Я б запитав, чому ви не прийшли раніше і не повідомили нам, і ми спробували б вам допомогти. У вас є якісь скріншоти чи докази, які могли б вам зараз допомогти? У таких випадках я рекомендував би вам подати нам скаргу, але оскільки минуло кілька місяців, і ви не знаєте, як працює ваш обліковий запис, я не знаю, як це обернеться. Це ваші гроші, які ви втратили, і якщо у вас немає розумної причини, то це здається мені несправедливим.
Тож дайте мені знати, будь ласка, де ви стоїте.
I'd ask why you didn't come in sooner and let us know, and we'd try to help you. Do you have any screenshots or evidence that would help you now ? In cases like this I would recommend you to file a complaint with us but since it's been a few months and you don't know how your account is doing I don't know how it would turn out. It's your money you lost and if you haven't got any reasonable reason, then it doesn't seem fair to me.
So let me know where you stand please.