ГоловнаФорумКазиноRakoo Casino - загальне обговорення

Rakoo Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від bawermandiana21
|
10 481 переглядів 66 відповідей |
|
1...3 4
mbkaliber211

Я б запитав, чому ви не прийшли раніше і не повідомили нам, і ми спробували б вам допомогти. У вас є якісь скріншоти чи докази, які могли б вам зараз допомогти? У таких випадках я рекомендував би вам подати нам скаргу, але оскільки минуло кілька місяців, і ви не знаєте, як працює ваш обліковий запис, я не знаю, як це обернеться. Це ваші гроші, які ви втратили, і якщо у вас немає розумної причини, то це здається мені несправедливим.

Тож дайте мені знати, будь ласка, де ви стоїте.

Автоматичний переклад.

Я вже подав вам скаргу, хлопці. Було 2 причини. Інша причина: вони не хотіли схвалювати мої зняття, не надавши мені поважної причини. Я вже прийняв це як програш, оскільки програв гроші, знаючи, що вони не схвалять це. Але так, я не мав доступу до свого облікового запису, і вони ігнорують мене, тому важко мати якісь докази, щоб надати

Змінено автором
Автоматичний переклад.
mbkaliber211

Ой, мені дуже шкода, я розумію, чому ми не змогли вам допомогти. Якщо ви зрештою втратили свої гроші через розчарування, то в принципі нема чого рятувати. У таких випадках, хоча я знаю, що це важко, ви повинні просто зберігати спокій, залишити гроші в спокої та чекати, чи наша команда зможе вирішити ситуацію.

Але після всього цього інциденту ви принаймні знаєте, де, напевно, більше не хочете грати, і ваш досвід може бути корисним для інших гравців.

Сподіваюся, ви більше не зустрінете нічого подібного і все буде краще. 😕

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, я перевірив після кількох спроб, і коли мені нарешті вдалося зняти рахунок, вони заблокували рахунок і сказали, що це порушує умови казино, і я не можу повернути свої депозитні гроші.

Автоматичний переклад.
lucianlira201

Гаразд, а вони сказали, що саме ви порушили? Я вважаю, що завжди має бути якесь пояснення, тому що якщо вони забирають гроші просто так, то це неправильно.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro

Правильно, вони дуже ускладнили верифікацію облікового запису, коли мені нарешті вдалося це верифікувати, я попросив вивести кошти наступного дня, обліковий запис заблокували, я зайшов у чат, мені сказали, що я порушив умови і що Я не міг повернути свої гроші

Автоматичний переклад.
lucianlira201

Гаразд, отже, якщо вони не сказали вам нічого конкретного, що ви порушили, і це було б лише це загальне, то я б, ймовірно, перейшов до кроку номер два та подав нам скаргу. Наша команда спробує допомогти та з’ясувати, що відбувається.

Просто натисніть тут на це посилання ⬅️

Як ви думаєте, ви пройдете цей процес?

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого