Я перепрошую, але я не читаю кожне повідомлення, яке надходить на форум, і я відповів іншому гравцеві, а не вам, якщо ви не помітили.
Що стосується Platincasino, нашій команді потрібно глибше перевірити його, і це потребує часу. Те, що ви щось знайшли, не означає, що це має бути на 100% правдивим, і тому це перевірено в наш час, щоб надати правдиву та перевірену інформацію. Є багато запитів щодо подібних ситуацій, тому запасіться терпінням, і коли наша команда дійде до всього, що вважає за потрібне, і оцінить ситуацію, ви побачите, чи вона змінилася.
I apologize but I don't read every single post that comes to the forum and I replied to another player and not to you if you didn't notice.
As far as Platincasino is concerned, our team needs to check it out more deeply and that takes time. Just because you found something doesn't mean it has to be 100% true and that's why it's verified in our time, to provide true and verified information. There are a number of requests for similar situations, so have some patience and when our team gets to everything they deem relevant and assesses the situation, then you will see if it has changed.
Автоматичний переклад.