ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

1 рік тому від Fabi84
|
240197 переглядів 1852 відповідей |
|
1...8 9 10...93
1 рік тому

Ще один платіж вийшов минулої ночі, це весело з такою швидкістю, дякую @ scatterhall

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

Ви платите на свій банківський рахунок? Якщо так, скільки часу знадобиться для успішного бронювання?

Автоматичний переклад.
Isco33
1 рік тому

У мене був банківський переказ від миттєвого до 4 робочих днів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можу я зняти свій виграш, якщо це моя перша гра і невелика сума?

Автоматичний переклад.
Leonmed
1 рік тому

Привіт Леонмед,

Так, ви можете вивести свої виграші в нашому казино. Однак зауважте, що мінімальна сума для зняття становить 50 євро. Крім того, чи зможете ви зняти свої виграші, залежатиме від того, чи використовували ви бонус і чи залишилися у вас вимоги до ставок на вашому обліковому записі.

Важливо також зазначити, що якщо ви зробили стандартний депозит без використання бонусу, вам потрібно буде зробити ставку на внесену суму принаймні один раз, перш ніж ви зможете зняти гроші. Ця вимога відповідає Закону про боротьбу з відмиванням грошей 2002 року, який вимагає від онлайн-казино перевіряти особу своїх клієнтів і вживати заходів для запобігання відмиванню грошей.

Отже, якщо ви виконали всі необхідні вимоги і ваш виграш перевищує мінімальну суму для зняття, ви зможете вивести свій виграш у нашому казино. Якщо у вас виникли додаткові запитання чи занепокоєння, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

Привіт TinoElina,

Дякуємо, що поділилися з нами позитивним відгуком! Ми раді почути, що вам подобається швидкість нашої платіжної системи. Ми прагнемо надавати швидкі та ефективні послуги для всіх наших користувачів, і ми дуже цінуємо ваші відгуки. Якщо у вас є додаткові коментарі чи пропозиції, будь ласка, не соромтеся повідомити нас. Дякуємо, що ви є цінним членом нашої спільноти!

Дякую тобі,

Скаттерхолл


Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Я щойно надіслав вам електронний лист. Перевірте, будь ласка? Моє ім'я користувача rekin777.

Автоматичний переклад.
Mixer
1 рік тому

Шановний Міксер!

Прошу вибачення за затримку обробки вашої виплати через системні проблеми, які виникли в нашому казино за останні кілька тижнів. Я розумію, що це викликало у вас розчарування, і хочу запевнити вас, що ми докладаємо всіх зусиль, щоб обробити ваш платіж якомога швидше.

Я хочу подякувати вам за ваше терпіння та розуміння протягом цього часу. Ми цінуємо вас як клієнта та цінуємо вашу лояльність до нашого казино. Зверніть увагу, що ми вживаємо всіх необхідних заходів, щоб ця проблема більше не виникала в майбутньому.

Крім того, я радий повідомити вам, що ваша наступна виплата буде оброблена дуже скоро. Ми розуміємо важливість своєчасних виплат і прагнемо надавати нашим клієнтам найкращий сервіс.

Якщо у вас виникли додаткові запитання чи сумніви, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нашою командою обслуговування клієнтів. Ми тут, щоб допомогти вам і надати необхідну інформацію.

Ще раз прийміть наші найщиріші вибачення за спричинені незручності. Ми сподіваємося й надалі обслуговувати вас і надавати вам найкращий ігровий досвід.

З повагою

Скаттерхолл


Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Тоді я чекаю. Спасибі за вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Моє зняття щойно прийнято, і я чекаю надходження своїх грошей. Дякую тобі. Я також щойно подав запит на відкликання на Spinpirate. Буду вдячний, якщо ви допоможете мені прискорити процес і в цьому випадку.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

А что, так можно было? 🙂

Я бы тоже не отказался от ускорения процесса вывода средств...

nightm4
1 рік тому

Чи можу я запитати, як вказано ім’я платника в банківській виписці?!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

БУДЬ ЛАСКА, ПЕРЕД РЕЄСТРАЦІЄЮ ПРОЧИТАЙТЕ. .

Це казино НЕ хороше.

Я попросив, щоб мене виключили (що вони зробили), а потім я попросив відкрити його знову (що вони зробили). ЖОДНИХ запитань.

Спершу вам потрібно прочитати T&C.

Ви можете знімати лише 500 фунтів стерлінгів, максимум 2000 фунтів стерлінгів на тиждень, але будь ласка, розраховуйте, що ви зможете це зробити.

Вони залишають вас чекати днями, і ви більше не можете зняти кошти, доки не буде зроблено інше зняття.

Чат у прямому ефірі швидко відповідає, але він абсолютно марний, просто скопіюйте та вставте з T & Cs або знамените "Я сподіваюся, що це буде зроблено найближчим часом"


Це національне казино ВЗАГАЛІ дотримується відповідальних азартних ігор!

коли гравець просить, щоб його виключили, він не повинен мати змоги відкрити обліковий запис знову, ось у чому суть виключення.


Мене НІКОЛИ не просили завершити процес перевірки, навіть якщо в Умовах і положеннях зазначено, що після 2000 фунтів стерлінгів вони будуть..

І коли я завершив перевірку (власноруч), знадобилося 5 днів, перш ніж це було зроблено.


Ви НІКОЛИ не отримаєте свій виграш


ЯКЩО ВИ ЩАСЛИВІ ПРОСТО ВІДДАТИ СВОЇ ГРОШІ, ТОДІ ГРАЙТЕ ТУТ, АЛЕ ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ ГРАТИ, БУДЬ ЛАСКА, ЗНАЙДІТЬ КРАЩЕ КАЗИНО, ЯКЕ НЕ ПРОСТО ДЛЯ ВЗЯТИ ВАШИХ ВАЖИХ ЗАРОБЛЕНИХ ГРОШЕЙ.




Автоматичний переклад.
Rachal81
1 рік тому

Шановна Rachal81,

Дякуємо, що звернули нашу увагу на свої проблеми. Ми приносимо вибачення за будь-які незручності, спричинені проблемами з оплатою в нашій системі протягом останніх тижнів, і розуміємо ваше розчарування щодо повторного відкриття вашого облікового запису без належного опитування. Ми цінуємо ваш відгук і хочемо повідомити, що наша команда обслуговування клієнтів завжди готова допомогти з будь-якими запитаннями чи проблемами.

Щодо вашого зняття, нам прикро чути, що ви скасували його та витратили на Iron Grill. Будь ласка, зверніть увагу, що у нас є процес KYC перед виведенням коштів, і ми маємо ваше посвідчення особи, фотографію з посвідченням особи та підтвердження адреси у файлі. Як зазначено в розділі 4.2.2 наших Загальних положень та умов, процедури KYC застосовуються, коли користувач досягає суми в сто євро (100 євро) на зняття коштів, незалежно від того, чи було досягнуто такого порогу в одній транзакції чи в серії транзакцій. протягом сто вісімдесяти днів (180). Незважаючи на це, ми залишаємо за собою право проводити процедури KYC навіть до досягнення такого порогу.

Ми дуже серйозно ставимося до відповідального ставлення до азартних ігор і настійно рекомендуємо нашим гравцям прочитати та зрозуміти наші положення та умови перед реєстрацією. Ми приносимо вибачення за поганий досвід, який ви мали в нашому казино, і ми хочемо запевнити вас, що ваш обліковий запис назавжди закрито і ми не будемо його знову відкривати. Ваші дані KYC видалено у зв’язку з остаточним закриттям облікового запису. Зверніть увагу, що це закриття стосується лише Scatterhall і не діє для інших наших брендів.

Ось посилання на наші Загальні положення та умови: https://scatterhall.com/terms-and-conditions/

Ми розуміємо ваше розчарування та візьмемо до уваги ваш відгук, продовжуючи вдосконалювати наші послуги. Дякуємо, що вибрали наше казино, і ми сподіваємося, що ви дасте нам ще один шанс у майбутньому. Якщо у вас виникли додаткові запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами через чат або електронною поштою.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ЯКА МІРНЯ!!!

ви сказали іншому гравцеві те саме про свою проблему з вашою системою.

Я кілька разів намагався зняти кошти, але вам знадобилося так багато часу, так, я скасував зняття коштів, тому що вам потрібно так багато часу, і вони просто «очікували», і я не збирався більше вносити гроші.


Я підтримую того, що сказав у першому пості


БУДЬ ЛАСКА, ПРОЧИТАЙТЕ ПЕРЕД ДЕПОЗИТОМ У ЦЬОМУ КАЗИНО...


Якщо хоча б одна людина буде робити нотатки і не зареєструватись, ви зможете вкрасти на одну людину менше...

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Шановний Скаттерхолл!


Я взагалі не можу зрозуміти розчарування інших користувачів - у мене були проблеми або затримки з виплатою на початку, але вони вибачилися, і з того часу все йде дуже добре


Я хотів би зазначити тут - що всі співробітники завжди доброзичливі в чаті, і вчора я зробив ще один платіж, який був оброблений сьогодні ...


тому для всіх любителів казино - я можу рекомендувати казино на 100% - чи є для когось проблемою те, що ви можете виплатити лише 500, вирішуйте самі...

від мене 👍 для вас


Дякую Маріо


Автоматичний переклад.
Marzi
1 рік тому

Я згоден з ним! Я не можу зрозуміти обурення деяких, але це, мабуть, розчарування через те, що вони втратили гроші!

Scatterhall і Spinpiratecasino дійсно рекомендуються

Автоматичний переклад.
Isco33
1 рік тому

Так воно і є, тут обурюються ті, у кого проблема...

Я не вважаю справедливим звинувачувати казино, якщо ви не можете контролювати себе, тому я публікую це...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Про що ти говориш? Як деякі люди вже згадували раніше, обробка зняття коштів займає більше часу останнім часом, але тут ніхто ні в кого не краде гроші. Це хороше казино.

Це лише урок для вас, що ви не повинні скасовувати незавершені зняття коштів і знову грати на ці кошти. Це одне з правил відповідальної гри.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Rachal81 Приховано Radka
Причина: Не називайте інших учасників дебілами, це форум, а не арена. Поводьтеся відповідно до умов, інакше вас забанять.
1...8 9 10...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого