ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

1 рік тому від Fabi84
|
240109 переглядів 1852 відповідей |
|
1...6 7 8...93
Isco33
1 рік тому

https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-das-konto-des-spielers-wurde-gesperrt

Автоматичний переклад.
The_Gamble_Lawyer
1 рік тому

Я завжди вірю в добро, тому продовжую думати, що ви вже отримали свої гроші, тільки на питання, на яке я хотів би відповісти, скільки ви всі тут чекали на перевірку документів?

Автоматичний переклад.
Isco33
1 рік тому

Зробили протягом доби. Це було дивно швидко.

Автоматичний переклад.
asgard18
1 рік тому

1 день? Ого, для мене минуло 2 дні, а кінця не видно!

також фото посвідчення особи + селфі + адреса + підтвердження оплати?

Автоматичний переклад.
Isco33
1 рік тому

Так, повна програма

Автоматичний переклад.
asgard18
1 рік тому

А скільки ви вже успішно зняли на свій банківський рахунок?

Автоматичний переклад.
Isco33
1 рік тому

7 прибули. залишилося 3. Але це завжди триває від 3 до 7 днів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чекаю з 17 лютого. на мою виплату. Умови говорять про час обробки 1-2 дні. Скільки часу потрібно, якщо я хочу зняти 1700 євро, але отримую лише 500 євро кожні кілька тижнів? Адже немає гравців, які серйозно повторюють депозити, чекаючи виведення коштів. Мій акаунт теж давно верифікований.

Загалом я був дуже задоволений грою. Вибір ігор, зовнішній вигляд сайту... все добре. Довгий час обробки виплат і виправдання живих чатів змушують вас швидко забути про приємний досвід гри, що насправді прикро, і не повинно бути.

Автоматичний переклад.
Gmbl
1 рік тому

У «Дикому фараоні» завжди використовувалося ТОЧНЕ ТЕ ЖЕ формулювання! Він завжди говорив: "Ми не обробляємо виплату, будь ласка, надішліть електронний лист"



Клянусь вам, вам пощастить, якщо ви побачите гроші, і якщо ви їх побачите, більше не вкладайте! Ви можете назвати більше ніж достатньо альтернатив!

Автоматичний переклад.
Sebst1986
1 рік тому

1:1 як дикий фараон!

Автоматичний переклад.
asgard18
1 рік тому

Супер дякую

Автоматичний переклад.
Gmbl
1 рік тому

Привіт Gmbl, вибачте, але я не можу нічого перевірити без імені користувача гравця. Чи можете ви надати мені ім’я користувача, щоб я міг вам допомогти?

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Чому я не отримую відповіді? У мене є у вашому партнерському казино

Spinpiratecasino і зараз я чекаю більше 2 днів, поки мої документи будуть перевірені KYC

Автоматичний переклад.
Sebst1986
1 рік тому

Шановний Sebst1986,

Дякуємо, що звернули нашу увагу на це питання. Просимо вибачення за будь-які незручності, спричинені затримкою вашого платежу. Запевняємо вас, що ми активно працюємо над обробкою вашого платежу, і він незабаром буде у вас.

Ми розуміємо, наскільки важливо для наших гравців отримувати платежі вчасно, і приносимо вибачення за те, що цього разу ви не виправдали ваших очікувань. Ми цінуємо ваше терпіння та розуміння, поки ми працюємо над вирішенням цієї проблеми.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи сумніви, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми цінуємо ваш бізнес і сподіваємося й надалі надавати вам приємні та безперебійні враження від гри в нашому казино.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл


Автоматичний переклад.
Isco33
1 рік тому

Шановний Isco33!

Дякуємо за звернення. Прошу вибачення за будь-які незручності, спричинені затримкою перевірки ваших документів KYC. Щоб я міг вам допомогти, чи можете ви надати мені своє ім’я користувача гравця в нашому казино або в казино Spinpirate? Це дозволить мені перевірити статус вашої перевірки та надати вам оновлення. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.

З повагою

Скаттерхолл


Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Моє ім’я користувача також Isco33 у Spinpirate Casino


Я був би їм дуже вдячний за це

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Загалом виплачуйте всім, їм не потрібні імена гравців. Вони просто хочуть, щоб ім’я користувача окупило гравців, які тут скаржаться, а ті, хто не скаржиться, нічого не бачать!

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Вам не соромно?


Ви були виявлені як Дикий Фараон 2.0!!!!


Як не дивно, ви не відповідаєте на звинувачення!



Ви просто злочинці!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановні гравці,

Я пишу, щоб повідомити вам, що я готовий допомогти вам у вирішенні будь-яких проблем або проблем з виведенням готівки, які можуть виникнути. Однак, щоб це зробити, мені знадобиться ваше ім’я користувача гравця. Будь ласка, надішліть мені особистий електронний лист із темою «Від Casino Guru» на адресу support@scatterhall.com або support@spinpirate.com. Будьте впевнені, що я особисто подбаю про ваші електронні листи.

Прошу вибачення за будь-які проблеми з оплатою, які могли виникнути протягом останніх кількох тижнів. Я також хотів би нагадати вам, що процедура KYC може тривати від 1 до 5 робочих днів через велику кількість гравців, які запитують KYC. Якщо у вас виникли запитання щодо процесу KYC, зв’яжіться зі мною без вагань.

Пам’ятайте, що важливо проявити терпіння та розуміння, оскільки велика кількість запитів може призвести до затримок у обробці. Ми цінуємо ваше терпіння та співпрацю в цьому питанні.

Дякуємо, що вирішили грати з нами, і ми з нетерпінням чекаємо вирішення будь-яких проблем, які у вас можуть виникнути.

З найкращими побажаннями

Скастерхолл


Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Я написав вам електронний лист із темою "Від гуру казино"

Сподіваюся, тепер ви можете допомогти мені з KYC

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого