ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 60)

1 рік тому від Fabi84
|
237650 переглядів 1852 відповідей |
|
1...59 60 61...93
Додати публікацію
1 рік тому

тоді не сприймайте їх як захист, кажучи, що це залежить від постачальника платежів, якщо казино, очевидно, просто жартує!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино щодня відповідало на форумі, і деякі гравці підтверджували виплати своїх коштів. У будь-якому випадку, наразі ми маємо 42 відкриті скарги на казино, що є надзвичайно великою кількістю, особливо враховуючи, що вони нові. Я спробую дізнатися, що відбувається. Якщо мені вдасться отримати якусь інформацію, я повідомлю всіх тут.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені заплатили від Scattterhall у вівторок (гроші на банківському рахунку). І підтверджені виплати від Spinpirate та Scatterhall сьогодні!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякуємо за оновлення!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дивно, як вони потім ставлять пріоритети у виплатах. Абсолютно випадкове все

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не думаю, що це випадково. Він має базуватися на постачальнику платежів, який використовується для обробки платежу. Тоді я вважаю, що це також має відношення до вашої країни проживання. Переслати гроші до Німеччини (через закони) напевно складніше, ніж до інших країн.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

підтверджено? - так

в рахунок? ні 😅

Настав час з цим щось зробити.


Комусь із вас більше не надходять спам-розсилки Scatterhall bonus? Я більше не роблю

від spinpirate, але майже щодня 🤣

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І це саме причина, чому стурбовані гравці критикують гуру казино за те, що він не втручається. Ваші аргументи звучать так, що не можна звинувачувати казино в їхніх проблемах із стороннім постачальником платежів. Але все навпаки, це свідчить про те, що ця компанія не придатна для управління подібним проектом, який, зрештою, повинен вплинути на рейтинг казино. Будь-який серйозний бізнес повинен мати можливість вирішити проблему з оплатою протягом 3 тижнів.

Отже, як довго гуру казино вважає, що скарги слід залишати відкритими, оскільки невирішені скарги є єдиним способом вплинути на рейтинг казино? Казино може публікувати повідомлення кожні 7 днів, щоб продовжити таймер, фактично не намагаючись вирішити будь-яку проблему, і нові гравці реєструватимуться на основі смішної оцінки 7,2.

Чим довше це триватиме без санкцій, тим більше людей втрачатимуть довіру до Casino Guru та його послуг.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно перевірив скарги, і більшість із них 1-2 тижні тому. Навіть ваш був поданий 2 тижні тому. Ми не ставимо за це чорні точки. Річ у тім, що ми перевіряємо справедливість казино, а не швидкість процесу виведення коштів, і я повністю згоден, що деяким гравцям це може не сподобатися, оскільки через це загальний досвід користувача поганий. Ось чому я рекомендую не тільки перевіряти рейтинг репутації, але й відгуки користувачів, а потім і розділ скарг, коли ви вибираєте нове казино.

Будь ласка, прокрутіть униз і перегляньте відповідь казино тут: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

Схоже, поки що у них проблеми з постачальником платежів, але вони не мають наміру красти гроші в гравців. Це те, що ми знаємо наразі, але, звичайно, ми уважно перевіримо, як розвиватимуться справи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У вас є можливість закрити справу як невирішену, і якщо Scatterhall або будь-яке казино все ж вдасться вирішити проблему, ви можете відкрити цю справу та позначити її як вирішену!!!!



Але те, що ви робите, це підтримуєте тактику затягування цього казино!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хочу тільки зауважити, що не Радька закриває і не відкриває справи. Це інший відділ.

Ми нікого не підтримуємо. Scatterhall + Spinpirate — свіжі казино, тому ви навіть не можете стверджувати, що ми отримуємо від них хорошу комісію. Ми просто намагаємося зрозуміти, що відбувається, і переконатися, що гравці отримують гроші, тому що це, зрештою, найважливіше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

В які казки ти віриш? Зачекайте 30 днів або більше для виплати.

Наразі єдине, що можна однозначно сказати, це те, що вони захищають казино. Краще попередити гравців більше не робити депозитів.

Жодне інше казино не збирало стільки скарг за такий короткий час.

Щоразу, коли представник Scatterhall бреше в обличчя гравців, і вони аплодують цьому, немає іншого способу назвати це.

Просто продовжуйте брати партнерські гроші від Scatterhall, але щонайпізніше, коли ви більше не побачите жодного цента від Scatterhall, щось станеться.

Смішно і зухвало, ви не можете говорити про це красиво, якщо ви чесні.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Подивіться подані скарги: https://casino.guru/scatterhall-casino-review#tab=js-tab-reputation

Скільки справ старше 30 днів ви бачите? Старі тепер позначено як розв’язані. Давність більшості випадків становить 1-2 тижні.

Я не розумію цього, хлопці. Ми не маємо наміру чекати вічно, але коли йдеться про велику кількість кейсів, які ми відкрили на нашому веб-сайті, вони не старі. Незважаючи на велику суму, ми повинні розглядати їх як будь-які інші випадки, пов’язані із затримкою зняття коштів. Ми не можемо просто закрити його через тиждень і призначити чорні точки, як хтось із вас хоче.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Все бреше, моя виплата в криптовалюті, і нічого не відбувається

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Скільки часу ви чекали на криптовалютний платіж?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Вже другий тиждень. Crypto Я ніколи не отримував жодних виплат, і він ще не оброблений

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

хахахахахахахахахахаха



ВАУООО вони відповідали щодня!!!! І так, вони підтверджують платежі, але це все! марно, якщо вони не платять!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зараз я зв’яжуся, тому я почав виплату в січні, і зараз чекаю підтвердження для наступної виплати з 24 лютого. Так пройшло більше місяця.

Я пишу в службу підтримки в реальному часі майже щодня, і відповіді не мають сенсу та спрямовані на те, щоб швидко домовитися з клієнтом, не надаючи нічого.

щотижня ми отримуємо лише одне повідомлення від Scatterhall щодо наших скарг, і вони завжди копіюються та вставляються.

якби ви могли отримати принаймні деяку внутрішню інформацію, яка була б дуже корисною, наприклад, як ми вирішимо, у якому порядку зараз обробляються "незавершені" платежі або чому виникають проблеми з здійсненням платежів до Німеччини\Австрії.

Для бази гравців і казино було б набагато прозоріше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як щодо того, якби вони дозволили використовувати MiFinity як виплату, як і будь-яке інше казино, і зробили його доступним для депозитів? Він очікує 5 тижнів, і його навіть не прийнято...

Автоматичний переклад.
Saint90
1 рік тому

Це відповіді, які ви отримаєте від ліцензіара Antillephone.

file

Я знаю, що це звучить як жарт, але я отримав цю відповідь лише кілька хвилин тому.

Кримінальний рівень цих персонажів бентежить.

Тому утримайтеся від гри в ліцензованих казино Antillephone!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

lmaooo «добро» — це 10 євро з максимальним виведенням 20 євро 😀 😀 😀 це несерйозно

Автоматичний переклад.
1 рік тому

До речі, що смішно, так це те, що вони все ще приймають нові депозити, нових гравців, продовжують публікувати щоденні бонусні коди, що врешті-решт призведе до ще більшої кількості запитів на виведення грошей, роблячи відставання все більшим і більшим? Крім того, вони не змогли зв’язатися зі своїм платіжним постачальником, через який проходять усі платежі? З четверга? У це стає дуже важко повірити

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно перевірив скарги, і більшість із них 1-2 тижні тому. Навіть ваш був поданий 2 тижні тому. Ми не ставимо за це чорні точки. Річ у тім, що ми перевіряємо справедливість казино, а не швидкість процесу виведення коштів, і я повністю згоден, що деяким гравцям це може не сподобатися, оскільки через це загальний досвід користувача поганий. Ось чому я рекомендую не тільки перевіряти рейтинг репутації, але й відгуки користувачів, а потім і розділ скарг, коли ви вибираєте нове казино.

Будь ласка, прокрутіть униз і перегляньте відповідь казино тут: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

Схоже, поки що у них проблеми з постачальником платежів, але вони не мають наміру красти гроші в гравців. Це те, що ми знаємо наразі, але, звичайно, ми уважно перевіримо, як розвиватимуться справи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Просто щоб було зрозуміло. Мою скаргу щодо Scatterhall було подано 3 березня, а мій запит на відкликання не розглядався з 9 березня. Минуло 25 днів. Ми говоримо про майже місяць, тому я офіційно називаю це казино ШАХРАЄМ!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я чекав 3 тижні, поки мій «крипто» зняття буде оброблено, але він все ще каже, що очікує на розгляд.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нарешті знайдіть нові казино!

Припиніть витрачати свій час.

Якщо щось прийде, це було б добре, інакше не турбуйте більше про це! Вони вкрали у вас достатньо, не дозволяйте їм також красти ваш дорогоцінний час.


Рідко стикався з такою сумнівною групою.

Тримайся від них подалі.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Я збережу це зображення, я завжди знав, що регуляторний орган Кюрасао – це жарт, але вау, я ніколи не очікував, що вони будуть настільки смішно низькими, до цього моменту я вважаю, що не мати ліцензії краще, ніж мати ліцензію Кюрасао, в обох сценаріях ви повністю залежите від доброї волі кожного казино, і більшості бракує зазначеної доброї волі

Автоматичний переклад.
hanzy1991
1 рік тому

Якщо я не помиляюся, казино стверджує, що у них проблеми з платіжним постачальником, я не впевнений, на які методи оплати впливає ця ймовірна «проблема», більшість казино обробляють криптовалютні платежі через alphapo, і це дійсно надійний платіжний процесор , я думаю, що це казино та spinpirate мають величезні проблеми з ліквідністю, через що сайти не можуть виплачувати гроші користувачам, але це лише моє припущення, я можу помилятися

Автоматичний переклад.
1...59 60 61...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого