ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 77)

1 рік тому від Fabi84
|
225357 переглядів 1852 відповідей |
|
1...76 77 78...93
Додати публікацію
1 рік тому

Можливо, подивіться трохи ближче на pogg та інші філії, які пропонують гарантію депозиту. Якщо ви знаєте багато партнерів і стримерів, ви рухаєтесь у жахливому натовпі.


Жоден із вас, гуру-гуру казино, не зможе бомбардувати достатньою кількістю дезінформації, щоб відволікти мене від викриття цього сайту.


Я сподіваюся, що люди тут звернули увагу на те, що станеться, якщо ви зареєструєтесь через будь-яке казино на casinoguru. Я також сподіваюся, що люди звернуть увагу на законодавство про захист прав споживачів і вживуть певних заходів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт там

Якщо ви витратите час, щоб дізнатися, як працює сторінка та список казино, ви зрозумієте, що лише казино з хорошою або кращою репутацією є тим, що ви назвали «просуваними». Насправді це не просування по службі. З іншого боку, гравець не може активно отримати бонус від поганого казино - кнопка неактивна. Знову ж таки, без комісій.

Крім того, як ви вважаєте, чи платить будь-який шахрайський сайт чесним партнерам? Ні, вони не роблять. Ми перераховуємо всі казино, незважаючи на те, що ми отримали, оскільки суть полягає в «інформуванні замість реклами».

Коли щось працює деінде, то тут, ймовірно, працює по-іншому – звикай до цього або йди.


Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано trudders Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
1 рік тому

Добре, це останнє попередження. Будь-який інший особистий натяк робить допис прихованим адміністратором.

Поводься або йди, це досить просто.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, але ви могли б принаймні видалити посилання на погані казино, які шахраюють, чи не так? Ви все ще можете перейти до цих казино зі свого сайту за допомогою кнопки

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я дуже здивований, що партнерство з MyFinity укладено, навіть якщо ви не можете або не хочете платити, а сайт скоро закінчиться. Але я зв’язався з MyFinity, і вони сказали, що це було направлено до потрібного відділу. Подивимося, що вийде. Не можу впоратися з тим, що тут відбувається.


@CasinoStreamer88 ти знаєш, чи було щось подібне в WildPharao?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я впевнений, що ви маєте намір поділитися повтором MiFinity. Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,


його було надіслано внутрішньо в MiFinity, і я просив вас зв’язатися зі мною, якщо з’явиться додаткова інформація. Але я не знаю, чи справді отримаю відповідь

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я чекав на 2x 250 євро більше 1 місяця, а мій наступний платіж у розмірі 500 євро очікується вже 1 місяць. Не можу виплатити 3 тис. на залишок. Я не думаю, що ми отримаємо свої гроші, якщо не подамо колективний позов.

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Було б добре, якби ви опублікували тут 2-3 рекомендації 👍

Автоматичний переклад.
jason219mette
1 рік тому

Ось гроші пішли, питання вирішено!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Особисті натяки? Про що ти говориш?


Все, що я сказав, є фактом, тому ви не можете це спростувати. Замість цього ви відхиляєтеся.


Будьте чесними та запропонуйте цим людям часткове відшкодування.

Автоматичний переклад.
Опубліковано trudders Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
1 рік тому

Абсолютна щока цього казино. Я чекаю підтвердженої виплати вже понад 6 тижнів. Вони просто втішають вас весь час. Це «всього» близько 134 євро, але це теж гроші.


Чи може хтось допомогти мені отримати мої гроші?

Автоматичний переклад.
trudders
1 рік тому

Ви не можете зайти в щоденну газету з рекламою супермаркету і вимагати повернення грошей від газети, тому що супермаркет облажався....



те що ти пишеш не має сенсу

Автоматичний переклад.
Roomic
1 рік тому

немає

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Абсолютна щока цього казино. Я чекаю підтвердженої виплати вже понад 6 тижнів. Вони просто втішають вас весь час. Це «всього» близько 134 євро, але це теж гроші.


Чи може хтось допомогти мені отримати мої гроші?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я боюся, що немає способу змусити казино заплатити. Перегляньте цю тему, щоб отримати ширшу картину 🙁.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, але ви могли б принаймні видалити посилання на погані казино, які шахраюють, чи не так? Ви все ще можете перейти до цих казино зі свого сайту за допомогою кнопки

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я просто хочу це пояснити. Ми посилаємося на ВСІ казино просто тому, що коли гравці знаходять онлайн-рекламу казино, вони іноді переходять на наш веб-сайт, щоб перевірити огляд. Коли вони перевіряють це, вони іноді хочуть побачити веб-сайт казино, щоб переконатися, що це веб-сайт з реклами. Є багато випадків, коли казино мають схожі назви, і гравці не впевнені, яке з них вони шукають. Я наведу екстремальний приклад про казино "Вулкан". Подивіться, скільки в нашій базі даних казино зі схожою назвою. Є ще 7, яких немає на скріншоті.

file

У будь-якому випадку, коли справа доходить до поганих казино, кнопка, що веде до казино, завжди сіра. Сірий колір має створювати враження, що кнопку не слід натискати. У нас також є ще одна кнопка, яка є більш видимою, і на ній написано «Переглянути рекомендовані казино». Отже, якщо ви дійсно хочете перевірити казино з будь-якої причини, у вас є можливість, але я не думаю, що профіль казино містить функції, які заохочували б вас грати в цьому конкретному казино.

file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
trudders
1 рік тому

Зробіть нам усім послугу та знайдіть інші місця, щоб дати вихід своїм негативам.

Чому, в біса, Гуру повертає вам гроші?????? 🤦🏻

Ви справді за неправильною адресою!

Скаржтеся в казино, а не в Гуру.

Ви зареєструвалися і ніхто вас ні до чого не змушував.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


його було надіслано внутрішньо в MiFinity, і я просив вас зв’язатися зі мною, якщо з’явиться додаткова інформація. Але я не знаю, чи справді отримаю відповідь

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Я розумію, я лише хотів переконатися, що ви також поділитеся можливою відповіддю тут. Якщо ви отримаєте будь-який 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Особисті натяки? Про що ти говориш?


Все, що я сказав, є фактом, тому ви не можете це спростувати. Замість цього ви відхиляєтеся.


Будьте чесними та запропонуйте цим людям часткове відшкодування.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Просто підсумовуючи це. Щомісяця ми додаємо на веб-сайт приблизно 100+ нових казино. Іноді ми знаходимо нове казино самостійно, іноді гравці надсилають нам посилання на казино, в інших випадках казино повідомляють нам самостійно. Тому ми зробили перший огляд для Scatterhall. Ми не знайшли жодних проблем у їхніх положеннях та умовах, веб-сайт працював, у них було багато активних постачальників ігор, не було чіткого зв’язку з іншими казино, тому вони були позначені як нове казино та отримали рейтинг 7,2, що є кожним свіже казино отримує, якщо немає чітких проблем. Нагадаю, вони отримали не 10/10, а 7,2. Ми також надали інформацію про те, що казино свіже, тому інформація, яку ми маємо про них, дуже обмежена.

Ви взяли власні гроші і вирішили грати в неперевіреному часом казино замість того, щоб грати в надійних брендах. Ви внесли свої гроші в казино, ви виграли, а потім виявилося, що казино (імовірно) є шахраєм. Ви припускаєте, що ми (база даних онлайн-казино) повинні виплачувати гравцям часткове відшкодування на основі чого? Оскільки це казино є в нашій базі даних, де ви знайдете понад 5000 інших казино?


Ще одне запитання: якщо у вас також були проблеми з Scatterhall, чому ви не подали скаргу, як і багато інших, у період, коли здавалося, що у них є проблеми з постачальником платежів?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гроші пішли і закінчилися!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мері (MiFinity)

19 квітня 2023, 10:39 BST

Шановний ...,

Дякую вам за вашу електронну пошту.

По-перше, я хотів би подякувати вам за те, що ви пояснили нам свою стурбованість щодо Scatterhall.

Ми спілкувалися зі Скаттерхоллом, і я хотів би попросити у вас дозволу передати ваші контактні дані нашому контакту там.

Крім того, чи можу я попросити вас надіслати електронний лист на адресу [ info@scatterhall.com ] із поясненням ваших конкретних проблем або поточних проблем?

Я впевнений, що ви розумієте, ми не можемо зробити багато чого з нашого боку, але ми, з вашого дозволу, із задоволенням передамо ваші контактні дані, щоб Scatterhall міг очікувати вашої електронної пошти.

Автоматичний переклад.
1...76 77 78...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого