Я не знаю, вони сказали, що дадуть мені лише депозит.. Я засмучений, тому що я не створив подвійний рахунок, просто один був закритий, а я зробив інший
I don't know they said they will only give me the deposit.. I'm upset because I didn't make a double account, just one was closed and I made another
Δεν ξέρω είπαν θα μου δώσουν μόνο την κατάθεση.. είμαι στεναχωρημένος γιατί δεν έκανα διπλό λογαριασμό, απλά έκλεισε ο ένας και έκανα άλλον
Доброго вечора і вибачте за помилку. проблема в казино rabona. Я зробив помилку в перекладі, і це був бан. Потім я створив новий обліковий запис із тими самими даними, але іншою електронною поштою та номером телефону. Дубльований обліковий запис — це коли у мене є 2 активні облікові записи. Я втратив багато грошей у старому обліковому записі, а в новому — з € 100 Я зробив 1830 євро, і вони нормально прийняли мій депозит, а також зняли непогашені 500 євро.. через годину рахунок було закрито як дублікат, я пояснив їм, як йдуть справи, вони вчора гарантували мені, що моя справа пішов у фінансовий відділ, і вони зарахують мені всі гроші, які я маю всередині.. я чекаю..
Good evening and sorry for the mistake.. the problem is with rabona casino. I had made a mistake in the translation and this was a ban. Then I made a new account with the same details but a different email and phone number.. the duplicate account is when I have 2 active accounts.. I had lost a lot of money in the old Account, and in the new one with €100 I made €1,830 and they accepted my deposit normally , as well as the withdrawal of the outstanding €500.. after an hour the account was closed as a duplicate, I explained to them how things are, they guaranteed me yesterday that my case has gone to the financial department, and they will credit me with all money i have inside.. i'm on a wait..
Καλησπέρα και συγγνώμη για το λάθος.. το πρόβλημα είναι στο rabona casino. Είχα κάνει λάθος στην μετάφραση και έγινε αυτό αποκλεισμός. Εν συνεχεία έκανα νέο λογαριασμό με ίδια στοιχεία αλλά άλλο email και αριθμό τηλεφώνου.. ο διπλοτυπος λογαριασμός είναι όταν έχω 2 ενεργούς λογαριασμούς.. είχα χάσει πολλά χρήματα στον παλιό Λογαριασμό, και στον καινούργιο με 100€ τα έκανα 1.830€ δέχτηκαν την κατάθεση μου κανονικά, καθώς και την ανάληψη των 500€ που είναι εκρρεμης.. μετά από μια ώρα έκλεισε ο λογαριασμός ως διπλοτυπος, τούς εξήγησα πως είναι τα πράγματα, μου εγγυήθηκαν χθές, πως η υπόθεση μου έχει πάει στο οικονομικό τμήμα, και θα μου πιστώνουν όλα τα χρήματα που έχω μέσα.. είμαι σε μια αναμονή..
Привіт.
Це нормально, не хвилюйтеся. Гадаю, тепер у вас є інші речі, про які варто подумати. У будь-якому випадку я просто хотів повідомити вам, що ваша скарга отримана та буде розглянута якомога швидше. Наші спеціалісти розберуться, тільки не покладайте завищених очікувань, будь ласка. Припустимо, ви зробили помилку.
Hello.
That's ok, don't worry. I imagine you now have other things to think about. Either way, I just wanted to let you know that your complaint was received and will be handled as soon as possible. Our specialists will look into it, just do not hold on to high expectations, please. Let's say you made a mistake.
Після того, як ви закриєте рахунок, можливо через те, що ви зазнали програшів і не так багато виграшів, більшість казино не бажають дозволити вам знову відкрити його. Ви відкрили інший обліковий запис із новою електронною адресою та номером телефону та змусили їх дозволити вам відкрити інший обліковий запис у них. Ймовірно, вони помітили, що ваша IP-адреса або спосіб виведення збігаються з закритим обліковим записом. Ви порушили їхні T@Cs, і, схоже, ви втратите свій виграш, і вони можуть повернути вам ваш депозит. Не бачу, що ви можете зробити багато
Once you close an account which was probably because you suffered losses and not many wins, most casinos are reluctant to let you reopen it. You opened another with a new email and phone number and duped them into letting you open another account with them. They probably noticed that your IP address or method of withdrawal was the same as your closed account. You broke their T@Cs and it looks like you will Hace to forfeit your winnings and they may give you your deposit back. Can't see there is much you can do
Я також думаю, що в такій ситуації буде важко щось зробити. Зазвичай, коли у гравця виникають такі думки, завжди краще зв’язатися зі службою підтримки заздалегідь, щоб дізнатися, чи можна повторно відкрити обліковий запис або створити новий. Бо якщо гравець відкриває інший обліковий запис без жодної інформації, це, на жаль, є порушенням правил.
Втім, подивимося, що з’ясує наша команда і як це вийде в підсумку. Я точно тримаю кулаки за гравця, але в цьому випадку я досить скептичний. 😥
I also think it will be difficult to do something in such a situation. Usually when a player has such thoughts it is always best to contact support beforehand to see if it is possible to reopen the account or create a new one. Because if a player opens another account without any information, it is unfortunately a violation of the rules.
However, let's see what our team will find out and how it will turn out in the end. I'm definitely keeping my fingers crossed for the player, but in this case I'm rather skeptical. 😥
Оскільки вони дозволили мені відкрити новий рахунок і прийняти депозит, то в чому проблема і як називається дублікат рахунку? Подвійний обліковий запис вважається, якщо у вас є два активних акаунти.m
Since they accepted me to open a new account and accept the deposit then what is the problem and what is a duplicate account called? A dual account is considered when you have two active accounts.m
Εφόσον δέχτηκαν να ανοίξω νέο λογαριασμό και να δεχτούν την κατάθεση τότε που είναι το πρόβλημα και πως λέγεται διπλοτυπος λογαριασμός; Διολοτυπος λογαριασμός θεωρείται όταν έχεις δύο ενεργούς λογαριασμούς.μ
Ні, якщо ви попросили закрити рахунок, казино неохоче, а то й ніколи не дозволять вам відкрити інший рахунок після того, як ви його закрили, і він, як я вже казав раніше, показав ту саму адресу, депозит або метод зняття. На жаль, ви порушили їхні положення та умови, і, на жаль, ви втратили свій виграш.
Not if you asked for the account to be closed, casinos are reluctant if not never allow you to open another account once you have closed one and it as I said before showed same up address or deposit or withdrawal method. Unfortunately you broke their terms and conditions and the price to pay is you lost your winnings unfortunately
Нічого страшного, це було назавжди, щоб перестати грати в азартні ігри той виродок, який зруйнував світ...
It's okay, it was for good, to stop gambling the bastard that has ruined the world...
Δεν πειράζει ήταν για καλό, για να κόψω τον τζόγο τον σιχαμενο που έχει καταστρέψει τον κόσμο...
Ви не помилилися!! Я провів 67 днів, а потім відмовився грати знову, і це була та сама процедура з новим казино, спочатку багато бонусів і виведення коштів, потім мертві обертання, а коли ви отримуєте бонус, це нісенітниця. Мені вистачило, я закрив цей обліковий запис, і цього більше немає. Я їду у відпустку на Менорку з грошима, на які я зазвичай граю, і я вивчаю іспанську замість того, щоб витрачати час і гроші на онлайн-казино
Your not wrong!! I went 67days and then succumbed to play again and it was the same procedure with a new casino lots of bonuses and cashouts at first then dead spins and when you get a bonus it's rubbish. I've had enough also I closed that account and that's it no more. I'm going on holiday to Menorca with the money I usually gamble with and I'm learning Spainish instead of wasting my time and money at an online casino
Я порушив 150 днів утримання.. це знову не має значення з самого початку, і я більше не порушую це ні з чим. Я хочу жити вільно без залежностей
I broke 150 days of abstinence.. it doesn't matter again from the beginning and I'm not breaking it again with anything I want to live free without addictions
Εγώ έσπασα 150 μέρες αποχής.. δεν πειράζει ξανά από την αρχή και δεν το ξανασπαω με τίποτα θέλω να ζήσω ελεύθερος δίχως εξαρτήσεις
Саме так, і це викликає звикання. Я грав 5 років, а тепер втратив ціле багатство!! До того, як я почав грати в онлайн-казино, а зараз мені 64, я б ніколи не поклав євро в ігровий автомат. Просто я кинув дивитися телевізор і не працював
Exactly and it is addictive I've been playing for 5yrs now lost a fortune!! Before I started playing online casinos and I'm 64 now I'd never put a € into a slot machine. It's just I gave up watching TV and wasn't working
Оскільки вони дозволили мені відкрити новий рахунок і прийняти депозит, то в чому проблема і як називається дублікат рахунку? Подвійний обліковий запис вважається, якщо у вас є два активних акаунти.m
Since they accepted me to open a new account and accept the deposit then what is the problem and what is a duplicate account called? A dual account is considered when you have two active accounts.m
Εφόσον δέχτηκαν να ανοίξω νέο λογαριασμό και να δεχτούν την κατάθεση τότε που είναι το πρόβλημα και πως λέγεται διπλοτυπος λογαριασμός; Διολοτυπος λογαριασμός θεωρείται όταν έχεις δύο ενεργούς λογαριασμούς.μ
Привіт. Я б сказав, що Найджел добре підсумував це, і якщо ви хочете отримати додаткові пояснення, не соромтеся запитувати. Зараз, на мій погляд, було б, мабуть, найкращим почекати та подивитися, чого досягне наша група розгляду скарг. Мабуть, краще робити будь-які спекуляції.
Hello. I'd say Nigel summed it up well and if you'd like a further explanation, feel free to ask. For now, in my opinion, would be probably the best to wait and see what our complaint team will achieve. It is probably better then do any speculations.
Я не знаю, як працює група розгляду скарг. Він розмовляє з казино, і вони намагаються знайти рішення?? Зі мною вперше таке трапилось!!
I don't know how the complaints team works. He is talking to the casino and they are trying to find a solution?? It's the first time it's happened to me!!
Δεν ξέρω πως λειτουργεί η ομάδα παραπόνων. Μιλάει με το casino και προσπαθούν να βρουν μια λύση;; Είναι η πρώτη φορά που μου τυχαίνει!!
Я порушив 150 днів утримання.. це знову не має значення з самого початку, і я більше не порушую це ні з чим. Я хочу жити вільно без залежностей
I broke 150 days of abstinence.. it doesn't matter again from the beginning and I'm not breaking it again with anything I want to live free without addictions
Εγώ έσπασα 150 μέρες αποχής.. δεν πειράζει ξανά από την αρχή και δεν το ξανασπαω με τίποτα θέλω να ζήσω ελεύθερος δίχως εξαρτήσεις
Я натрапив на вашу тему тут 👈, тому, можливо, краще було б написати про інші питання, не пов'язані безпосередньо з казино Rabona, там, щоб інші гравці не заплуталися в цій офіційній темі. Чи можливо це 🙏?
I have come across your thread here 👈, so maybe it would be better to write about other matters, not regarding Rabona casino directly, over there, so other players wont get confused in this official thread. Would that be possible 🙏?
Я не знаю, як працює група розгляду скарг. Він розмовляє з казино, і вони намагаються знайти рішення?? Зі мною вперше таке трапилось!!
I don't know how the complaints team works. He is talking to the casino and they are trying to find a solution?? It's the first time it's happened to me!!
Δεν ξέρω πως λειτουργεί η ομάδα παραπόνων. Μιλάει με το casino και προσπαθούν να βρουν μια λύση;; Είναι η πρώτη φορά που μου τυχαίνει!!
привіт Я можу спробувати допомогти вам краще зрозуміти, як працює наша команда зі скарг. Після того, як гравець подасть скаргу, команда почне «розслідування», як я міг би це назвати. Спочатку вони намагаються її вирішити, навіть не звертаючись до казино, роблять усе можливе, а потім, якщо потрібно, намагаються зв’язатися з конкретним казино. Це не завжди легко, але вони завжди роблять усе можливе, щоб скарга була вирішена. Протягом всього цього процесу група розгляду скарг спілкується з гравцем щодо кроків, які вони роблять, і інформує його/її про всю нову інформацію, яку вони зібрали.
Чи може це пояснення трохи прояснити, як працює наша група розгляду скарг, що ви скажете?
Hey. I can try to help you out to better understand how our complaint team works. After a complaint is submitted by the player, the team will start to "investigate", as I could call it. First they try to solve it even without contacting the casino, do all they can, and later on, if needed, they try to get in contact with the particular casino. It is not always easy, but they always do their best, to get the complaint resolved. Throughout this whole process, the complaint team communicate with the player about the steps, they do and inform him/her of all the new information they have collected.
Could this explanation clear things up, a bit, about how does our complaint team works, what do you say?
Так, тепер я повністю розумію, що ви маєте на увазі, тому відповідь на мою скаргу та скаргу очікується.. дякую, що б не відбувалося в розвитку моєї справи..🙏🙏🙏
Yes, now I completely understand what you mean, that's why the answer to my complaint and complaint is pending.. thank you, whatever happens in the development of my case..🙏🙏🙏
Ναι τώρα κατάλαβα απολύτως τι εννοείτε,για αυτό και είναι σε αναμονή η απάντηση του παραπονου μου, και της καταγγελίας.. σας ευχαριστώ ότι και να γίνει στην εξέλιξη της υπόθεσης μου..🙏🙏🙏
Гей, вибачте, що заплутав вас. Просто хотів сказати, що, оскільки у вас є інша тема, було б краще обговорити деякі приватні питання, якщо я можу їх так назвати, там. Просто пропозиція, більше нічого.
Hey, sorry to confuse you. Just wanted to say, that since you have the other thread, it would be better to discuss some private matters, if I could call them that, in there. Just a suggestion, nothing else.
Я надіслав вам скріншоти, на яких написано, що вони віддадуть мені всі гроші
I have sent you screenshots saying they will give me all the money
Σας έχω στείλει στιγμιότυπα οθόνης που λέγανε πως θα μου δώσουν όλα τα χρήματα
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.