ГоловнаФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 19)

 від Radka
|
69 356 переглядів 469 відповідей |
|
1...18 19 20...24

Привіт, я хотів повідомити про свій досвід. Я довго грав на Rabona, поки ви не виграєте кілька копійок через два-три дні, гроші прийдуть. Проблеми виникають, коли для хорошої дози удачі я взяв множник 2000 і виграв 15 000 євро, спочатку я заплатив 500. Я подав перший запит на зняття коштів 20 січня, але нічого не було 21 січня, ще один 22-го, ще 1500. Крім того, як тільки ви надсилаєте запит на зняття коштів, вони знижують ваш статус до нижчого VIP-статусу. Подивимося, як воно піде, я буду тримати вас у курсі

Автоматичний переклад.
pfrancicanava

Привіт, я перемістив вашу публікацію під казино, про яке ви говорите.

Що стосується того факту, що ви можете знімати 500 на день, це також зазначено в Умовах використання, тому в основному казино не робить нічого поганого, навіть якщо це небагато.

Я б сказав, що буде важливо, щоб ви отримували свої зняття, тому я чекаю оновлення щодо того, чи були вони успішними, ті, які ви зараз ввели.

Я твердо вірю, що так і буде.

Автоматичний переклад.

привіт, перший прийшов, але, звичайно, робити великі виграші на Rabona недобре, тому що для виведення всіх 15 000 знадобиться принаймні 5 місяців, якщо все піде добре. Дякую, ви дуже люб'язно мені відповіли

скоро

Автоматичний переклад.
pfrancicanava

Я сподіваюся, що все пройде добре і швидше, ніж ви сказали. Насправді обмеження становить 7000 на місяць, знаєте.🤔

Звичайно, тримайте нас в курсі; ми тут для вас.

Автоматичний переклад.
Romi

Дуже дякую. Я підтверджую, що 500 євро надходять кожні 4 дні, і у вас не може бути більше трьох знятих коштів

Терпіння, я отримаю свої гроші через 4 місяці, і якщо ви не забудете мене

вводити запит на зняття кожні 4 дні.

Автоматичний переклад.
pfrancicanava

Це досить довго, але з іншого боку, ви виграли чималу суму. Оскільки хороші новини ніколи не закінчуються, я буду радий бачити кожне успішне оновлення зняття грошей. 🙂

Ви не повинні, звичайно.

Автоматичний переклад.

доброго ранку


Поділюся своїм досвідом роботи з Букмекерським домом Rabona. Ця компанія має бонус під назвою «щотижневе поповнення» , у якому вони дають вам 50% грошей від найбільшого депозиту, який ви зробили протягом тижня.


У моєму випадку я зробив кілька депозитів, але найбільша сума становила 400 євро, тож зрештою я отримав 200 євро бонусу за ставки.


Треба сказати, що умови для зняття частини грошей, отриманих за допомогою бонусу, були жорстокими. Мені довелося поставити x8 початковий депозит ( 400 євро x 8 = 3200 євро ).


Що ж, у мене був хороший пробіг і вдалося отримати прибуток у 2900 євро . Коли мені не вистачало лише 100 євро до ставок, щоб виконати умови бонусу, ВОНИ СКАСУВАЛИ БОНУС І ВЗІБРАЛИ В МЕНЕ 2900 ЄВРО .


Виправдання, яке вони дали мені, полягало в тому, що вони дали мені новий бонус (20 обертань для слотів), і що, оскільки вони дали мені новий бонус, вони продовжують скасовувати попередній.


Мене жодного разу не запитали, чи хочу я отримати новий бонус або внести зміни. Вони просто наклали на мене бонус у 20 спінів. Тобто вони забрали мої 2900 євро прибутку за сміттєвий бонус у 20 спінів для слотів.


Я зв’язався з ними, подав кілька скарг і надіслав численні електронні листи до служби підтримки клієнтів. Вони НІКОЛИ не зв'язувалися зі мною і не надавали жодних додаткових пояснень, окрім тих, що вказані вище.


Чи можете ви мені допомогти, чи я справді не маю шансів повернути свої гроші?


Вітаю і вибачте, якщо я не зміг правильно пояснити себе.


Змінено
Автоматичний переклад.

Серхіо, мені дуже шкода через твою ситуацію, я пройшов через щось подібне, і вони так і не повернули мені мої гроші або бонус, з депозитом у 150 у грудні з пропозиціями santaslope вони дали мені 100% бонус, бонус, який досяг 540 євро, і вони скасували його, коли він у мене був на рівні 66% і 2 тижні вперед, щоб завершити пролонгацію. У звичайний день я увійшов у свій обліковий запис, щоб робити ставки, і бачу, що бонусу немає, а потім я зв’язався з чатом, і вони сказали вам, що через рішення адміністрації вони скасували мій бонус і вони не надають більше деталей, вони першокласні шахраї, вони повинні сидіти під гратами з довічним ув’язненням, якщо не на 3 метри під землею. Після цього вони обмежили мене, але вони продовжують надсилати мені рекламні акції на мою електронну пошту, телефон і ви ставите на гру, яку вони розповідають вам у рекламній акції, якщо ви програєте, вони дають вам бонус, який вони ніколи не дозволяють вам завершити перекидання, або вони скасовують його, або ваші ставки не зараховуються, і я міг би розмістити стенограму чату про те, про що я з ними говорив, щоб усі могли бачити, як вони шахраюють.

Автоматичний переклад.

доброго ранку


Поділюся своїм досвідом роботи з Букмекерським домом Rabona. Ця компанія має бонус під назвою «щотижневе поповнення» , у якому вони дають вам 50% грошей від найбільшого депозиту, який ви зробили протягом тижня.


У моєму випадку я зробив кілька депозитів, але найбільша сума становила 400 євро, тож зрештою я отримав 200 євро бонусу за ставки.


Треба сказати, що умови для зняття частини грошей, отриманих за допомогою бонусу, були жорстокими. Мені довелося поставити x8 початковий депозит ( 400 євро x 8 = 3200 євро ).


Що ж, у мене був хороший пробіг і вдалося отримати прибуток у 2900 євро . Коли мені не вистачало лише 100 євро до ставок, щоб виконати умови бонусу, ВОНИ СКАСУВАЛИ БОНУС І ВЗІБРАЛИ В МЕНЕ 2900 ЄВРО .


Виправдання, яке вони дали мені, полягало в тому, що вони дали мені новий бонус (20 обертань для слотів), і що, оскільки вони дали мені новий бонус, вони продовжують скасовувати попередній.


Мене жодного разу не запитали, чи хочу я отримати новий бонус або внести зміни. Вони просто наклали на мене бонус у 20 спінів. Тобто вони забрали мої 2900 євро прибутку за сміттєвий бонус у 20 спінів для слотів.


Я зв’язався з ними, подав кілька скарг і надіслав численні електронні листи до служби підтримки клієнтів. Вони НІКОЛИ не зв'язувалися зі мною і не надавали жодних додаткових пояснень, окрім тих, що вказані вище.


Чи можете ви мені допомогти, чи я справді не маю шансів повернути свої гроші?


Вітаю і вибачте, якщо я не зміг правильно пояснити себе.


Автоматичний переклад.

Гей, я прочитав вашу ситуацію і співчуваю вам. Я не вважаю, що казино було б справедливим, якщо ви не просили жодного бонусу, а вони дали його вам самі. Очевидно, що подібне не повинно відбуватися, і вони точно повинні були вас про це попередити.

У вашому випадку я б зробив скаргу, і ми спробуємо вам допомогти.

Якщо ви зацікавлені, ви можете відкрити його за цим посиланням .

що ти кажеш

Автоматичний переклад.
Jaro

Щиро дякую за відповідь і підтримку. Я збираюся подати скаргу, тому що я вважаю, що це абсолютно несправедливо, що вони ставляться до клієнтів таким чином, і я хотів би, щоб це більше не траплялося ні з ким іншим.


Всього найкращого.

Автоматичний переклад.
SERGIO_0

Звичайно, дайте мені знати, якщо ви дізнаєтеся якісь нові факти про вашу справу або про те, як йде розслідування.

Буду радий, коли все налагодиться і вирішиться.

Удачі.😉☘️

Автоматичний переклад.

Чи є місце, де можна побачити історію своїх облігацій? Мені було скасовано 2, і я хотів би знати, як просувається ваша справа.

Автоматичний переклад.
pfrancicanava

Тобі пощастило, я місяцями намагався вийти з Rabona, і нічого... У мене є 3 тисячі євро і те саме виправдання, що й завжди. Поки вони не втомляться і не закриють мій рахунок з моїми грошима без попередження, як я читав на цьому форумі кілька разів. Жаль, наскільки це безпорадно, не в змозі нічого зробити, коли тобі відповідають машини, а не люди... Я з 22bet і в мене немає жодних проблем. Я виводжу на свій iban і за кілька хвилин маю його в своєму банку. З рабоною це неможливо. Вони лише обробили моє перше зняття 30 євро, щоб побачити, як це працює, а потім нічого.

Автоматичний переклад.

Чи є місце, де можна побачити історію своїх облігацій? Мені було скасовано 2, і я хотів би знати, як просувається ваша справа.

Автоматичний переклад.

Привіт, я не знаю, чи я повністю розумію, що ви пишете. «Історія облігацій»? Будь ласка, що саме це означає?

Автоматичний переклад.

Тобі пощастило, я місяцями намагався вийти з Rabona, і нічого... У мене є 3 тисячі євро і те саме виправдання, що й завжди. Поки вони не втомляться і не закриють мій рахунок з моїми грошима без попередження, як я читав на цьому форумі кілька разів. Жаль, наскільки це безпорадно, не в змозі нічого зробити, коли тобі відповідають машини, а не люди... Я з 22bet і в мене немає жодних проблем. Я виводжу на свій iban і за кілька хвилин маю його в своєму банку. З рабоною це неможливо. Вони лише обробили моє перше зняття 30 євро, щоб побачити, як це працює, а потім нічого.

Автоматичний переклад.

Ну, раз ви так довго чекали на свої гроші, чи думали ви надсилати скаргу? Можливо, ми зможемо вам якось допомогти, хоча я нічого не обіцяю.

У будь-якому випадку це, мабуть, краще, ніж два місяці не знати нічого конкретного.

Чи сказали вам у казино, чому це так довго? Чи є заминка?

Автоматичний переклад.

Чи є місце, де можна побачити історію своїх облігацій? Мені було скасовано 2, і я хотів би знати, як просувається ваша справа.

Автоматичний переклад.

Бонусної історії як такої немає. Однак серед доступних опцій ви можете побачити «історію балансу» , де ви можете побачити скасування бонусів, які відбулися.

Автоматичний переклад.
SERGIO_0

Я щойно переглянув свою історію, і вони скасували мій бонус і в той же час дали мені безризикову ставку, якою я ніколи не користувався. Я розумію, що вони вказали в TC, що вони можуть практично скасувати бонуси, коли захочуть, але добре, вони забрали їх у мене, коли в мене була справді хороша серія, і я практично вже виграв бонус, тому що з балансом, який у мене був, і навіть якщо я програв усі наступні ставки, яких не вистачало для завершення перекидання, я все одно залишався з прибутком. Це обман, вони забирають те, що ви практично виграли, і дають вам те, про що ви ніколи не просили. Я сумніваюся, що ці люди використовують якийсь штучний інтелект або щось таке, що вони виявляють, коли хтось виграв бонус, і там вони використовують свої засоби захисту від переможців.

Автоматичний переклад.

Правда полягає в тому, що не використовується жодна техніка. Що я знаю, це те, що вони дуже розумні. Вони забороняють вам робити скріншоти, щоб вони могли мати докази підступних практик, які вони використовують.

Автоматичний переклад.

Як у вас справи з бонусом, який скасували? Ну, я чекаю виплати більше тижня і думаю, мені знову знадобиться допомога для виведення.

Автоматичний переклад.
1bazat

Вибачте, якщо це знову та сама пісня. Чи сказали вам у казино, чому ви чекали тиждень? Напевно, я б сказав, що це не найшвидший з точки зору зняття коштів.🙁

Автоматичний переклад.
1...18 19 20...24
Перейти на сторінкуіз 24 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого