1 місяць тому
Тут ви можете обговорити PlayMojo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Як тут можуть бути такі відгуки? Швидка оплата - це просто велика брехня.
How can the reviews here go through like this?Fast payment is just a big lie.
Wie können hier die Rezensionen so durchgehen?Schnelle Zahlung ist einfach eine große Lüge.
Гей, можливо, ти міг би написати трохи свого досвіду. Те, чи швидко гравці вибирали, може бути правдою чи ні. Але з’ясувати це непросто.
У будь-якому випадку, що ви пережили або переживаєте в цьому казино?
Hey, maybe you could write some of your experience. Whether players got picks quickly may be true or not. But it's not easy to find out.
Anyway, what have you been through or are you going through in this casino?
Перевірка дуже складна, я ніколи не відчував нічого подібного 🙈порівняно з тим, звичайні з посвідченням особи, банком, місцем проживання, селфі - це дитяча гра (і це вже дратує). У мене є виплата 427 євро після Мені вдалося використати бонус (лише 20 євро депозиту, на щастя) про, про удачу 😃Я сподіваюся, що Яро добре 🍀 У цьому випадку я не думаю, що навіть найкращий талісман може щось зробити... Я не думаю, що казино зацікавлене. Я буду тримати вас в курсі. Перевірка зайняла близько 6-7 годин, і мені відразу сказали: але зверніть увагу, що запит на додаткову перевірку може бути поданий у будь-який час через ліцензійні вимоги на розсуд адміністрації казино 🙈, тому складається враження, що ви наполовину підтверджені... Я буду тримати вас в курсі, я б волів програти, це було так напружено підтримати там 🤯. Мені слід було припинити грати в казино, це надто напружено, коли справа доходить до виведення грошей, і це трапляється знову і знову 🙈(навіть перерви в казино більше не допомагають. З найкращими побажаннями (продовження буде, якщо ні... вони не не виплачено) 🎄🙋♀️💫 маючи це на увазі 😃Я бажаю вам усім гарного початку нового року, і я вже знаю, яка моя нова резолюція 🎰 🙅♀️ ✌🏻
Verification is sooo difficult, I've never experienced anything like it 🙈compared to that, the normal ones with ID, bank, place of residence, selfie are child's play (and that is already annoying) I have a payout of 427 euros pending after I managed to use the bonus (only 20 euros deposit luckily) pro, pro luck 😃I hope Jaro is well 🍀 In this case, I don't think even the best lucky charm can do anything.... I don't think the casino is interested. I'll keep you updated. Verification took about 6 to 7 hours and I was told straight away: But please note that additional verification can be requested at any time due to licensing requirements at the discretion of the casino administration 🙈 so it feels like you're half verified... I'll keep you updated, I would have preferred to lose, it was that stressful in support there 🤯. I should have stopped playing in the casino, it's too stressful when it comes to cashing out and that happens over and over again 🙈(even casino breaks don't help anymore. Best wishes (to be continued, if not... they haven't paid out) 🎄🙋♀️💫with that in mind 😃I wish you all a good start to the new year and I already know what my new resolution is 🎰 🙅♀️ ✌🏻
Verifikation ist sooo schwer , hab sowas noch nie erlebt 🙈dagegen sind die normalen mit Perso , Bank , Wohnort, Selfie ein Kinderspiel( und die ist ja schon nervig) Hab eine Auszahlung von 427 Euro auf ausstehend, nachdem ich geschafft habe den Bonus umzusetzen ( nur 20 Euro Einzahlung zum Glück )pro,pro Glück 😃ich hoffe jaro geht es gut 🍀, in diesem Fall , kann glaub ich selbst der beste Glückbringer nichts machen …. Glaub das Casino hat garkein Bock . Ich halte euch auf den laufenden. Verifizierung hat ca 6 bis 7 std gedauert und mir wurde auch gleich mitgeteilt : Aber bitte beachten Sie, dass die zusätzliche Verifizierung jederzeit aufgrund von Lizenzanforderungen auf Entscheidung der Casino-Verwaltung angefordert werden kann 🙈also fühlt sich an als wäre man halb verifiziert… Ich halte euch auf den laufenden, ich hätte lieber verloren, so stressig war das im Support da 🤯. Ich hätte aufhören sollen mit Casino spielen, zu stressig wenns ans auszahlen geht und das immer und immer wieder 🙈( da bringen auch keine casino Pausen mehr was . Liebe grüße ( Fortsetzung folgt , falls nicht … haben sie nicht ausgezahlt ) 🎄🙋♀️💫in diesem Sinne 😃wünsch euch allen ein guten Start ins neue Jahr und ich weiß schon was mein neuer guter Vorsatz ist 🎰 🙅♀️ ✌🏻
Перевірку нарешті завершено, але виплату не було оброблено через 50 годин... Боюся, що для цього потрібно 72 години. Служба підтримки продовжує говорити щось інше... один говорить через 24 години, інший каже, що це буде оброблено протягом наступних кількох годин, а останній каже через 72 години 🙈у когось був подібний досвід? Мені цікаво дізнатися, чи вони виплатять, але у мене більше неприємні відчуття (через різні заяви служби підтримки) Ps 😃фінансовий відділ перевантажений, як часто я чув цю заяву та від різних казино... З повагою ✌🏻Я почекаю і не чіпаю виплату
Verification is finally complete but the payout has not been processed after 50 hours... I'm afraid they're taking the full 72 hours to do it. Support keeps saying something different... one says in 24 hours, the other says it will be processed in the next few hours and the last one said in 72 hours 🙈has anyone had similar experiences? I'm curious to see if they'll pay out, but I don't have a good feeling anymore (due to the different statements from support) Ps 😃the finance department is overworked, how often have I heard this statement and from different casinos... Kind regards ✌🏻I'll wait and not touch the payout
Verifizierung ist endlich durch aber die Auszahlung wurde nach 50 Stunden nicht bearbeitet… Ich befürchte, sie nehmen sich die kompletten 72 std Zeit dafür. Support sagt ständig was anderes .. einer sagt in 24 std , der andere sagt , in den nächsten Stunden wird es bearbeitet und der letzte sagte nun in 72 std 🙈hat jemand ähnliche Erfahrungen gemacht ? Bin gespannt ob sie auszahlen , aber habe kein gutes Gefühl mehr ( aufgrund der unterschiedlichen aussagen vom Support)Ps 😃die finanzabteilung ist überarbeitet, wie oft ich diese Aussage schon gehört habe und das von unterschiedlichen Casinos… Liebe Grüße ✌🏻ich warte ab und rühre die Auszahlung nicht an
🙈Мушу вибачитися, казино дотримало слова... гроші на рахунку (я б ніколи не подумав, що це можливо, у мене було дуже погане передчуття). Але в це було важко повірити після всіх різних заяв підтримки. Тим не менш, вибачення лунають
🙈I have to apologize, the casino kept its word... there is money in the account (I would never have thought that possible, I had a really bad feeling). But it was hard to believe after all the different statements from support. Nevertheless, an apology goes out
🙈muss mich entschuldigen, Casino hat Wort gehalten… Geld ist auf dem Konto ( hätte ich nie für möglich gehalten, hatte ein ganz schlechtes Gefühl) . War aber auch schwer zu glauben, nach all den unterschiedlichen Aussagen vom Support . Trotzdem eine Entschuldigung geht raus
Привіт, добре, що зрештою все вийшло добре. Ви повинні пам’ятати, що між святами та вихідними для казино має бути важко, оскільки вони тоді не працюють або в них може бути мало людей. Але поки все так складається, то це позитивна новина.
Якщо у вас є ще щось, ми будемо тут.
Гарних свят та нового року.☘️🎄
Hi, it's nice that it turned out well in the end. You have to remember that between holidays and weekends it must be difficult for casinos, because they don't work then or they may have few people. But as long as everything turns out like this, then it is positive news.
If you have anything else, we'll be here.
Have a nice holiday and new year.☘️🎄
Я бажаю вам веселих свят і щасливого Нового року також 🍀Моє рішення на новий рік більше не грати в казино (я сподіваюся, що це спрацює) найкращі побажання 🙋♀️
I wish you happy holidays and a happy new year too 🍀My resolution for the new year is not to play in casinos anymore (I hope it works) best wishes 🙋♀️
Ich wünsch euch auch schöne Feiertage und ein schönes neue Jahr 🍀Mein Vorsatz fürs neue Jahr ist kein Casino mehr zu spielen ( ich hoffe es klappt ) ganz liebe grüße 🙋♀️
Привіт!
Я також хотів би побажати вам тільки найкращого в наступному році - якщо можна! Ваш результат звучить дуже добре, і я сподіваюся, що у вас не виникне проблем із цим. Якщо ми тобі колись знадобимося, ну, Яро це вже сказав 😀.
Hello!
I would like to wish you only the best for the upcoming year too - if I may! Your result sounds very good, and I hope you will have no issue handling that. If you ever need us, well, Jaro already said that 😀.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.