ФорумКазиноRakoo Casino - загальне обговорення

Rakoo Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від bawermandiana21
|
7256 переглядів 66 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
mbkaliber211
4 міс. тому

Я б запитав, чому ви не прийшли раніше і не повідомили нам, і ми спробували б вам допомогти. У вас є якісь скріншоти чи докази, які могли б вам зараз допомогти? У таких випадках я рекомендував би вам подати нам скаргу, але оскільки минуло кілька місяців, і ви не знаєте, як працює ваш обліковий запис, я не знаю, як це обернеться. Це ваші гроші, які ви втратили, і якщо у вас немає розумної причини, то це здається мені несправедливим.

Тож дайте мені знати, будь ласка, де ви стоїте.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я вже подав вам скаргу, хлопці. Було 2 причини. Інша причина: вони не хотіли схвалювати мої зняття, не надавши мені поважної причини. Я вже прийняв це як програш, оскільки програв гроші, знаючи, що вони не схвалять це. Але так, я не мав доступу до свого облікового запису, і вони ігнорують мене, тому важко мати якісь докази, щоб надати

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
mbkaliber211
4 міс. тому

Ой, мені дуже шкода, я розумію, чому ми не змогли вам допомогти. Якщо ви зрештою втратили свої гроші через розчарування, то в принципі нема чого рятувати. У таких випадках, хоча я знаю, що це важко, ви повинні просто зберігати спокій, залишити гроші в спокої та чекати, чи наша команда зможе вирішити ситуацію.

Але після всього цього інциденту ви принаймні знаєте, де, напевно, більше не хочете грати, і ваш досвід може бути корисним для інших гравців.

Сподіваюся, ви більше не зустрінете нічого подібного і все буде краще. 😕

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Привіт, я перевірив після кількох спроб, і коли мені нарешті вдалося зняти рахунок, вони заблокували рахунок і сказали, що це порушує умови казино, і я не можу повернути свої депозитні гроші.

Автоматичний переклад.
lucianlira201
4 міс. тому

Гаразд, а вони сказали, що саме ви порушили? Я вважаю, що завжди має бути якесь пояснення, тому що якщо вони забирають гроші просто так, то це неправильно.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Правильно, вони дуже ускладнили верифікацію облікового запису, коли мені нарешті вдалося це верифікувати, я попросив вивести кошти наступного дня, обліковий запис заблокували, я зайшов у чат, мені сказали, що я порушив умови і що Я не міг повернути свої гроші

Автоматичний переклад.
lucianlira201
4 міс. тому

Гаразд, отже, якщо вони не сказали вам нічого конкретного, що ви порушили, і це було б лише це загальне, то я б, ймовірно, перейшов до кроку номер два та подав нам скаргу. Наша команда спробує допомогти та з’ясувати, що відбувається.

Просто натисніть тут на це посилання ⬅️

Як ви думаєте, ви пройдете цей процес?

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого