Так, але, як і більшість гравців в Інтернеті, ви не будете щасливі, поки не отримаєте гроші!! Настав нервовий час очікування
Exactly but like most gamblers online you won't be happy until you get your cash!! It's a nervous time waiting
Просто дуже нервовий період, як ти сказав.. і, блін, це очікування вбиває..
Just very nervous period as you said.. and damn it this waiting is killing..
Ακριβώς πολύ νευρική περίοδος όπως το είπατε.. και να τα πάρω αυτή η αναμονή σκοτώνει..
Це гарна сума грошей, щоб виграти, але це нормально нервувати ще більше, коли ви думаєте, що програли. Спи спокійно!! 😄
It's a nice amount of money to win but it's normal to be nervous even more so when you thought you'd lost it. Sleep well!! 😄
На добраніч, я знову оновлю прогрес. Велике спасибі..
Good night I will update the progress again. Thank you very much..
Καληνύχτα θα ενημερώσω εκ νέου την εξέλιξη. Ευχαριστώ πολύ..
Добрий вечір, у мене був акаунт на рабоні і я помилився в перекладі і його заблокували. Не було коштів. Вчора я створив новий рахунок і зробив депозит, і вони прийняли його нормально. Я виграв, у мене на рахунку 1800 євро, і вони закрили його як дублікат.. але дублікат означає, що у вас є два рахунки, і я пояснюю їм, а вони не розуміють.. Я кажу їм, що станеться з моїми грошима ? Тому що, якби це був дублікат, ви не повинні були дозволити мені зробити депозит.. Я хочу свої гроші.. вони сказали, що направили їх у відповідний відділ, я хочу, щоб ви мені допомогли..
Good evening, I had an account on rabona and I made a mistake in the translation and it got blocked.. I had no funds. Yesterday I made a new account and made a deposit and they accepted it normally. I won and I have €1,800 in my account and they closed it as a duplicate.. but duplicate means when you have two accounts, and I explain to them and they don't understand.. I tell them what will happen with my money? Because if it was a duplicate you shouldn't have let me make a deposit.. I want my money.. they said they forwarded it to the relevant department, I want you to help me..
Καλησπέρα είχα λογαριασμό στην rabona και έκανα λάθος στην μετάφραση και έγινε αποκλεισμός.. δεν είχα κεφάλαια. Εχθές έκανα νέο λογαριασμό και έκανα κατάθεση και την δέχτηκαν κανονικά. κέρδισα και έχω 1.800€ στον λογαριασμό μου και τον κλείσανε ως διπλότυπο.. αλλά διπλότυπο σημαίνει όταν έχεις δύο λογαριασμούς, και τους εξηγώ και δεν καταλαβαίνουν.. τους λέω με τα χρήματα μου τι θα γίνει; Γιατί εάν ήταν διπλοτυπος δεν έπρεπε να με αφήσετε να κάνω κατάθεση.. θέλω τα χρήματα μου.. είπαν το προώθησαν στο αρμόδιο τμήμα, θέλω να με βοηθήσετε..
Geia sou. Не могли б ви уточнити, про яке казино йде мова? Ви мене тут справді заплутали. «Добрий вечір, у мене був обліковий запис на rabona , і я зробив помилку...» - тут ви написали Rabona Casino, але написали в гілці 1Win Casino. Будь ласка, скажіть нам, який це, щоб ми могли уникнути помилок 🙏.
Я насправді прочитав усі ваші дописи тут, у цій темі, щоб отримати всю інформацію про проблему з цим казино. Я хотів би почати з вашого дубліката облікового запису. Завжди корисно перевірити у служби підтримки, чи закрито попередній рахунок, або навіть запитати їх, перш ніж вносити кошти на новий рахунок. Я можу сказати, що мати кілька облікових записів вважається порушенням умов у кожному казино. Особливо якщо ви використовуєте іншу електронну адресу, номер телефону або навіть адресу, наприклад, казино не завжди може визначити, що у вас уже є обліковий запис. Подивимося, як вони це вирішать, і сподіваюся, що все буде так, як обіцяє підтримка. Будь ласка, дайте нам знати 🙏.
Geia sou. Could you, please, specify which casino are you talking about? You have got me really confused here. "Good evening, I had an account on rabona and I made a mistake..." - here you wrote Rabona Casino, but you posted to a 1Win Casino thread. Please, tell us which one is it, so we can prevent any mistakes 🙏.
I actually have read all your posts here in this thread, to get all the information about the issue with this casino. I would like to start with the duplicate account of yours. It is always good to check with the support that the previous account was closed, or even ask them before you deposit to the new account. To have multiple accounts is considered as a breach of terms in every casino, I could say. Especially if you use a different email, phone number, or even address, for example, the casino is not always able to determine that you already have an account there. Let's see, how they're going to solve this, and I hope that everything will be as promised by the support. Please let us know 🙏.
Доброго вечора і вибачте за помилку. проблема в казино rabona. Я зробив помилку в перекладі, і це був бан. Потім я створив новий обліковий запис із тими самими даними, але іншою електронною поштою та номером телефону. Дубльований обліковий запис — це коли у мене є 2 активні облікові записи. Я втратив багато грошей у старому обліковому записі, а в новому — з € 100 Я зробив 1830 євро, і вони нормально прийняли мій депозит, а також зняли непогашені 500 євро.. через годину рахунок було закрито як дублікат, я пояснив їм, як йдуть справи, вони вчора гарантували мені, що моя справа пішов у фінансовий відділ, і вони зарахують мені всі гроші, які я маю всередині.. я чекаю..
Good evening and sorry for the mistake.. the problem is with rabona casino. I had made a mistake in the translation and this was a ban. Then I made a new account with the same details but a different email and phone number.. the duplicate account is when I have 2 active accounts.. I had lost a lot of money in the old Account, and in the new one with €100 I made €1,830 and they accepted my deposit normally , as well as the withdrawal of the outstanding €500.. after an hour the account was closed as a duplicate, I explained to them how things are, they guaranteed me yesterday that my case has gone to the financial department, and they will credit me with all money i have inside.. i'm on a wait..
Καλησπέρα και συγγνώμη για το λάθος.. το πρόβλημα είναι στο rabona casino. Είχα κάνει λάθος στην μετάφραση και έγινε αυτό αποκλεισμός. Εν συνεχεία έκανα νέο λογαριασμό με ίδια στοιχεία αλλά άλλο email και αριθμό τηλεφώνου.. ο διπλοτυπος λογαριασμός είναι όταν έχω 2 ενεργούς λογαριασμούς.. είχα χάσει πολλά χρήματα στον παλιό Λογαριασμό, και στον καινούργιο με 100€ τα έκανα 1.830€ δέχτηκαν την κατάθεση μου κανονικά, καθώς και την ανάληψη των 500€ που είναι εκρρεμης.. μετά από μια ώρα έκλεισε ο λογαριασμός ως διπλοτυπος, τούς εξήγησα πως είναι τα πράγματα, μου εγγυήθηκαν χθές, πως η υπόθεση μου έχει πάει στο οικονομικό τμήμα, και θα μου πιστώνουν όλα τα χρήματα που έχω μέσα.. είμαι σε μια αναμονή..
Мені щойно сказали, що мій виграш скасовано і вони мені їх не віддають. Це 1850 євро, що мені робити, я дуже засмучений..
They just told me that my winnings have been canceled and they are not giving them to me. It's €1,850, what should I do, I'm very upset..
Μόλις μου είπαν πως ακυρώθηκαν τα κέρδη μου και δεν μου τα δίνουν. Είναι 1.850€ τι θα κάνω είμαι στεναχωρημένος πολύ..
Вони просто відповіли, що мій виграш скасовано. Мені сумно, я не знаю, що робити..
They just replied that my winnings have been cancelled.. I'm sad I don't know what to do..
Μόλις μου απάντησαν πως τα κέρδη μου ακυρώθηκαν.. είμαι στεναχωρημένος δεν ξέρω τι να κάνω..
О, ні, це погана новина. Служба підтримки SLIMY сказала, що збирається заплатити вам, а потім забрала. Зараз ви нічого особливого не можете зробити, якщо ви маєте кілька облікових записів і порушуєте умови використання. Тоді схоже на списання?
Oh no that's bad news the SLIMY people n support said they were going to pay you then took it away. Nothing much you can do now if it's for having multiple accounts and breaking the terms and conditions. Looks like a write off then?
Я не знаю, вони сказали, що дадуть мені лише депозит.. Я засмучений, тому що я не створив подвійний рахунок, просто один був закритий, а я зробив інший
I don't know they said they will only give me the deposit.. I'm upset because I didn't make a double account, just one was closed and I made another
Δεν ξέρω είπαν θα μου δώσουν μόνο την κατάθεση.. είμαι στεναχωρημένος γιατί δεν έκανα διπλό λογαριασμό, απλά έκλεισε ο ένας και έκανα άλλον
Якщо ви закрили його, ви не можете просто створити інший під іншою електронною поштою, ви порушили їхні правила, і вони карають вас за це. Якщо ви отримаєте свій депозит, це вже щось.
If you closed it you can't just make another under a different email you broke their rules and they are punishing you for it. If you get your deposit back that is something.
Я не знаю, вони сказали, що дадуть мені лише депозит.. Я засмучений, тому що я не створив подвійний рахунок, просто один був закритий, а я зробив інший
I don't know they said they will only give me the deposit.. I'm upset because I didn't make a double account, just one was closed and I made another
Δεν ξέρω είπαν θα μου δώσουν μόνο την κατάθεση.. είμαι στεναχωρημένος γιατί δεν έκανα διπλό λογαριασμό, απλά έκλεισε ο ένας και έκανα άλλον
Доброго вечора і вибачте за помилку. проблема в казино rabona. Я зробив помилку в перекладі, і це був бан. Потім я створив новий обліковий запис із тими самими даними, але іншою електронною поштою та номером телефону. Дубльований обліковий запис — це коли у мене є 2 активні облікові записи. Я втратив багато грошей у старому обліковому записі, а в новому — з € 100 Я зробив 1830 євро, і вони нормально прийняли мій депозит, а також зняли непогашені 500 євро.. через годину рахунок було закрито як дублікат, я пояснив їм, як йдуть справи, вони вчора гарантували мені, що моя справа пішов у фінансовий відділ, і вони зарахують мені всі гроші, які я маю всередині.. я чекаю..
Good evening and sorry for the mistake.. the problem is with rabona casino. I had made a mistake in the translation and this was a ban. Then I made a new account with the same details but a different email and phone number.. the duplicate account is when I have 2 active accounts.. I had lost a lot of money in the old Account, and in the new one with €100 I made €1,830 and they accepted my deposit normally , as well as the withdrawal of the outstanding €500.. after an hour the account was closed as a duplicate, I explained to them how things are, they guaranteed me yesterday that my case has gone to the financial department, and they will credit me with all money i have inside.. i'm on a wait..
Καλησπέρα και συγγνώμη για το λάθος.. το πρόβλημα είναι στο rabona casino. Είχα κάνει λάθος στην μετάφραση και έγινε αυτό αποκλεισμός. Εν συνεχεία έκανα νέο λογαριασμό με ίδια στοιχεία αλλά άλλο email και αριθμό τηλεφώνου.. ο διπλοτυπος λογαριασμός είναι όταν έχω 2 ενεργούς λογαριασμούς.. είχα χάσει πολλά χρήματα στον παλιό Λογαριασμό, και στον καινούργιο με 100€ τα έκανα 1.830€ δέχτηκαν την κατάθεση μου κανονικά, καθώς και την ανάληψη των 500€ που είναι εκρρεμης.. μετά από μια ώρα έκλεισε ο λογαριασμός ως διπλοτυπος, τούς εξήγησα πως είναι τα πράγματα, μου εγγυήθηκαν χθές, πως η υπόθεση μου έχει πάει στο οικονομικό τμήμα, και θα μου πιστώνουν όλα τα χρήματα που έχω μέσα.. είμαι σε μια αναμονή..
Привіт.
Це нормально, не хвилюйтеся. Гадаю, тепер у вас є інші речі, про які варто подумати. У будь-якому випадку я просто хотів повідомити вам, що ваша скарга отримана та буде розглянута якомога швидше. Наші спеціалісти розберуться, тільки не покладайте завищених очікувань, будь ласка. Припустимо, ви зробили помилку.
Hello.
That's ok, don't worry. I imagine you now have other things to think about. Either way, I just wanted to let you know that your complaint was received and will be handled as soon as possible. Our specialists will look into it, just do not hold on to high expectations, please. Let's say you made a mistake.
Після того, як ви закриєте рахунок, можливо через те, що ви зазнали програшів і не так багато виграшів, більшість казино не бажають дозволити вам знову відкрити його. Ви відкрили інший обліковий запис із новою електронною адресою та номером телефону та змусили їх дозволити вам відкрити інший обліковий запис у них. Ймовірно, вони помітили, що ваша IP-адреса або спосіб виведення збігаються з закритим обліковим записом. Ви порушили їхні T@Cs, і, схоже, ви втратите свій виграш, і вони можуть повернути вам ваш депозит. Не бачу, що ви можете зробити багато
Once you close an account which was probably because you suffered losses and not many wins, most casinos are reluctant to let you reopen it. You opened another with a new email and phone number and duped them into letting you open another account with them. They probably noticed that your IP address or method of withdrawal was the same as your closed account. You broke their T@Cs and it looks like you will Hace to forfeit your winnings and they may give you your deposit back. Can't see there is much you can do
Я також думаю, що в такій ситуації буде важко щось зробити. Зазвичай, коли у гравця виникають такі думки, завжди краще зв’язатися зі службою підтримки заздалегідь, щоб дізнатися, чи можна повторно відкрити обліковий запис або створити новий. Бо якщо гравець відкриває інший обліковий запис без жодної інформації, це, на жаль, є порушенням правил.
Втім, подивимося, що з’ясує наша команда і як це вийде в підсумку. Я точно тримаю кулаки за гравця, але в цьому випадку я досить скептичний. 😥
I also think it will be difficult to do something in such a situation. Usually when a player has such thoughts it is always best to contact support beforehand to see if it is possible to reopen the account or create a new one. Because if a player opens another account without any information, it is unfortunately a violation of the rules.
However, let's see what our team will find out and how it will turn out in the end. I'm definitely keeping my fingers crossed for the player, but in this case I'm rather skeptical. 😥
Оскільки вони дозволили мені відкрити новий рахунок і прийняти депозит, то в чому проблема і як називається дублікат рахунку? Подвійний обліковий запис вважається, якщо у вас є два активних акаунти.m
Since they accepted me to open a new account and accept the deposit then what is the problem and what is a duplicate account called? A dual account is considered when you have two active accounts.m
Εφόσον δέχτηκαν να ανοίξω νέο λογαριασμό και να δεχτούν την κατάθεση τότε που είναι το πρόβλημα και πως λέγεται διπλοτυπος λογαριασμός; Διολοτυπος λογαριασμός θεωρείται όταν έχεις δύο ενεργούς λογαριασμούς.μ
Ні, якщо ви попросили закрити рахунок, казино неохоче, а то й ніколи не дозволять вам відкрити інший рахунок після того, як ви його закрили, і він, як я вже казав раніше, показав ту саму адресу, депозит або метод зняття. На жаль, ви порушили їхні положення та умови, і, на жаль, ви втратили свій виграш.
Not if you asked for the account to be closed, casinos are reluctant if not never allow you to open another account once you have closed one and it as I said before showed same up address or deposit or withdrawal method. Unfortunately you broke their terms and conditions and the price to pay is you lost your winnings unfortunately
Нічого страшного, це було назавжди, щоб перестати грати в азартні ігри той виродок, який зруйнував світ...
It's okay, it was for good, to stop gambling the bastard that has ruined the world...
Δεν πειράζει ήταν για καλό, για να κόψω τον τζόγο τον σιχαμενο που έχει καταστρέψει τον κόσμο...
Ви не помилилися!! Я провів 67 днів, а потім відмовився грати знову, і це була та сама процедура з новим казино, спочатку багато бонусів і виведення коштів, потім мертві обертання, а коли ви отримуєте бонус, це нісенітниця. Мені вистачило, я закрив цей обліковий запис, і цього більше немає. Я їду у відпустку на Менорку з грошима, на які я зазвичай граю, і я вивчаю іспанську замість того, щоб витрачати час і гроші на онлайн-казино
Your not wrong!! I went 67days and then succumbed to play again and it was the same procedure with a new casino lots of bonuses and cashouts at first then dead spins and when you get a bonus it's rubbish. I've had enough also I closed that account and that's it no more. I'm going on holiday to Menorca with the money I usually gamble with and I'm learning Spainish instead of wasting my time and money at an online casino
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.