привіт Я можу спробувати допомогти вам краще зрозуміти, як працює наша команда зі скарг. Після того, як гравець подасть скаргу, команда почне «розслідування», як я міг би це назвати. Спочатку вони намагаються її вирішити, навіть не звертаючись до казино, роблять усе можливе, а потім, якщо потрібно, намагаються зв’язатися з конкретним казино. Це не завжди легко, але вони завжди роблять усе можливе, щоб скарга була вирішена. Протягом всього цього процесу група розгляду скарг спілкується з гравцем щодо кроків, які вони роблять, і інформує його/її про всю нову інформацію, яку вони зібрали.
Чи може це пояснення трохи прояснити, як працює наша група розгляду скарг, що ви скажете?
Hey. I can try to help you out to better understand how our complaint team works. After a complaint is submitted by the player, the team will start to "investigate", as I could call it. First they try to solve it even without contacting the casino, do all they can, and later on, if needed, they try to get in contact with the particular casino. It is not always easy, but they always do their best, to get the complaint resolved. Throughout this whole process, the complaint team communicate with the player about the steps, they do and inform him/her of all the new information they have collected.
Could this explanation clear things up, a bit, about how does our complaint team works, what do you say?
Автоматичний переклад.