Просто підсумовуючи це. Щомісяця ми додаємо на веб-сайт приблизно 100+ нових казино. Іноді ми знаходимо нове казино самостійно, іноді гравці надсилають нам посилання на казино, в інших випадках казино повідомляють нам самостійно. Тому ми зробили перший огляд для Scatterhall. Ми не знайшли жодних проблем у їхніх положеннях та умовах, веб-сайт працював, у них було багато активних постачальників ігор, не було чіткого зв’язку з іншими казино, тому вони були позначені як нове казино та отримали рейтинг 7,2, що є кожним свіже казино отримує, якщо немає чітких проблем. Нагадаю, вони отримали не 10/10, а 7,2. Ми також надали інформацію про те, що казино свіже, тому інформація, яку ми маємо про них, дуже обмежена.
Ви взяли власні гроші і вирішили грати в неперевіреному часом казино замість того, щоб грати в надійних брендах. Ви внесли свої гроші в казино, ви виграли, а потім виявилося, що казино (імовірно) є шахраєм. Ви припускаєте, що ми (база даних онлайн-казино) повинні виплачувати гравцям часткове відшкодування на основі чого? Оскільки це казино є в нашій базі даних, де ви знайдете понад 5000 інших казино?
Ще одне запитання: якщо у вас також були проблеми з Scatterhall, чому ви не подали скаргу, як і багато інших, у період, коли здавалося, що у них є проблеми з постачальником платежів?
Just to sum it up. We add approximately 100+ new casinos on the website every month. We sometimes find the new casino on our own, sometimes, the players send us the link to the casino, in other cases, the casinos inform us on their own. So we did the initial review for Scatterhall. We didn't find any issues in their terms and conditions, the website was working, they had many active game providers, there was no clear relationship to other casinos so they were labelled as a fresh casino and got 7.2 rating, which is what every fresh casino receives if there are no clear issues. I'd like to remind you that they didn't get 10/10, they got 7.2. We also provided the information that the casino is fresh, thus the information we have about them are very limited.
You took your own money and decided to play in a casino that hasn't been proven by time instead of playing in reliable brands. You deposited your money into the casino, you won and then it turned out that the casino is (probably) a scam. You assume that we (the online casino database) should pay players a partial refund based on what? Because the casino is in our database where you find over 5000 other casinos?
One more question: If you also had an issue with Scatterhall, why didn't you submit a complaint as many others during the period when it only looked like they have some issues with the payment provider?
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.