ГоловнаФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від Fabi84
|
352 759 переглядів 1 852 відповідей |
|
1...5 6 7...93
nightm4

Дорогий nightm4,

Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Я хотів би повідомити вам про статус вашого платежу. Я радий повідомити вам, що ваш платіж оброблено та вже надіслано вам.

Зауважте, що залежно від способу оплати та вашого місцезнаходження може минути кілька днів, перш ніж платіж буде зараховано на ваш рахунок. Якщо у вас виникли сумніви чи запитання щодо платежу, зв’яжіться зі мною, і я зроблю все можливе, щоб вирішити ваші проблеми.

Дякуємо за вашу роботу, і ми з нетерпінням чекаємо на те, щоб обслуговувати вас у майбутньому.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл


Автоматичний переклад.

Не дайте себе засліпити! Це сумнівне казино! і його оператор від попередника "дикий фараон" все ще винен мені 30 000 євро.


Ви знімаєте один і той же стібок знову і знову!


Усі, будь ласка, порівняйте хід цієї публікації на форумі з публікацією на форумі Wild Pharaoh!


У якийсь момент ви знову станете впертим і більше не будете платити, а відкриєте нове казино!




НЕ ДАЙТЕ ОБДУРИТИ ВАС!

Змінено
Автоматичний переклад.

Знову чекаю з 16 лютого. Там схвалили виплату, але, як не дивно, її ще немає на моєму рахунку. І нова виплата знову чекає на затвердження. Коли запитують, на жаль, завжди одна і та ж заява, що це буде переслано. Насправді гарне казино, якби не ці затримки.

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino

Деньги получены, спасибо 🙂

asgard18

Така сама процедура, як тоді з диким фараоном...


Тобі більше там не грати...

Автоматичний переклад.

Тут рятуються, без нарікань все одно нічого не виплачують. Після того, як вони зловлять достатню кількість гравців, вони більше не отримуватимуть виплати. Мене нудить, коли ви пишете: «Нам дуже шкода, що ваш платіж ще не надійшов» тощо. Така брехня... не щира. Це моя думка, і я дуже сподіваюся, що Casinoguru незабаром визнає це. Як це може бути, що я отримую повідомлення Bad Gateway Wild Pharaoh, коли намагаюся внести депозит на Scatterhall. Чи означає це, що гроші, ймовірно, йдуть туди, чи їхнім технікам не вдалося це приховати... Я думав, що у мене все ще є знімок екрана, але, на жаль, у мене його більше немає. І я не брешу, я граю 8 років, і це найгірше казино. Не піддавайтеся їхній лицемірній поведінці.

Автоматичний переклад.

Тільки подивіться на скарги Wildpharaoh. Але старші, які були вирішені! це майже ті самі відповіді, які зараз дає Скаттерхолл. чат також такий же, як і тоді, з тим самим часом. Я не знаю жодного іншого казино, яке б підтримувало лише кілька годин. "фінансовий відділ" Scatterhall також має підозріло схожу адресу електронної пошти, і вони теж ніколи не відповідають... точно НЕ збіг

Автоматичний переклад.
asgard18

Шановний asgard18,

Я розумію, що ви чекали на свою виплату з 16 лютого, і я перепрошую за будь-які незручності, які це спричинило. За останні кілька тижнів у нашому казино виникли деякі системні проблеми, що спричинило затримки в обробці виплат. Проте я хочу запевнити вас, що ваш платіж буде оброблено найближчим часом і перенаправлено на ваш рахунок якомога швидше.

Я розумію, що ця затримка вас засмучує, але будьте впевнені, що ми робимо все можливе, щоб пришвидшити процес платежу. Ми цінуємо вас як клієнта та цінуємо ваше терпіння та розуміння протягом цього часу.

Якщо у вас виникли додаткові запитання чи занепокоєння, зверніться до нашої команди обслуговування клієнтів, і ми зробимо все можливе, щоб надати вам необхідну інформацію. Дякуємо, що вибрали наше казино, і ми сподіваємося продовжувати обслуговувати вас у майбутньому.

З повагою

Скаттерхолл


Автоматичний переклад.
pozndarya

Шановна позндаря,

Будь ласка, я радий чути, що ви отримали свої гроші. Якщо у вас виникли додаткові запитання чи сумніви, зверніться до нашої команди обслуговування клієнтів. Ми цінуємо вас як клієнта та цінуємо ваше терпіння та розуміння під час процесу виплати. Дякуємо, що вибрали наше казино, і ми сподіваємося продовжувати обслуговувати вас у майбутньому. Гарного дня!

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл


Автоматичний переклад.

Вашого стандартного виправдання, що у вас проблеми через війну в Україні, досі немає... Або цього разу винен землетрус у Туреччині?

Автоматичний переклад.

https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-the-player-account-was-banned



ти бачиш схожість? 😉

Автоматичний переклад.

Я щойно отримав обидва платежі менш ніж за тиждень, тож, здається, знову все чудово, щиро дякую



Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino

Гроші були на рахунку у вівторок вдень, дякую ☺️

Автоматичний переклад.

Шановний Gmbl,

Дякуємо, що звернулися до нас. Щоб ми могли вам допомогти, надішліть нам своє ім’я гравця приватним повідомленням? Це дозволить нам отримати доступ до інформації вашого облікового запису та вирішити будь-які проблеми чи проблеми, які у вас можуть виникнути.

Будьте впевнені, що ми дуже серйозно ставимося до конфіденційності та безпеки наших гравців, і будь-яка інформація, яку ви надаєте, буде конфіденційною та безпечною.

Дякуємо за співпрацю, і ми з нетерпінням чекаємо на відповідь від вас найближчим часом.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл


Змінено
Автоматичний переклад.

Чи можу я запитати, скільки часу тривав у вас процес KYC, поки ви не пройшли верифікацію? Я відправив документи 2 дні тому, але поки нічого. Тільки тоді мої платежі можуть бути оброблені???

Автоматичний переклад.
manuelwandt1604

Шановний manuelawandt1604,

Дякую за повідомлення. Мені приємно чути, що ви отримали обидва платежі менш ніж за тиждень і що все знову налагодилося. Завжди приємно чути позитивні відгуки від наших гравців, і ми вдячні, що ви знайшли час, щоб повідомити нам про це.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи сумніви, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми завжди тут, щоб допомогти вам будь-яким способом.

Дякуємо, що вирішили грати з нами, і ми з нетерпінням чекаємо можливості надати вам найкращий ігровий досвід.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл


Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino

Шановне казино, у вас або також у Spinpirate Casino, чому для перевірки моїх документів KYC потрібно більше 2 днів? Я нарешті хочу заплатити

Автоматичний переклад.
Isco33

це їхній фокус, як тоді з Диким фараоном...


Ви надзвичайно зволікаєте. Якщо всі гравці мають загальну суму X, скажімо, «10 мільйонів ЄВРО» як відкритий платіж ПЛЮС нові депозити від інших гравців, нічого не виплачується, і казино закривається. Ти дикий фараон. Зрештою, за цим стоять ті самі люди 🙂

Автоматичний переклад.

Але деякі вже отримали свої гроші тут

Автоматичний переклад.
Isco33

звичайно... все одно 😉 тоді було те саме з wildpharao 😉

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого