1 рік тому
https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-das-konto-des-spielers-wurde-gesperrt
https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-das-konto-des-spielers-wurde-gesperrt
0
https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-das-konto-des-spielers-wurde-gesperrt
https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-das-konto-des-spielers-wurde-gesperrt
Я завжди вірю в добро, тому продовжую думати, що ви вже отримали свої гроші, тільки на питання, на яке я хотів би відповісти, скільки ви всі тут чекали на перевірку документів?
I always believe in the good, so I continue to think that you get your money already, only the question I would like to have answered how long did you all wait here for the verification of your documents?
Ich glaube immer an das gute , daher denke ich weiterhin das man sein Geld schon bekommt , nur die Frage würde ich gerne beantwortet haben wie lange habt ihr alle hier auf die Verifizierung eurer Dokumente gewartet ?
Зробили протягом доби. Це було дивно швидко.
Was done within a day. It was strangely quick.
War innerhalb eines Tages erledigt. Das ging komischerweise schnell.
1 день? Ого, для мене минуло 2 дні, а кінця не видно!
також фото посвідчення особи + селфі + адреса + підтвердження оплати?
1 day ? Wow, it's been 2 days for me and there's still no end in sight!
also photo of ID + selfie + address + proof of payment?
1 Tag ? Wow , bei mir sind es schon 2 Tage und noch kein Ende in Sicht !
auch Foto von Ausweis + Selfie + Adresse + Zahlungsnachweis?
А скільки ви вже успішно зняли на свій банківський рахунок?
And how many withdrawals have you already booked successfully to your bank account?
Und wie viele Auszahlungen hast du schon erfolgreich auf deinem Bankkonto verbucht ?
7 прибули. залишилося 3. Але це завжди триває від 3 до 7 днів.
7 have arrived. 3 are left. But it always lasts between 3 and 7 days.
7 sind angekommen. 3 sind noch übrig. Dauert aber immer zwischen 3 und 7 Tagen.
Чекаю з 17 лютого. на мою виплату. Умови говорять про час обробки 1-2 дні. Скільки часу потрібно, якщо я хочу зняти 1700 євро, але отримую лише 500 євро кожні кілька тижнів? Адже немає гравців, які серйозно повторюють депозити, чекаючи виведення коштів. Мій акаунт теж давно верифікований.
Загалом я був дуже задоволений грою. Вибір ігор, зовнішній вигляд сайту... все добре. Довгий час обробки виплат і виправдання живих чатів змушують вас швидко забути про приємний досвід гри, що насправді прикро, і не повинно бути.
I've been waiting since February 17th. on my payout. The terms say something about a processing time of 1-2 days. How long should it take if I want to withdraw 1,700 euros but only receive 500 euros every few weeks? After all, there are no players who seriously re-deposit while waiting for a withdrawal. My account has also been verified for a long time.
Overall, I was pretty happy with the gaming experience. The game selection, the look of the website... all good. The long processing times for payouts and the excuses of the live chats make you quickly forget the nice gaming experience, which is actually a shame and doesn't have to be.
Ich warte nun auch schon seit dem 17.02. auf meine Auszahlung. In den Terms steht etwas von einer Bearbeitszeit von 1-2 Tagen. Wie lange soll es bitte dauern, wenn ich 1.700 Euro auszahlen will, aber immer nur 500 Euro alle paar Wochen erhalten? Es gibt doch keine Spieler, die ernsthaft nochmal einzahlen, während sie auf eine Auszahlung warten. Mein Konto ist zudem schon seit längerem verifiziert.
Grundsätzlich war ich mit dem Spielerlebnis ziemlich zufrieden. Die Spieleauswahl, die Aufmachung der Website ... alles gut. Die langen Bearbeitungszeiten bei Auszahlungen und die Ausreden den Live-Chats lassen einem das schöne Spielerlebnis aber schnell vergessen, was eigentlich schade ist und nicht sein muss.
У «Дикому фараоні» завжди використовувалося ТОЧНЕ ТЕ ЖЕ формулювання! Він завжди говорив: "Ми не обробляємо виплату, будь ласка, надішліть електронний лист"
Клянусь вам, вам пощастить, якщо ви побачите гроші, і якщо ви їх побачите, більше не вкладайте! Ви можете назвати більше ніж достатньо альтернатив!
Exactly the SAME wording was always used in Wild Pharaoh! It was always saying "We're not processing a payout, please send an email"
I swear to you, you're lucky if you see any money and if you see any, don't deposit any more! Can you name more than enough alternatives!
Genau die GLEICHE Formulierung wurde bei Wild Pharao auch immer benutzt! Es hieß immer "Wir bearbeiten keine Auszahlung bitte senden sie eine Email"
Ich schwöre dir, du hast Glück wenn du noch Geld siehst und wenn du welches siehst zahl nichts mehr da ein! Kann dir mehr als genug alternativen nennen!
Привіт Gmbl, вибачте, але я не можу нічого перевірити без імені користувача гравця. Чи можете ви надати мені ім’я користувача, щоб я міг вам допомогти?
Hi Gmbl, I'm sorry but I cannot check anything without a player username. Could you please provide me with the username so that I can assist you further?
Чому я не отримую відповіді? У мене є у вашому партнерському казино
Spinpiratecasino і зараз я чекаю більше 2 днів, поки мої документи будуть перевірені KYC
Why am I not getting an answer? I have at your partner casino
Spinpiratecasino and am now waiting more than 2 days for my documents to be KYC verified
Wieso bekomme ich keine Antwort ? Ich habe bei ihrem partnercasino
Spinpiratecasino gewonnen und warte nun mehr als 2 Tage auf die Verifizierung meiner Dokumente KYC
Шановний Sebst1986,
Дякуємо, що звернули нашу увагу на це питання. Просимо вибачення за будь-які незручності, спричинені затримкою вашого платежу. Запевняємо вас, що ми активно працюємо над обробкою вашого платежу, і він незабаром буде у вас.
Ми розуміємо, наскільки важливо для наших гравців отримувати платежі вчасно, і приносимо вибачення за те, що цього разу ви не виправдали ваших очікувань. Ми цінуємо ваше терпіння та розуміння, поки ми працюємо над вирішенням цієї проблеми.
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи сумніви, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми цінуємо ваш бізнес і сподіваємося й надалі надавати вам приємні та безперебійні враження від гри в нашому казино.
З найкращими побажаннями,
Скаттерхолл
Dear Sebst1986,
Thank you for bringing this matter to our attention. We are sorry for any inconvenience caused by the delay in your payment. Please be assured that we are actively working to process your payment and it should be with you soon.
We understand how important it is for our players to receive their payments promptly, and we apologise for falling short of your expectations on this occasion. We appreciate your patience and understanding while we work to resolve this issue.
If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us. We value your business and hope to continue providing you with an enjoyable and seamless gaming experience at our casino.
Best regards,
Scatterhall
Шановний Isco33!
Дякуємо за звернення. Прошу вибачення за будь-які незручності, спричинені затримкою перевірки ваших документів KYC. Щоб я міг вам допомогти, чи можете ви надати мені своє ім’я користувача гравця в нашому казино або в казино Spinpirate? Це дозволить мені перевірити статус вашої перевірки та надати вам оновлення. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
З повагою
Скаттерхолл
Dear Isco33,
Thank you for reaching out. I apologise for any inconvenience caused by the delay in verifying your KYC documents. In order for me to assist you, can you please provide me with your player username at our casino or at Spinpirate Casino? This will allow me to check the status of your verification and provide you with an update. Thank you for your patience and understanding.
Sincerely,
Scatterhall
Моє ім’я користувача також Isco33 у Spinpirate Casino
Я був би їм дуже вдячний за це
My username is also Isco33 at Spinpirate Casino
I would be very grateful to them for that
Mein Username ist ebenfalls Isco33 bei Spinpirate Casino
Ich wäre ihnen sehr dankbar darüber
Загалом виплачуйте всім, їм не потрібні імена гравців. Вони просто хочуть, щоб ім’я користувача окупило гравців, які тут скаржаться, а ті, хто не скаржиться, нічого не бачать!
Pay out to everyone in general, they don't need player names. They just want the username to pay off the players who complain here, and those who don't complain don't see anything!
Zahlen Sie doch mal generell an alle aus, sie brauchen keine Spielernamen. Sie wollen nur den Benutzernamen um die Spieler die sich hier Beschweren auszuzahlen, und wer sich nicht beschwert sieht nichts!
Вам не соромно?
Ви були виявлені як Дикий Фараон 2.0!!!!
Як не дивно, ви не відповідаєте на звинувачення!
Ви просто злочинці!
Arent you ashamed?
You have been revealed as Wild Pharaoh 2.0!!!!
Oddly enough, you don't respond to the allegations!
You are just criminals!
Schämt ihr euch nicht?
Ihr wurdet als Wild Pharao 2.0 enttarnt!!!!
Komischerweise reagiert ihr nicht auf die Anschuldigungen!
Ihr seid einfach Verbrecher!
Шановні гравці,
Я пишу, щоб повідомити вам, що я готовий допомогти вам у вирішенні будь-яких проблем або проблем з виведенням готівки, які можуть виникнути. Однак, щоб це зробити, мені знадобиться ваше ім’я користувача гравця. Будь ласка, надішліть мені особистий електронний лист із темою «Від Casino Guru» на адресу support@scatterhall.com або support@spinpirate.com. Будьте впевнені, що я особисто подбаю про ваші електронні листи.
Прошу вибачення за будь-які проблеми з оплатою, які могли виникнути протягом останніх кількох тижнів. Я також хотів би нагадати вам, що процедура KYC може тривати від 1 до 5 робочих днів через велику кількість гравців, які запитують KYC. Якщо у вас виникли запитання щодо процесу KYC, зв’яжіться зі мною без вагань.
Пам’ятайте, що важливо проявити терпіння та розуміння, оскільки велика кількість запитів може призвести до затримок у обробці. Ми цінуємо ваше терпіння та співпрацю в цьому питанні.
Дякуємо, що вирішили грати з нами, і ми з нетерпінням чекаємо вирішення будь-яких проблем, які у вас можуть виникнути.
З найкращими побажаннями
Скастерхолл
Dear valued players,
I am writing to let you know that I am available to assist you with any problems or cash-out issues you may be experiencing. However, in order for me to do so, I will need your player username. Please send me a personal email with the subject line "From Casino Guru" to either support@scatterhall.com or support@spinpirate.com. Rest assured that I will personally attend to your emails.
I apologise for any payment issues you may have experienced in the past couple of weeks. I would also like to remind you that the KYC procedure may take anywhere from 1-5 business days due to the high volume of players requesting KYC. If you have any questions about the KYC process, please do not hesitate to contact me.
Please keep in mind that it's important to be patient and understanding, as high volumes of requests can lead to delays in processing times. We appreciate your patience and cooperation in this matter.
Thank you for choosing to play with us, and we look forward to resolving any issues you may have.
Best regards
Scastterhall
Я написав вам електронний лист із темою "Від гуру казино"
Сподіваюся, тепер ви можете допомогти мені з KYC
I wrote you the email with the subject "From Casino Guru"
I hope you can now help me with the KYC
Ich habe ihnen die email geschrieben mit dem Betreff „From Casino Guru"
ich hoffe sie können mir nun helfen bei der KYC
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.