ФорумКазиноRoyalJeet Casino - загальне обговорення

RoyalJeet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від pavaninjan77
|
2593 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити RoyalJeet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт

Привіт


Я вніс 90 тис. на royaljeet.com 30 листопада через upi, тепер дата 9 грудня. Сума депозиту не додана до мого ігрового гаманця та не повернута на мій рахунок. Я надав усі докази, включаючи виписки з банківського рахунку та знімок екрана транзакції upi з номером utr.



Я також запитав мій банк про суму цієї транзакції, вони чітко підтвердили мені через 3 дні, заявивши, що сума отримана продавцю "Bloomingnet infotainment "


Msg HDFC Bank-Complaint No 00622340000705 Ваш UPI txn у розмірі 90000,00 рупій було зараховано на рахунок бенефіціара 30.11.2022. Для отримання додаткових роз’яснень зв’яжіться з Бенефіціаром.


Але коли я запитую службу підтримки клієнтів, вони кажуть, що зачекайте деякий час, команда працює навіть через 10 днів, те ж саме мені кажуть


Якщо вам потрібна додаткова інформація, я можу надіслати

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Думаю, вони не відповідатимуть, їм байдужа їхня репутація. Справді, найгірший досвід роботи з royaljeet, з яким я зіткнувся, як азартний гравець, ми вже маємо багато фінансових проблем, тому вони включатимуть такі дурні проблеми, ця команда підтримки насправді не знають щось про royaljeet, вони просто дотримуються шаблонів і публікують повідомлення про те, що ми вирішимо проблему, яку розглядаємо у вашій проблемі, усю цю нісенітницю, вони публікуватимуть нас кожного разу, навіть після 10 днів страждань, вони все ще публікують мені ту саму історію

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, хтось із команди подивіться на це, мені терміново потрібна

Автоматичний переклад.
pavaninjan77
1 рік тому

Привіт,

На жаль, якщо ваш депозит відсутній, казино має проконсультуватися зі своїм платіжним постачальником, зазвичай це третя компанія, і таке «розслідування» може зайняти досить багато часу.

Ви все ще на зв'язку з казино? Важливо підтримувати спілкування живим, але це займе деякий час, я б сказав.

Окрім цього, ви можете подати скаргу , дізнатися більше про те , як це працює прямо тут .


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що б це не було, це їхня відповідальність. Я стежу за ними протягом 10 днів, але їхня підтримка є найгіршою підтримкою. Ніхто не розглядає проблему, коли я запитую, вони просто відповідатимуть, команда працює


Протягом 10 днів я запитував їх 200 разів, вони відповіли, що одна діалогова команда працює, вони ніколи не змінювали всі 200 разів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я навіть спілкувався з ними в дзвінку What's app, але їхня відповідь не змінилася. Команда працює


Навіть після того, як всі надані докази та документи, вони відповідають, що працює одна команда


Я не знаю, який робочий колектив працює

Надіслала кожне підтвердження зі знімком екрана та документальним підтвердженням, як-от заяви тощо. Я запитала їх, що ще ви хочете, я надам, що вони ніколи мене нічого не запитували, ніколи нічого не вирішували або ніколи нічого не оновлювали.


Підтримка Royaljeet насправді найгірша, як я вже сказав

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
pavaninjan77
1 рік тому

Я відчуваю ваш гнів, але чого ви очікуєте, якщо запитуєте казино знову і знову вже 200 разів? Занадто часто, я думаю 🙏.

Добре, що ви подали скаргу , але, як зазначив Нік:

«Я хотів би попередити вас, що якщо ваш депозит ніколи не був зарахований на ваш рахунок у казино, єдине, що ви можете зробити, це зв’язатися зі своїм постачальником платіжних послуг».

Чи правильно я припускаю, що ви зв’язалися з платіжним постачальником і з його боку все здається добре? 🤔 На жаль, здається, нам доведеться чекати пояснень від казино...


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, щойно їх додали в мій гаманець

Автоматичний переклад.
pavaninjan77
1 рік тому

Приголомшлива новина. Я повідомлю Ніку 🙂

Хоча я вважаю, що казино має над цим трохи попрацювати...

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого