ФорумКазиноПопередження: Rabidi NV тепер працює без ліцензії!

Попередження: Rabidi NV тепер працює без ліцензії! (Сторінка 5)

1 рік тому від jimmy_fin
|
26426 переглядів 178 відповідей |
|
1...4 5 6...9
12 міс. тому

Їм байдуже (Гуру), але вони все ще дають хороший рейтинг, тому що вони отримують багато грошей від них як філії. Гра з часом. Написання марних відповідей без будь-яких майбутніх дій.

Коли ви зараз перевіряєте деякі казино Rabidi, ви не можете знайти печатку/валідатор ліцензії на азартні ігри. Навіть назву оператора «Рабіді» знайти неможливо. Зняли все. Я також не зміг знайти цю інформацію в загальних умовах.

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Чи можу я знати, що змусило вас це сказати?

Тому що, при всій повазі, ви неправі в цьому пункті . Ми дбаємо; ось чому ми відповідно коригуємо індекс безпеки, коли ліцензія відсутня. Але ви також повинні знати, що, особливо в ці часи, коли закони Кюрасао зазнають серйозних змін, багато казино прибирають свої валідатори.

Це реакція на поточні події, але ви, здається, малюєте над цим свої власні ідеї. Тому я ввічливо прошу вас припинити поширювати свої дикі ідеї про Casino Guru.

Якщо у вас виникли проблеми з будь-яким казино Rabidi NV, надішліть безкоштовну скаргу .



Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Вони не відповідають моєму адвокату, вони ховаються протягом 35 днів. Крім того, casinoguru закриває мою справу, не показуючи мені схвалення від казино. Мені сказали повторно відкрити мою справу та показати публічно схвалення, інакше я припустю, що Гуру казино не є надійним і отримує гроші від rabidi за допомогою акцій. Як ви бачите, казино rabidis тут мають дуже погані відгуки, але все ж у них багато зірок…..

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Вибачте, але особливо у випадках, коли гравця підозрюють і доведено, що він бере участь у шахрайстві, ми не можемо нічого публічно ділитися з міркувань безпеки.

Я знаю, як це звучить, але як тільки ми все розкриємо, казино більше не захоче брати участь у розгляді скарг — ні для кого.

Через вашу діяльність ми втратили б шанс допомогти іншим гравцям. Ну, звичайно, не варто.

Отже, сприймайте це як остаточне пояснення :

«Шановний miltoskaz , казино надало нам вичерпні докази шахрайської діяльності, які змушують нас вважати, що кроки, вжиті казино в цій справі, є виправданими. Через це цю скаргу тепер буде відхилено. Дякуємо за ваше розуміння , мені шкода, що ми не можемо допомогти вам більше. Будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами, якщо у вас у майбутньому виникнуть проблеми з цим або будь-яким іншим казино».

мені шкода Удачі з адвокатом. 🙏

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Вони видаляють усе зі своїх сайтів. Я не можу зрозуміти, чому casinoguru підтримує ці шахрайства...

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Ми нікого не підтримуємо. Надаємо розрахований індекс безпеки. Це навіть не рейтинг.

У вас є проблеми з деякими казино? Надішліть скаргу та доведіть, що казино вас обманює.

Без будь-яких доказів, ти просто сміливий.

Наразі я бачу, що ви подали дві скарги; обидва були закриті через вашу власну відсутність відповіді. Тим самим витрачаємо свій час, коли ми могли б допомогти чиїйсь справі.

Тим не менш, ви тут кажете, що ми підтримуємо шахрайство. Прошу довести це через скаргу. Просто як це.


Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Якби гуру казино мав об’єктивний глибокий погляд на існуючі проблеми, зазвичай вони повинні негайно видалити всі перелічені казино Rabidi. Або встановити найнижчий рівень рейтингу. Але гроші все ще є царем!

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Заглянути в що? Це ще про ліцензію?

Я вже пояснював, як працює індекс безпеки. Надішліть конкретну скаргу, інакше ваші дописи будуть просто невизначеними конструкціями.

Щоб зрозуміти, надішліть скаргу або покиньте форум назавжди. Я позбавляю вас доступу.

Останнє попередження.

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

я запитав у zetcasino та fezbet ні. Ліцензію на живу підтримку, і вони уникають. Вони сказали мені надіслати електронний лист до служби підтримки, я вже надіслав 3 нагадування, але ніхто мені не відповів, і вони заблокували мене в живій підтримці. Можливо, Рабіді це найбільше шахрайство в онлайн-казино. Гуру казино повинен дати відповіді....

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Те саме стосується і вас:

Представте конкретну ситуацію та надішліть скаргу, щоб довести, що казино робить щось несправедливе, або припиніть висувати загальні звинувачення, які ви не бажаєте підтверджувати переконливими фактами.

Я вважаю, що моя пропозиція цілком слушна, але вирішувати вам.

