Хоча я справді не розумію, в чому ви нас звинувачуєте і звідки все це береться, я хочу подякувати вам за надану інформацію. Деяким користувачам це може бути цікаво.
Ми завжди прагнемо чесної гри, коли мова йде про азартні ігри в Інтернеті, і підтримуємо позицію гравця або казино, якщо бачимо, що чесність не на своєму місці.
Я вважаю, що ви це знаєте, тому що навіщо вам подавати скаргу тут до нашої команди, щоб ми могли спробувати вам допомогти, якщо це не так? правильно?
Сподіваюся, що питання незабаром вирішиться, і ви отримаєте свої гроші. Я обов'язково тримаю кулаки. 🤞
Even though I truly don't understand what you are blaming us for and where all this comes from, I would like to thank you for the information provided. Some users might find it interesting.
We always aim for fair play when it comes to online gambling and take a stand with the player or with a casino as well if we see that fairness is not on its place.
I believe that you know this because why would you file a complaint here with our team so we can try to help you out if it wasn't that way? Right?
I hope that the issue can be solved soon, and you will get your money. I will surely keep my fingers crossed. 🤞