Вибачте, але особливо у випадках, коли гравця підозрюють і доведено, що він бере участь у шахрайстві, ми не можемо нічого публічно ділитися з міркувань безпеки.
Я знаю, як це звучить, але як тільки ми все розкриємо, казино більше не захоче брати участь у розгляді скарг — ні для кого.
Через вашу діяльність ми втратили б шанс допомогти іншим гравцям. Ну, звичайно, не варто.
Отже, сприймайте це як остаточне пояснення :
«Шановний miltoskaz , казино надало нам вичерпні докази шахрайської діяльності, які змушують нас вважати, що кроки, вжиті казино в цій справі, є виправданими. Через це цю скаргу тепер буде відхилено. Дякуємо за ваше розуміння , мені шкода, що ми не можемо допомогти вам більше. Будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами, якщо у вас у майбутньому виникнуть проблеми з цим або будь-яким іншим казино».
мені шкода Удачі з адвокатом. 🙏
I'm sorry, but especially in cases where a player is suspected and proven to have engaged in fraudulent activity, we can't share anything publicly for security reasons.
I know how it sounds, but once we bring everything to light, the casino won't be willing to participate in resolving complaints anymore - for anyone.
We would lose the chance to help other players due to your activities. Well, it's certainly not worth it.
Thus, take this as the final explanation:
"Dear miltoskaz, the casino has provided us with comprehensive evidence of fraudulent activity that leads us to believe that the steps the casino has taken in this case are justified. Due to that reason, this complaint will now be rejected. Thank you for your understanding, I am sorry we could not be of more help on this occasion. Please do not hesitate to contact us if you run into any issues with this or any other casino in the future."
I'm sorry. Good luck with the lawyer. 🙏
Автоматичний переклад.