ФорумКазиноQassino Casino - загальне обговорення

Qassino Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 міс. тому від xSerious169
|
1267 переглядів 38 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 міс. тому

Я більше не можу. Сьогодні мій банк активував кредитну картку, щоб, як виняток, можна було робити депозити на цю кредитну картку.


Я неодноразово пояснював казино свою проблему, надав усі необхідні документи для підтвердження кредитної картки, на яку я хочу зняти гроші, і подав запит на зняття.


Знову моє зняття було відхилено на тій підставі, що я повинен використовувати ту саму кредитну картку, яку використовував для депозиту. Я вже чотири рази намагався пояснити казино, що кредитна картка, яку я використовував для внесення депозиту, — це лише онлайнова кредитна картка, якою я можу платити, але на яку я не можу робити депозити, оскільки кожен платіж, який я зараз використовую з готівкової картки, списуються безпосередньо з мого рахунку.

Я справді більше не знаю, що робити

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я думаю, що коли ви намагалися пояснити свою ситуацію, а також попросити альтернативи, я вважаю, що це несправедливо щодо вас, коли казино просто каже вам, що вони не можуть вам допомогти. Для них це недостатньо велика проблема, щоб знайти рішення або принаймні спробувати вам допомогти.

Однак нічого з цього не відбувається, незважаючи на ваші зусилля, тому, як я вже сказав, я бподав скаргу та перевірив, чи зможе наша команда допомогти вам вирішити вашу ситуацію. Мабуть, це найрозумніше.

Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я збираюся зробити це таким чином, оскільки вчора я надіслав свої документи для нової кредитної картки в казино для перевірки, я зачекаю і побачу сьогодні, чи вони принаймні спробують здійснити моє зняття. Якщо ні, я відкрию скаргу.

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Гаразд, почекаємо ще трохи. Я тримаю за вас кулаки, і сподіваюся, ви впораєтеся без проблем.

Якщо ні, ви знаєте, де нас знайти. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Привіт, зараз я подав скаргу. У чаті мені сказали, що я також можу заплатити на іншу кредитну картку. І мені знову повідомили електронною поштою, що номер кредитної картки має бути тим самим, що я використовував для внесення коштів. Мої пояснення щодо того, чому це неможливо, не зрозумілі, а моя пропозиція про те, що я можу також зробити криптовалютний депозит, який буде виплачено, була проігнорована.


Я дуже сподіваюся на вашу підтримку

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Я не розумію, чи казино також не отримує цей випадок. Спочатку вам кажуть, що ви можете вивести на іншу картку, а потім кажуть, що їм потрібні реквізити іншої картки.

У будь-якому випадку я радий, що ви подали скаргу, і сподіваюся, що наша команда зможе вам допомогти.

Якщо ви отримаєте додаткову інформацію, не соромтеся поділитися нею.

Удачі. ☘️✌️

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я теж на це сподіваюсь; що ти можеш мені допомогти.

Я теж цього не розумію, я сказав казино все, що стосується, але вони все одно не виплачують.

Зараз я відчуваю себе дуже неспокійно

і я розчарований тим, чи отримаю я свої гроші...

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Я поділяю ваші почуття, особливо коли ви добросовісно намагалися вирішити свою проблему, а також запропонували кілька альтернатив. Звичайно, я знаю, що казино спочатку повідомило вам, що ви можете використовувати один, а потім знову вдалось до того, щоб сказати, що ви повинні виводити кошти тим самим методом і карткою, які використовували для внесення коштів.

Але ми побачимо, що можна зробити, і я твердо вірю, що все вирішиться справедливо. Наразі нам доведеться набратися терпіння та почекати, щоб побачити, як усе розвиватиметься.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Казино намагається всіма способами не виплатити мені гроші. Він відмовляється обробити моє зняття коштів і готовий лише відшкодувати суму мого депозиту.


Я справді збентежений. Я намагався якомога краще співпрацювати з казино і надавати все, що від мене вимагали. Мені зараз дуже потрібна твоя допомога.

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Привіт, чому казино раптом хоче повернути лише депозит, вони сказали вам конкретну причину? Мені здається, що вся ця ситуація – замкнуте коло, і я буду нервувати.

Однак, оскільки у вас є відкрита скарга , наша команда спробує вам допомогти, і ви вчинили правильно, оновивши її також.

Тож подивимося, що можна зробити.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Виправдання казино полягало в тому, що я одного разу спробував зробити депозит у дочірньому казино за допомогою іншої, третьої кредитної картки.

Тоді було заявлено, що казино підозрює відмивання грошей, що, звичайно, є абсолютною нісенітницею.

Тоді я надав казино докази всіх трьох кредитних карток, якими я володів, і навіть повідомив казино, від якого постачальника я їх отримав. Я також запропонував перевірити всі 3 кредитні картки.

Їхній аргумент полягав у тому, що я з Німеччини, але один із постачальників моїх кредитних карток знаходиться в Лондоні. Це просто тому, що ця кредитна картка з crypto.com.

Це просто абсолютно безпідставні звинувачення, лише для того, щоб казино не довелося мені платити.

Усі кредитні картки оформлені на моє ім’я, і я можу їх підтвердити. Це просто повне шахрайство з боку казино.


Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Я бачу, що у казино є інші проблеми, тому ми почекаємо, щоб побачити, до чого ви приведете свою скаргу, і що ми можемо вирішити, тому що мені здається неправильним, щоб казино поводилося так. Сподіваюся, все буде вирішено якомога швидше і справедливо, щоб вам більше не довелося мати справу з подібними проблемами.

Якщо ви знову отримаєте нову інформацію, обов’язково поділіться нею. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Тепер вони просто заблокували мій обліковий запис, і я абсолютно не знаю, чому.

Це абсолютна катастрофа. Я просто хочу отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Мені прикро це чути. Ви перевірили свою електронну пошту, жодного пояснення, чи не так? На жаль, коли справа доходить до цих, як я міг би їх назвати, «менш безпечних» казино, такий підхід не є чимось незвичайним. Що я можу сказати, насправді? Ми побачимо, чи буде казино співпрацювати з нашою групою скарг у вирішенні цієї проблеми. Я точно буду тримати кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт! Причиною було те, що я намагався внести депозит у дочірньому казино за допомогою кредитної картки, але це не спрацювало, і я використовував не цю кредитну картку в поточному казино Qassino, а інше.

Тому мене звинуватили в порушенні правил відмивання грошей. Повний абсурд...


Тепер мені довелося надати підтвердження транзакцій із відповідної кредитної картки, що я, звісно, і зробив. А тепер чекаю відповіді від казино. Я сподіваюся, що згодом зможу здійснити оплату на цю кредитну картку.

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Тож повідомте нам, як це вийшло, чи вдалося вам успішно підтвердити транзакцію, а отже, чи зможете ви зняти кошти.

Якщо ні, у вас є відкрита скарга, і, як сказала Ромі, я сподіваюся, що все можна вирішити.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось зараз отримує свої гроші з цього казино?

Автоматичний переклад.
xSerious169
1 місяць тому

Привіт! Оскільки я бачу лише одну відкриту скаргу на це казино, я не можу точно сказати, як це. Ймовірно, найкраще, що могло б статися, було б, щоб гравці висловили свій досвід.

Однак, дивлячись на індекс безпеки цього казино, я б сказав, що з цим можуть бути проблеми.

У будь-якому випадку, ви чекаєте на зняття коштів?

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Моя проблема стосується Qassino, який від того ж постачальника. Я також відкрив скаргу з цього приводу.

На жаль, ніхто не відповідає на мої електронні листи і скарга не відповідає.

Я запитав це казино лише тому, що воно більш популярне, і, можливо, один або два гравці можуть поділитися тут своїм досвідом.

Автоматичний переклад.
xSerious169
1 місяць тому

Я бачу, що казино вже отримав подовжений час відповіді, і я не знаю, як я це сприймаю. Я був би дуже радий, якби ви отримали свої гроші, але не знаю, як це вийде. Було б найкраще, якби ми знали, де ви стоїте, але оскільки казино ще не відповіло ні на вас, ні на скаргу, ми не знаємо багато.

Тож буде важливо почекати та побачити, чи це зміниться.

Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого