Привіт, ніхто не видаляв ваш пост, я думаю, що його перенесли під казино, про яке ви писали. Чи правильно я пам’ятаю, що це було для Alf Casino?
Hi, nobody deleted your post, I think it was moved under the casino you wrote about. Do I remember correctly that it was for Alf Casino ?
Зверніть увагу, що це дуже важлива інформація про Рабіді!
Проти цієї фірми порушили до суду справу про банкрутство! Я отримав цю інформацію і маю докази.
Наразі неясно, чи існуватиме ця компанія через кілька тижнів.
Гравці повинні бути дуже обережними.
Гуру казино: запитайте керівництво Rabidi
Please note, this is a very important information about Rabidi!
Against this company a bankruptcy case was filed at the court! I got that information and have evidence too.
Currently it is not clear if this company still exists in a few weeks.
Players should be very careful.
Casino Guru: ask the management of Rabidi
Привіт Джиммі,
чи є спосіб поділитися зі мною доказами, будь ласка? Ось моя електронна адреса chibobibo@outlook.de
Наперед дуже дякую ^^
Hey Jimmy,
is there a way to share me the evidence please ? Here my email address chibobibo@outlook.de
Many thanks in advance ^^
Привіт,
У мене також суперечка з Rabidi щодо питання оплати.
Не могли б ви надіслати мені будь-яку інформацію, яка б мені допомогла?
daserual@gmail.com
Дуже дякую jimmy_fin
Hello,
I am also in dispute with Rabidi over a payment issue.
Could you please send me any information that would help me?
daserual@gmail.com
Thank you very much jimmy_fin
Hola,
Yo también estoy en disputa con Rabidi por un problema de pago.
Podría por favor enviarme cualquier información que me ayude?
daserual@gmail.com
Muchas gracias jimmy_fin
Зверніть увагу, що це дуже важлива інформація про Рабіді!
Проти цієї фірми порушили до суду справу про банкрутство! Я отримав цю інформацію і маю докази.
Наразі неясно, чи існуватиме ця компанія через кілька тижнів.
Гравці повинні бути дуже обережними.
Гуру казино: запитайте керівництво Rabidi
Please note, this is a very important information about Rabidi!
Against this company a bankruptcy case was filed at the court! I got that information and have evidence too.
Currently it is not clear if this company still exists in a few weeks.
Players should be very careful.
Casino Guru: ask the management of Rabidi
Я чекаю вашої відповіді Jimmy_fin
Якщо ви можете надати мені докази на адресу daserual@gmail.com, я буду вдячний.
Сердечний привіт
I await your response Jimmy_fin
If you can provide me with the proofs to daserual@gmail.com I would appreciate it.
A cordial greeting
Espero tu respuesta Jimmy_fin
Si puedes facilitarme las pruebas a daserual@gmail.com te lo agradecería
Un saludo cordialmente
Привіт,
Я не можу поділитися з вами цими доказами (конфіденційно), але, наскільки мені відомо, адвокат з Кюрасао порушив цю справу проти Rabidi NV: Roelof Bijkerk
Можливо, ви можете зв'язатися з ним, щоб дізнатися.
Hello,
I am not able to share that evidence with you (confidential), but as far as I know a lawyer from Curaçao filed that case against Rabidi N.V.: Roelof Bijkerk
Maybe you can contact him to find out.
Напевно є інші гравці з претензіями по всьому світу і особливо в Європі.
Тому всім цікаво знати, як бути далі..
There are for sure other players with claims around the world and especially in Europe.
So everyone is interested to know how to proceed..
Багато людей хочуть знати, що відбувається з їхніми претензіями, люди хочуть знати, чи Rabidi втратив свою ліцензію, і що з фальшивими іграми, про які вже давно повідомляли Casino Guru. Я завжди чую, що ви надали інформацію своїй групі даних.
Але немає остаточної інформації про результати, казино від Rabidi все ще вказані на вашому веб-сайті з дуже хорошими рейтингами.
Що тут відбувається?
Many people want to know what happens with their claims, people want to know if Rabidi has lost their License, and what’s about the fake games, that has been reported to Casino Guru long time ago. I always hear that you gave informations to your data team.
But there is no final information from outcomes, the Casinos from Rabidi are still listed on your website with very good ratings.
What happens here?
Привіт! Якщо ми не знайдемо переконливих доказів, що щось не так, рейтинги залишаються. Ви знаєте, вас можуть звинуватити в багатьох речах, але якщо вас не визнають винним, це лише процес.
Будьте в курсі нашої команди даних:
data@casino.guru
Hello, unless we find solid proof something is wrong, the ratings remain. You know, you can be accused of many things, but unless you're found guilty, it is just a process.
Feel free to keep up with our data team:
data@casino.guru
проблеми/проблеми набагато масштабніші! @Radka:
Я вважаю, що ваш обов’язок поділитися розробками щодо Рабіді та провести власні дослідження
the problems/issues are much more extensive! @Radka:
I think its your duty to share the developments on Rabidi and do as well your own research
Мені здається, ви використали некоректне слово. Оскільки всі ці послуги безкоштовні, я б утримався від "чергового" 🙂.
Будьте впевнені, що після розгляду вашої скарги результат буде розглянуто. Але не раніше.
Ми цінуємо вашу співпрацю, але ви повинні в свою чергу прийняти свої процеси. Я мало що можу зробити для вас зараз. Будь ласка, майте це на увазі.
I think you used an improper word. Since all these services are for free I would restrain from "duty" 🙂.
Be sure that once your complaint is done, the outcome will be considered. But not sooner.
We appreciate your cooperation, but you should in return accept your processes. There is not much I can do for you now. Please keep that in mind.
Привіт Радка,
Мені потрібно вас виправити. Ви не пропонуєте свої послуги «безкоштовно». Вам платять з казино, куди ви відправляєте клієнтів. Це називається «партнером казино». Ваші послуги, такі як цей форум і ваша служба розгляду скарг, створені для того, щоб мати більше відвідувачів і водночас перенаправляти більше нових клієнтів до ваших клієнтів, які платять.
Таким чином Casino Guru заробляє гроші, а ви не надаєте послуги «безкоштовно». Це частина вашої бізнес-моделі.
Hello Radka,
I need to correct you. You are not offering your services "for free". You are being paid from the Casinos where you send the customers. This is called "Casino affiliate". Your services - like this forum and your complaint service - are here to have more visitors and at the same time redirect more new customers to your paying clients.
This is how Casino Guru makes money, and you are not providing the services "for free". This is part of your business model.
Неправильно, шановний учаснику.
Ми пропонуємо наші послуги безкоштовно. Відчуваєте різницю? 😉
Ви досить правильно описали модель, але ми не просто якийсь звичайний партнерський сайт. Заробіток заснований на високих моральних принципах, на відміну від інших «подібних» сайтів, ми не рекламуємо казино, не продаємо рейтинги і не отримуємо гроші за розміщення бонусів. Крім того, на відміну від інших, ми інвестуємо значні суми назад у наші проекти, зосереджуючись на підтримці гравців і створенні кращого та безпечнішого ігрового середовища.
Це те, що ми робимо.
Я відчуваю, що ви маєте намір представити афілійований бізнес як щось жадібне чи тіньове, але будьте чесними, важливо, як ви це робите, а не те, чи ви це робите .
Гарного вам! ✨
Incorrect, dear member.
We are offering our services for free to the community. Mind the difference? 😉
You described the model quite correctly, yet we are not just some ordinary affiliate site. Earning money is based on high moral principles, unlike other "similar" websites, we do not promote casinos, sell ratings, or get paid for placing bonuses. Additionally and again, unlike others, we invest grand sums back into our projects focusing on supporting players and creating a better and safer gambling environment.
This is what we do.
I feel you intend to present affiliate business as something greedy or shady but be honest, it matters how you do that, not whether you do that.
Have a good one! ✨
Що ж, давайте спробуємо зосередитися!
Я сподіваюся, що нарешті отримаю відгук/заяву від казино та від вас @casinoguru!
з іншого боку, я впевнений, що багатьом гравцям/жертвам потрібне оновлення та прояснення історії Рабіді!
Well, lets try to focus!
I hope that I will finally receive a feedback/statement from the casino and from you @casinoguru!
on the other hand, I‘m sure that a lot of players/victims needs an update and clarity on the Rabidi story!
на Reddit є онлайн-група допомоги:
RabidiNV_Жертви
there is an online group to help on reddit:
RabidiNV_Victims
Я бачив, що Матей чекає заяви казино у вашій справі, тому мені цікаво, як це вийде в кінці.
Схрещуємо пальці за справедливий результат. 🤞
I saw that Matej is waiting for the casino's statement in your case, so I'm curious how it will turn out in the end.
Fingers crossed for a fair outcome. 🤞
Я бачу, ви знайшли тему, про яку я вам казав. Я не думаю, що ти єдиний, хто був у подібній ситуації, хоча я був би радий, якби мені не довелося про це говорити.
У будь-якому випадку, ми все ще чекаємо, мабуть, згідно зі скаргою, заяви від казино, і мені дуже цікаво побачити, як це вийде.
I see you found the thread I mentioned to you. I don't think you're the only one who's been in a similar situation, though I'd be happy if I didn't have to say so.
Anyway, we're still waiting, apparently according to the complaint, for a statement from the casino, and I'm very curious to see how it turns out.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.