Підтримайте свої звинувачення або припиніть створювати негативні настрої. Наш час надто дорогоцінний, щоб витрачати його на людей, які люблять сліпо ненавидіти.

Спробуй поки бути справедливим.


Автоматичний переклад.
Radka
12 міс. тому

Ці два випадки я знайшов рішення сам, без вашої допомоги. І я взяв свої гроші з адвокатом 😁

Автоматичний переклад.
Radka
12 міс. тому

скажіть нам, чи ще доступна ліцензія rabidis для zetcasino та Fezbet?

Автоматичний переклад.
spyros_kork
12 міс. тому

Тож чудово, що ви отримали свої гроші без нашої допомоги. Але я не думаю, що це правильно говорити те, що ви говорите в цілому. Тож я сподіваюся, що ви розумієте, і коли у вас виникає відчуття, що щось не так, ви можете подати скаргу та довести це.

Автоматичний переклад.
spyros_kork
12 міс. тому

Згідно з нашою системою, так, але якщо ви відчуваєте, що щось не так або якась інформація невірна, ви можете вказати це тут. Ви вже бачили цей варіант?

file

Автоматичний переклад.
spyros_kork
12 міс. тому

Я припускаю, що не тому, що обидва казино управляються Araxio Development NV

Автоматичний переклад.
miltoskaz
12 міс. тому

Те, що ви думаєте, не має сенсу. Чому Casino Guru пропонує БЕЗКОШТОВНО!!! допомогти у вирішенні проблем гравця з казино, якщо їм усе одно платять казино? Вони відповіли б на ваші повідомлення на форумі чи просто вигнали б вас із сайту?



Чи є у вас Casino Guru у вашій юридичній команді та на платній відомості? Немає? Тоді ви не в змозі «вказувати» їм, що робити з вашою справою.


Автоматичний переклад.
Frankey
12 міс. тому

я мав би отримати відповідь від casnoguru. гадаю...

Автоматичний переклад.
spyros_kork
12 міс. тому

Я думаю, ти зрозумів. Відповідно до нашої системи вони все ще мають це, але якщо ви знаєте, що це неправильно, ви можете повідомити нас на нашому веб-сайті відповідно до того, що я надіслав у своїй останній відповіді.

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Те, що ви думаєте, не має сенсу. Чому Casino Guru пропонує БЕЗКОШТОВНО!!! допомогти у вирішенні проблем гравця з казино, якщо їм усе одно платять казино? Вони відповіли б на ваші повідомлення на форумі чи просто вигнали б вас із сайту?



Чи є у вас Casino Guru у вашій юридичній команді та на платній відомості? Немає? Тоді ви не в змозі «вказувати» їм, що робити з вашою справою.


Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Ми намагаємося допомогти кожному гравцеві, як можемо. Однак я знаю, що у випадку з цим гравцем скаргу було закрито як необґрунтовану після рішення нашої команди. Ми завжди намагаємося дотримуватися чесного підходу, і я розумію, що іноді гравці не задоволені результатом. Але ми не стаємо на чийсь бік. Кожен випадок вирішується нашими фахівцями окремо.

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

чи можете ви запитати в казино, будь ласка? тому що вони не відповідають мені....

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Я знаю, що ти стараєшся з усіх сил. І безкоштовно також. Ось чому він не повинен звинувачувати Team Guru або вказувати вам, що робити з його справою

Автоматичний переклад.
Frankey
12 міс. тому

Від гуру казино я попросив не рекламувати шахрайські казино... у zetcasino та fezbet є ліцензія чи ні?

Автоматичний переклад.
spyros_kork
12 міс. тому

Добрий вечір і вибачте за зловживання вашою відповіддю. Нещодавно я став членом не менш шахрайського казино Rabidi, де я маю прибуток у 1400 євро, і вони не зараховують мені різні затримки та виправдання. Чи не дочекатися цих грошей? Чи не зайдуть вони колись?

Автоматичний переклад.
spyros_kork
12 міс. тому

Оскільки я перебуваю в подібній ситуації, я хотів би отримати більше інформації, якщо вам легко допомогти. Я дякую вам

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

чи можете ви запитати в казино, будь ласка? тому що вони не відповідають мені....

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я знову натрапив на цю тему, і я готовий допомогти, принаймні з вищезгаданими ліцензіями.

Спочатку ми не надаємо жодної передоплаченої підтримки, і якщо ви переконані щодо ліцензій, ви можете спершу запитати у постачальника ліцензії, а не висувати вимоги. Сподіваюся, це зрозуміло.

Проте корисні оновлення, звичайно, вітаються! Я повідомлю групу даних щодо власника та відповідної ліцензії. 🙏 Дякую, @Frankey

Просто не чекайте моєї відповіді за пару днів, зазвичай для цього потрібні додаткові розкопки.

Я повернусь.


Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...4 5 6...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого