ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

1 рік тому від Fabi84
|
240269 переглядів 1852 відповідей |
|
1...10 11 12...93
1 рік тому

На даний момент виплати йдуть чудово, у мене ще є відкриті гроші, але я думаю, що їх буде виплачено сьогодні! У Scatterhall все дуже добре, і вони дуже стараються вмістити всіх!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановна команда Casinoguru, я хотів би запитати вас, як це могло статися, що після внесення депозиту в Scatterhall мене неправильно перенаправили, і з’явилося: Bad Gateway Wild Pharaoh. На жаль, я не зробив скріншот, але я тут точно не казки розповідаю. Ви також можете побачити бонуси та час живого чату, це точно так само, як у Wild Pharaoh! Я запитав у чаті, чи пов’язані вони з Wild Pharaoh, але мене негайно заблокували, але незабаром після цього голова афілійованої компанії Август Бергер написав сюди, що вони просто отримують 50 євро бонусу, і рахунок знову відкритий. Просто я не пишу відгук.....

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановна команда Casinoguru, як казино може надавати 200% бонус на кожен депозит? Я навіть близько не відчував цього за 8 років онлайн-ігор. Бо що тільки може піти не так з речами. А де захист гравця в цьому казино. Назавжди закрив мій обліковий запис через чат без повторного відкриття, і я зміг знову відкрити його негайно, не охолоджуючись. Або ліміт депозиту може бути негайно видалений без охолодження. Керівник афілійованого відділу написав мені, що якщо ви хочете бездепозитний бонус, очистіть ліміт депозиту через чат, а потім запросіть бонус безпосередньо в чаті... жодних слів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І як останнє, шановна команда Casinoguru, чому Scatterhall завжди потрібні імена користувачів, які вони завжди запитують тут, у ланцюжку? Я кажу їм, що вони платять лише тим, хто скаржиться публічно, і вони використовують імена користувачів, щоб локалізувати їх. Вам не знадобилися б імена користувачів, якби казино просто виплатило всім. Якою ви бачите команду Casinoguru?

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

Шановна ТіноЕліна,

Ми, як Scatterhall, раді почути, що наші виплати йдуть чудово та що ми можемо задовольнити наших користувачів якнайкраще. Ми розуміємо, що своєчасні та надійні платежі важливі для наших користувачів, тому завжди прагнемо обробляти платежі якомога швидше та ефективніше.

Ми хотіли б нагадати нашим користувачам, що платежі зазвичай обробляються лише в робочі дні, з понеділка по п’ятницю, за винятком святкових днів. Тому можливо, що платежі не будуть оброблені до наступного робочого дня, якщо сьогодні випаде вихідний день у вашому регіоні або в місці розташування платіжного процесора.

Однак, припускаючи, що сьогодні звичайний робочий день, ми зобов’язуємося обробляти платежі відповідно до наших стандартних графіків обробки. Якщо у вас виникли проблеми або затримки з платежем, будь ласка, не соромтеся звернутися до нашої служби підтримки. Ми цінуємо вашу незмінну довіру та підтримку в Scatterhall.

З повагою

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Все чудово☺️ дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановна команда Casinoguru, я хотів би запитати вас, як це могло статися, що після внесення депозиту в Scatterhall мене неправильно перенаправили, і з’явилося: Bad Gateway Wild Pharaoh. На жаль, я не зробив скріншот, але я тут точно не казки розповідаю. Ви також можете побачити бонуси та час живого чату, це точно так само, як у Wild Pharaoh! Я запитав у чаті, чи пов’язані вони з Wild Pharaoh, але мене негайно заблокували, але незабаром після цього голова афілійованої компанії Август Бергер написав сюди, що вони просто отримують 50 євро бонусу, і рахунок знову відкритий. Просто я не пишу відгук.....

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт yasin61

По-перше, непогано було б представити такий скріншот.

Крім того, як незалежна компанія, ми не можемо відповісти на таке запитання. Ми переглядаємо казино, ми не досліджуємо налаштування варіантів оплати. Якщо ви подасте докази, казино має пояснити це. Гадаю, це очевидно для всіх нас.

Я не кажу, що немає подібності. У нас, як і у вас, немає жодних доказів того, що казино має щось спільне з іншим. Якщо ви натрапите на будь-який - опублікуйте його тут або надішліть все як оновлення:

file


Автоматичний переклад.
1 рік тому

І як останнє, шановна команда Casinoguru, чому Scatterhall завжди потрібні імена користувачів, які вони завжди запитують тут, у ланцюжку? Я кажу їм, що вони платять лише тим, хто скаржиться публічно, і вони використовують імена користувачів, щоб локалізувати їх. Вам не знадобилися б імена користувачів, якби казино просто виплатило всім. Якою ви бачите команду Casinoguru?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу багато задоволених гравців. Запитайте в казино про їхню мотивацію, але я вважаю такий рівень підтримки особливим. Такого активного представника казино поки що не було - на мою пам'ять. Гравцям такий підхід вигідний, вам не здається?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановна команда Casinoguru, як казино може надавати 200% бонус на кожен депозит? Я навіть близько не відчував цього за 8 років онлайн-ігор. Бо що тільки може піти не так з речами. А де захист гравця в цьому казино. Назавжди закрив мій обліковий запис через чат без повторного відкриття, і я зміг знову відкрити його негайно, не охолоджуючись. Або ліміт депозиту може бути негайно видалений без охолодження. Керівник афілійованого відділу написав мені, що якщо ви хочете бездепозитний бонус, очистіть ліміт депозиту через чат, а потім запросіть бонус безпосередньо в чаті... жодних слів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І як це можливо, що Ви ще не подали скаргу, цікаво? Зробіть це, і ми всі побачимо, що було не так і хто неправий. Це та сама порада, яку я даю кожному гравцеві, який скаржиться.

Почніть негайно, будь ласка:

https://casino.guru/complaints


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Наступна виплата була оброблена дуже швидко знову 👍 без запитань тощо...


Я також хотів би зазначити, що мені ніколи не доводилося називати свій псевдонім - і тепер мої виведення коштів обробляються протягом 2 днів!


ще від мене 👍 для Scatterhall - 100% рекомендація від мене




Автоматичний переклад.
Marzi
1 рік тому

Шановна Марзі,

Щиро дякуємо, що знайшли час, щоб надіслати нам дружній і позитивний відгук. Ми дуже цінуємо, коли наші гравці діляться з нами своїм досвідом, і ми дуже раді почути, що ви чудово провели час на нашій платформі.

У деяких випадках для нас корисно мати ім’я користувача, пов’язане з обліковим записом гравця, щоб допомогти йому швидше. Ми завжди прагнемо швидко виявляти та вирішувати будь-які проблеми чи проблеми, з якими наші гравці можуть зіткнутися на нашій платформі, і наявне ім’я користувача може допомогти нам пришвидшити процес. Отже, якщо вам колись знадобиться допомога нашої служби підтримки, надайте нам своє ім’я користувача, щоб ми могли знайти ваш обліковий запис і надати вам найкращу допомогу.

Якщо вам коли-небудь знадобиться додаткова допомога або виникнуть інші запитання, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас. Ми завжди тут, щоб допомогти, і прагнемо забезпечити найкращий досвід для наших гравців.

Ще раз дякуємо за ваш відгук, і ми з нетерпінням чекаємо й надалі надавати вам чудовий ігровий досвід.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Для мене це займає більше часу. Останні 500€ чекають на випуск. Я щодня отримую електронні листи з бонусними пропозиціями, але, звичайно, я не плачу, доки не буде виплачено все. Живий чат стосується лише положень та умов, які можуть зайняти більше 1-2 днів. Але завжди? Сподіваюся, тепер все йде добре.

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Що з 27-м, напевно, не так склалося, почекаю, подивлюся, чи буде ще щось 🙂

Автоматичний переклад.
Nero
1 рік тому

Привіт Неро,

Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Хочу повідомити вам, що ваш платіж оброблено та надіслано вчора, і він має бути у вас сьогодні вдень, як підтверджено нашою фінансовою командою.

Просимо вибачення за будь-які незручності, спричинені затримкою обробки вашого платежу. Будьте певні, що ми працюємо над покращенням наших процесів, щоб забезпечити своєчасні платежі в майбутньому.

Дякуємо за терпіння та розуміння в цій справі. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи сумніви, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл


Автоматичний переклад.
asgard18
1 рік тому

Шановний asgard18,

Ми раді повідомити вам, що весь ваш баланс було вирішено та виплачено повністю. Просимо вибачення за будь-які незручності, спричинені затримкою через системні проблеми за останні кілька тижнів.

Ми розуміємо, що очікування на обробку ваших коштів може бути неприємним, і хочемо запевнити вас, що ми дуже серйозно ставимося до своєї відповідальності за надання своєчасних та ефективних послуг. Ми постійно працюємо над удосконаленням наших систем, щоб гарантувати, що подібні проблеми не виникатимуть у майбутньому.

Ми хотіли б подякувати вам за вибір нашого казино та сподіваємося, що ви й надалі насолоджуватиметеся широким вибором ігор та послуг, які ми пропонуємо. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи сумніви, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.

Ще раз дякуємо за ваше терпіння та розуміння.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Подав скаргу

Автоматичний переклад.
yasin61
1 рік тому

Добре. Тепер група розгляду скарг розгляне це та продовжить роботу.

Дякую за чуйність.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Шановний гуру та команда зі скарг!

Дякуємо, що звернули нашу увагу на це питання. Ми провели ретельне розслідування та можемо підтвердити, що відповідний гравець більше не має облікового запису в жодному з наших брендів. Крім того, ми хотіли б повідомити вам, що для цього гравця більше ніколи не буде відкрито жодного облікового запису.

Ми хотіли б пояснити, що ми надали гравцеві бонус як жест доброї волі через невдалий бонусний код. Однак, здається, гравець неодноразово просив отримати більше і більше бонусів, які ми неодноразово надавали. Ми не виправдовуємо жодних спроб шантажу, і будь-яка така дія гравця буде розглядатися нашою командою юристів.

Ми серйозно ставимося до своєї відповідальності за забезпечення чесного та прозорого ігрового досвіду та не допускатимемо жодної шахрайської чи образливої поведінки з боку наших гравців. Ми цінуємо вашу співпрацю в цьому питанні та залишаємося відданими дотриманню найвищих стандартів чесності та чесності в нашій діяльності.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хороший день,

Я чекав на виплати по 500 євро з 16 лютого 2023 року та 27 лютого 2023 року. Вони були схвалені електронною поштою. На жаль, я не зарахував гроші на свій банківський рахунок. Мій прибуток із січня 2023 року, з того часу лише 2 із 4 виплат спрацювали та також надійшли на мій банківський рахунок. Це дуже дратує. Я прошу Scatter Hall перевірити це.


Ім'я користувача: Xarocks


Оновлення: один із 2 платежів надійшов на мій рахунок, 500 євро все ще відсутні

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я подав запит на 3 виплати за останні 6 днів – сьогодні я отримав усі 3 виплати – я вважаю, що це чудово, що Scatterhall тепер так добре працює з виплатами 👍


Я сподіваюся, що мої наступні будуть оброблені так само швидко - я обов’язково дам вам почути від мене знову

Для всіх, хто сумнівається щодо Scatterhall, я вважаю, що це одне з найкращих доступних казино

Автоматичний переклад.
1...10 11 12...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого