ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

1 рік тому від Fabi84
|
225315 переглядів 1852 відповідей |
|
1...9 10 11...93
Додати публікацію
Rachal81
1 рік тому

Я думаю, що когось потрібно забанити чи щось таке.

Я щойно дав вам добру пораду на майбутнє, щоб ви не скасовували незавершені зняття коштів і знову грали на ці кошти, але ви навіть не усвідомлюєте, що це проблема, яка може бути справді небезпечною для вас.


Дуже дивно, що ти підписався дебілом.


Якуб

Автоматичний переклад.
asgard18
1 рік тому

Чи можу я запитати вас, що говорить запис платника у вашому ліфті? Випадково Naudapay?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені подобається цей веб-сайт, тому що він дуже корисний для багатьох речей.

Автоматичний переклад.
Rachal81
1 рік тому

Шановна Rachal81,

Мені прикро чути, що наші вибачення не задовольнили ваші занепокоєння щодо проблеми з платіжною системою. Однак я хотів би пояснити, що наша відповідь не була спрямована проти вас чи будь-якого іншого гравця, як ви згадали. Ми розуміємо ваше розчарування через затримку процесу виведення коштів і приносимо вибачення за будь-які спричинені незручності.

Щодо використання обзивок у ланцюжку, ми люб’язно просимо вас утриматися від цього, оскільки це неконструктивно та може завдати шкоди.

Крім того, ми взяли до уваги ваше прохання до Casino Guru втрутитися та контролювати ситуацію. Ми цінуємо наших гравців і прагнемо підтримувати справедливе й шанобливе ігрове середовище для всіх.

Дякуємо, що звернули на це нашу увагу.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Скаттерхолл,

Ім'я користувача мого облікового запису slickfox.

Я зробив депозит за допомогою миттєвого банківського переказу.

Гроші вже списані з мого банківського рахунку і вже повинні були надійти до вас.

У минулому цей спосіб оплати завжди був миттєвим, я навіть зробив депозит за допомогою нього кілька хвилин тому в іншому казино, отримав свій депозит за лічені секунди, і міг грати одразу.

Минуло більше години, а мій баланс не оновився.

Не могли б ви перевірити, чи отримали ви мій платіж?

Він має бути на 100%, оскільки я використовував метод оплати Instant Banking, і мій банківський додаток також підтверджує, що платіж було надіслано в режимі реального часу.

Дякую за твою допомогу.

Автоматичний переклад.
Rachal81
1 рік тому

На вашому місці я б звернувся за допомогою, думаю, у вас проблеми з грою...

Автоматичний переклад.
slickfox7
1 рік тому

Шановний Slickfox7!

Дякуємо, що звернули на це нашу увагу. Ми розуміємо ваше занепокоєння та приносимо вибачення за будь-які незручності, які це могло вам спричинити.

Ми дослідили це питання та виявили, що ще не отримали кошти від вашого миттєвого банківського переказу. Ми розуміємо, що зазвичай це миттєвий процес, але час від часу обробка може мати затримку.

Будьте впевнені, ми наразі розслідуємо це питання та працюємо над тим, щоб кошти надійшли на ваш рахунок якомога швидше. Зауважте, що обробка миттєвих банківських переказів може тривати до 24 годин, хоча зазвичай вони виконуються набагато швидше.

Ми цінуємо ваше терпіння в цьому питанні та будьте впевнені, що ми будемо інформувати вас про хід вашого депозиту. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться з нами.

Дякуємо, що вибрали наше казино, і ми сподіваємося, що незабаром ви зможете грати.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щойно отримав третю виплату в розмірі 500 євро. Тож протягом семи днів я отримав 1500 євро.


Хороша робота! Дякую @ Scatterhall Casino


Автоматичний переклад.
Sebst1986
1 рік тому

Привіт Seb1986,

Приємно чути, що ви отримали три виплати. Хоча завжди важливо відповідально грати в азартні ігри, приємно мати трохи удачі на вашому боці. Ми сподіваємось, що ви й надалі насолоджуватиметеся часом у Scatterhall Casino та отримаєте багато позитивних вражень у майбутньому.

З повагою

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
1 рік тому

А вы только определённым игрокам быстро выплачиваете деньги? 🙁

Вначале был вывод быстрый

Сейчас я не могу сказать такое

Хотя почему?

Ник такой же

Змінено автором 1 рік тому
ovaaal
1 рік тому

Привіт ovaaal,

Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Я хотів би повідомити вам про статус вашого платежу. Я радий повідомити вам, що ваш платіж оброблено та незабаром ви отримаєте.

Я розумію важливість своєчасних платежів і прошу вибачення за будь-які незручності, спричинені затримкою обробки. Крім того, відсутність відповіді могла спричинити певні незручності, за що я щиро шкодую.

Якщо я можу ще чимось вам допомогти, будь ласка, не соромтеся звертатися до мене.

Ми бажаємо вам удачі в нашому казино та сподіваємося, що ви й надалі насолоджуватиметеся нашим досвідом.

З повагою

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Это невероятно, спасибо большое, действительно одно из лучших казино!

Отдача у автоматов превосходная

Поддержка всегда на связи

Выплаты довольно быстрые

Круто

1 рік тому

Моє п’яте й останнє зняття було оброблено в п’ятницю. Інші четверо вже відзначені на рахунку. Час обробки останніх чотирьох виплат становив, як зазначено, максимум 48 годин. Однак ліміт виведення коштів у 2000 євро на тиждень не може бути досягнутий, а 1000-1500 євро. Я б порадив Scatterhall змінити систему, щоб ви могли запитувати нову виплату кожні 24 години. Враховуючи поточний стан казино, я можу однозначно рекомендувати його.

Автоматичний переклад.
nightm4
1 рік тому

За допомогою якої системи виплата була зареєстрована у вашому обліковому записі та скільки часу вам довелося чекати від підтвердження в казино до надходження на ваш банківський рахунок?

Автоматичний переклад.
Isco33
1 рік тому

NaudaPay Limited, один раз протягом чотирьох робочих днів, а решта між одним і двома.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, я чекав на підтвердження виплати з 9.2, але нічого так і не надійшло. Чат підтримки взагалі не працював. Просто зачекайте трафік електронної пошти, ми зараз над цим працюємо... інакше найкраще казино, якщо проблеми з виплатою не було

Автоматичний переклад.
nightm4
1 рік тому

Я чекаю на мене з 9 лютого

Автоматичний переклад.
Nero
1 рік тому

Шановний Неро,

Я хотів би вибачитися за затримку з вирішенням вашої проблеми. Нещодавно у нас виникли деякі системні проблеми, які спричинили накопичення запитів, але будьте впевнені, що ми докладаємо всіх зусиль, щоб вирішити їх якнайшвидше.

Щоб допомогти вам вирішити вашу проблему, чи не могли б ви надати мені своє ім’я користувача гравця, щоб я міг розглянути це далі? Отримавши цю інформацію, ми зможемо визначити пріоритетність вашого запиту та надати вам необхідну допомогу.

Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Дякую за відповідь, це буде поліарт

Автоматичний переклад.
Nero
1 рік тому

Шановний Неро,

Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Я хотів зв’язатися з вами щодо нещодавнього зняття коштів, яке було оброблено 7 лютого 2023 року на суму 300 євро. Ми проводили подальше розслідування цієї транзакції та виявили, що кошти нам повернули.

Проте я радий повідомити вам, що кошти було знову надіслано лише кілька хвилин тому та мають бути зараховані на ваш банківський рахунок до завтрашнього дня, у понеділок, 27 лютого 2023 року.

Прошу вибачення за незручності, які це могло спричинити, і дякую за ваше терпіння та розуміння протягом цього процесу. Ми цінуємо ваше заступництво та цінуємо вашу лояльність до нашого казино. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи занепокоєння, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.

Дякуємо за гру в нашому казино.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого