ГоловнаФорумКазиноPokerStars Casino - загальне обговорення

PokerStars Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Audreyechene
|
7 432 переглядів 49 відповідей |
|
12 3
dadan
1 місяць тому

Так, ви, в основному, чекаєте на класичне затвердження документів. Як сказала Радка, у більшості випадків казино не виконують ці процеси у вихідні, тому вам доведеться почекати, хоча я знаю, що це неприємно.

У всякому разі, оскільки ви отримали майже все, я б не дуже хвилювався, тобто якщо я правильно розумію, ви отримали 14 тис. У цьому випадку, ймовірно, буде питанням часу, перш ніж ви отримаєте решту.

Якщо, з іншого боку, ви не отримали цього, то нам доведеться почекати перевірки, тому що часто це нормально, коли гравець проходить верифікацію з таким великим виграшем.

Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

У процесі оплати немає 14000

430 заблоковано на їхньому сайті


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я неправильно написав

Чекаю 14 000 євро

А 430 заблоковано на poker stars


Автоматичний переклад.
dadan
1 місяць тому

Я теж думав, що це нормально. Тим не менш, те, що я сказав, все ще актуально, і ми можемо цього дотримуватися. Сподіваюся, процес перевірки пройде без проблем і ви отримаєте свої гроші.

Якщо трапиться щось непередбачуване, я буду тут.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я створив обліковий запис 15 днів тому, надіслав документи, які вони просили, потім надіслав ще, але хоча мені сказали, що документи правильні, вони їх не перевірили, і я не можу зняти кошти.


Я надіслав те, що вони просили, і мені кажуть, що я маю почекати через обсяг роботи у відділі, який проводить перевірку. 15 днів!!!


Автоматичний переклад.
Greco
3 тиж. тому

Привіт! Я шукав, чи подавали ви скаргу, і, судячи з того, що я побачив, ви подали. Ви вчинили правильно, тому що ми даємо казино рівно 2 тижні, щоб вирішити питання як про зняття коштів, так і про KYC, коли це необхідно. Я вважаю, що цього достатньо для того, щоб документи були затверджені, і хоча вони були, я не розумію, чому перевірка не пройшла успішно.

Є ще якісь документи, які потрібно надіслати чи ні? Ви запитували, яка саме причина неперевірки?

У будь-якому разі наша команда буде тут, щоб спробувати вам допомогти.

Побачимо, що буде.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Проблему було вирішено кілька хвилин тому. дякую!

Автоматичний переклад.
Greco
3 тиж. тому

Дуже дякую за гарну новину! Я радий, що все закінчилося для вас.

Якщо вам колись знадобиться щось ще, ми будемо тут 🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт !


Я зробив два депозити, і я не доходив до свого балансу. У довідковому центрі ніхто не відповідає. Будь ласка, допоможіть мені! filefile

Автоматичний переклад.
roncsekmate78888
3 тиж. тому

Ви маєте на увазі, що депозит не надійшов на ваш рахунок у казино? правильно?

Чи пробували ви також зв’язатися з чатом і службою підтримки електронною поштою?

А як щодо вашого постачальника платіжних послуг? Спробуйте запитати, чи все в порядку з його боку, і повідомте нам, будь ласка.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого