Привіт
Я тут, щоб поділитися своїм досвідом роботи з казино Rakoo. Я зареєструвався та вніс 40 євро. Я прочитав кілька відгуків, перш ніж робити це. Були як погані, так і хороші відгуки. Тож я подумав, що ризикну.
мені вдалося заробити 11000 євро з цих 40 євро. Я зняв 8000 євро, але невеликими сумами. , 1 к, 3 к і 4 к. Через кілька годин я отримую запит на підтвердження свого облікового запису. Я зробив це, і був здивований, що пройшло швидко та легко.
Потім через годину всі зняття було скасовано. У чаті вони пояснили мені, що максимальна сума виведення становить 4999 євро, що мені здалося підозрілим, оскільки ви можете внести набагато більше. Тому моєю першою відповіддю було те, що я цього не знав, але чому вони скасували інші невеликі суми. Тепер у мене виникло відчуття, що вони шахраї, тому що вони сказали мені взяти всі зняття разом, що дивно.
потім я перерахував суму 4999.
через кілька годин знову скасували. Я намагаюся поговорити з ними в любовному чаті, але вони ігнорували мене після того, як я розповів їм про проблему. Я думаю, що зараз я в такому становищі, про яке я знав, що ніколи не отримаю цих грошей.
Через кілька днів я сам подумав: добре, якщо є можливість, що вони законні, тоді я міг би піти на великі гроші та спробувати отримати більше грошей. Через деякий час я дістався до 18 тис
через кілька днів я перевірив свої незавершені зняття коштів і щось змінилося. Перше зняття суми в 1000 євро було знову в очікуванні, а 4999 було відхилено. Тепер я був упевнений, що ніколи не отримаю грошей. Немає відповіді в чаті та електронною поштою.
через кілька днів я купив бонус, але 500 євро, і не отримав цю функцію. Лол.
Але так, це казино справді шахраї. Легкий депозит, але дуже складне зняття. Вони пояснюють, що зараз вихідні, сайт не працює, гравець зробив це сам. Я думаю, що вони просто збільшують час, який гравці повинні чекати, поки гравець не програє все.
тому я раджу уникати цього казино з кількох причин. Ігри іноді бувають дуже дивними. Я багато граю, але іноді слоти працюють не так, як повинні. Як, наприклад, 2 скатери разом, низький rtp, викинуто з бонусної функції, а коли функція повернення зникла, а готівка не додана.
на щастя, я вношу лише 50 євро, але я вважаю, що ці хороші відгуки в Інтернеті є фальшивкою
Hello
i am here to share my experience with Rakoo casino. I have registered and deposited 40 euro . I have read some reviews before doing it. They were some bad reviews and also some good. So I thought I would take a chance.
i managed to make 11000 euro from this 40 euros. I made a withdrawal of 8000 euro but in small amounts. , 1 k, 3 k and 4 k. After a few hours I get a request to verify my account. I did this which I was surprised it went fast and easy.
Then a hour later every withdrawals was cancelled. In live chat they explained to me that the max cashout is 4999 euro which I found suspicious because you can deposit a lot more . So my first response was that I didn’t know that but why did they cancelled the other small amounts . Now I had the feeling that they are scammers because they told me the take all the withdrawals together which is weird.
then I made a cash out of the amount 4999.
after a few hours they cancelled again. I try to speak to them in love chat but they were ignoring me after I told them the issue. I think now I am at a position I knew I would never get this money.
after a few days I thought by my self, well if there is a possibility they are legit then I might well go for the big bucks and try to get more money. After some time I got to 18 k
after some days I checked my pending withdrawals and something was changed. The first withdrawal of the amount 1000 euro was back in pending and the 4999 was rejected. Now I was sure I wouldn’t never get the money. No live chat response and no email response.
after some days I bought a bonus but of 500 euro and didn’t received the feature. lol.
But yeah this casino are really scammers. Easy deposit but very hard withdrawal. They give reason like it’s weekend, site went down, the player did it self. I think they just expand the time players have to wait until the player has gambled everything away.
so I advice to avoid this casino for multiple reasons. Games are also very weird sometimes. I play a lot and sometimes the slots don’t work how they should. Like for example 2 scatters together, low rtp, thrown out of bonus feature and when returning feature is gone and no cash added.
fortunately I only deposit 50 euro but I think these good reviews are fake on the internet
Привіт, я читав про ваш досвід, який, згідно з вашими словами, не найкращий.
Я бачу, що ви завантажили досить солідну суму грошей і тепер чекаєте на виведення, а казино постійно дає вам різні відповіді, чому воно вам їх досі не надіслало. Перевірено тим, що ви називаєте собою, і це гарна новина, але важливо те, що станеться далі. Я хотів би запитати, що казино сказало вам минулого разу, але я бачу, що вони ігнорують вас, що зовсім не є позитивним показником.
Я однозначно рекомендую більше не грати з грошима і залишити їх, поки вся ситуація не вирішиться. Щодо того, що ви вперше внесли гроші, ви грали з бонусом і за його допомогою вам вдалося завантажити велику суму чи без бонусу? Що стосується незавершеного вилучення, воно все ще на цьому етапі чи щось змінилося?
Я також помітив, що вам вдалося подати скаргу , тож наша команда спробує вам допомогти, і я сподіваюся, що у них це вийде.
Якщо у вас буде щось нове, обов’язково повідомте мені.
Hi, I have read about your experience which according to what you say is not the best.
I see that you have uploaded quite a solid amount of money and now you are waiting for the withdrawal, while the casino keeps giving you different answers as to why it hasn't sent it to you yet. Verified by what you say you are, which is good news, but the important thing is what happens next. I would like to ask what the casino has told you last time, but I see that they are ignoring you, which is not a positive indication at all.
I would definitely recommend not to play with the money anymore and leave it until the whole situation is resolved. As for the fact that you have deposited money for the first time, did you play with a bonus and with the help of it you managed to load a high amount or without a bonus ? As for the pending withdrawal, is it still at this stage or has something changed ?
I also noticed that you managed to file a complaint, so our team will try to help you and I hope they will succeed.
If you have something new, be sure to let me know.
Привіт
Ні, я не використовую бонус, який вони пропонують, оскільки для них це одна причина менше використовувати його як привід забрати мої гроші. Я грав у багатьох казино, тому знаю деякі тактики, які вони використовують. Перш ніж зробити депозит, я навіть запитав їх про деякі ігри, у яких не відображається rtp. У чаті мені сказали, що це конфіденційно. Уже тоді я повинен знати краще, тому що це не секрет. Принаймні цього не повинно бути, якщо вам нема чого приховувати. Але так, чесно кажучи, я не думаю, що це буде вирішено. Я більше не можу отримати доступ до свого облікового запису, і чат ігнорує мене, коли я надаю свої дані. Це казино безперечно шахрайство. Якщо я не можу скасувати своє зняття через день, оскільки воно очікує на розгляд. А потім через 2 дні вони скасовують його та повертають на вершину, і я можу змінити це знову, це огидно. Але так, я раджу всім уникати цього казино
Hi
no I don’t use the bonus they offer since it’s one reason less for them to use it as a excuse to take my money. I played a lot of casinos so I know some of the tactics they uses. Before I deposit I even asked them about some of the games that doesn’t show it’s rtp. Live chat told me it’s confidental. Already then I should know better because it’s not a secret. At least it shouldn’t be unless you have something to hide. But yeah to be honest I dont dont think this would be resolved. I can’t access my account any more and live chat is ignoring me when I give my details. This casino is a scam for sure. If I can’t reverse my withdrawal after a day because it’s pending. And then 2 days later they cancel it and put it back on top and I can reverse it again that disgusting. But yeah I advise every one to avoid this casino for sure
Дякуємо за подальші роз'яснення. Я бачу, що казино заблокувало ваш рахунок відповідно до ваших слів, і, звичайно, було б доцільно написати це також у скарзі. Я б сказав, що казино може перевіряти більші виграші, але я припускаю, що вони скажуть вам щось про це. Звичайно, якщо вони вас ігноруватимуть, ми багато чого не дізнаємося.
І тому, як я вже сказав, найкраще, що можна зробити, — це нічого не робити з грошима, почекати і подивитися, куди піде команда. Сподіваюся, все вийде чесно.
Thank you for further clarification. I see that the casino has blocked your account according to what you say, and it would certainly be appropriate to write that in the complaint as well. I would say that the casino may make some checks on bigger wins, but I would assume that they will tell you something about it. Of course, if they ignore you, we won't know much.
And that's why, as I said, the best thing to do is to do nothing with the money and wait and see where the team goes. I hope everything turns out fair.
Вибачте, але я думаю, що це дуже зрозуміло. Коли казино не відповідає, це багато про що говорить. Безсумнівно, вони шахраї. Я вже погодився зі своєю втратою, і тому подав цю скаргу, оскільки вони не вирішать проблему. Що я можу зробити, так це попередити людей про цих шахраїв.
Sorry but i think it’s very clear. When a casino stops from responding that says a a lot. They are scammers there is no doubt. I already accepted my loss and that’s why I made this complaint because they won’t resolve the issue. What I can do is to warn people of these scammers.
Не будемо забігати наперед. Не втрачайте надію, поки ви не побачите, що скаргу закрито, а казино нічого не намагається вирішити. Ще в лютому вони вирішували скаргу, де гравець також чекав своїх грошей, але він згадав, що йому доводилося часто писати VIP-менеджеру.
У будь-якому випадку, я був би не радий, якби вони перестали зі мною спілкуватися, і це не змусило б мене почувати себе добре. Однак, якщо казино не спробує щось зробити і вирішити це, це вплине на його індекс безпеки.
Дуже хотілося б, щоб це закінчилося добре, але я не можу цього гарантувати. Тож я спостерігатиму, як далі буде.
Схрещені пальці. 🤞
Let's not get ahead of ourselves. Until you see that the complaint is closed and the casino hasn't tried to resolve anything, don't give up hope. Back in February they had a complaint resolved where the player was also waiting for his money, but he recalled that he had to write to the VIP manager often.
Anyway, I wouldn't be happy if they stopped communicating with me and it wouldn't make me feel good. However, if the casino doesn't try to do something and resolve it, its safety index will be affected.
I would really like this to end well, but I can't guarantee it. So I'll be watching to see how it goes from here.
Fingers crossed. 🤞
Так, можливо, ви маєте рацію. лол, я просто не можу зрозуміти, чому казино має так поводитися. Я маю на увазі, що в довгостроковій перспективі казино завжди виграє, особливо коли rtp такий низький у казино Rakoo. Але так, люди жадібні і хочуть скористатися людьми, які не можуть контролювати себе під час азартних ігор. І це справді моя найбільша проблема з таким казино. Скасуйте зняття, щоб люди продовжували грати. Але побачимо, що буде з цієї скарги. Все одно дякую
Yeah maybe you are right. lol, I just can’t understand why a casino should be acting like this. I mean in the long run casino wil always win, especially when the rtp is as low at Rakoo casino. But yeah people are greedy and want to take advantage of people who can’t control them self when gambling. And that’s is really my biggest issue with casino like this. Cancel withdrawal so people keep gambling. But we will see what becomes of this complaint. Thanks anyways
Будемо сподіватися на краще, якщо можна так сказати.🤞
Let's hope for the best, if I may say so.🤞
Добре, що тебе все ще ігнорують у любовному чаті та електронній пошті. Здається, підтверджено, що у нас на руках шахрайське казино. Насправді це не дивно, але так, це важко заперечити. Отже, хлопці, всі тут не грають. Ви виграєте, вас обдурять.
Гуру казино, ви все ще збираєтеся рекомендувати тут казино Rakoo?
Well still being ignored in love chat and email. Seems like it’s confirmed we have a scammer casino on our hands. Not really a surprise but yeah it’s hard to deny. So guys everyone don’t play here . You win big, you get scammed.
Casino guru are you guys still gonna recommend Rakoo casino here?
Ну, ми не дуже рекомендуємо це казино, оскільки його індекс безпеки насправді нижче середнього, як ви бачите.🤔
Petronela чекає, поки ви також оновите свою скаргу, тому робіть це, коли це можливо. Ви можете скористатися цим посиланням для цього.
Well, we do not really recommend this casino, as its safety index is actually below average, as you can see.🤔
Petronela is waiting for you to update your complaint as well, so please do so whenever possible. You can use this link to do so.
КАЗИНО ВКРАЛО МОЇ ГРОШІ Я ВЛОЖИВ 300 дол
КОЛИ Я ПІШОВ ВИЙТИ ВИВЕДЕННЯ, ВОНИ СКАСУВАЛИ ЗНЯТТЯ І БЛОКУВАЛИ МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС НЕ ГРАЙТЕ В ЦЬОМУ КАЗИНО
CASINO STOLE MY MONEY I DEPOSITED 300 USD
WHEN I WENT TO WITHDRAW THEY CANCELED THE WITHDRAWAL AND BLOCKED MY ACCOUNT DO NOT PLAY AT THIS CASINO
CASINO ROUBOU MEU DINHEIRO DEPOSITEI 300 USD
QUANDO FUI SACAR CANCELARAM O SAQUE E BLOQUEARAM A MINHA CONTA NAO JOGUEM NESSE CASINO
Вони пояснили причину блокування облікового запису? Можливо, це було через певне розслідування, яке вони мали провести?🤷♀️
Якщо ситуація залишається такою ж, і ви не можете ввійти у свій обліковий запис, повідомте нам більше про цю проблему, щоб ми могли зрозуміти та допомогти.
Коли саме ви подали запит на зняття грошей і чи повністю підтверджено ваш рахунок у цьому казино?
Ми чекатимемо на вашу відповідь.
Did they explain the reason for blocking your account? Was it perhaps due to some investigating they needed to do?🤷♀️
If the situation remains the same, and you can not log into your account please let us know more details about this issue so we are able to understand and help.
When exactly did you request the withdrawal, and is your account fully verified at this casino?
We'll wait here for your reply.
Чергова жертва шахраїв, який сюрприз.
Я думаю, що гуру казино повинен видалити їх із цього сайту. Погано відправляти людей, які приєднуються сюди, до шахраїв
Another victim of scammers, what a surprise.
I think casino guru should remove them of this site. It’s a bad to send people that join here to send them to scammers
Я б сказав, що казино також намагається вирішувати проблеми, коли вони виникають, тому гравець обов’язково повинен подати скаргу, щоб ми могли спробувати йому допомогти та з’ясувати, що сталося.
Ми не видаляємо казино з нашого сайту, навіть якщо вони мають індекс безпеки 1, тому що це головна причина, чому вони тут, щоб повідомити гравців, що є казино, які є поганими, і переконатися, що вони не є хорошими. йти туди грати. Зрештою, якщо казино погане, як ви думаєте, хтось із нас хотів би, щоб хтось пішов туди, щоб витратити свої гроші? Тут кожен бачить, що в деякі з них не можна грати, а в деякі з них варто спробувати.
Якщо гравці не шукають інформацію раніше, це велика помилка. 😕
I would say that the casino also tries to solve problems when they arise, so the player should definitely file a complaint so that we can try to help him and find out what happened.
We don't give casinos away from our site even if they have a safety index of 1, because that is the main reason why they are here, to inform players that there are casinos that are not good and to make sure they don't go there to play. After all, if a casino is bad do you think any of us would want anyone to go there to spend their money ? It's here for everyone to see that some of them are not good to play in and some of them are worth a try.
If players don't look for information before, it's a big mistake. 😕
Досить справедливо. Незважаючи на те, що тоді це добре, я вважаю, що гуру казино не має виправдання мати посилання на свій сайт шахраїв, але так, хто я такий, як не людина, яку обманули
Fair enough. Even tho thats a good thing to do then , I think there is no justification for casino guru to have a link to their scammer site, but yeah who am I, other then a person who is scammed
Мені було б шкода кожного гравця, який грав у поганому казино і не отримував несправедливої винагороди. Але правда полягає в тому, що це може статися в кращому казино, і це мало пов’язано з посиланнями. Просто вони знаходяться в кожному казино і, здається, не змінюються для окремих випадків. Тому необхідно думати, куди гравець вкладає свої гроші, і в деяких випадках нести відповідальність.
Не завжди гравець винен, якщо він не отримує гроші, але той факт, що у нас є посилання на сайт і казино, є одним із гірших, тому я не буду туди звертатися.
Ви розумієте, що я маю на увазі. 🙂
I would feel sorry for every single player who played in a bad casino and didn't get paid unfairly. But the truth is that it can happen in a better casino and it has little to do with links. It's just that they are located at each casino and it doesn't seem to change for individual cases. It is therefore necessary to think where the player puts his money and in some cases to be responsible.
It's not always the player's fault if he doesn't get the money, but the fact that we have a link on the site and the casino is one of the worse ones, so I won't go there.
You see what I mean. 🙂
Звичайно, Better Casinos також можуть статися. Різниця лише в тому, що вони не виправдовуються. Правила прості, і вони можуть надати свої причини. Оскільки казино Rakoo просто ігнорує своїх гравців, смішні речі, які я все ще чекаю на свою бонусну покупку в 500 євро, я не отримав.
і Rakoo не піклується про своїх гравців. Коли ви виграєте великий, вони докладуть зусиль, щоб переконатися, що їм не потрібно платити. Але так, я бачу оцінку 7,5 з 10. Це фальшиві відгуки
Well sure the Better Casinos might happen too. The only difference is that they don’t make excuses. The rules are plain and they can provide their reasons. Where as Rakoo casino just ignores its players, the funny things I am still waiting for my 500 euro bonus buy I didn’t received.
and no Rakoo doesn’t care about its players. When you win big they would make the efforts to make sure they don’t need to pay out. But yeah I see a rating of 7,5 out of 10. Those are fake reviews
Скільки часу ви чекаєте на свою бонусну покупку? Чи повідомили вам у казино причину, чому ви не отримали його, або що саме сталося, коли ви його не отримали? Ви бачите це десь в історії бонусів?
Якщо казино вам нічого не пояснило і взагалі не намагається вам допомогти, ви можете подати нам скаргу.
Скажи мені, як справи, і коли я дізнаюся більше, ми побачимо, що можна зробити.
When you are waiting for your bonus buy, how long ? Did the casino also tell you the reason why you didn't get it or what specifically happened when you didn't get it ? Do you see it somewhere in the bonus history ?
If the casino hasn't explained anything to you and doesn't try to help you at all, you can file a complaint with us.
Tell me how it is and when I find out more we will see what can be done.
Вже минуло кілька місяців тому, вони мені нічого не сказали, оскільки ігнорують моє спілкування електронною поштою чи чатом. Я більше не маю доступу до свого облікового запису, і я не знаю, що сталося. Щойно купив бонусну функцію, і гра мене викинула. Коли я нічого не повернув, жодної функції, крім покупки, не було
It’s already couple mont ago, they didn’t tell me anything since they are ignoring my communication, through email or live chat. I don’t have access to my account anymore and I don’t know what happened. Just bought the bonus feature and the game threw me out. When I returned nothing , no feature but buy in was gone
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.