ГоловнаФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 61)

 від Fabi84
|
335 616 переглядів 1 852 відповідей |
|
1...60 61 62...93
Daniel

Дивно, що у вас все ще є казино, оцінене як добре?


Називати речі своїми іменами. Це не має нічого спільного з постачальником платежів, людською помилкою, збоєм бла-бла-бла. Те саме старе казино crxp вивергає весь час.

Правда полягає в тому, що казино має фінансові проблеми та затримує виплати. Подивіться на пору року, березень/квітень, час податкової декларації.

Багато хитрих криптоказино мають проблеми в цю пору року, використовують ту саму тактику, а потім часто зникають.

Casinoguru це знає, але вони є філією, тому в їхніх інтересах підтримувати гідні відгуки якомога довше, щоб підтримувати дохід від реклами.


Автоматичний переклад.
SunsetGaze

Я також думаю, що ви також можете платити з іншими провайдерами, і це спрацювало одну ніч!

Змінено
Автоматичний переклад.

Ми вдячні за оновлення та розуміємо, що вирішення проблеми з платіжним постачальником може бути проблемою для казино. Однак ми вважаємо, що гравцям не доведеться чекати більше місяця, щоб отримати свої виграші. У результаті ми надаємо казино ще один тиждень, щоб виправити ситуацію. Якщо ми не отримаємо підтвердження від гравців про те, що вони отримали свої кошти до вівторка наступного тижня (11 квітня), усі скарги, що очікують на розгляд, будуть позначені як нерозглянуті. Казино матиме можливість повторно відкрити ці справи, коли проблему буде вирішено. Ми сподіваємося, що тижневого періоду буде достатньо для успішної обробки всіх вилучень. Ми просимо гравців повідомити нам, чи отримали вони свої гроші до вівторка. Дякуємо за терпіння та співпрацю.



Це надійшло від Casinoguru за моєю поточною скаргою. Але настав час, щоб гуру казино чинили на них певний тиск.

Автоматичний переклад.

Шановні гравці,

Як мене щойно сповістили, ми отримали те саме сповіщення від казино та вирішили додати попередження про цю ситуацію.

Ми щиро сподіваємося, що казино незабаром знайде рішення, оскільки його репутація може бути під загрозою, і ми стурбовані відкритими скаргами...

file


Автоматичний переклад.

Зараз я зв’яжуся, тому я почав виплату в січні, і зараз чекаю підтвердження для наступної виплати з 24 лютого. Так пройшло більше місяця.

Я пишу в службу підтримки в реальному часі майже щодня, і відповіді не мають сенсу та спрямовані на те, щоб швидко домовитися з клієнтом, не надаючи нічого.

щотижня ми отримуємо лише одне повідомлення від Scatterhall щодо наших скарг, і вони завжди копіюються та вставляються.

якби ви могли отримати принаймні деяку внутрішню інформацію, яка була б дуже корисною, наприклад, як ми вирішимо, у якому порядку зараз обробляються "незавершені" платежі або чому виникають проблеми з здійсненням платежів до Німеччини\Австрії.

Для бази гравців і казино було б набагато прозоріше.

Автоматичний переклад.

Сподіваюся, скарга допоможе. Якщо вірити казино, ви ще один гравець з Німеччини, який має проблему, і я переконаний, що заковика полягає в платіжній системі в німецькомовних країнах.

Автоматичний переклад.

Це відповіді, які ви отримаєте від ліцензіара Antillephone.

file

Я знаю, що це звучить як жарт, але я отримав цю відповідь лише кілька хвилин тому.

Кримінальний рівень цих персонажів бентежить.

Тому утримайтеся від гри в ліцензованих казино Antillephone!!

Автоматичний переклад.

Привіт carsix79!

Не вірю своїм очам! Цікаво, чи ще хтось отримає таку нісенітницю...?!

Мені не вистачає особистого підпису, хоча я б ніколи не підписав щось подібне. 🤔

Ну, бал тобі - звучить смішно

Автоматичний переклад.

До речі, що смішно, так це те, що вони все ще приймають нові депозити, нових гравців, продовжують публікувати щоденні бонусні коди, що врешті-решт призведе до ще більшої кількості запитів на виведення грошей, роблячи відставання все більшим і більшим? Крім того, вони не змогли зв’язатися зі своїм платіжним постачальником, через який проходять усі платежі? З четверга? У це стає дуже важко повірити

Автоматичний переклад.

Я згоден. У якийсь момент спіраль затримки можна зупинити, лише утримуючи депозити, доки виплати не запрацюють знову. З моєї точки зору, казино непросто прийняти таке рішення. Мені хотілося б знати, чи є на даний момент хоча б один робочий метод виплати. Вони все ще коментують NodaPay, але як щодо решти опцій? Залишилися?

Автоматичний переклад.
Radka

Є лише NodaPay і Crypto, і жодного не було тижнями

Автоматичний переклад.
TinoElina

Так, це варіант, якщо один із методів не працює, чому б їм не повідомити про це користувачів і не попросити їх погодитися на інший метод оплати, який працює як для казино, так і для користувача? Це проблема, яка має досить просте рішення. Я не думаю, що це гарна ідея втрачати десятки користувачів через це та вплив, який це матиме, що призведе до втрати потенційних майбутніх користувачів

Змінено
Автоматичний переклад.

Цей смішний подарунок у 10 євро з 50-кратною ставкою, ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха. Усе це брудне казино має бути чесним......

Автоматичний переклад.
SunsetGaze

Так, здається, це надто складно 🙄

Автоматичний переклад.

Є лише NodaPay і Crypto, і жодного не було тижнями

Автоматичний переклад.

Отже, це нинішня ситуація.

Коли ви почали грати на цьому сайті, чи були інші варіанти оплати, чи це було так із самого початку?

Я б очікував принаймні кількох більше.

Автоматичний переклад.

Цей смішний подарунок у 10 євро з 50-кратною ставкою, ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха. Усе це брудне казино має бути чесним......

Автоматичний переклад.

Що станеться, якщо ви виграєте? Мабуть, це ще одне відкладене зняття коштів 🙁.

Автоматичний переклад.
Radka

Я думаю, що ці 2 варіанти виплат були єдиними доступними з самого початку!

Змінено
Автоматичний переклад.

Чи не можна було б звернутися до провайдера? Що вони теж про це знають?

Автоматичний переклад.
Radka

Є лише ці 2 варіанти оплати.


Коли я запитую в чаті, чому криптовалюта також не виплачується, хоча це проблема з NodaPay, це стосується лише труднощів з оплатою ... і що я нібито отримаю свої гроші якомога швидше. Але, як і з усіма, тижнями нічого не відбувалося

Автоматичний переклад.

Так, ви також можете заплатити мені через криптовалюту!

Автоматичний переклад.

Настав час, щоб уся справа скоро закінчилася 😀 сподіваємося, що на нашому рахунку будуть гроші 😅


Автоматичний переклад.

Вони навіть більше не оновлюють бібліотеку ігор, немає нових ігор, нічого... Я не думаю, що це закінчиться добре

Автоматичний переклад.
Jaymen09

так, я теж це помітив. і жодних бонусних електронних листів

Автоматичний переклад.
1...60 61 62...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого