тоді не сприймайте їх як захист, кажучи, що це залежить від постачальника платежів, якщо казино, очевидно, просто жартує!
then don't take them for protection by saying it's up to the payment provider if the casino is obviously just kidding!
dann nehmen sie sie auch nicht in schutz in dem sie sagen es liet am zahlungsanbieter wenn das casino offensichtlich nur verarscht!
Казино щодня відповідало на форумі, і деякі гравці підтверджували виплати своїх коштів. У будь-якому випадку, наразі ми маємо 42 відкриті скарги на казино, що є надзвичайно великою кількістю, особливо враховуючи, що вони нові. Я спробую дізнатися, що відбувається. Якщо мені вдасться отримати якусь інформацію, я повідомлю всіх тут.
The casino used to reply here on the forum on a daily basis and some players confirmed the payments of their withdrawals. Anyway, we have currently 42 opened complaints against the casino, which is enormously large number especially considering they're new. I'll try to find out what's going on. If I manage to get any info, I'll let everyone know here.
Я не думаю, що це випадково. Він має базуватися на постачальнику платежів, який використовується для обробки платежу. Тоді я вважаю, що це також має відношення до вашої країни проживання. Переслати гроші до Німеччини (через закони) напевно складніше, ніж до інших країн.
I don't think it's random. It must be based on the payment provider that is used to process the payment. Then I believe it has something to do with your country of residence as well. It's probably more problematic to send the money to Germany (due to regulations) than to other countries.
підтверджено? - так
в рахунок? ні 😅
Настав час з цим щось зробити.
Комусь із вас більше не надходять спам-розсилки Scatterhall bonus? Я більше не роблю
від spinpirate, але майже щодня 🤣
confirmed? - yes
on account? no 😅
It's about time something was done about it.
Are any of you no longer getting scatterhall bonus spam mails? I do not anymore
from spinpirate but almost every day 🤣
bestätigt?- ja
am konto? nein 😅
wird halt an der zeit, dass was dagegen unternommen wird.
Kriegt jetzt eigentlich von euch auch noch wer keine scatterhall bonus spam mails mehr? ich nicht mehr
von spinpirate aber fast täglich 🤣
І це саме причина, чому стурбовані гравці критикують гуру казино за те, що він не втручається. Ваші аргументи звучать так, що не можна звинувачувати казино в їхніх проблемах із стороннім постачальником платежів. Але все навпаки, це свідчить про те, що ця компанія не придатна для управління подібним проектом, який, зрештою, повинен вплинути на рейтинг казино. Будь-який серйозний бізнес повинен мати можливість вирішити проблему з оплатою протягом 3 тижнів.
Отже, як довго гуру казино вважає, що скарги слід залишати відкритими, оскільки невирішені скарги є єдиним способом вплинути на рейтинг казино? Казино може публікувати повідомлення кожні 7 днів, щоб продовжити таймер, фактично не намагаючись вирішити будь-яку проблему, і нові гравці реєструватимуться на основі смішної оцінки 7,2.
Чим довше це триватиме без санкцій, тим більше людей втрачатимуть довіру до Casino Guru та його послуг.
And this is exactly the reason why the concerned players criticize casino guru for not intervening. Your arguments sound like the casino is not to be blamed for their problems with the 3rd party payment provider. But the opposite is the case, it shows that this company is not fit to operate a project like this which should ultimately affect the casino rating. Any serious buisness should be able to solve a payment problem within 3 weeks.
So for how long does casino guru think the complaints should be kept open as unresolved complaints are the only way to influence the casino rating? The casino could post every 7 days in order to extend the timer without actually trying to solve any issue and new players will sign up based on a ridiculous 7.2 score.
The longer this goes on without sanctions the more people will lose trust in Casino Guru and its services.
Я щойно перевірив скарги, і більшість із них 1-2 тижні тому. Навіть ваш був поданий 2 тижні тому. Ми не ставимо за це чорні точки. Річ у тім, що ми перевіряємо справедливість казино, а не швидкість процесу виведення коштів, і я повністю згоден, що деяким гравцям це може не сподобатися, оскільки через це загальний досвід користувача поганий. Ось чому я рекомендую не тільки перевіряти рейтинг репутації, але й відгуки користувачів, а потім і розділ скарг, коли ви вибираєте нове казино.
Будь ласка, прокрутіть униз і перегляньте відповідь казино тут: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
Схоже, поки що у них проблеми з постачальником платежів, але вони не мають наміру красти гроші в гравців. Це те, що ми знаємо наразі, але, звичайно, ми уважно перевіримо, як розвиватимуться справи.
I just checked the complaints and most of them are 1-2 weeks old. Even yours was submitted 2 weeks ago. We don't assign black points for that. The thing is that we review casino's fairness, not the withdrawal process speed and I totally agree some players might not like it, because the overall user experience is bad due to this. That's why I recommend not only checking the reputation rating, but user reviews and then the complaints section as well when you select a new casino.
Please scroll down and take a look at the casino's reply here: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
It looks so far they have issues with the payments provider, but they don't intend to steal money from players. That's what we know so far, but of course, we'll check carefully how the cases will develop.
У вас є можливість закрити справу як невирішену, і якщо Scatterhall або будь-яке казино все ж вдасться вирішити проблему, ви можете відкрити цю справу та позначити її як вирішену!!!!
Але те, що ви робите, це підтримуєте тактику затягування цього казино!!!!
You have the possibility to close a case as unsolved and if Scatterhall or any casino still manages to solve the problem you can open this case and mark it as solved!!!!
But what you are doing is supporting the delaying tactics of this casino!!!!
Ihr habt die Möglichkeit einen Fall als ungelöst zu schließen und wenn es Scatterhall oder irgendein Casino noch schafft das Problem zu lösen diesen Fall zu öffnen und als gelöst zu makieren!!!!
Aber was ihr macht ist die hinhaltetaktik zu unterstützen von diesem casino!!!!
Хочу тільки зауважити, що не Радька закриває і не відкриває справи. Це інший відділ.
Ми нікого не підтримуємо. Scatterhall + Spinpirate — свіжі казино, тому ви навіть не можете стверджувати, що ми отримуємо від них хорошу комісію. Ми просто намагаємося зрозуміти, що відбувається, і переконатися, що гравці отримують гроші, тому що це, зрештою, найважливіше.
I just want to point out that it's not Radka who closes or reopens cases. It's another department.
We don't support anyone. Scatterhall + Spinpirate are fresh casinos so you can't even claim that we receive good commission from them. We just try to figure out what's going on and make sure players get paid, because that's what matters the most at the end of the day.
В які казки ти віриш? Зачекайте 30 днів або більше для виплати.
Наразі єдине, що можна однозначно сказати, це те, що вони захищають казино. Краще попередити гравців більше не робити депозитів.
Жодне інше казино не збирало стільки скарг за такий короткий час.
Щоразу, коли представник Scatterhall бреше в обличчя гравців, і вони аплодують цьому, немає іншого способу назвати це.
Просто продовжуйте брати партнерські гроші від Scatterhall, але щонайпізніше, коли ви більше не побачите жодного цента від Scatterhall, щось станеться.
Смішно і зухвало, ви не можете говорити про це красиво, якщо ви чесні.
What fairy tales do you believe in? Wait 30 days or more for a payout.
By now the only thing that can be said in no uncertain terms is that they are defending the casino. Better warn players not to deposit anymore.
No other casino has collected so many complaints in such a short time.
Every time the Scatterhall representative lies to the players' faces and they applaud it, there's no other way to title it.
Just continue to take the affiliate money from Scatterhall, but at the latest when you don't see a cent from Scatterhall anymore, something will happen.
Ridiculous and cheeky, you can't talk about it nicely if you're honest.
An welche Märchen glauben Sie? 30 Tage und mehr auf eine Auszahlung warten.
Mittlerweile kann man nur ganz klar und deutlich sagen, daß sie das Casino in Schutz nehmen. Warnen sie lieber mal Spieler nicht mehr einzuzahlen.
Kein anderes Casino hat so viele Beschwerden in so kurzer Zeit gesammelt.
Jedes Mal lügt der Vertreter von Scatterhall den Spielern ins Gesicht und sie applaudieren dazu, anders kann man es nicht mehr betiteln.
Nehmen Sie nur weiterhin schön die Affiliate Gelder von Scatterhall an sich, aber spätestens wenn auch sie keinen Cent mehr von Scatterhall sehen dann tut sich was.
Lächerlich und eine Frechheit, das kann man nicht schön reden wenn man ehrlich ist.
Подивіться подані скарги: https://casino.guru/scatterhall-casino-review#tab=js-tab-reputation
Скільки справ старше 30 днів ви бачите? Старі тепер позначено як розв’язані. Давність більшості випадків становить 1-2 тижні.
Я не розумію цього, хлопці. Ми не маємо наміру чекати вічно, але коли йдеться про велику кількість кейсів, які ми відкрили на нашому веб-сайті, вони не старі. Незважаючи на велику суму, ми повинні розглядати їх як будь-які інші випадки, пов’язані із затримкою зняття коштів. Ми не можемо просто закрити його через тиждень і призначити чорні точки, як хтось із вас хоче.
Take a look at the submitted complaints: https://casino.guru/scatterhall-casino-review#tab=js-tab-reputation
How many cases older than 30 days do you see? The old ones are now marked as solved. The most of cases are 1-2 weeks old.
I don't get this guys. We have no intention to wait forever, but when it comes to the large amount of cases that we have opened on our website, they're not old. Even though the amount is large, we need to treat them as any other cases related to delayed withdrawals. We can't just close it after a week and assign the black points as some of you wish.
Вже другий тиждень. Crypto Я ніколи не отримував жодних виплат, і він ще не оброблений
The second week already. Crypto I have never received any payouts and it has not yet been processed
Die zweite Woche schon.Crypto habe ich bisher noch nie auszahlungen erhalten und bearbeitet wurde es auch noch nicht
хахахахахахахахахахаха
ВАУООО вони відповідали щодня!!!! І так, вони підтверджують платежі, але це все! марно, якщо вони не платять!
hahahahahahahahahahahaha
WOOOOO they answered every day!!!! And yes they confirm the payments but that's it! no use if they don't pay out!
hahahahahahahahahahahahaha
WOOOOO haben die täglich geantwortet!!!! Und ja die bestätigen die auszahlungen aber das wars auch! nutzt nix wenn sie nicht auszahlen!
Зараз я зв’яжуся, тому я почав виплату в січні, і зараз чекаю підтвердження для наступної виплати з 24 лютого. Так пройшло більше місяця.
Я пишу в службу підтримки в реальному часі майже щодня, і відповіді не мають сенсу та спрямовані на те, щоб швидко домовитися з клієнтом, не надаючи нічого.
щотижня ми отримуємо лише одне повідомлення від Scatterhall щодо наших скарг, і вони завжди копіюються та вставляються.
якби ви могли отримати принаймні деяку внутрішню інформацію, яка була б дуже корисною, наприклад, як ми вирішимо, у якому порядку зараз обробляються "незавершені" платежі або чому виникають проблеми з здійсненням платежів до Німеччини\Австрії.
Для бази гравців і казино було б набагато прозоріше.
I'll get in touch now, so I started my payout in January and I'm currently waiting for confirmation for the next payout since February 24th. So it's been over a month.
I write to live support almost every day and the replies are meaningless and aim to quickly settle the customer without really sharing anything.
each week we only get one message from scatterhall on our complaints and they are always copy and paste.
if you could get at least some internal information that would be very helpful, for example how will we decide in which order the "backlogged" payments are now processed or why there are problems making payments to Germany\Austria.
It would be a lot smoother for the playerbase and the casino to be a little more transparent.
jetzt melde ich mich mal auch also begonnen mit meiner Auszahlung habe ich im Januar und aktuell warte ich auf Bestätigung für die nächste Auszahlung seit dem 24.02. Also schon über einen Monat.
ich schreibe fast täglich mit dem Live Support und die Antworten sind inhaltslos und zielen darauf ab schnell den Kunden abzuwickeln ohne wirklich etwas mit zu teilen.
jede Woche bekommen wir nur eine Nachricht von scatterhall auf unsere Beschwerden und immer sind sie copy und Paste.
wenn man zumindest Teil interne Informationen erhalten könnte wäre das sehr hilfreich zB wie wird entscheiden in welcher Reihenfolge die „zurückgestauten"Auszahlung jetzt bearbeitet werden oder warum es Probleme gibt Auszahlung nach Deutschland\ Österreich zu tätigen.
Es würde für die Playerbase und das Casino wesentlich reibungsloser sein wenn man etwas transparenter sein würde.
Як щодо того, якби вони дозволили використовувати MiFinity як виплату, як і будь-яке інше казино, і зробили його доступним для депозитів? Він очікує 5 тижнів, і його навіть не прийнято...
How about if they let MiFinity be used as a payout like any other casino and make it available for deposits? It's been pending for 5 weeks and it's not even accepted...
Wie wäre es wenn die mal MiFinity als Auszahlung benutzen lassen wie jedes andere Casino auch die das zur Einzahlung zu verfügung stellen? Seit 5 Wochen steht das als pending und nichtmal akzeptiert wird das...
Це відповіді, які ви отримаєте від ліцензіара Antillephone.
Я знаю, що це звучить як жарт, але я отримав цю відповідь лише кілька хвилин тому.
Кримінальний рівень цих персонажів бентежить.
Тому утримайтеся від гри в ліцензованих казино Antillephone!!
These are the responses you will receive from the Antillephone licensor.
I know it sounds like a joke but I got this reply just a few minutes ago.
The criminal level of these characters is embarrassing.
So refrain from playing on licensed Antillephone casinos!!
Queste sono le risposte che riceverai dal licenziante Antillephone.
Lo so che sembra uno scherzo ma ho ricevuto questa risposta proprio pochi minuti fa.
Il livello criminale di questi personaggi è imbarazzante.
Quindi astenersi dal giocare sui casinò con licenza Antillephone!!
До речі, що смішно, так це те, що вони все ще приймають нові депозити, нових гравців, продовжують публікувати щоденні бонусні коди, що врешті-решт призведе до ще більшої кількості запитів на виведення грошей, роблячи відставання все більшим і більшим? Крім того, вони не змогли зв’язатися зі своїм платіжним постачальником, через який проходять усі платежі? З четверга? У це стає дуже важко повірити
Btw what’s funny is that they’re still accepting new deposits, new players, still posting daily bonus codes, that will eventually lead to even more cashout requests, making the backlog bigger and bigger? Also they haven’t been able to contact their payment provider where all the payments go through? Since Thursday? This is starting to get very hard to believe
Я щойно перевірив скарги, і більшість із них 1-2 тижні тому. Навіть ваш був поданий 2 тижні тому. Ми не ставимо за це чорні точки. Річ у тім, що ми перевіряємо справедливість казино, а не швидкість процесу виведення коштів, і я повністю згоден, що деяким гравцям це може не сподобатися, оскільки через це загальний досвід користувача поганий. Ось чому я рекомендую не тільки перевіряти рейтинг репутації, але й відгуки користувачів, а потім і розділ скарг, коли ви вибираєте нове казино.
Будь ласка, прокрутіть униз і перегляньте відповідь казино тут: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
Схоже, поки що у них проблеми з постачальником платежів, але вони не мають наміру красти гроші в гравців. Це те, що ми знаємо наразі, але, звичайно, ми уважно перевіримо, як розвиватимуться справи.
I just checked the complaints and most of them are 1-2 weeks old. Even yours was submitted 2 weeks ago. We don't assign black points for that. The thing is that we review casino's fairness, not the withdrawal process speed and I totally agree some players might not like it, because the overall user experience is bad due to this. That's why I recommend not only checking the reputation rating, but user reviews and then the complaints section as well when you select a new casino.
Please scroll down and take a look at the casino's reply here: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
It looks so far they have issues with the payments provider, but they don't intend to steal money from players. That's what we know so far, but of course, we'll check carefully how the cases will develop.
Просто щоб було зрозуміло. Мою скаргу щодо Scatterhall було подано 3 березня, а мій запит на відкликання не розглядався з 9 березня. Минуло 25 днів. Ми говоримо про майже місяць, тому я офіційно називаю це казино ШАХРАЄМ!
Just to be clear. My complaint regarding Scatterhall was filed on the 3rd of March and my withdrawal request has not been processed since the 9th of March. Its been 25 days. We are talking about almost a month and therefore I call this casino officially SCAM!
Я чекав 3 тижні, поки мій «крипто» зняття буде оброблено, але він все ще каже, що очікує на розгляд.
Have been waiting 3 weeks for my "crypto" withdrawal to be processed but it still says pending.
Нарешті знайдіть нові казино!
Припиніть витрачати свій час.
Якщо щось прийде, це було б добре, інакше не турбуйте більше про це! Вони вкрали у вас достатньо, не дозволяйте їм також красти ваш дорогоцінний час.
Рідко стикався з такою сумнівною групою.
Тримайся від них подалі.
Finally look for new casinos!
Stop wasting your time.
If something should come, it would be good otherwise don't bother with it anymore! They've stolen enough from you, don't let them steal your precious time too.
Rarely experienced such a dubious bunch.
Stay away from them.
Sucht euch endlich neue Casinos!
Verschwendet nicht länger eure Zeit.
Falls was kommen sollte wäre es gut ansonsten beschäftigt euch nicht mehr damit! Die haben euch schon genug gestohlen, lasst nicht zu das man auch eure kostbare Zeit auch noch raubt.
Selten so ein unseriösen Haufen erlebt.
Bleibt fern von denen.
Я збережу це зображення, я завжди знав, що регуляторний орган Кюрасао – це жарт, але вау, я ніколи не очікував, що вони будуть настільки смішно низькими, до цього моменту я вважаю, що не мати ліцензії краще, ніж мати ліцензію Кюрасао, в обох сценаріях ви повністю залежите від доброї волі кожного казино, і більшості бракує зазначеної доброї волі
I will save this image, I always knew Curacao regulator were a joke, but wow, never expected them to be this ridiculously low, to this point I believe being unlicensed is better than holding a Curacao license, in both scenarios you completely depend on the goodwill of each casino, and most lack said goodwill
Якщо я не помиляюся, казино стверджує, що у них проблеми з платіжним постачальником, я не впевнений, на які методи оплати впливає ця ймовірна «проблема», більшість казино обробляють криптовалютні платежі через alphapo, і це дійсно надійний платіжний процесор , я думаю, що це казино та spinpirate мають величезні проблеми з ліквідністю, через що сайти не можуть виплачувати гроші користувачам, але це лише моє припущення, я можу помилятися
If I'm not wrong, the casino claimed they have problems with the payment provider, I'm not sure which payment methods are affected by this alleged "problem", most casinos handle crypto payments through alphapo and this is a really solid payment processor, I think this casino and spinpirate are having huge liquidity issues leading the sites not being able to pay out users, but this is just my assumption, I might be wrong
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.