ГоловнаФорумКазиноPokerStars Casino - загальне обговорення

PokerStars Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Audreyechene
|
7 097 переглядів 49 відповідей |
|
1 23
2 р. тому
Тут ви можете обговорити PokerStars Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт,


Я повертаюся на цей форум знову з тією ж проблемою!

У листопаді 2022 року я прийшов пояснити свою проблему з казино POKERSTARS.

Казино заблокувало мій рахунок без будь-якої причини, але я закінчив усі чеки, поставив максимум 5 пари, і ящик заблокував мої 1116 доларів.

Після кількох скарг лише через 8 місяців я отримав повернення, і вони дозволили мені відкликати, і це було в ТРАВНІ 2022 року.

5 липня я роблю депозит цього разу в євро 2000 €. Роблю парі, я виграю, і вони знову блокують мій рахунок відразу після гри після розблокування мого облікового запису! Тож на їхньому сайті я зіграв лише 10 разів, і я пропрацював рік із заблокованим балансом, і вони завжди кажуть мені 5-хвилинну звичайну перевірку, але це місяці.

На даний момент з липня 2022 мої гроші заблоковано, і вони не запитують у мене Нічого, ні паперів, ні документів, нічого, коли я їм пишу, я отримую лише автоматичні повідомлення, минуло 3 місяці, як я був там без відповіді від них без запиту на документи без нічого.


Уникайте цього казино, якщо не хочете витрачати свої гроші! Це вже вдруге менш ніж за рік

Автоматичний переклад.
Audreyechene
2 р. тому

Привіт,

Якби тільки ви знайшли собі інше казино після першої проблеми .

Не соромтеся відкрити його скаргу або, можливо, подати нову. Можливо, цього разу ми зможемо вам допомогти. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Але чи я подав лише один, чи мені потрібно зробити це в іншому місці?

Автоматичний переклад.
Audreyechene
2 р. тому

Привіт,

Я бачу, що нову скаргу надіслано, тож чекаю на нашу команду з розгляду скарг і подальший розвиток подій.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я в тій самій ситуації, що і ти, я отримую лише автоматичні повідомлення протягом 5 місяців, і вони не запитують жодної інформації. вони знущаються з нас. Я щойно подав скаргу в надії отримати допомогу

Автоматичний переклад.
kunka
2 р. тому

Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂

Я коротко прочитав вашу скаргу , і, здається, нам знадобиться деякий час для подальшого розслідування. Наскільки я розумію, казино запідозрило певну шахрайську діяльність у співпраці з іншими людьми, я правий?

Ви хоч уявляєте, про що йдеться?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Доброго ранку. Вони сказали мені, що їх автоматизована система вибрала мій профіль для планової перевірки, а через 4 місяці запитала мене, які у мене стосунки з цим гравцем, якого я ніколи не бачив. Оскільки після моєї відповіді їм знадобилося лише 10 хвилин, щоб повністю закрити мій обліковий запис, я припускаю, що вони не проводили перевірку вручну. Досить було просто поглянути на історію роздач з цим гравцем, щоб зрозуміти, що я тут ні при чому!

підтримка pokerstars майже відсутня

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

ах так, ти правий. Я зараз побачив цю кнопку. читайте вище, дякую 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку. Вони сказали мені, що їх автоматизована система вибрала мій профіль для планової перевірки, а через 4 місяці запитала мене, які у мене стосунки з цим гравцем, якого я ніколи не бачив. Оскільки після моєї відповіді їм знадобилося лише 10 хвилин, щоб повністю закрити мій обліковий запис, я припускаю, що вони не проводили перевірку вручну. Досить було просто поглянути на історію роздач з цим гравцем, щоб зрозуміти, що я тут ні при чому!

підтримка pokerstars майже відсутня

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Мені здається, що мали бути якісь загальні закономірності (наприклад, однакові IP-адреси чи схожий стиль гри – подібні речі), і казино може бути переконане, що якийсь зв’язок існував або є.

Однак безперечно довести це доволі складно. Коли група розгляду скарг розглядає скарги, вони завжди намагаються переглянути всі докази, які можуть отримати від казино.

Я вважаю, що зараз нам потрібно чекати певного прогресу.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Доброго ранку,

Я знаю, про що ви говорите, IP-адресу потрібно виключити, оскільки я не знаю відповідного гравця. Я навіть не знаю, чи живе він в Україні, як я. Ймовірно, подібний стиль гри, але це показує, що Pokerstars не перевіряла вручну, а дозволила своїй автоматичній системі вирішити все.

За 13 років гри вони двічі виявили ту саму IP-адресу в іншого гравця, моєї матері та колишнього друга-сусіда. І проблема була реальною і вирішилася через 1 день. Однак у цьому випадку вони справді знущаються з мене.

Я просив їх серйозно поставитися до моєї справи та поспішити повернути мені гроші, враховуючи безперервні вибухи, подібні минулої ночі та інші минулої ночі в моєму місті, але вони вдають, що мене не існує 🙁

Автоматичний переклад.
kunka
2 р. тому

О, дякую за ці подробиці.

Я щиро сподіваюся, що незабаром казино почне з нами співпрацювати, це нам справді потрібно, щоб продовжити розгляд скарги. 🙁

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Pokerstars виплачує в той же день на interac.

Автоматичний переклад.
lmsk00
7 міс. тому

Привіт, як я розумію, ви грали в цьому казино й отримали гроші в день, коли ви вивели кошти? Я знаю, що тут є тема, де гравці мають багато проблем із цим казино, тому я запитую.

Ви б ще щось хотіли сказати про це казино?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Що не так з Pokerstars?

Я надсилав усі свої документи багато разів, але не отримав жодної відповіді.

Я грав і виграв, але тепер не можу зняти гроші, тому що мій обліковий запис не підтверджено.

Мій рахунок буде закрито через 15 днів, якщо я не пройду перевірку, і я втрачу всі свої виграші.

Я надіслав десяток електронних листів і скарг, але ніби там ніхто не працює.

Будь-які пропозиції?

Автоматичний переклад.
dimitrisbli2019
6 міс. тому

Привіт, скільки часу триває вся ця ситуація? Я хотів сказати, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання зняття коштів і KYC, але якщо ви збираєтеся закрити свій обліковий запис через 15 днів, якщо вони не підтвердять вас, це буде дуже шкідливо. У вас немає причини чи контакту з казино?

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, я спробуювідкрити скаргу за цим посиланням , і наша команда спробує вам допомогти.

Вас також може зацікавити ця тема про це казино, я думаю, ви можете дізнатися, що може відбуватися: https://casino.guru/forum/casinos/execution-pokerstars--apparently--payment-is-not- добровільний

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Я вже відкрив скаргу

Я також спілкуюся з ними в Твіттері, але вони повідомляють мені, що я повинен почекати.

Відправляю документи 15 травня.

Сподіваюся, до кінця тижня мій обліковий запис буде підтверджено.

Мій рахунок закривається 11 червня

Я не знаю, що ще я можу зробити

Можливо, ви також можете відкрити скаргу.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Я не можу зняти гроші без KYC

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Через 12-13 днів мені відповіли, що термін дії мого паспорта закінчився

Їм потрібен новий тип ідентифікатора

Грецька держава не зобов'язує нас використовувати нові.

Я можу законно використовувати це посвідчення протягом наступних 10 років.

Усі мої облікові записи мають цей національний ідентифікатор, включаючи BET365, яка є компанією, яка ймовірно знаходиться за межами ЄС.

Процедура отримання нового займе мінімум 2-3 місяці, стільки ж і паспорти.

Так, Pokerstars — це шахрайство, і я нікому не рекомендую.

Я повідомлю про це Грецький комітет з азартних ігор.

Я нічого не можу вдіяти... мені доведеться просто почекати, поки вони закриють мій рахунок і вкрадуть мої виграші.


Автоматичний переклад.
dimitrisbli2019
6 міс. тому

З чого ви почали свою скаргу, оскільки я не бачу жодної тут, але якщо ви зацікавлені, ви можете зробити це за цим посиланням , і ми побачимо, чи наша команда зможе вам допомогти.

Що стосується KYC, то так, зазвичай це так, що гроші неможливо зняти, якщо ви не підтвердите себе. Але ви сказали казино, як працює ID у вашій країні? Я припускаю, що якщо у вас не було проблем із реєстрацією в іншому місці та успішним проходженням процесу перевірки, то я припускаю, що в цьому випадку це також можна вирішити.

Ви все ще спілкуєтеся з казино?

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого