ГоловнаФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 21)

 від Radka
|
69 355 переглядів 469 відповідей |
|
1...20 21 22...24
Kruti видалив(-ла) публікацію

Я сказав їм, що повідомив про все Раду з контролю за азартними іграми Кюрасао, що я і зробив, а також усі відповідні установи в моїй країні, на міжнародному рівні, а також на Кіпрі, і що я буду доводити все до кінця, незалежно від того, заплатили вони мені гроші чи ні. І вони підключилися з іншого сайту, не тут, зв’язалися з ними та запитали про мій випадок. Ніби йшлося про мільйони, ЩО В БІСА..

Автоматичний переклад.
Kruti

Що це за сайт? Мені потрібна допомога з цим казино

Автоматичний переклад.
Kruti

Вони тут мало рухаються. Це залежить від них і від казино, про яке йдеться. Я не бачу, як вони нормально вирішили мою проблему.

Автоматичний переклад.
1bazat

https://forum.icasinobalkan.com/forum/18-pritu%C5%BEbe-na-casino/

Автоматичний переклад.

У кожного своя логіка і своя думка, і врешті-решт, коли я звернувся сюди по допомогу, ніхто й пальцем не поворухнув, ніхто зі мною не зв’язався. Мені вдалося отримати свої гроші власним шляхом та з іншою допомогою.

Автоматичний переклад.

Я б сказав, що логіки, що стоїть за тим, що ви говорите, ще немає. Ви взагалі уникаєте відповіді, а також, коли я запитую вас про те, що легко зрозуміти та доступно, ви не знаєте, що про це сказати. Все, що ви робите тут, це розповідаєте мені загальні твердження, які не мають ваги.

А щодо нашої допомоги, то де ви її просили? Я не бачив, щоб ви десь подали скаргу. Ви думаєте, якщо ви постите на форумі, то вам усі напишуть і так далі? Ви повинні щось зробити, щоб отримати від нас допомогу, і це не важко, але я нічого не бачу. Просто поговори.

Автоматичний переклад.
Jaro

Ви трохи зарозумілі та грубі та говорите неадекватним тоном, будь ласка, перестаньте писати мені свої літанії, я спілкуюся тут з іншими людьми, НЕ з вами. добре?

Автоматичний переклад.
Kruti

Бо те, що ти кажеш, не має особливого сенсу. Я не бачив жодного повідомлення, де б ви просили про допомогу. Коли ви говорите про логіку, коли ліцензію Кюрасао для Рабіді було відкликано, це теж не має сенсу. Коли я запитав вас нормально, ви знову не дали жодної відповіді, де була відповідь на те, що я говорю.

Але як би там не було, я можу зрозуміти те, що ви сказали.

Автоматичний переклад.

Не грайте і не реєструйтеся в Rabona або в будь-якому з їхніх казино з іншими назвами (Legiano, BankOnBet і багато іншого...) Вони не платять. Ось скріншот моїх вилучень, оскільки вони завжди скасовуються. Вони стверджують, що я порушив одну з їхніх умов (це брехня) і тисячі виправдань, чому не платив. Тримайтеся подалі від цілої мережі шахрайських казино. Я також подав скаргу до Комісії з контролю за іграми Кюрасао, і вчора вони зв’язалися зі мною. Я здав їм усі тести, і вони мені сказали, що окрім штрафу від 50 000 до 250 000 доларів вони ризикують втратити свої ліцензії. Я передав їм тести від кількох букмекерських контор, таких як Legiano тощо, і вони сказали мені, що у них є посилання, тобто що це все мережа, і що вони мають кілька скарг від інших людей, таких як я. Тому, якщо мені й надалі не будуть платити гроші, я піду до кінця.


file



Автоматичний переклад.
User98182272

Тепер цей розумний хлопець і «всезнайка» скаже вам, що вони навіть не мають ліцензії на Кюрасао, і переслідуватиме вас, доки ви йому не доведете, що вони є.. 😉

Автоматичний переклад.
User98182272

Rabona дійсно не має ліцензії Curacao, як багато інших. Замість цього вони обрали Коморські острови (AOFA) .

У будь-якому випадку, сподіваюся, скарга доведе вашу правоту; для цього будь ласка, дайте відповідь у ланцюжку скарг 👈

Гадаю, на цьому етапі мало що можна додати.


Автоматичний переклад.
User98182272

Це я вам казав, ви ще можете їм красиво написати, що Кюрасао зв'язався з вами і все інше, але вони ніби глухі та сліпі... Я думаю, що між Rabona і цим гуру є певна кореляція, як уже зробив висновок один користувач.

Автоматичний переклад.
Radka

Що ж, я щойно також надіслав скаргу до Коморських островів AOFA. Поки мені не заплатять, я не зупинюся.

Автоматичний переклад.
User98182272

Так і має бути, погрожуйте їм і всім іншим інституціям переслідування, вашим, їхнім, міжнародним, скажіть їм, що ви подали заяву в поліцію і найняли адвоката, поки ви все не зробите, навіть якщо ви ніколи не отримаєте своїх грошей... це моя порада.

Автоматичний переклад.

Що ж, я щойно також надіслав скаргу до Коморських островів AOFA. Поки мені не заплатять, я не зупинюся.

Автоматичний переклад.

Якщо можна, вам слід зосередитися на скарзі. Боюся, органи ліцензування не дуже люблять прямі відповіді.

Автоматичний переклад.
Kruti

Немає «співвідношення» між Casino Guru, колишньою ліцензією Кюрасао, AOFA або Rabona. Справа в тому, що гравці не завжди мають рацію або не можуть довести, що казино помиляються під час скарги.

Крім того, погана взаємодія з користувачем — це не те, що ми використовуємо для покарання казино, натомість ми представляємо цей досвід спільноті. Ми зосереджені на дотриманні справедливих правил. Отже, не соромтеся задавати конкретні запитання, якщо хочете.

Автоматичний переклад.
Radka

Якщо відносин немає, здається, що це так. Мені незрозумілий дуже позитивний рейтинг, наданий цьому казино та його дочірнім компаніям, особливо з огляду на те, що вони діють дуже маніпулятивно, невиправдано затримуючи гроші клієнтів і забираючи бонуси та гроші в гравців.

Скільки скарг користувачів потрібно, щоб ви знизили оцінку РАБОНИ???


Змінено
Автоматичний переклад.
SERGIO_0

Їм це здається нормальним, вони просто філософствують, я ніколи не стикався з жодною букмекерською конторою в світі, щоб вони не виплачували виграш, тобто щоб ти мав чекати і боротися майже місяць, щоб отримати СВОЇ гроші, і це під знаком питання, чи ти їх взагалі отримаєш... КОЖЕН, кого я знаю і де я грав, виплачує не пізніше наступного дня, наприклад, букмекерська контора, де я зараз граю, виплачує кошти протягом кількох хвилин, коли ти запитуєш виплата. Ця рабона не ліквідна або хоче втомити вас, щоб ви кинули все або скасували виплати, тому що, як вони кажуть, гроші повернуться на ваш рахунок «зі швидкістю світла», немає проблем зі швидкістю та ефективністю, тому «потратьте» гроші та полегшіть їм увесь цей цирк. Ці люди тут, гуру казино, просто «сперечаються», чи має рабона ліцензію Кюрасао чи ні, вони не займаються суттю проблеми, вчора я прочитав у КІЛЬКОХ місцях, що вони мають свою ліцензію, що означає КЮРАКАО, і я також зв’язався з ними прямо на початку всієї цієї халепи. Позитивні відгуки, очевидно, «змащені» і не можуть бути збігом після такої кількості ОДНАКОВИХ прикладів із гравцями та їхніми ВИПЛАТАМИ.

Автоматичний переклад.

Якщо відносин немає, здається, що це так. Мені незрозумілий дуже позитивний рейтинг, наданий цьому казино та його дочірнім компаніям, особливо з огляду на те, що вони діють дуже маніпулятивно, невиправдано затримуючи гроші клієнтів і забираючи бонуси та гроші в гравців.

Скільки скарг користувачів потрібно, щоб ви знизили оцінку РАБОНИ???


Автоматичний переклад.

Привіт, тепер ми досягаємо чогось — ви вважаєте, що індекс безпеки недостатньо високий для Rabona. Ви маєте повне право на таку думку.

Оскільки не кожна скарга однакова, а контекст має велике значення, я, чесно кажучи, не можу сказати, скільки невирішених скарг потрібно, щоб змінити рейтинг. Це ніколи не буває так просто. Є кілька ключових аспектів — серйозність скарги, яка визначається спірною сумою, і те, що таку скаргу необхідно закрити як нерозглянуту. Сподіваюся, ви бачите, що зробити таке припущення неможливо.

Одна нерозглянута скарга навряд чи «зробить свою справу».

file

Крім того, ми не можемо використовувати недоведений зворотний зв’язок як фундаментальну основу для математичних розрахунків.

Таким чином, «вилучення бонусів» — це фактично досвід клієнта, а не питання зміни Індексу. Невиплачені виграші — це вже інша історія, але, як я вам показав, лише одного разу справа закінчилася як невирішена. Ми не знаємо про неоплачуваних гравців; відкриті скарги також можуть бути вирішені.

Я пропоную вам прочитати посібники, які пояснюють процес. Ви готові спробувати? Боюся, без цього ми далеко не заїдемо...

Автоматичний переклад.

Їм це здається нормальним, вони просто філософствують, я ніколи не стикався з жодною букмекерською конторою в світі, щоб вони не виплачували виграш, тобто щоб ти мав чекати і боротися майже місяць, щоб отримати СВОЇ гроші, і це під знаком питання, чи ти їх взагалі отримаєш... КОЖЕН, кого я знаю і де я грав, виплачує не пізніше наступного дня, наприклад, букмекерська контора, де я зараз граю, виплачує кошти протягом кількох хвилин, коли ти запитуєш виплата. Ця рабона не ліквідна або хоче втомити вас, щоб ви кинули все або скасували виплати, тому що, як вони кажуть, гроші повернуться на ваш рахунок «зі швидкістю світла», немає проблем зі швидкістю та ефективністю, тому «потратьте» гроші та полегшіть їм увесь цей цирк. Ці люди тут, гуру казино, просто «сперечаються», чи має рабона ліцензію Кюрасао чи ні, вони не займаються суттю проблеми, вчора я прочитав у КІЛЬКОХ місцях, що вони мають свою ліцензію, що означає КЮРАКАО, і я також зв’язався з ними прямо на початку всієї цієї халепи. Позитивні відгуки, очевидно, «змащені» і не можуть бути збігом після такої кількості ОДНАКОВИХ прикладів із гравцями та їхніми ВИПЛАТАМИ.

Автоматичний переклад.

Чесно кажучи, я не помітив жодної скарги на жодне казино, то чому ви просто скаржитеся на форумі? Це безглуздо. Ви звинувачуєте нас в ігноруванні невиплачених виграшів і будь-чого іншого, але ви не можете довести несправедливі дії казино.

Дійте або перестаньте наполягати. Не доводячи своїх звинувачень, ти тут ще й добрий філософ. Вам не здається?

Як на мене, це справедливе запитання.

Автоматичний переклад.
1...20 21 22...24
Перейти на сторінкуіз 24 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого