ФорумКазиноRakoo Casino - загальне обговорення

Rakoo Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від bawermandiana21
|
7229 переглядів 66 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
Romi
6 міс. тому

Дякую!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт

Я тут, щоб поділитися своїм досвідом роботи з казино Rakoo. Я зареєструвався та вніс 40 євро. Я прочитав кілька відгуків, перш ніж робити це. Були як погані, так і хороші відгуки. Тож я подумав, що ризикну.

мені вдалося заробити 11000 євро з цих 40 євро. Я зняв 8000 євро, але невеликими сумами. , 1 к, 3 к і 4 к. Через кілька годин я отримую запит на підтвердження свого облікового запису. Я зробив це, і був здивований, що пройшло швидко та легко.

Потім через годину всі зняття було скасовано. У чаті вони пояснили мені, що максимальна сума виведення становить 4999 євро, що мені здалося підозрілим, оскільки ви можете внести набагато більше. Тому моєю першою відповіддю було те, що я цього не знав, але чому вони скасували інші невеликі суми. Тепер у мене виникло відчуття, що вони шахраї, тому що вони сказали мені взяти всі зняття разом, що дивно.

потім я перерахував суму 4999.

через кілька годин знову скасували. Я намагаюся поговорити з ними в любовному чаті, але вони ігнорували мене після того, як я розповів їм про проблему. Я думаю, що зараз я в такому становищі, про яке я знав, що ніколи не отримаю цих грошей.

Через кілька днів я сам подумав: добре, якщо є можливість, що вони законні, тоді я міг би піти на великі гроші та спробувати отримати більше грошей. Через деякий час я дістався до 18 тис

через кілька днів я перевірив свої незавершені зняття коштів і щось змінилося. Перше зняття суми в 1000 євро було знову в очікуванні, а 4999 було відхилено. Тепер я був упевнений, що ніколи не отримаю грошей. Немає відповіді в чаті та електронною поштою.

через кілька днів я купив бонус, але 500 євро, і не отримав цю функцію. Лол.

Але так, це казино справді шахраї. Легкий депозит, але дуже складне зняття. Вони пояснюють, що зараз вихідні, сайт не працює, гравець зробив це сам. Я думаю, що вони просто збільшують час, який гравці повинні чекати, поки гравець не програє все.

тому я раджу уникати цього казино з кількох причин. Ігри іноді бувають дуже дивними. Я багато граю, але іноді слоти працюють не так, як повинні. Як, наприклад, 2 скатери разом, низький rtp, викинуто з бонусної функції, а коли функція повернення зникла, а готівка не додана.


на щастя, я вношу лише 50 євро, але я вважаю, що ці хороші відгуки в Інтернеті є фальшивкою


Автоматичний переклад.
Mbkaliber21
6 міс. тому

Привіт, я читав про ваш досвід, який, згідно з вашими словами, не найкращий.

Я бачу, що ви завантажили досить солідну суму грошей і тепер чекаєте на виведення, а казино постійно дає вам різні відповіді, чому воно вам їх досі не надіслало. Перевірено тим, що ви називаєте собою, і це гарна новина, але важливо те, що станеться далі. Я хотів би запитати, що казино сказало вам минулого разу, але я бачу, що вони ігнорують вас, що зовсім не є позитивним показником.

Я однозначно рекомендую більше не грати з грошима і залишити їх, поки вся ситуація не вирішиться. Щодо того, що ви вперше внесли гроші, ви грали з бонусом і за його допомогою вам вдалося завантажити велику суму чи без бонусу? Що стосується незавершеного вилучення, воно все ще на цьому етапі чи щось змінилося?

Я також помітив, що вам вдалося подати скаргу , тож наша команда спробує вам допомогти, і я сподіваюся, що у них це вийде.

Якщо у вас буде щось нове, обов’язково повідомте мені.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Привіт

Ні, я не використовую бонус, який вони пропонують, оскільки для них це одна причина менше використовувати його як привід забрати мої гроші. Я грав у багатьох казино, тому знаю деякі тактики, які вони використовують. Перш ніж зробити депозит, я навіть запитав їх про деякі ігри, у яких не відображається rtp. У чаті мені сказали, що це конфіденційно. Уже тоді я повинен знати краще, тому що це не секрет. Принаймні цього не повинно бути, якщо вам нема чого приховувати. Але так, чесно кажучи, я не думаю, що це буде вирішено. Я більше не можу отримати доступ до свого облікового запису, і чат ігнорує мене, коли я надаю свої дані. Це казино безперечно шахрайство. Якщо я не можу скасувати своє зняття через день, оскільки воно очікує на розгляд. А потім через 2 дні вони скасовують його та повертають на вершину, і я можу змінити це знову, це огидно. Але так, я раджу всім уникати цього казино

Автоматичний переклад.
Mbkaliber21
6 міс. тому

Дякуємо за подальші роз'яснення. Я бачу, що казино заблокувало ваш рахунок відповідно до ваших слів, і, звичайно, було б доцільно написати це також у скарзі. Я б сказав, що казино може перевіряти більші виграші, але я припускаю, що вони скажуть вам щось про це. Звичайно, якщо вони вас ігноруватимуть, ми багато чого не дізнаємося.

І тому, як я вже сказав, найкраще, що можна зробити, — це нічого не робити з грошима, почекати і подивитися, куди піде команда. Сподіваюся, все вийде чесно.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Вибачте, але я думаю, що це дуже зрозуміло. Коли казино не відповідає, це багато про що говорить. Безсумнівно, вони шахраї. Я вже погодився зі своєю втратою, і тому подав цю скаргу, оскільки вони не вирішать проблему. Що я можу зробити, так це попередити людей про цих шахраїв.

Автоматичний переклад.
Mbkaliber21
6 міс. тому

Не будемо забігати наперед. Не втрачайте надію, поки ви не побачите, що скаргу закрито, а казино нічого не намагається вирішити. Ще в лютому вони вирішували скаргу, де гравець також чекав своїх грошей, але він згадав, що йому доводилося часто писати VIP-менеджеру.

У будь-якому випадку, я був би не радий, якби вони перестали зі мною спілкуватися, і це не змусило б мене почувати себе добре. Однак, якщо казино не спробує щось зробити і вирішити це, це вплине на його індекс безпеки.

Дуже хотілося б, щоб це закінчилося добре, але я не можу цього гарантувати. Тож я спостерігатиму, як далі буде.

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Так, можливо, ви маєте рацію. лол, я просто не можу зрозуміти, чому казино має так поводитися. Я маю на увазі, що в довгостроковій перспективі казино завжди виграє, особливо коли rtp такий низький у казино Rakoo. Але так, люди жадібні і хочуть скористатися людьми, які не можуть контролювати себе під час азартних ігор. І це справді моя найбільша проблема з таким казино. Скасуйте зняття, щоб люди продовжували грати. Але побачимо, що буде з цієї скарги. Все одно дякую

Автоматичний переклад.
Mbkaliber21
6 міс. тому

Будемо сподіватися на краще, якщо можна так сказати.🤞

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Добре, що тебе все ще ігнорують у любовному чаті та електронній пошті. Здається, підтверджено, що у нас на руках шахрайське казино. Насправді це не дивно, але так, це важко заперечити. Отже, хлопці, всі тут не грають. Ви виграєте, вас обдурять.

Гуру казино, ви все ще збираєтеся рекомендувати тут казино Rakoo?

Автоматичний переклад.
Mbkaliber21
5 міс. тому

Ну, ми не дуже рекомендуємо це казино, оскільки його індекс безпеки насправді нижче середнього, як ви бачите.🤔

Petronela чекає, поки ви також оновите свою скаргу, тому робіть це, коли це можливо. Ви можете скористатися цим посиланням для цього.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

КАЗИНО ВКРАЛО МОЇ ГРОШІ Я ВЛОЖИВ 300 дол

КОЛИ Я ПІШОВ ВИЙТИ ВИВЕДЕННЯ, ВОНИ СКАСУВАЛИ ЗНЯТТЯ І БЛОКУВАЛИ МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС НЕ ГРАЙТЕ В ЦЬОМУ КАЗИНО

Автоматичний переклад.
lucianlira201
4 міс. тому

Вони пояснили причину блокування облікового запису? Можливо, це було через певне розслідування, яке вони мали провести?🤷‍♀️

Якщо ситуація залишається такою ж, і ви не можете ввійти у свій обліковий запис, повідомте нам більше про цю проблему, щоб ми могли зрозуміти та допомогти.

Коли саме ви подали запит на зняття грошей і чи повністю підтверджено ваш рахунок у цьому казино?

Ми чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чергова жертва шахраїв, який сюрприз.

Я думаю, що гуру казино повинен видалити їх із цього сайту. Погано відправляти людей, які приєднуються сюди, до шахраїв

Автоматичний переклад.
mbkaliber211
4 міс. тому

Я б сказав, що казино також намагається вирішувати проблеми, коли вони виникають, тому гравець обов’язково повинен подати скаргу, щоб ми могли спробувати йому допомогти та з’ясувати, що сталося.

Ми не видаляємо казино з нашого сайту, навіть якщо вони мають індекс безпеки 1, тому що це головна причина, чому вони тут, щоб повідомити гравців, що є казино, які є поганими, і переконатися, що вони не є хорошими. йти туди грати. Зрештою, якщо казино погане, як ви думаєте, хтось із нас хотів би, щоб хтось пішов туди, щоб витратити свої гроші? Тут кожен бачить, що в деякі з них не можна грати, а в деякі з них варто спробувати.

Якщо гравці не шукають інформацію раніше, це велика помилка. 😕

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Досить справедливо. Незважаючи на те, що тоді це добре, я вважаю, що гуру казино не має виправдання мати посилання на свій сайт шахраїв, але так, хто я такий, як не людина, яку обманули

Автоматичний переклад.
mbkaliber211
4 міс. тому

Мені було б шкода кожного гравця, який грав у поганому казино і не отримував несправедливої винагороди. Але правда полягає в тому, що це може статися в кращому казино, і це мало пов’язано з посиланнями. Просто вони знаходяться в кожному казино і, здається, не змінюються для окремих випадків. Тому необхідно думати, куди гравець вкладає свої гроші, і в деяких випадках нести відповідальність.

Не завжди гравець винен, якщо він не отримує гроші, але той факт, що у нас є посилання на сайт і казино, є одним із гірших, тому я не буду туди звертатися.

Ви розумієте, що я маю на увазі. 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Звичайно, Better Casinos також можуть статися. Різниця лише в тому, що вони не виправдовуються. Правила прості, і вони можуть надати свої причини. Оскільки казино Rakoo просто ігнорує своїх гравців, смішні речі, які я все ще чекаю на свою бонусну покупку в 500 євро, я не отримав.

і Rakoo не піклується про своїх гравців. Коли ви виграєте великий, вони докладуть зусиль, щоб переконатися, що їм не потрібно платити. Але так, я бачу оцінку 7,5 з 10. Це фальшиві відгуки

Автоматичний переклад.
mbkaliber211
4 міс. тому

Скільки часу ви чекаєте на свою бонусну покупку? Чи повідомили вам у казино причину, чому ви не отримали його, або що саме сталося, коли ви його не отримали? Ви бачите це десь в історії бонусів?

Якщо казино вам нічого не пояснило і взагалі не намагається вам допомогти, ви можете подати нам скаргу.

Скажи мені, як справи, і коли я дізнаюся більше, ми побачимо, що можна зробити.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вже минуло кілька місяців тому, вони мені нічого не сказали, оскільки ігнорують моє спілкування електронною поштою чи чатом. Я більше не маю доступу до свого облікового запису, і я не знаю, що сталося. Щойно купив бонусну функцію, і гра мене викинула. Коли я нічого не повернув, жодної функції, крім покупки, не було

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого