10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Qassino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Поки що дуже хороше казино. Зараз я чекаю підтвердження KYC і своїх виплат, а потім пишу відгук.
Very good casino so far. I'm now waiting for the kyc verification and my payouts and then write a review.
Bisher sehr gutes Casino. Ich warte jetzt auf die kyc Verifizierung und meine Auszahlungen und schreibe dann eine Bewertung.
Привіт, я бачу, що казино має досить низький індекс безпеки , тому я трохи здивований, що ви тут добре проводите час.
Але я не хочу бути налаштованим скептично, і якщо ви чекаєте верифікації облікового запису та зняття коштів, я буду радий, якщо все вийде позитивно. Також вам потрібно надати ще якісь документи чи в казино вже є всі, і вони лише перевіряють їх?
У будь-якому разі дайте мені знати, як справи, я буду тримати кулаки. 🤞
Hi, I see that the casino has a pretty low safety index so I'm a little surprised that you're having a good time here.
However, I don't want to be skeptical and if you are waiting for the account verification and withdrawal I will be happy if everything turns out positive. Also do you have to provide any more documents or does the casino already have all of them and they are just checking them ?
Anyway let me know how it goes, I'll keep my fingers crossed. 🤞
Поки тільки позитивні враження.
Реєстрація та депозит пройшли гладко, як і ігри.
Служба підтримки відповідає прямо та допомагає.
Існує 4 етапи перевірки:
Зараз я чекаю підтвердження моєї адреси. Тільки після цього я можу перейти до наступного етапу (способу оплати).
На жаль, оскільки кожен етап перевіряється окремо, це займає певний час.
Тільки після цього я можу подати запит на виплату.
У мене є 3000 євро кредиту, який я хотів би виплатити 3 частинами по 1000 євро. Після цього доповім.
So far there have only been positive impressions.
Registration and deposit went smoothly and so did the games.
The support responds directly and is helpful.
There are 4 stages of verification:
I am currently waiting for my address to be verified. Only then can I proceed to the next stage (the payment method).
Unfortunately, since each stage is checked individually, it takes some time.
Only then can I request a payout.
I have €3,000 in credit that I would like to pay out in 3 €1,000 increments. Afterwards I will report.
Bisher gab es nur positive Eindrücke.
Anmeldung und Einzahlung verlief reibungslos und die Spiele auch.
Der Support antwortet direkt und ist hilfsbereit.
Bei der Verifizierung gibt es 4 Stufen:
Ich warte aktuell auf die Verifizierung meiner Adresse. Erst danach kann ich mit der nächsten Stufe (der zahlungs Methode) fortfahren.
Da jede Stufe einzeln geprüft wird, dauert es leider etwas.
Erst dann kann ich eine Auszahlung beantragen.
Habe 3000€ als Guthaben, die ich dann in 3 1000€ Schritten auszahlen möchte. Danach werde ich berichten.
Дякую за детальний опис. Я вважаю, що такий огляд казино однозначно хороший. Не соромтеся повідомити мені, чи успішно ви пройшли наступний етап перевірки, і коли ви завершите його, я твердо вірю, що ви зможете без проблем вийти.
Тому я буду чекати весь процес. 🙂
Thank you for describing it in detail. I think such a casino review is definitely good. Feel free to let me know if you passed the next stage in the verification successfully and when you finish it, I firmly believe that you will be able to withdraw smoothly.
So I will wait for the whole process. 🙂
На жаль, це вже другий випадок, коли мені не вдалося підтвердити адресу.
Я спочатку завантажив підтвердження свого телефонного рахунку, але його було відхилено, оскільки знімок екрана рахунка-фактури не дозволено.
Потім я хотів завантажити виписку з банківського рахунку як PDF-документ, оскільки це прийнято в положеннях і умовах, але я не міг завантажити PDF-файли.
Тож я завантажив уривок виписки з рахунку в свій профіль і надіслав повну виписку з рахунку у форматі PDF до казино. Це також було відхилено на тій підставі, що моя банківська виписка повинна мати підпис і печатку мого банку.
Однак у моєму банку такого немає. Я ніколи раніше не потребував чогось подібного в казино.
Зараз я завантажив рахунок за газ і електроенергію, який згідно з умовами також повинен бути прийнятий, і сподіваюся, що моя перевірка буде завершена після цього.
Unfortunately, this is the second time I've failed at address verification.
I first uploaded proof of my phone bill, but it was rejected because a screenshot of an invoice was not allowed.
Then I wanted to upload a bank statement as a PDF document, as this is accepted in the terms and conditions, but I couldn't upload any PDF files.
So I uploaded an excerpt of my account statement to my profile and emailed the full PDF account statement to the casino. This was also rejected on the grounds that my bank statement should have a signature and stamp from my bank.
However, there is no such thing at my bank. I've never needed something like this at a casino before.
I have now uploaded a gas and electricity bill, which according to the terms and conditions should also be accepted, and hope that my verification will be completed after that.
Ich scheitere leider schon zum zweiten Mal an der Adressverifizierung.
ich habe erst einen Nachweis meiner Telefonrechnung hochgeladen, diese wurde abgelehnt, da ein Screenshot einer Rechnung nicht zulässig war.
Dann wollte ich einen Kontoauszug als PDF Dokument hochladen, da dies in den Geschäftsbedingungen akzeptiert wird, konnte allerdings keine PDF Dateien hochladen.
Also habe ich einen Ausschnitt meines Kontoauszuges im Profil hochgeladen und den vollständigen PDF Kontoauszug per E-Mail an das Casino geschickt. Auch das wurde abgelehnt, mit der Begründung, dass mein Kontoauszug eine Unterschrift und einen Stempel meiner Bank erhalten soll.
So etwas gibt es bei meiner Bank allerdings nicht. Auch habe ich noch nie bei einem Casino so etwas benötigt.
Ich habe jetzt eine Gas und Stromrechnung hochgeladen, welche laut Geschäftsbedingungen ebenfalls akzeptiert werden sollte, und hoffe, dass meine Verifizierung danach abgeschlossen ist.
Привіт,
Я боюся, що вам потрібно зв’язатися зі своїм банком, щоб пояснити, що потрібно. Раніше я чув, що деякі німецькі банки просто не пропонують такі документи самостійно.
Також корисно знати, що вимоги також залежать від типу ліцензії та підходу до безпеки, яким володіє кожне казино. Обидва аспекти дуже відрізняються.
Так чи інакше, чекаємо наступного оновлення, якщо пощастить, воно скоро закінчиться. ✌✌
Hello,
I fear you need to get in touch with your bank in order to explain what is needed. I heard in the past that some German banks simply do not offer such documents on their own.
It's also good to know that the requirements also depend on the type of license and security approach each casino possesses. Both aspects vary a lot.
One way or another, let's wait for the next update, with a bit of luck, it ends soon. ✌✌
Сьогодні моя перевірка нарешті завершена. Двічі доводилося подавати документи повторно, але врешті мене верифікували.
Зараз я подав запит на своє перше з трьох виведення коштів через криптовалюту і про це повідомлю.
My verification is finally completed today. I had to resubmit documents twice, but in the end I was verified.
I have now requested my first of three withdrawals via crypto and will report back.
Meine Verifizierung ist heute nun endlich abgeschlossen. Ich musste zweimal Dokumente nachliefern, aber letztendlich wurde ich verifiziert.
Ich habe nun meine erste von drei Auszahlungen via Krypto angefordert und werde wieder berichten.
Це чудово! Можливо, ви можете поділитися, чи обробляють вони зняття коштів у вихідні.
Я сподіваюся, що так і буде. Це означатиме, що у вас уже є гроші. 🤔
That's great! Maybe you can share whether they handle withdrawals during the weekend.
I hope they do. That would mean you may already have the money. 🤔
Моє відкликання було відхилено.
Я подав запит на зняття через криптовалюту, але вніс за допомогою кредитної картки.
Єдина проблема полягає в тому, що я не можу внести гроші на свою кредитну картку. Я можу платити тільки ним. На нього неможливо внести гроші.
Служба підтримки спочатку сказала мені, що я можу платити через криптовалюту. Тоді це було відхилено. Потім мені сказали, що я повинен використовувати кредитну картку, що для мене було неможливо.
Я не знаю що робити. Чи варто відкривати скаргу? Мені дуже потрібна допомога.
My withdrawal was rejected.
I requested a withdrawal via crypto, but deposited via credit card.
The only problem is that I can't deposit money on my credit card. I can only pay with it. It is impossible to deposit money on it.
The support first told me I could pay out via crypto. Then it was rejected. Then I was told I had to use the credit card, which wasn't possible for me.
I do not know what to do. Should I open a complaint? I really need help.
Meine Auszahlung wurde abgelehnt.
ich habe via crypto eine Auszahlung angefordert, aber über Kreditkarte eingezahlt.
Problem ist nur, dass ich auf meine Kreditkarte nicht einzahlen kann. Ich kann damit nur zahlen. Es ist unmöglich darauf Geld einzuzahlen.
Der Support sagte mir erst, ich kann via crypto auszahlen. Dann wurde es abgelehnt. Dann sagte man mir ich muss die Kreditkarte nutzen, was bei mir nicht möglich ist.
ich weiß nicht, was ich tun soll. Soll ich ein complaint eröffnen? Ich brauche echt Hilfe.
Це кредитна або дебетова картка, пов’язана з вашим банківським рахунком? Якщо це дебетова картка, я не розумію, чому ви не можете зняти з неї кошти, і якщо з якоїсь причини вони цього не зроблять, чи дозволять банківський переказ до пов’язаного банку?
Is it a credit card or debit card attached to your bank account? If it's a debit card I can't see why you can't withdraw on it and if for some reason they won't will they allow bank transfer to associated bank?
Це кредитна картка, яка не залежить від мого банківського рахунку.
Я можу розплачуватися тільки з нею, на жаль.
Казино не пропонує банківський переказ. Мені сказали в чаті, що криптовалюта буде нормальною, але мені було відмовлено.
Зараз я написав електронний лист із запитанням, чи ви все ще приймаєте криптовалюту як виведення коштів, оскільки в мене немає іншого вибору.
It is a credit card that is independent of my bank account.
I can only pay with her, unfortunately.
Bank transfer is not offered by the casino. I was told in live chat that crypto would be ok but was rejected.
I have now written an email asking whether you still accept crypto as a withdrawal, as I have no other option.
Es handelt sich um eine Kreditkarte, die unabhängig von meinem Bankkonto ist.
mit ihr kann ich nur zahlen, leider.
Banküberweisung wird nicht angeboten vom Casino. Mir wurde im Live Chat gesagt, Crypto wäre in Ordnung, wurde aber abgelehnt.
Ich habe jetzt eine email geschrieben, ob Sie trotzdem crypto als Auszahlung akzeptieren , da ich keine andere Option habe.
Проблема, яку, я сподіваюся, вони зрозуміють, вам не можна дозволяти робити депозит за допомогою картки, з якої ви не можете зняти кошти, якщо їхня політика передбачає, що зняття коштів може здійснюватися лише тим самим методом депозиту. Якщо вони розумне казино, вони дозволять вам виводити кошти на криптовалюту.
У моєму поточному казино я вношу банківський переказ (без комісій) і виводжу Crypto швидше та дешевше
Problem which I hope they will understand, you shouldn't be allowed to let you deposit with a card you can't withdraw on if their policy is withdrawals can only be made by the same method of deposit. If they are a reasonable casino they will let you withdraw to crypto.
My current casino I deposit with bank transfer ( no fees ) and withdraw Crypto quicker and cheaper
Дуже на це сподіваюся!
Інакше мені доведеться подавати скаргу, але я думаю, що казино зрозуміє.
В іншому випадку я роблю невеликий криптовалютний депозит, а потім виплачую через криптовалюту.
I really hope so!
Otherwise I will have to open a complaint, but I think the casino will understand.
Otherwise I make a small crypto deposit and then pay out via crypto.
Ich hoffe es sehr!
Ansonsten muss ich ein Complaint eröffnen, aber ich denke, das Casino wird es verstehen.
Sonst mache ich eine kleine crypto Einzahlung und zahle dann per crypto aus.
На жаль, казино не хоче мені допомогти і не розуміє моєї проблеми. Зараз я подав два запити на зняття коштів через криптовалюту та спробував описати свою проблему.
Обидва зняття було відхилено, і служба підтримки надіслала мені електронний лист із повідомленням, що я повинен використовувати кредитну картку як спосіб зняття, і вони нічого більше не можуть для мене зробити.
Зараз я абсолютно приголомшений. У мене на балансі 3000 євро, і я не можу їх виплатити. Якщо казино не допомагає мені або не розуміє, воно не розуміє мою проблему.
Unfortunately the casino doesn't want to help me and it doesn't understand my problem. I have now requested two withdrawals via crypto and tried to describe my problem.
Both withdrawals were declined and support emailed me saying I had to use credit card as my withdrawal method and there was nothing else they could do for me.
I'm absolutely overwhelmed now. I have €3000 in balance and cannot pay it out. If the casino doesn't help me or understand, it doesn't understand my problem.
Leider will mir das Casino nicht helfen und es versteht mein Problem nicht. Ich hab jetzt zwei Auszahlungen über Krypto angefordert und habe versucht mein Problem zu schildern.
Beide Auszahlungen wurden abgelehnt, und der Support hat mir über E-Mail mitgeteilt, dass ich als Auszahlung Methode Kreditkarte nutzen muss und es nichts weiter für mich tun kann.
Ich bin jetzt absolut überfordert. Ich habe 3000 € als Balance und kann diese nicht auszahlen. Das Casino wenn mir nicht helfen oder versteh versteht mein Problem nicht.
Мені здається, це не розумно. Подайте скаргу тут і, якщо вони можуть допомогти
Not being reasonable I think. Submit a complaint on here and if they can help
На жаль, казино не хоче мені допомогти і не розуміє моєї проблеми. Зараз я подав два запити на зняття коштів через криптовалюту та спробував описати свою проблему.
Обидва зняття було відхилено, і служба підтримки надіслала мені електронний лист із повідомленням, що я повинен використовувати кредитну картку як спосіб зняття, і вони нічого більше не можуть для мене зробити.
Зараз я абсолютно приголомшений. У мене на балансі 3000 євро, і я не можу їх виплатити. Якщо казино не допомагає мені або не розуміє, воно не розуміє мою проблему.
Unfortunately the casino doesn't want to help me and it doesn't understand my problem. I have now requested two withdrawals via crypto and tried to describe my problem.
Both withdrawals were declined and support emailed me saying I had to use credit card as my withdrawal method and there was nothing else they could do for me.
I'm absolutely overwhelmed now. I have €3000 in balance and cannot pay it out. If the casino doesn't help me or understand, it doesn't understand my problem.
Leider will mir das Casino nicht helfen und es versteht mein Problem nicht. Ich hab jetzt zwei Auszahlungen über Krypto angefordert und habe versucht mein Problem zu schildern.
Beide Auszahlungen wurden abgelehnt, und der Support hat mir über E-Mail mitgeteilt, dass ich als Auszahlung Methode Kreditkarte nutzen muss und es nichts weiter für mich tun kann.
Ich bin jetzt absolut überfordert. Ich habe 3000 € als Balance und kann diese nicht auszahlen. Das Casino wenn mir nicht helfen oder versteh versteht mein Problem nicht.
Я бачу, що нічого не змінилося, і казино вам не допомогло. Звичайно, як уже було сказано, завжди найкраще виводити за допомогою методу, який ви використовували для внесення депозиту, але оскільки ви сказали, що казино повідомило, що ви можете виводити за допомогою криптовалюти, тоді виникають лише проблеми, і вони не зацікавлені в допомозі , мабуть, я б рекомендував вам також подати скаргу.
У будь-якому випадку, ви намагалися сказати їм, що зробите депозит за допомогою криптовалюти, підтвердите цей спосіб оплати, а потім використаєте його для зняття коштів?
I see nothing has changed and the casino hasn't helped you. Of course, as has already been said, it is always best to withdraw using the method you used to deposit, but since you said that the casino said you could withdraw using crypto, and then there are only problems and they are not interested in helping, I would probably recommend you to file a complaint as well.
Anyway, did you try to tell them that you would make a deposit with crypto and verify this payment method and then use it to withdraw ?
Так, я вже тричі це пропонував. Казино взагалі не відповіло на цю пропозицію. Я щойно отримав електронний лист із повідомленням про те, що казино не може мені допомогти, і що мені слід використовувати той самий метод для виведення коштів, яким я зробив депозит.
Тим часом я розмовляв зі своїм банком, і вони, ймовірно, зроблять виняток і дозволять депозити на мою кредитну картку.
Тож тепер я подав запит на зняття коштів на іншу кредитну картку, яку використовував для внесення коштів. Спосіб оплати тепер той самий. Я сподіваюся, що тепер це пройде, і що казино не заперечуватиме проти того, що це інша кредитна картка.
Щоб бути в безпеці, я надіслав електронною поштою свою нову кредитну картку як документ для підтвердження та подав запит на зняття коштів, і повідомлю далі.
Yes, I have already offered that three times. The casino did not respond to this offer at all. I just received an email telling me that the casino can't help me here and that I should please use the same method to withdraw as I deposited.
I have spoken to my bank in the meantime and they will probably make an exception and allow deposits to my credit card.
So I have now requested a withdrawal to another credit card that I used to deposit. The payment method is now the same. I hope that it will now go through and that the casino will not object to the fact that it is a different credit card.
To be on the safe side, I emailed my new credit card as a verification document and requested a withdrawal and will report further.
Ja, das habe ich dreimal bereits angeboten. Auf dieses Angebot hat das Casino überhaupt nicht reagiert. Ich habe nur eine E-Mail bekommen, in der mir gesagt wird, dass mir das Casino hier nicht helfen kann und ich doch bitte die selbe Methode nutzen soll zur Auszahlung, wie ich auch eingezahlt habe.
Ich habe in der Zwischenzeit mit meiner Bank telefoniert, diese werden wohl eine Ausnahme machen und Einzahlungen auf meine Kreditkarte erlauben.
Also habe ich nun eine Auszahlung auf eine andere Kreditkarte angefordert, mit der ich eingezahlt habe. Die Zahlungsmethode ist nun aber gleich. Ich hoffe, dass es nun durchgeht und das Casino sich nicht dagegen wehrt, dass es sich um eine andere Kreditkarte handelt.
Ich habe sicherheitshalber meine neue Kreditkarte als Verifizierungdokument per E-Mail geschickt geschickt und eine Auszahlung angefordert und werde weiter berichten.
Я більше не можу. Сьогодні мій банк активував кредитну картку, щоб, як виняток, можна було робити депозити на цю кредитну картку.
Я неодноразово пояснював казино свою проблему, надав усі необхідні документи для підтвердження кредитної картки, на яку я хочу зняти гроші, і подав запит на зняття.
Знову моє зняття було відхилено на тій підставі, що я повинен використовувати ту саму кредитну картку, яку використовував для депозиту. Я вже чотири рази намагався пояснити казино, що кредитна картка, яку я використовував для внесення депозиту, — це лише онлайнова кредитна картка, якою я можу платити, але на яку я не можу робити депозити, оскільки кожен платіж, який я зараз використовую з готівкової картки, списуються безпосередньо з мого рахунку.
Я справді більше не знаю, що робити
I can not anymore. Today I had a credit card activated by my bank so that, as an exception, deposits can be made to this credit card.
I have repeatedly explained my problem to the casino, provided all the necessary verification documents for the credit card I want to withdraw to and requested a withdrawal.
Again my withdrawal was rejected on the grounds that I should use the same credit card that I used to deposit. I've tried four times now to explain to the casino that the credit card I used to deposit is just an online credit card that I can use to pay, but on which I can't make deposits because every payment , which I currently use with a cash card, are debited directly from my account.
I really do not know what to do anymore
Ich kann nicht mehr. Ich habe heute extra eine Kreditkarte von meiner Hausbank freischalten lassen, dass ausnahmsweise auf diese Kreditkarte Einzahlungen getätigt werden können.
Ich habe dem Casino wiederholt mein Problem erklärt, habe alle notwendigen Verifizierungdokumente für die Kreditkarte, auf die ich auszahlen möchte, bereitgestellt und eine Auszahlung angefordert.
Wieder wurde meine Auszahlung abgelehnt, mit der Begründung, dass ich die selbe Kreditkarte nutzen soll, die ich auch für Einzahlung genutzt habe. Ich habe nun schon vier mal versucht, dem Kasino zu erklären, dass meine Kreditkarte, die ich zum einzahlen genutzt habe, nur eine Online-Kreditkarte ist, die ich zum bezahlen nutzen kann, aber auf der ich keine Einzahlungen tätigen kann, da jede Zahlung, die ich bisher Geldkarte mache, direkt von meinem Konto abgebucht werden.
Ich weiß echt nicht weiter
Надішліть скаргу тут і перевірте, чи може команда гуру казино допомогти їм знайти причину, щоб заплатити вам. Я особисто вважаю, що вони не корисні. Казино, яким я зараз користуюся, дозволяє мені робити депозит банківським переказом і знімати криптовалюту, якщо я хочу. Плюс у багатьох казино, якими я користувався, якщо ви вносите депозит за допомогою картки Visa або MasterCard, ви все одно повинні знімати за допомогою банківського переказу або криптовалюти
Submit a complaint here and see if the casino guru team can help them see reason to pay you. I think personally that they arnt being helpful. The casino I use now let's me deposit by bank transfer and withdraw Crypto if I want to. Plus many casinos I have used if you deposit with Visa or MasterCard you still had to withdraw using Bank transfer or crypto
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.