ФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від Radka
|
32493 переглядів 285 відповідей |
|
1...5 6 7...16
Додати публікацію
7 міс. тому

Я не знаю, вони сказали, що дадуть мені лише депозит.. Я засмучений, тому що я не створив подвійний рахунок, просто один був закритий, а я зробив інший

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Відверто кажучи, загалом це два акаунти, і в цьому, швидше за все, проблема.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго вечора і вибачте за помилку. проблема в казино rabona. Я зробив помилку в перекладі, і це був бан. Потім я створив новий обліковий запис із тими самими даними, але іншою електронною поштою та номером телефону. Дубльований обліковий запис — це коли у мене є 2 активні облікові записи. Я втратив багато грошей у старому обліковому записі, а в новому — з € 100 Я зробив 1830 євро, і вони нормально прийняли мій депозит, а також зняли непогашені 500 євро.. через годину рахунок було закрито як дублікат, я пояснив їм, як йдуть справи, вони вчора гарантували мені, що моя справа пішов у фінансовий відділ, і вони зарахують мені всі гроші, які я маю всередині.. я чекаю..

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт.

Це нормально, не хвилюйтеся. Гадаю, тепер у вас є інші речі, про які варто подумати. У будь-якому випадку я просто хотів повідомити вам, що ваша скарга отримана та буде розглянута якомога швидше. Наші спеціалісти розберуться, тільки не покладайте завищених очікувань, будь ласка. Припустимо, ви зробили помилку.

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Після того, як ви закриєте рахунок, можливо через те, що ви зазнали програшів і не так багато виграшів, більшість казино не бажають дозволити вам знову відкрити його. Ви відкрили інший обліковий запис із новою електронною адресою та номером телефону та змусили їх дозволити вам відкрити інший обліковий запис у них. Ймовірно, вони помітили, що ваша IP-адреса або спосіб виведення збігаються з закритим обліковим записом. Ви порушили їхні T@Cs, і, схоже, ви втратите свій виграш, і вони можуть повернути вам ваш депозит. Не бачу, що ви можете зробити багато

Автоматичний переклад.
Anonymized534
7 міс. тому

Я також думаю, що в такій ситуації буде важко щось зробити. Зазвичай, коли у гравця виникають такі думки, завжди краще зв’язатися зі службою підтримки заздалегідь, щоб дізнатися, чи можна повторно відкрити обліковий запис або створити новий. Бо якщо гравець відкриває інший обліковий запис без жодної інформації, це, на жаль, є порушенням правил.

Втім, подивимося, що з’ясує наша команда і як це вийде в підсумку. Я точно тримаю кулаки за гравця, але в цьому випадку я досить скептичний. 😥

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Оскільки вони дозволили мені відкрити новий рахунок і прийняти депозит, то в чому проблема і як називається дублікат рахунку? Подвійний обліковий запис вважається, якщо у вас є два активних акаунти.m

Автоматичний переклад.
Thomas3333
7 міс. тому

Ні, якщо ви попросили закрити рахунок, казино неохоче, а то й ніколи не дозволять вам відкрити інший рахунок після того, як ви його закрили, і він, як я вже казав раніше, показав ту саму адресу, депозит або метод зняття. На жаль, ви порушили їхні положення та умови, і, на жаль, ви втратили свій виграш.

Автоматичний переклад.
Anonymized534
7 міс. тому

Нічого страшного, це було назавжди, щоб перестати грати в азартні ігри той виродок, який зруйнував світ...

Автоматичний переклад.
Thomas3333
7 міс. тому

Ви не помилилися!! Я провів 67 днів, а потім відмовився грати знову, і це була та сама процедура з новим казино, спочатку багато бонусів і виведення коштів, потім мертві обертання, а коли ви отримуєте бонус, це нісенітниця. Мені вистачило, я закрив цей обліковий запис, і цього більше немає. Я їду у відпустку на Менорку з грошима, на які я зазвичай граю, і я вивчаю іспанську замість того, щоб витрачати час і гроші на онлайн-казино

Автоматичний переклад.
Anonymized534
7 міс. тому

Я порушив 150 днів утримання.. це знову не має значення з самого початку, і я більше не порушую це ні з чим. Я хочу жити вільно без залежностей

Автоматичний переклад.
Thomas3333
7 міс. тому

Саме так, і це викликає звикання. Я грав 5 років, а тепер втратив ціле багатство!! До того, як я почав грати в онлайн-казино, а зараз мені 64, я б ніколи не поклав євро в ігровий автомат. Просто я кинув дивитися телевізор і не працював

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Оскільки вони дозволили мені відкрити новий рахунок і прийняти депозит, то в чому проблема і як називається дублікат рахунку? Подвійний обліковий запис вважається, якщо у вас є два активних акаунти.m

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. Я б сказав, що Найджел добре підсумував це, і якщо ви хочете отримати додаткові пояснення, не соромтеся запитувати. Зараз, на мій погляд, було б, мабуть, найкращим почекати та подивитися, чого досягне наша група розгляду скарг. Мабуть, краще робити будь-які спекуляції.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Я не знаю, як працює група розгляду скарг. Він розмовляє з казино, і вони намагаються знайти рішення?? Зі мною вперше таке трапилось!!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я порушив 150 днів утримання.. це знову не має значення з самого початку, і я більше не порушую це ні з чим. Я хочу жити вільно без залежностей

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я натрапив на вашу тему тут 👈, тому, можливо, краще було б написати про інші питання, не пов'язані безпосередньо з казино Rabona, там, щоб інші гравці не заплуталися в цій офіційній темі. Чи можливо це 🙏?

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Що я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я не знаю, як працює група розгляду скарг. Він розмовляє з казино, і вони намагаються знайти рішення?? Зі мною вперше таке трапилось!!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

привіт Я можу спробувати допомогти вам краще зрозуміти, як працює наша команда зі скарг. Після того, як гравець подасть скаргу, команда почне «розслідування», як я міг би це назвати. Спочатку вони намагаються її вирішити, навіть не звертаючись до казино, роблять усе можливе, а потім, якщо потрібно, намагаються зв’язатися з конкретним казино. Це не завжди легко, але вони завжди роблять усе можливе, щоб скарга була вирішена. Протягом всього цього процесу група розгляду скарг спілкується з гравцем щодо кроків, які вони роблять, і інформує його/її про всю нову інформацію, яку вони зібрали.

Чи може це пояснення трохи прояснити, як працює наша група розгляду скарг, що ви скажете?


Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Так, тепер я повністю розумію, що ви маєте на увазі, тому відповідь на мою скаргу та скаргу очікується.. дякую, що б не відбувалося в розвитку моєї справи..🙏🙏🙏

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Що я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Гей, вибачте, що заплутав вас. Просто хотів сказати, що, оскільки у вас є інша тема, було б краще обговорити деякі приватні питання, якщо я можу їх так назвати, там. Просто пропозиція, більше нічого.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Я надіслав вам скріншоти, на яких написано, що вони віддадуть мені всі гроші

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.