ГоловнаФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від Radka
|
49 817 переглядів 358 відповідей |
|
1...5 6 7...18
Anonymized534
10 міс. тому

Я порушив 150 днів утримання.. це знову не має значення з самого початку, і я більше не порушую це ні з чим. Я хочу жити вільно без залежностей

Автоматичний переклад.
Thomas3333
10 міс. тому

Саме так, і це викликає звикання. Я грав 5 років, а тепер втратив ціле багатство!! До того, як я почав грати в онлайн-казино, а зараз мені 64, я б ніколи не поклав євро в ігровий автомат. Просто я кинув дивитися телевізор і не працював

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Оскільки вони дозволили мені відкрити новий рахунок і прийняти депозит, то в чому проблема і як називається дублікат рахунку? Подвійний обліковий запис вважається, якщо у вас є два активних акаунти.m

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт. Я б сказав, що Найджел добре підсумував це, і якщо ви хочете отримати додаткові пояснення, не соромтеся запитувати. Зараз, на мій погляд, було б, мабуть, найкращим почекати та подивитися, чого досягне наша група розгляду скарг. Мабуть, краще робити будь-які спекуляції.

Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

Я не знаю, як працює група розгляду скарг. Він розмовляє з казино, і вони намагаються знайти рішення?? Зі мною вперше таке трапилось!!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я порушив 150 днів утримання.. це знову не має значення з самого початку, і я більше не порушую це ні з чим. Я хочу жити вільно без залежностей

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я натрапив на вашу тему тут 👈, тому, можливо, краще було б написати про інші питання, не пов'язані безпосередньо з казино Rabona, там, щоб інші гравці не заплуталися в цій офіційній темі. Чи можливо це 🙏?

Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

Що я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я не знаю, як працює група розгляду скарг. Він розмовляє з казино, і вони намагаються знайти рішення?? Зі мною вперше таке трапилось!!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

привіт Я можу спробувати допомогти вам краще зрозуміти, як працює наша команда зі скарг. Після того, як гравець подасть скаргу, команда почне «розслідування», як я міг би це назвати. Спочатку вони намагаються її вирішити, навіть не звертаючись до казино, роблять усе можливе, а потім, якщо потрібно, намагаються зв’язатися з конкретним казино. Це не завжди легко, але вони завжди роблять усе можливе, щоб скарга була вирішена. Протягом всього цього процесу група розгляду скарг спілкується з гравцем щодо кроків, які вони роблять, і інформує його/її про всю нову інформацію, яку вони зібрали.

Чи може це пояснення трохи прояснити, як працює наша група розгляду скарг, що ви скажете?


Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

Так, тепер я повністю розумію, що ви маєте на увазі, тому відповідь на мою скаргу та скаргу очікується.. дякую, що б не відбувалося в розвитку моєї справи..🙏🙏🙏

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Що я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Гей, вибачте, що заплутав вас. Просто хотів сказати, що, оскільки у вас є інша тема, було б краще обговорити деякі приватні питання, якщо я можу їх так назвати, там. Просто пропозиція, більше нічого.

Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

Я надіслав вам скріншоти, на яких написано, що вони віддадуть мені всі гроші

Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

Я надіслав чати, вони сказали, що виплатять мені всі мої гроші.. чи є в мене шанс бути виправданим??

Автоматичний переклад.
Thomas3333
10 міс. тому

Шановний гравець,

Будь ласка, надайте всі відповідні знімки екрана та інформацію через скаргу ( скористайтеся цим посиланням 👈). Це просто форум, де ми говоримо про поточну подію. На форумі немає рішень, тому ми не можемо просто припустити, що станеться. Якщо казино підтвердить, що ви отримали гроші, у нас немає причин цьому не вірити.

Я сподіваюся, ви розумієте.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я не можу їх відправити і не знаю чому..

Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

Я відправив усе туди, куди ви сказали мені тепер чекати. Є надія? Або моя надія втрачена назавжди?

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я відправив усе, куди ви сказали мені в моїй скарзі

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Добрий вечір. Коли я отримаю оновлену інформацію про свою справу? Я надіслав скріншоти на сторінку, де я подав скаргу..

Автоматичний переклад.
Thomas3333
10 міс. тому

Привіт. Добре, що оновили нашу групу скарг. 👌 Тепер я бачу, що ваша черга відповісти на ще кілька запитань, щоб продовжити далі. Будь ласка, зробіть це тут 👈, і ми побачимо, як розвиватиметься справа.

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Добрий вечір. Моя справа відкрита, і я відповідаю на все, що запитують у скарзі, тільки не можу зрозуміти, чому стільки днів без відповіді? Чи розглядається моя скарга в казино? Чи є шанс повернути свій виграш?

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого