Я розумію вашу думку, і ми досить часто пояснюємо це гравцям. Я не думаю, що комерційні стосунки з казино взагалі не допомогли б, оскільки це може завдати шкоди. Казино вирішило майже всі свої скарги, що й залишається на місці. Але часто буває, що гравці приходять з тим, що виведення коштів досить довге, тому я завжди рекомендую перед тим, як хтось піде кудись грати, дізнатися, де вони збираються внести депозит. Я думаю, що в цьому казино він знайде достатньо інформації, щоб прийняти рішення. Гравці, які залишилися грати тут, навіть знаючи, скільки часу може зайняти зняття коштів, повинні знати та бути готовими ризикнути, граючи тут знову. Наразі це не повинно бути так, але, на жаль, є казино, які виплачують гроші досить повільно.
Звичайно, поки що немає потреби видаляти ваші коментарі, доки ви явно не атакуєте або не поширюєте неправду.
Те, що ви намагаєтеся попередити гравців, може, й добре, але врешті-решт кожен вирішить сам.
I understand your thinking and we explain it often enough to the players. I don't think it would help at all to have a commercial relationship with a casino because it could be detrimental. The casino has solved almost all of its complaints, which keeps it pretty much where it is. But it often happens that players come with the fact that the withdrawals are quite long, so I always recommend before someone goes to play somewhere to find out where they are going to deposit. I think that at this casino he would find enough information to make a decision. Players who have stayed to play here, even though they know how long withdrawals can take, must know and be willing to take the risk by playing here again. It shouldn't be that way at this time, but unfortunately there are casinos that pay out quite slowly.
Of course there is no need to delete your comments yet until you explicitly attack or spread untruths.
The fact that you are trying to warn the players may be good, but in the end everyone will decide for themselves.
Автоматичний переклад.