2 р. тому
Тут ви можете обговорити PokerStars Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Я повертаюся на цей форум знову з тією ж проблемою!
У листопаді 2022 року я прийшов пояснити свою проблему з казино POKERSTARS.
Казино заблокувало мій рахунок без будь-якої причини, але я закінчив усі чеки, поставив максимум 5 пари, і ящик заблокував мої 1116 доларів.
Після кількох скарг лише через 8 місяців я отримав повернення, і вони дозволили мені відкликати, і це було в ТРАВНІ 2022 року.
5 липня я роблю депозит цього разу в євро 2000 €. Роблю парі, я виграю, і вони знову блокують мій рахунок відразу після гри після розблокування мого облікового запису! Тож на їхньому сайті я зіграв лише 10 разів, і я пропрацював рік із заблокованим балансом, і вони завжди кажуть мені 5-хвилинну звичайну перевірку, але це місяці.
На даний момент з липня 2022 мої гроші заблоковано, і вони не запитують у мене Нічого, ні паперів, ні документів, нічого, коли я їм пишу, я отримую лише автоматичні повідомлення, минуло 3 місяці, як я був там без відповіді від них без запиту на документи без нічого.
Уникайте цього казино, якщо не хочете витрачати свої гроші! Це вже вдруге менш ніж за рік
Hello,
I come back to this forum again for the same problem!
In November 2022 I came to explain my problem with the POKERSTARS casino.
The casino had blocked my account for no reason yet I had finished all the checks and I had bet a maximum of 5 Paris and the box had blocked my $1,116.
After several complaints it was only 8 months later that I had a return and they authorized me to withdraw and it was in MAY 2022.
On July 5 I make a deposit this time in euro 2000 € I make a bet I am winning and they block my account again just after a game since the unlocking of my account! So on their site I've played barely 10 times and I've done a year with my balance blocked and they always tell me a 5 min routine check but that's months.
Currently since July 20222 my money is blocked and they do not ask for my Nothing neither papers nor documents nothing when I write to them I only receive automatic messages it has been 3 months that I have been there without an answer from them without a request for documents without anything.
Avoid this casino if you don't want to waste your money! This is the second time in less than a year
Bonjour,
Je reviens encore sur ce forum pour le même problème !
En novembre 2022 je suis venu expliquer mon problème avec le casino POKERSTARS.
Le casino avait bloqué mon compte sans raisons pourtant j'avais finis toutes les vérifications et j'avais misé maximum 5 Paris et le caisson avait bloqué mes 1,116$.
Après plusieurs plaintes c'est seulement 8 mois plus Tard que j'ai eu un retour et ils m'ont autorisée à retirer et c'était en MAI 2022.
Le 5 juillet je fais un dépôt cette fois en euro 2000€ je fais un paris je suis gagnante et ils bloquent mon compte encore juste après un jeux depuis le déblocage de mon compte ! Du coup sur leur site j'ai jouer a peine 10 fois et j'ai fais un an avec mon solde bloqué et ils me disent toujours vérification de routine de 5 min mais qui fais des mois.
Actuellement depuis Juillet 20222 mon argent est bloqué et ils ne mon Rien demandés ni papiers ni documents rien quand je leur ecris je reçois que des messages automatique ce fais 3 mois que je suis la sans réponse de leur part sans demande de documents sans rien.
Évitez ce casino si vous ne voulez pas perdre votre argent ! C'est la deuxième fois en moins de 1 ans
Привіт,
Якби тільки ви знайшли собі інше казино після першої проблеми .
Не соромтеся відкрити його скаргу або, можливо, подати нову. Можливо, цього разу ми зможемо вам допомогти. 🤔
Hello,
If only you find your self another casino after you experienced the first issue.
Feel free to open his complaint or maybe submit a new one. Maybe we will be able to help you this time. 🤔
Але чи я подав лише один, чи мені потрібно зробити це в іншому місці?
But did I just submit one or do I have to do it somewhere else?
Mais je viens d'en soumettre une ou je dois le faire ailleurs ?
Привіт,
Я бачу, що нову скаргу надіслано, тож чекаю на нашу команду з розгляду скарг і подальший розвиток подій.
Hello,
I can see that the new complaint has been submitted, so I'd wait for our complaint team and further development.
Я в тій самій ситуації, що і ти, я отримую лише автоматичні повідомлення протягом 5 місяців, і вони не запитують жодної інформації. вони знущаються з нас. Я щойно подав скаргу в надії отримати допомогу
I'm in the same situation as you man, I've only been receiving automatic messages for 5 months and they don't ask for any information. they are making fun of us. I just filed a complaint in hopes of getting help
Sono nella tua stessa situazione amico, ricevo solo messaggi automatici da 5 mesi e loro non chiedono nessuna informazione. ci stanno prendendo in giro. ho appena aperto un reclamo nella speranza di ricevere un aiuto
Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂
Я коротко прочитав вашу скаргу , і, здається, нам знадобиться деякий час для подальшого розслідування. Наскільки я розумію, казино запідозрило певну шахрайську діяльність у співпраці з іншими людьми, я правий?
Ви хоч уявляєте, про що йдеться?
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
I read your complaint briefly and it seems we will need some time to investigate further. As far as I understand the casino suspected some fraudulent activity in cooperation with other people, am I correct?
Do you have any idea what this is about?
Доброго ранку. Вони сказали мені, що їх автоматизована система вибрала мій профіль для планової перевірки, а через 4 місяці запитала мене, які у мене стосунки з цим гравцем, якого я ніколи не бачив. Оскільки після моєї відповіді їм знадобилося лише 10 хвилин, щоб повністю закрити мій обліковий запис, я припускаю, що вони не проводили перевірку вручну. Досить було просто поглянути на історію роздач з цим гравцем, щоб зрозуміти, що я тут ні при чому!
підтримка pokerstars майже відсутня
Good morning. They told me that their automated system chose my profile for a routine checkup and after 4 months asked me what my relationship is with this player that I have never seen. As after my answer it took them only 10 minutes to close my account completely, I assume they did not do a manual check. It was enough just to look at the hand history with this player to understand that I have nothing to do with it!
pokerstars support has become almost non-existent
Buongiorno. Loro mi hanno detto che il loro sistema automatico ha scelto il mio profilo per un controllo di routine e dopo 4 mesi mi ha chiesto in che rapporti sono con questo giocatore che non ho mai visto. Siccome dopo la mia risposta ci hanno impiegato solo 10 minuti a chiudermi il conto completamente, deduco che non hanno fatto un controllo manuale. Bastava solo guardare le hand history con questo player per capire che non ho nulla a che farci!
il supporto di pokerstars è diventato inesistente quasi purtroppo
Доброго ранку. Вони сказали мені, що їх автоматизована система вибрала мій профіль для планової перевірки, а через 4 місяці запитала мене, які у мене стосунки з цим гравцем, якого я ніколи не бачив. Оскільки після моєї відповіді їм знадобилося лише 10 хвилин, щоб повністю закрити мій обліковий запис, я припускаю, що вони не проводили перевірку вручну. Досить було просто поглянути на історію роздач з цим гравцем, щоб зрозуміти, що я тут ні при чому!
підтримка pokerstars майже відсутня
Good morning. They told me that their automated system chose my profile for a routine checkup and after 4 months asked me what my relationship is with this player that I have never seen. As after my answer it took them only 10 minutes to close my account completely, I assume they did not do a manual check. It was enough just to look at the hand history with this player to understand that I have nothing to do with it!
pokerstars support has become almost non-existent
Buongiorno. Loro mi hanno detto che il loro sistema automatico ha scelto il mio profilo per un controllo di routine e dopo 4 mesi mi ha chiesto in che rapporti sono con questo giocatore che non ho mai visto. Siccome dopo la mia risposta ci hanno impiegato solo 10 minuti a chiudermi il conto completamente, deduco che non hanno fatto un controllo manuale. Bastava solo guardare le hand history con questo player per capire che non ho nulla a che farci!
il supporto di pokerstars è diventato inesistente quasi purtroppo
Привіт,
Мені здається, що мали бути якісь загальні закономірності (наприклад, однакові IP-адреси чи схожий стиль гри – подібні речі), і казино може бути переконане, що якийсь зв’язок існував або є.
Однак безперечно довести це доволі складно. Коли група розгляду скарг розглядає скарги, вони завжди намагаються переглянути всі докази, які можуть отримати від казино.
Я вважаю, що зараз нам потрібно чекати певного прогресу.
Hello,
to me, it seems that there must have been some common patterns (like the same IP addresses, or similar playstyle - things like these), and the casino may be convinced that there was or is some sort of connection.
It's pretty tricky to undoubtedly prove it true, however. When the complaint team deals with complaints, they always try to go through all the pieces of evidence they can get from the casino.
I guess that we have to wait for some advancement now.
Доброго ранку,
Я знаю, про що ви говорите, IP-адресу потрібно виключити, оскільки я не знаю відповідного гравця. Я навіть не знаю, чи живе він в Україні, як я. Ймовірно, подібний стиль гри, але це показує, що Pokerstars не перевіряла вручну, а дозволила своїй автоматичній системі вирішити все.
За 13 років гри вони двічі виявили ту саму IP-адресу в іншого гравця, моєї матері та колишнього друга-сусіда. І проблема була реальною і вирішилася через 1 день. Однак у цьому випадку вони справді знущаються з мене.
Я просив їх серйозно поставитися до моєї справи та поспішити повернути мені гроші, враховуючи безперервні вибухи, подібні минулої ночі та інші минулої ночі в моєму місті, але вони вдають, що мене не існує 🙁
Good morning,
I know what you're talking about, IP address is to be excluded since I don't know the player in question. I don't even know if he resides in Ukraine like me. Similar play style, likely, but this shows that Pokerstars didn't do a manual check and let their automatic system decide everything.
In 13 years of playing, they have detected the same IP address twice with another player, my mother and a former neighbor friend. And the problem was real and solved after 1 day. In this case, however, they are really making fun of me.
I asked them to take my case seriously and to hurry up to give me back the money given the continuous bombings like last night and more last night in my city, but they pretend that I don't exist 🙁
Buongiorno,
So di cosa parli, indirizzo IP è da escludere visto che non conosco il player in questione. Non so nemmeno se risiede in Ucraina come me. Stile di gioco simile, probabile, ma questo dimostra che Pokerstars non ha fatto un controllo manuale ed ha fatto decidere tutto al loro sistema automatico.
In 13 anni di gioco, due volte hanno rilevato lo stesso indirizzo IP con un altro giocatore, con mia madre ed un amico ex vicino di casa. Ed il problema era vero e risolto dopo 1 giorno. In questo caso invece mi stanno proprio prendendo in giro.
Li ho chiesto di occuparsi seriamente del mio caso e di sbrigarsi a ridarmi i soldi visto i continui bombardamenti come ieri sera e altro ieri notte nella mia città, ma fanno finta che non esisto 🙁
О, дякую за ці подробиці.
Я щиро сподіваюся, що незабаром казино почне з нами співпрацювати, це нам справді потрібно, щоб продовжити розгляд скарги. 🙁
Oh, thank you for those details.
I truly hope that the casino will start cooperating with us soon, we truly need that to proceed with the complaint. 🙁
Привіт, як я розумію, ви грали в цьому казино й отримали гроші в день, коли ви вивели кошти? Я знаю, що тут є тема, де гравці мають багато проблем із цим казино, тому я запитую.
Ви б ще щось хотіли сказати про це казино?
Hi, I understand that you played at this casino and got paid on the day you made your withdrawal ? I know there's a thread here where players are having a lot of problems with this casino, so that's why I'm asking.
Is there anything else you would like to say about this casino ?
Що не так з Pokerstars?
Я надсилав усі свої документи багато разів, але не отримав жодної відповіді.
Я грав і виграв, але тепер не можу зняти гроші, тому що мій обліковий запис не підтверджено.
Мій рахунок буде закрито через 15 днів, якщо я не пройду перевірку, і я втрачу всі свої виграші.
Я надіслав десяток електронних листів і скарг, але ніби там ніхто не працює.
Будь-які пропозиції?
Whats wrong with Pokerstars?
Ive sent all my documents many times and i havent received any response.
I played and i won and now i cant withdraw because my account is not verified.
My account will close in 15 days if i dont get verified and i will lose all my winnings.
I sent a dozen emails and complaints but its like theres noone working there.
Any suggestions?
Привіт, скільки часу триває вся ця ситуація? Я хотів сказати, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання зняття коштів і KYC, але якщо ви збираєтеся закрити свій обліковий запис через 15 днів, якщо вони не підтвердять вас, це буде дуже шкідливо. У вас немає причини чи контакту з казино?
Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, я спробуювідкрити скаргу за цим посиланням , і наша команда спробує вам допомогти.
Вас також може зацікавити ця тема про це казино, я думаю, ви можете дізнатися, що може відбуватися: https://casino.guru/forum/casinos/execution-pokerstars--apparently--payment-is-not- добровільний
Hi, how long has this whole situation been going on ? I wanted to say that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal and KYC process but if you are going to get your account closed after 15 days if they don't verify you then it will be quite detrimental. You have no reason or contact with the casino ?
If you think you need help, I would try to open a complaint on this link and our team will try to help you.
You might also be interested in this thread about this casino, I think you can find out what might be going on: https://casino.guru/forum/casinos/execution-pokerstars--apparently--payment-is-not-voluntary
Я вже відкрив скаргу
Я також спілкуюся з ними в Твіттері, але вони повідомляють мені, що я повинен почекати.
Відправляю документи 15 травня.
Сподіваюся, до кінця тижня мій обліковий запис буде підтверджено.
Мій рахунок закривається 11 червня
Я не знаю, що ще я можу зробити
Можливо, ви також можете відкрити скаргу.
I already opened a complaint
I also contact them in twitter but they send me that i should wait.
I send the documents on 15 of May.
I hope until the end of the week my account get verified.
My account closes on June 11
I dont know what else i can do
Maybe you can also open a complaint.
Через 12-13 днів мені відповіли, що термін дії мого паспорта закінчився
Їм потрібен новий тип ідентифікатора
Грецька держава не зобов'язує нас використовувати нові.
Я можу законно використовувати це посвідчення протягом наступних 10 років.
Усі мої облікові записи мають цей національний ідентифікатор, включаючи BET365, яка є компанією, яка ймовірно знаходиться за межами ЄС.
Процедура отримання нового займе мінімум 2-3 місяці, стільки ж і паспорти.
Так, Pokerstars — це шахрайство, і я нікому не рекомендую.
Я повідомлю про це Грецький комітет з азартних ігор.
Я нічого не можу вдіяти... мені доведеться просто почекати, поки вони закриють мій рахунок і вкрадуть мої виграші.
They answered me after 12-13 days that my National ID has expired
They require new ID type
The Greek State doesn't obligate us to use new ones.
I can use legally this ID for the next 10 years.
All my accounts are with this National ID including BET365 which is a company suppose to be outside from EU.
The procedure to acquire a new one will take minimum 2-3 months and the same goes for passports.
So yes Pokerstars is a scam and i dont recommend to noone.
I will inform the Greek Gambling Committee for this.
I cannot do anything...i will just have to wait until they close my account and steal my winnings.
З чого ви почали свою скаргу, оскільки я не бачу жодної тут, але якщо ви зацікавлені, ви можете зробити це за цим посиланням , і ми побачимо, чи наша команда зможе вам допомогти.
Що стосується KYC, то так, зазвичай це так, що гроші неможливо зняти, якщо ви не підтвердите себе. Але ви сказали казино, як працює ID у вашій країні? Я припускаю, що якщо у вас не було проблем із реєстрацією в іншому місці та успішним проходженням процесу перевірки, то я припускаю, що в цьому випадку це також можна вирішити.
Ви все ще спілкуєтеся з казино?
Where did you start your complaint because I don't see any here, but if you are interested you can do so on this link and we will see if our team will be able to help you.
As far as KYC is concerned, yes, it is usually the case that unless you verify yourself, the money cannot be withdrawn. But you told the casino how does ID work in your country ? I guess if you had no problem registering somewhere else and going through the verification process successfully, then I guess it could be solved in this case as well.
Are you still communicating with the casino ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.