solutions to
casino whom lack a Swedish license". I have thereby asked Scatters repeatedly for my made transactions, but they refuse to answer that as well.
5. It was on top of all this also quite obvious for Scatters that I had a heavy playing addiction.
One example was when I had an balance of euro 75.000 and wanted to make an withdrawal in August 31 -2020.
Then they suddenly asked for huge many additional document despite I was verified already.
But when I sent all that asked additional docs as they wanted, my withdrawals was still not processed 5 days later.
In the end I played it all back of course as they waited for, and after that they gave me a lot of big free bonus money and encourage me heavily to continue.
All this correspondence is saved of course. They on the other hand never asked for such extra documents during my huge deposits, as they must according to the T&C.
6. There where two other casinos involved in my claim process for same issue and both of them chose an settlement instead of a process.
They of course understood that they had broken the law, while Scatters decided to not even answer. Scatters have got proof on these settlements as well.
7. My damage is so much more than just money, but I choose to legally only demand reimbursement for my net loss euro 59.180 as I made with Scatters
during 2020/2021 when theirs loyal team against the Swedish law and EU directives, processed me more or less every day by phone and mail.
Ой... це сумна історія, і мені шкода за все, через що ти пройшов! Я вірю, що ти сильна людина, здатна подолати такий жахливий досвід.
Я ціную вашу чесність і складність усіх юридичних аспектів, які ви включили в допис. Добре поставив.
Сподіваюся, справедливість буде задоволена, я вважаю, що перед вами ще досить довго.
Що ви очікуєте найближчим часом? Або, краще сказати, будь-які очікування від юриста?
Oh,.. this is a sad story, and I'm sorry for all you have been through! I believe you are a strong person capable of overcoming such a horrible experience.
I appreciate your honesty and the complexity of all the legal aspects you included in the post. Well put.
Hopefully, justice will be served though, I imagine there is still quite a long run before you.
What do you expect shortly? Or better say - any expectations given by a lawyer, perhaps?
Велике спасибі за добрі слова та розуміння. Я просто сподіваюся на справедливість і повернути основну частину збитків від того казино, щоб сплатити частину своїх боргів, що було одним із наслідків їхньої незаконної та поганої поведінки щодо мене / Ян К.
Thanks a lot for your kind words and understanding. I just hope for some justice and to get main- part back of the losses from that casino to pay some of my debts with, which was one of the consequences from theirs un- legal and bad behavior against me/ Jan K
Розумію...
Наразі я можу лише сказати, що я бажаю вам справедливого, але швидкого вирішення. Продовжуйте боротися, але якщо я можу бути таким сміливим, спробуйте знайти маленьку хвилинку щастя та радості, тому що цей шлях, на якому ви йдете, напевно, не вимагає жодних вимог! Не дозволяйте себе поглинути процесом. Будь сильним, навіть найгірші епізоди в нашому житті повинні колись закінчитися. 🤞💚
I see...
All I can say for now is that I wish you a fair yet quick solution. Keep fighting, but if I may be so bold, try to find a little moment of happiness and joy because this path you are on must be hardly demanding! Don't let yourself get consumed in the process. Be strong, even the worst episodes in our lives must end eventually. 🤞💚
Вже 6 місяців я отримую одну і ту ж повторну відповідь, тобто моя скарга лежить на столі відповідного відділу, а служба підтримки все одно відповідає.
Але я також нещодавно повідомив про це KGC, оскільки наприкінці липня казино Scatters змінило свою ліцензію з Gammix Ltd/MGA на Starscream Ltd/KGC.
Тоді KGC відповів мені два тижні тому, що Starscream Ltd відхиляє і таким чином припиняє мій позов проти них, заснований на порушенні Scatter, коли ліцензія була під Gammix Ltd - MGA.
Підтримка Scatter, яка зараз знаходиться під керівництвом Starscream Ltd, все ще триває з тією ж брехнею, що й раніше, тобто що вона знаходиться на столі відповідного відділу.
Вони знали, що моя претензія була правильною, і тому використали цю мерзенну брехню, щоб дочекатися передачі ліцензії Scatter, таким чином намагаючись уникнути моєї претензії.
Я запитував службу підтримки Scatter, чи це KGC чи вони бреше мені, але так і не отримав відповіді чи пояснень щодо цього.
Позов, який становить 59 180 євро, підтверджений, оскільки я отримав компенсацію від двох інших казино у тій самій справі.
Я дуже сподіваюся, що scatters.com не обійдеться без наслідків, просто нехтуючи відповіддю. Я отримав допомогу від форуму казино, але жодної відповіді від Scatters.
I have been getting the same repeated response for 6 months now, ie my complaint is sitting on the concerned department's desk, and support is still giving the same response.
But I have also recently reported it to KGC as Scatters casino changed their license from Gammix Ltd/MGA to Starscream Ltd/KGC at the end of July.
KGC then replied to me two weeks ago that Starscream Ltd are rejecting and thus ending my claim against them, based on Scatter's breach being made when the license was under Gammix Ltd - MGA.
Scatter's support, which is now under Starscream Ltd, still continues with the same lies as before, i.e. that it is on the desk of a relevant department.
They knew my claim was correct and thus used this lousy lie to wait for Scatter's license transfer, thus trying to avoid my claim.
I've asked Scatter support if it's KGC or them lying to me, but never got an answer or explanation about that either.
The claim, which is 59,180 euros, is a confirmed claim as I received compensation from two other casinos in the same case.
I really hope that scatters.com won't get away without consequences by just completely neglecting to respond. I have received help from a casino forum but no answers from Scatters to them either.
Jag har fått samma upprepade svar under 6 månader nu, d.v.s. att min reklamation ligger på den berörda avdelningens skrivbord, och supporten svarar fortfarande detsamma.
Men jag har nyligen också rapporterat det till KGC eftersom Scatters casino ändrade sin licens ifrån Gammix Ltd/MGA till Starscream Ltd/KGC under slutet av juli.
KGC svarade mig sedan för två veckor sedan att Starscream Ltd avvisar och därmed har avslutat mitt anspråk på dem, baserat på att Scatters regelbrott gjordes när licensen var under Gammix Ltd - MGA.
Scatters support som numera ligger under Starscream Ltd fortsätter ändå med samma lögner som tidigare, dvs att det ligger på en relevants avdelnings skrivbord.
De visste att min klaim var korrekt och de använde därmed denna usla lögn för att vänta in Scatters licensöverföring, och därmed försöka undvika min klaim.
Jag har frågat Scatters support om det är KGC eller de som ljuger för mig, men aldrig fått något svar eller förklaring om det heller.
Kravet som är på 59.180 euro är en konfirmerad klaim då jag fått ersättning av två andra casinos under samma fall.
Jag hoppas verkligen att scatters.com inte skall komma undan utan konsekvenser genom att bara strunta helt i att svara. Jag har fått hjälp av ett casino-forum men inga svar ifrån Scatters till dem heller.
Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви пишете. Я бачу, що ви поділилися з нами своїм досвідом деякий час тому, і це все ще не вирішено.
Що стосується того факту, що ви подали скаргу до органу ліцензування, я так розумію, що вона була відхилена, оскільки вони перейшли за іншою ліцензією? Я просто хотів би це перевірити, щоб не зрозуміти щось неправильно.
Однак ви проходите через дуже складний і важкий процес, і я хотів би віддати вам належне, тому що не кожен зможе це зробити.
Якщо у вас є якась нова інформація, повідомте нам, будь ласка? Будь сильним.
Hi, I've moved your post under the casino you're writing about. I see that you shared your experience with us some time ago and it still hasn't been resolved.
As for the fact that you filed a complaint with the licensing authority, I understand that it was rejected because they moved under a different license ? I would just like to check that so I don't misunderstand something.
However, you are going through a very complicated and difficult process and I would like to give you credit, because not everybody would be able to do that.
If you have any new information, could you please let us know? Be strong.
Мільйон спасибі, що приділили час.
Так, це була важка боротьба протягом півроку, і я цілком упевнений, що Gammix Ltd просто чекала, поки вони не змінили ліцензію. Однак мені цікаво, чи вони продали Scatters Starscream, чи це якась співпраця, чи, можливо, все та сама компанія, але просто інша назва.
Однак вони вирішили нічого не робити і навіть не відповідати мені зараз.
Я справді сподіваюся, що їх занесуть до чорного списку, перш ніж вони зіграють у таку паршиву гру поза правилами з кимось іншим.
з повагою / Ян Крістіанссон
Thanks a million for taking your time.
Yes it have been a heavy struggle during an half years time now and I am quite sure that Gammix Ltd just waited it out until they changed license. I however wonder if they sold Scatters to Starscream or if it’s some kind of co- operation, or maybe still same company but just another name.
They have however decided to not do anything or even answer me now.
I really hope they get blacklisted before they play such lousy game out of rules with someone else.
kind regards/ Jan Kristianssson
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.