Доброго вечора, зетказіно вкрало мене на 21500. Я зв’язувався з адвокатом, але вони не відповідають, але зараз вони також пришлють адвоката з Кюрасао. Що вони тобі кажуть?
Good evening, I was robbed of 21500 by zetcasino. I have contacted a lawyer and they don't answer, but now they will also send a lawyer from Curacao. What do they say to you?
Καλησπέρα εμένα μου έφαγαν 21500 από το zetcasino.Εχω βάλει δικηγόρο και δεν απαντάνε ,αλλά τώρα θα τους στείλει και δικηγόρος από το Curacao.εσενα τι σου λένε ?
Вони справді мафіозі, це найгірший досвід, який я коли-небудь мав. Бандити найгіршого роду, добре навчені та зарозумілі. Rabidi - злочинна організація, яку слід заборонити в ігровому світі!!!
They really are mobsters, the worst experience I've ever had. Bandits of the worst kind, highly trained and arrogant. Rabidi is a criminal organization that should be banned from the gaming world!!!
São mafiosos mesmo, pior experiência que já tive. Bandidos da pior espécie, altamente treinados e arrogantes. Rabidi é uma organização criminosa que deveria ser banida do mundo dos jogos!!!
Будь ласка, будьте конкретними та справедливими - останнє попередження!
Please keep it concrete and fair - last warning!
Мені відмовляють у рекламних акціях, вони сказали, що бонус не доступний для мого облікового запису без пояснень після того, як я попросив, підтримка в реальному часі не допомагає, і закрийте чат самостійно, якщо ви наполегливі (навіть якщо ви наполегливі один раз). KYC надто повільний, різні обслуговуючі особи на живій підтримці, і вони не розмовляють один з одним, відкликання справді епічна боротьба.
Я намагався отримати освіту на перших етапах, але не можу бути терплячим з ними, це має бути соціально-психологічний досвід для інопланетян.
Найгірший досвід, наскільки це можливо. Усі мої рахунки в казино Rabidi закриті.
Деякі друзі сказали мені, що деяким казино не довіряють, я довів це найгіршим способом. Чорний список усіх часів. Я був у кількох поганих казино, і казино Рабіді зайняли перше місце.
Це все !!!
They deny promotions to me, they said bonus isn't available to my account without explain after I asked for, live support doesn't help and close chat by own if you are persistent (even if you persist once). KYC is too slow, various attendants on the live support and they don't talk one each other, withdraws are really an epic fight.
I tried to be educated at the first stages but isn't possible to be patient with them, it must be a social psychological experience for aliens.
The worst experience as possible. My accounts at Rabidi's Casinos are all closed.
Some friends said me some casinos aren't trusted, I proved the worst way possible. Blacklist of all the times. I had experienced some bad casinos and Rabidi's ones won first place.
That's all !!!
Я розумію ваше здивування, але, на жаль, казино має право вибирати гравців, яким воно не буде пропонувати свої бонуси. Це неприємне відчуття, але це так, і повір мені, ти не один такий.
Однак це чудово, що у нас є вибір у світі, тож якщо ви відчуваєте, що вам не вигідно в цих казино, тоді, як ви написали, закрийте свої акаунти та не грайте там. Ви збережете свої нерви і масу негативних емоцій.
I understand your wonderment, but unfortunately the casino has the right to choose the players to whom it will not offer its bonuses. It's not a nice feeling, but that's the way it goes and believe me you're not the only one.
However, it's perfect that we have a choice in the world, so if you feel that it's not good for you in these casinos, then just like you wrote, close your accounts and don't play there. You will save your nerves and a lot of negative emotions.
Привіт, вас забанили чи зробили те, про що ви більше не пишете? Все гаразд ?
Hi, did they ban you or do something that you don't write about anymore? Everything OK ?
Ciao, ti hanno bannato o fatto qualcosa che non scrivi più ? Tutto bene ?
Увага, група також може називатися Estolio Limited
багато казино з однієї групи можна знайти під управлінням обох компаній.
Attention everyone, the group could also be called Estolio Limited
many casinos from the same group can be found under the management of both companies.
Attenzione a tutti il gruppo potrebbe anche chiamarsi Estolio Limited
molti casino dello stesso gruppo si possono trovare sotto la direzione di entrambe le società .
Як я чув, jimmy_fin був заблокований у Casino Guru...
Але він все ще читає. Якщо вам щось від нього потрібно, ви також можете запитати мене...
As I heard, jimmy_fin was blocked from Casino Guru...
But he is still reading. If you need anything from him, you also can ask me...
я пишу тут через багато днів. Через 3 місяці та багато листів вони не відповідають на листи мого адвоката. Вони заблокували мене в чаті, і я пишу інший лист у контактній формі, щоб відповісти мені, інакше я номер 12 протягом кількох днів. Коли я запитав їх, чи є у Steamers інші правила, гравці сказали ні (двічі). Стрімери грають 2 або 3 особи з одного облікового запису та живуть. У мене є всі погодження і ми будемо звертатися до суду. Також я попросив їх n. ліцензії, і ніхто мені про це не відповідає. Усі ці казино від Rabidi, можливо, є шахрайством, я не розумію, чому після всіх цих скарг гуру казино на їхньому боці.
i am writing here after many days. After 3 months and many mails they dont answer to my lawyer's mail.They blocked me from live chat and i write an other mail to the contact form to reply me otherwise i am number 12 for days. When i asked them if the Steamers have other rules from the players said no (twice). Streamers play 2 or 3 persons from the same account and is live. I have all the approvals and we will go to the court .Also i asked for their n. license and noone reply me about it. All these casino from Rabidi maybe are scams, i dont understand why after all these complaints casino guru is from their side.
Він сказав, що, ймовірно, був надто критичним. Серед іншого, він запитав, чому Casino Guru все ще так добре вказує компанію з чудовим рейтингом. Це, напевно, не вдалось. На форумі було щось на зразок «останнього попередження». Але його одразу ж заблокували, і він більше не може публікувати.
He said he was probably being too critical. Among other things, he asked why Casino Guru still listed the company so well with a great rating. That probably didn't go down well. There was something like "final warning" in the forum. But he was immediately blocked and can no longer post.
Er sagte, er wurde wohl zu kritisch. Er fragte unter anderem, weshalb Casino Guru immer noch die Firma so gut mit einer tollen Bewertung gelistet hat. Das kam wohl nicht gut an. Im Forum stand soetwas wie "letzte Warnung". Aber er wurde direkt gesperrt und kann nicht mehr posten.
Чесно кажучи, це було особливо погане припущення.
Нас багато разів ображали за корумпованість і прикриття казино. Зазвичай це надходить від гравців з необґрунтованими скаргами. У нас немає проблем з конструктивною критикою. Як ви можете бачити на форумі, ми завжди намагаємося кілька разів пояснити наші принципи, перш ніж ми будемо змушені діяти. У нас немає часу майже щодня відповідати на одні й ті ж звинувачення кожного гравця. Це нестерпно.
Між запитом і звинуваченням є велика різниця. Ми не можемо порозумітися з усіма, але ненависть або неповага не допускатиметься, особливо на нашому форумі.
Я б сказав, що це має сенс.
Frankly, that was a particularly bad guess.
We have been offended many times for being corrupt and covering for casinos. It usually comes from players with unjustified complaints. We have no problem with constructive criticism. As you may see across the forum, we always care to explain our principles several times before we are forced to act. We don't have the time to respond to the same accusations per player almost daily. This is unbearable.
There is a big difference between asking and accusing. We can't get along with everyone, but hateful or disrespectful behavior won't be tolerated, especially on our own forum.
I'd say it makes sense.
Доброго дня, здається, я ще одна жертва казино rabidi nv, я зробив депозит, я зняв гроші. Потім я попросив анулювати обліковий запис, і зняття було скасовано. Потім вони кажуть, що зняття повинно бути вручну, це 16/01, у чаті вони кажуть, що я повинен надіслати електронний лист і що вони перешлють його до фінансового відділу. Через кілька днів я отримав електронний лист із повідомленням, що перенесення вручну не було здійснено через неправильний iban, щоб надіслати підтвердження. Я надсилав підтвердження приблизно 4 рази, і в чаті завжди говорилося, що все гаразд і буде оброблено. Учора я отримав електронний лист із повідомленням про те, що зняття коштів має здійснюватися на рахунок skrill, я зробив депозит через mbway і можу зняти кошти банківським переказом. Я створив обліковий запис skrill, надіслав дані і відповідь така, що все гаразд і обробляється фінансовим відділом.
Сказавши це, я думаю, що я втратив надію, це 401 євро, це гроші, але коли я дивлюся на людей, які говорять про 100 000 і більше, я хвилююся.
Вони відверто крадуть і ніхто нічого не робить.
Good afternoon, I think I'm another victim of rabidi nv casinos, I made a deposit, I made a withdrawal. Then I asked for account cancellation and the withdrawal was cancelled. Then they say that the withdrawal has to be manual, this on 16/01, in the chat they say that I have to send an email and that they forward it to the finance department. After a few days I received an email saying that the manual transfer was not made due to reasons that the iban was incorrect, to send proof. I sent the proof about 4 times and the chat always said that everything is fine and will be processed. Yesterday I received an email informing me that the withdrawal has to be to a skrill account, I made the deposit via mbway and I can make withdrawals via bank transfer. I made a skrill account, sent the data and the answer is that everything is ok and is being processed by the finance department.
Having said that, I think I've lost hope, it's €401, it's money, but when I look at people talking about 100,000 and above, I get worried.
They are blatantly stealing and no one does anything.
Boa tarde, acho que sou mais uma vitima dos casinos rabidi nv, fiz depósito, fiz levantamento. Depois pedi cancelamento de conta e o levantamento foi cancelado. Depois dizem que o levantamento tem de ser manual, isto no dia 16/01, no chat dizem que tenho de enviar email e que reencaminham para o departamento financeiro. Passado uns dias recebo um email a dizer que a transferência manual nao foi feita por razões de que o iban estava incorreto, para enviar um comprovativo.Enviei o comprovativo umas 4 vezes e o chat sempre a dizer que esta tudo bem e vai ser processado. Ontem recebo um email a informar que o levantamento tem que ser para uma conta skrill, fiz o depósito por mbway o que posso fazer levantamentos por transferência bancária. Fiz uma conta skrill, enviei os dados e a resposta é que está tudo ok e está a ser processado pelo departamento financeiro.
Posto isto acho que já perdi a esperança, sao 401€, é dinheiro, mas quando olho para pessoas a falar em 100000 para cima, fico preocupado.
Eles estão a roubar mesmo á descarada e ninguém faz nada.
Доброго дня, здається, я ще одна жертва казино rabidi nv, я зробив депозит, я зняв гроші. Потім я попросив анулювати обліковий запис, і зняття було скасовано. Потім вони кажуть, що зняття повинно бути вручну, це 16/01, у чаті вони кажуть, що я повинен надіслати електронний лист і що вони перешлють його до фінансового відділу. Через кілька днів я отримав електронний лист із повідомленням, що перенесення вручну не було здійснено через неправильний iban, щоб надіслати підтвердження. Я надсилав підтвердження приблизно 4 рази, і в чаті завжди говорилося, що все гаразд і буде оброблено. Учора я отримав електронний лист із повідомленням про те, що зняття коштів має здійснюватися на рахунок skrill, я зробив депозит через mbway і можу зняти кошти банківським переказом. Я створив обліковий запис skrill, надіслав дані і відповідь така, що все гаразд і обробляється фінансовим відділом.
Сказавши це, я думаю, що я втратив надію, це 401 євро, це гроші, але коли я дивлюся на людей, які говорять про 100 000 і більше, я хвилююся.
Вони відверто крадуть і ніхто нічого не робить.
Good afternoon, I think I'm another victim of rabidi nv casinos, I made a deposit, I made a withdrawal. Then I asked for account cancellation and the withdrawal was cancelled. Then they say that the withdrawal has to be manual, this on 16/01, in the chat they say that I have to send an email and that they forward it to the finance department. After a few days I received an email saying that the manual transfer was not made due to reasons that the iban was incorrect, to send proof. I sent the proof about 4 times and the chat always said that everything is fine and will be processed. Yesterday I received an email informing me that the withdrawal has to be to a skrill account, I made the deposit via mbway and I can make withdrawals via bank transfer. I made a skrill account, sent the data and the answer is that everything is ok and is being processed by the finance department.
Having said that, I think I've lost hope, it's €401, it's money, but when I look at people talking about 100,000 and above, I get worried.
They are blatantly stealing and no one does anything.
Boa tarde, acho que sou mais uma vitima dos casinos rabidi nv, fiz depósito, fiz levantamento. Depois pedi cancelamento de conta e o levantamento foi cancelado. Depois dizem que o levantamento tem de ser manual, isto no dia 16/01, no chat dizem que tenho de enviar email e que reencaminham para o departamento financeiro. Passado uns dias recebo um email a dizer que a transferência manual nao foi feita por razões de que o iban estava incorreto, para enviar um comprovativo.Enviei o comprovativo umas 4 vezes e o chat sempre a dizer que esta tudo bem e vai ser processado. Ontem recebo um email a informar que o levantamento tem que ser para uma conta skrill, fiz o depósito por mbway o que posso fazer levantamentos por transferência bancária. Fiz uma conta skrill, enviei os dados e a resposta é que está tudo ok e está a ser processado pelo departamento financeiro.
Posto isto acho que já perdi a esperança, sao 401€, é dinheiro, mas quando olho para pessoas a falar em 100000 para cima, fico preocupado.
Eles estão a roubar mesmo á descarada e ninguém faz nada.
Привіт. Дякуємо, що поділилися досвідом. Було б дуже вдячно, якби ви інформували нас щоразу, коли з’являлося щось нове. І якщо вам знадобиться будь-яка допомога з цією проблемою, ми тут разом із нашою групою скарг, готові втрутитися. Повідомте нас, якщо вам потрібно, щоб ми втрутилися.
Hello. Thank you for sharing your experience. It would be highly appreciated if you would update us whenever anything new comes up, for sure. And if you need any help, with this issue, we are here, together with our complaint team, ready to step in. Let us know if you need us to intervene, please.
Мені потрібна допомога. Казино www.1joker8.com
I need help. The casino is www.1joker8.com
Eu preciso de ajuda. O casino é o www.1joker8.com
Доброго дня, в цьому випадку я наполегливо рекомендую подати скаргу. Комісії не стягуються, тому вам потрібно лише інвестувати свій час, що, якщо ви запитаєте мене, є непоганою угодою.
Перегляньте цей посібник , щоб отримати інформацію.
Сама форма скарги доступна тут 👈
Будь ласка, не соромтеся запитувати, якщо ви бажаєте дізнатися більше або вас цікавить додаткова інформація.
В порядку?
Hello, In this case, I strongly recommend submitting a complaint. No fees are involved, so you only have to invest your time, which is a good deal, if you ask me.
Go through this guide to get a head-up.
The complaint form itself is available here 👈
Please don't hesitate to ask if you prefer to learn more or are interested in more details.
Ok?
Після 23 днів скарг, перевірок і запитів документів, надісланих, мій платіж надійшов через skrill, я прошу всіх гравців не грати в цьому казино, оскільки тільки після того, як звернувся до юриста з листом про виклик справи проти rabidi nv і проти цього казино, вони здійснили платіж, але без жодного обґрунтування.
After 23 days of complaints, verifications and requests for documents sent, my payment arrived via skrill, I ask all players not to play at this casino, as only after having turned to a lawyer with a letter summoning the case against rabidi nv and against this casino, they made the payment, but without any justification.
Após 23 dias de reclamações, verificações e pedidos de documentos enviados, chegou o meu pagamento via skrill, peço a todos os jogadores que não joguem neste casino, pois só após ter recorrido a advogado com carta de intimação de processo contra a rabidi nv e contra este casino, eles fizeram o pagamento, mas sem justificação nenhuma.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.