1 рік тому
1
не входьте в систему за допомогою свого IP-адреси, яким ви користуєтеся іншим чином
запам'ятайте їх
візьміть інший NEN без Wi-Fi, і ви зрозумієте, що я маю на увазі
do not log in with your ip that you otherwise use
remember them
take NEN other without wifi and you see what I mean
nicht mit eurer ip einloggen die ihr sonst nutzt
die merken sie sich
nehmt nen anderes ohne wlan und ihr seht was ich meine
Вибачте, хлопці, але ви не отримаєте своїх грошей.
Гуру казино бачив це багато разів раніше, і їхнє штучне співчуття викликає блювоту.
я хотів би скерувати вас до моєї попередньої публікації щодо судових позовів проти гуру казино відповідно до законодавства ЄС про захист прав споживачів. Це не коштуватиме вам багато, і casinoguru (незважаючи на те, що кажуть деякі користувачі заводу) несуть часткову відповідальність, і ви отримаєте гроші через них.
Запитайте себе, гуру казино може побачити, хто зареєструвався через їхній сайт і посилання. Якби вони дійсно піклувалися про гравців, вони б не запропонували часткове або повне відшкодування ваших депозитів? (Це роблять інші філії).
Вибачте за всіх вас, кого поранили.
I’m sorry guys but you won’t get your money.
casino guru has seen this many many times before and their faux empathy is vomit inducing.
i would direct you to my previous post regarding taking legal action against casino guru under EU consumer law. It won’t cost you much and casinoguru (despite what some of their plant users in here say) are partially liable and you will get money back through them.
ask yourself this, casino guru can see who signed up through their site and link. If they really cared about the players would they not offer a partial refund or total refund of your deposits? (Other affiliates do this).
Sorry for all of you who got stung.
Я знаю багатьох стримерів і ніхто нічого не повертає!
зрештою, ризик завжди лежить на гравці.
і це платформа для оцінки, а не обов’язкова інструкція.
у них є власний спосіб робити речі, і вони дотримуються його.
Ви не можете оцінити нове казино погано лише тому, що є проблеми. навіть якщо мова йде про казино, яке проводило шахрайство.
вони поставили казино ультиматум, порушили його, а потім оцінили їх відповідно. але на початку завжди діє презумпція невинуватості!
I know many streamers and nobody refunds anything!
in the end, the risk always lies with the player.
and this is an evaluation platform and not a guideline that is mandatory.
they have their own way of doing things and they stick to it.
You can't rate a new casino badly just because there are problems. even if this is about a casino that ran a scam.
they gave the casino an ultimatum, breached it and then rated them accordingly. but at the beginning there is always the presumption of innocence!
ich kenne viele streamer und da erstattet niemand was!
am ende liegt das risiko immer beim spieler.
und das ist eine bewertungsplattform und keine richtlinie die zwingend ist.
sie haben ihr prozedere wie sie etwas angehen und bleiben dem treu.
man kann nicht ein neues casino kaputt bewerten nur weil es mal probleme gibt. auch wenn es hier um ein casino geht, dass scam betrieben hat.
sie haben dem casino ein ultimatum gestellt, haben sie nicht eingehalten und sie dann dementsprechend bewertet. aber anfangs ist immer die unschuldsvermutung!
Блін, так, він відображається в chrome incognito. Це божевільно. Я навіть ніколи не писав нічого образливого в чаті
Damn yeah it shows up in chrome incognito. That’s crazy. I’ve never even written anything offensive in chat
Скрізь одне й те саме пишеш.
Якщо команди гуру, за вашими словами, «сміття, яке не поважають», то що ви тут робите?
Якби ви були такими підступними людьми, вони могли б заблокувати вам вхід або створення нових облікових записів за допомогою вашої IP-адреси.
Ви все ще тут, і вони дозволяють вам вільно висловлювати своє розчарування, не ображаючи вас.
Я думаю, вам варто заспокоїтися і, можливо, зробити перерву в іграх, оскільки це, здається, більше не приносить вам ніякої користі.
Я вважаю, що це погано, що ти так нав’язливо хочеш зробити іншим поганим через власну помилку.
Ніхто не змушує вас використовувати Guru, і я вважаю ваші погрози адвокатами просто смішними.
Якби ви спілкувалися з юристами, вони б вам сказали те саме.
Тут ви не платите ні внеску, ні чогось іншого, тому нічого не чекайте. ;)
Гуру, до речі, нічого не повинен робити.
Успіхів вам з цим.
Everywhere you write the same thing.
If the guru teams are, to quote your words, 'trash not to be respected', then what are you still doing here?
If you were such sneaky people, they could block you from logging in or creating new accounts using your IP address.
You're still here and they allow you to express your frustration freely without them insulting you.
I think you should chill your life and maybe take a break from gaming as it doesn't seem to be doing you any good anymore.
I think it's bad that you want to make others bad by your own mistake so compulsively.
No one is forcing you to use Guru and I find your threats of lawyers just plain ridiculous.
If you had spoken to lawyers, they would have told you exactly the same thing.
You don't pay a contribution or anything else here, so don't expect anything. ;)
Guru doesn't have to do anything, by the way.
Good luck with it.
Überall schreibst du dasselbe.
Wenn die Guru Teams, ich zitiere deine Worte" Müll sind, die man nicht respektieren muss", was tust du dann noch immer hier?
Wenn, Sie solche hinterhältigen Menschen wären, könnten sie dich so blockieren, dass du dich über deine IP-Adresse nicht mehr anmelden oder neue Konten erstellen kannst.
Du bist dennoch hier und sie erlauben es dir deinen Frust frei zu äußern, ohne dass sie dich beleidigen.
Ich denke, du solltest mal dein Leben chillen und vielleicht mal eine Auszeit vom Spielen nehmen, da es dir anscheinend nicht mehr gut tut.
Finde ich mies, dass du durch deinen eigenen Fehler andere so zwanghaft schlecht machen willst.
Dich zwingt keiner Guru zu nutzen und deine Drohungen mit Anwälten ist, finde ich einfach nur lächerlich.
Hättest du mit Anwälten gesprochen, hätten sie dir genau dasselbe gesagt.
Du zahlst hier keinen Beitrag oder sonstiges deswegen erwarte dir nichts. ;)
Guru muss so nebenbei gesagt gar nichts machen.
Viel Glück damit.
Можливо, подивіться трохи ближче на pogg та інші філії, які пропонують гарантію депозиту. Якщо ви знаєте багато партнерів і стримерів, ви рухаєтесь у жахливому натовпі.
Жоден із вас, гуру-гуру казино, не зможе бомбардувати достатньою кількістю дезінформації, щоб відволікти мене від викриття цього сайту.
Я сподіваюся, що люди тут звернули увагу на те, що станеться, якщо ви зареєструєтесь через будь-яке казино на casinoguru. Я також сподіваюся, що люди звернуть увагу на законодавство про захист прав споживачів і вживуть певних заходів.
Maybe look abit closer at the pogg and other affiliates that offer a deposit guarantee. If you know a lot of affiliates and streamers you move in an awful crowd.
None of you Casino guru plants will be able to bombard with enough misinformation to distract from me exposing this site.
I hope people on here have taken note of what happens if you sign up through any casinos on casinoguru. I also hope people look into consumer law and take some action.
Я роками реєструвався у гуру казино, шукав тут свої казино, і майже ніколи не мав проблем.
Ніхто не хоче зупиняти вас у всьому, про що ви занадто багато фантазуєте 🙂
I have been registering with casino guru for years, looking for my casinos here, and have hardly ever had any problems.
Nobody wants to stop you from anything you just fantasize way too much 🙂
Ich melde mich seit Jahren bei casino guru an suche mir hier meine casinos und hatte so gut wie nie Probleme.
Keiner will dich von irgendetwas abhalten du fantasierst einfach viel zu viel 🙂
До речі, я знаю, що ми всі "сміття" за твоєю заявою (ти святий), ми попереджали людей тут місяцями.
The-Lawyer та деякі інші попереджали людей тут із самого початку 😉
Але, на жаль, це не працює так, як ви собі уявляєте.
Якщо погодитися з реальністю, все йде не так, як би нам усім хотілося.
І припиніть ображати команди та учасників, як ідіотів.
Якщо ви можете образитися, можете говорити, що вам подобається.
Але якщо люди повинні говорити з повагою, то й ви так робите, інакше ви знаєте, як розписатися.
By the way, I know we're all "garbage" according to your statement (you're the holy one) we've been warning people here for months.
The-Lawyer and some others have been warning people here since the beginning 😉
But unfortunately it doesn't work the way you imagine it.
Should you accept the reality, it's not going the way we'd all like it to.
And stop insulting the teams & members here as full of idiots.
If, you may offend yourself, you're welcome to say what you like.
But as long as people should speak with respect, so do you, otherwise you know how to sign off.
Nur so nebenbei ich weiß, wir sind laut deiner Aussage alle „Müll" (du bist die heilige) wir warnen die Leute hier seit Monaten.
The-Lawyer und einige andere warnen die Leute hier seit Anbeginn 😉
Aber so wie du es dir vorstellst, funktioniert es leider nicht.
Solltest die Realität akzeptieren, es läuft nicht so wie wir es alle gerne hätten.
Und hör auf, die Teams & Mitglieder hier als voll Idioten zu beleidigen.
Wenn, Sie dich beleidigen kannst, du gerne sagen, was du möchtest.
Solange die Leute aber mit Respekt sprechen solltest, du das auch tun, andernfalls weißt du wie du dich abmeldest.
Я бачив, як casinostreamer88 попереджав людей про це казино на цьому форумі протягом тривалого часу, а також офіційний рейтинг цього казино було знижено після того, як більшість скарг виявилися невирішеними, і ви можете сказати, що це шахрайство, просто перевіривши огляд гуру та навіть коли рейтинг було близько 7, у тому самому ланцюжку були люди, які попереджали про те, що це казино проводить виведення коштів, і з того самого моменту все виглядало погано. Я б сказав, що гуру винен, якщо вони спробували цензурувати користувачів, які попереджали про це казино кілька місяців тому, але цього ніколи не було. Казино, Spinpirate і Scatterhall, а також конгломерат, який ними керує, будуть раді бачити, як ви, хлопці, звинувачуєте і боретеся один з одним, замість того, щоб вказувати, хто краде кошти, а це не хто інший, як Zeus Lightning NV
I have seen casinostreamer88 warning people about this casino on this forum for a long time, and also the official rating for this casino got lowered after most complaints turned out unsolved and you can tell it's a scam just by checking guru's review and even when the rating was something around 7, there were people on this same thread warning about this casino holding withdrawals and things looked bad from that very moment. I would say guru is at fault if they tried censoring users that warned about this casino months ago, but that was never the case. The casinos, both spinpirate and scatterhall and the conglomerate running them would be happy to see how you guys accuse and fight each other instead of pointing out who is the one stealing funds, which is none other than Zeus Lightning N.V.
Я дуже здивований, що партнерство з MyFinity укладено, навіть якщо ви не можете або не хочете платити, а сайт скоро закінчиться. Але я зв’язався з MyFinity, і вони сказали, що це було направлено до потрібного відділу. Подивимося, що вийде. Не можу впоратися з тим, що тут відбувається.
@CasinoStreamer88 ти знаєш, чи було щось подібне в WildPharao?
I'm rather surprised that a partnership with MyFinity is made even though you can't or don't want to pay and the site is about to end. But I contacted MyFinity and they said it was forwarded to the right department. Let's see what happens. Can't deal with what's happening here.
@CasinoStreamer88 do you know if there was something like that at WildPharao?
Mich verwundert es eher stark das man eine Partnerschaft mit MyFinity macht obwohl man nicht zahlen kann oder will und die Seite kurz vorm ende ist. Habe MyFinity aber kontaktiert und die meinten es wurde zur richtigen Abteilung weiter geleitet. Mal schauen was passiert. Kann ja nicht angehen was hier passiert.
@CasinoStreamer88 weißt du ob es sowas bei WildPharao auch gab?
Я також помітив. 🤦🏻
Чисте цькування гравців!
Я надіслав повідомлення в чат сьогодні вранці, запитуючи саме це, але отримав 0 відповідей.
Я сказав: «Ви всі боягузи, паразити», на що вони відповіли: «Спасибі, ми стараємося» 🤦🏻😂
Скаттерхолл "Чи можу я ще чимось тобі допомогти?"
Так, до біса всі (відповідь) «Тобі теж дякую» 😂
Що тут ще сказати 😂
Я ніколи не відчував нічого подібного 😂
Я не відчував такого епатажного способу майже 20 років, за винятком Дикого фараона.
Я не впевнений, але я думаю, що Дикий Фараон мав Myfinty з самого початку.
Неймовірно легко, ти справді вже не знаєш, що сказати.
Мені шкода всіх гравців, які чекали вічно і дарма...
Я сподіваюся, що щось трапиться, і ці люди, які стоять за цим, усе закінчаться в каналізації, де вони жалюгідно зникнуть.
Такі свині неймовірні.
Я щиро сподіваюся, що ви позбудетеся подібного лайна в майбутньому.
Деякі казино несправедливі, але те, що вони беруть тут, просто неймовірна ганьба.
Нікого не варто так обманювати.
I also noticed. 🤦🏻
Pure harassment of the players!
I messaged the chat this morning asking exactly this but got 0 response.
I said "You're all cowardly parasites" to which they replied "Thank you, we're trying" 🤦🏻😂
Scatterhall "Is there anything else I can help you with?"
Yes fuck you all (answer) "Thank you too" 😂
What else is there to say 😂
I've never experienced anything like this 😂
I haven't experienced this outrageous way in almost 20 years, except for Wild Pharaoh.
I'm not sure, but I think Wild Pharaoh had Myfinty from the start.
Incredibly easy, you really don't know what to say anymore.
I feel sorry for all the players who waited forever and for nothing...
I hope something happens and these people behind this all end up in the sewers where they fade away miserably.
Such pigs unbelievable.
I sincerely hope that you will be spared such crap in the future.
Some casinos are unfair, but what they charge here is just an unbelievable shame.
Nobody should be fooled like that.
Habe ich auch mitbekommen. 🤦🏻
Pure Schikane an den Spielern!
Ich habe heute Morgen den Chat angeschrieben und genau dies gefragt, aber 0 Antwort erhalten.
Darauf sagte ich „Ihr seid alles feige Parasiten" worauf sie antworteten „Danke wir geben uns Mühe" 🤦🏻😂
Scatterhall "Kann ich Ihnen sonst noch irgendwie behilflich sein"
Ja fickt euch alle (Antwort) "Danke sie auch" 😂
Was soll man da noch sagen 😂
Habe sowas noch nie erlebt 😂
Diese unverschämte Art und Weise habe ich in knapp 20 Jahren nicht erlebt außer bei Wild Pharao.
Ich bin mir nicht sicher, aber ich denke, Wild Pharao hatte von Anfang an Myfinty.
Unglaublich einfach, da weiß man echt nicht mehr was man sagen soll.
Mir tun die ganzen Spieler und Spielerinnen leid, die ewig gewartet haben und das für nichts und wieder nichts...
Ich hoffe, irgendwas passiert und diese Leute, die dahinter stecken, landen alle in der Kanalisation, wo sie elendig dahin verblassen.
Solche Schweine unfassbar.
Ich hoffe ehrlich sehr, dass euch solcher Mist in Zukunft erspart bleibt.
Einige Casinos sind unfair, aber was die hier abziehen ist einfach eine unfassbare Schande.
Kein Mensch sollte so verarscht werden.
Я зареєструвався, мабуть, у сотнях казино через casinoguru, щоб отримати вітальні бонуси, і це перше, з чим у мене справжня проблема. Ну, по-друге, я зробив депозит у zetcasino один раз, і мої гроші просто зникли, вони сказали, що не отримали гроші, хоча вони точно залишили мій банківський рахунок, у мене було підтвердження та все. Але це було лише 20 євро, тож я не переймався настільки, щоб подати скаргу тощо
I’ve registered at probably hundreds of casinos through casinoguru to get welcome bonuses and this is the first one I have a real problem with. Well 2nd, I deposited at zetcasino once and my money just disappeared, they said they didn’t receive the money while it definitely left my bank account, I had the confirmation and everything. But it was just 20€ so I didn’t care enough to make a complaint and stuff
Я також надіслав їм електронний лист, і вони надіслали мені те саме. Якщо ви подумаєте про це, вони, ймовірно, останні, хто контактував зі Скаттерхоллом. Можливо, вони могли б надати канал зв’язку, якщо вони достатньо дбають.
i also emailed them and they sent me the same. If you think about it they’re probably the last ones who were in contact with scatterhall. Maybe they could provide a communication channel if they care enough.
На жаль, останнім часом стало більше шахрайства, і я повинен сказати, що я рідко міг щось регулювати через Casino Guru. Тепер з’явилося нове казино, і вони просто не зараховують мій депозит через переказ у реальному часі .... вже чекаю 4-й день .....
Але чи співпрацював WIldPharao з MyFinity?
Unfortunately, lately there has been more scamming and I have to say that I was rarely able to regulate anything through Casino Guru. Now a new casino came out and they just don't credit my deposit via real-time transfer .... already waiting for the 4th day .....
But did WIldPharao also have a partnership with MyFinity?
Naja wurde in letzter Zeit leider öfter gescammed und muss sagen das ich durch Casino Guru selten was regeln konnte. Jetzt kam ein neues Casino raus und die schreiben mir meine Einzahlung per Echtzeitüberweisung einfach nicht gut .... warte schon den 4ten Tag .....
Aber hatte WIldPharao auch eine Partnerschaft mit MyFinity?
Поняття не маю, в чому справа. Наступного разу, будь ласка, скористайтеся кнопкою "цитата".
Have no clue what the matter is. Next time use the "quote" button instead, please.
Вибачте, хлопці, але ви не отримаєте своїх грошей.
Гуру казино бачив це багато разів раніше, і їхнє штучне співчуття викликає блювоту.
я хотів би скерувати вас до моєї попередньої публікації щодо судових позовів проти гуру казино відповідно до законодавства ЄС про захист прав споживачів. Це не коштуватиме вам багато, і casinoguru (незважаючи на те, що кажуть деякі користувачі заводу) несуть часткову відповідальність, і ви отримаєте гроші через них.
Запитайте себе, гуру казино може побачити, хто зареєструвався через їхній сайт і посилання. Якби вони дійсно піклувалися про гравців, вони б не запропонували часткове або повне відшкодування ваших депозитів? (Це роблять інші філії).
Вибачте за всіх вас, кого поранили.
I’m sorry guys but you won’t get your money.
casino guru has seen this many many times before and their faux empathy is vomit inducing.
i would direct you to my previous post regarding taking legal action against casino guru under EU consumer law. It won’t cost you much and casinoguru (despite what some of their plant users in here say) are partially liable and you will get money back through them.
ask yourself this, casino guru can see who signed up through their site and link. If they really cared about the players would they not offer a partial refund or total refund of your deposits? (Other affiliates do this).
Sorry for all of you who got stung.
Як ви могли заманити людей, сказавши, що вони отримають свої гроші від Casino Guru? Хіба ви не можете усвідомити, що зараз ви буквально поводитесь як шахрай?
«Запитайте себе, гуру казино може бачити, хто зареєструвався через їхній сайт і посилання. Якби вони дійсно піклувалися про гравців, чи не запропонували б вони часткове або повне відшкодування ваших депозитів? (Інші філії роблять це)».
Я, звичайно, сумніваюся, що це десь так працює - хочете надати якісь докази? Ми можемо відстежити, хто відвідував казино, але ми не можемо відстежити, хто зробив депозит. Для цього нам потрібна співпраця з казино, яка зараз майже нікому не під силу. Оскільки ми чинили тиск на казино, щоб вирішити скарги, ми не підтримували з ними жодних контактів – жодних партнерських зборів.
Ви дійсно повинні зосередитися на тому, що пишете.
How could you lure people by saying they will get their money from Casino Guru? Can't you realize that now you're literally acting like a scam yourself?
"ask yourself this, casino guru can see who signed up through their site and link. If they really cared about the players would they not offer a partial refund or total refund of your deposits? (Other affiliates do this)."
I certainly doubt it works like this anywhere - care to present some proof? We can track who visited the casino, but we can't track who made the deposit. For that, we would need a casino's cooperation which is not possible for almost nobody now. Since we applied pressure on the casino to resolve complaints, we are not in any contact with them - no affiliates fees.
You should really focus on what you're writing.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.