ГоловнаФорумКазиноPlayAmo Casino - загальне обговорення

PlayAmo Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Mister_Schweiz
|
5 061 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
1 рік тому
Тут ви можете обговорити PlayAmo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Чи можете ви сказати мені, хто є ліцензіаром (органом) PlayAmo? Це Curaçao GCB (Dama NV), як сказано на CasinoGuru, чи це MGA? Дуже дякую



Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
1 рік тому

Привіт, відповідь GCB, Антильфон:

file

Проте остерігайтеся поганої репутації казино, лише 4,1 🤔


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановна Радка

Дякую за вашу відповідь. Я помітив щось дивне. Але, можливо, все не так погано і я роблю правильно.


Я подав скаргу до казино оператора B2C N1 Interactive limited (казино з ліцензією MGA) (деякі їхні бренди). Я також випадково звернувся до playamo зі своєю скаргою. У цій скарзі я перелічую деякі правила MGA, які порушили казино. Відповіли казино. Все добре і правильно. Але Playamo (Antillephone) відповів одночасно і дослівно з MGA Casino. Чи це нормально та законно, що вони мають той самий орган управління та/або скарг, що й MGA? Ключове слово: ключова функція? Знову ж таки, там сказано, що Playamo «пов’язаний» з казино MGA (cookies, avalon, bobcasino)


file



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


хороший день. Я також уже подав скаргу на Dama NV (GetSlots) в Кюрасао, оскільки я, очевидно, навмисно обдурив 2900 євро.

https://casinoguru-uk.com/getslots-casino-player-winnings-have-been-capped


Я надіслав скаргу електронною поштою. У вас є ідеї, як я можу вжити заходів проти шахраїв?


Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
1 рік тому

Шановний Mister_Schweiz

Це цікаво, я розумію, що споріднені казино — тобто під тим самим керівництвом, або тими ж акціонерами тощо — ймовірно, відреагували б однаково або подібно, незалежно від того, за якою ліцензією працює кожне казино. Я вважаю, що це можна зрозуміти, тому що скаргою займаються, мабуть, одні й ті ж люди. Але у мене склалося враження, що вас більше хвилює відповідь MGA та органів влади Antillephone - вони схожі, я правий? 🤔

Я просто хочу бути впевненим, дякую.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не знаю, чи це сумісно з ключовими функціями, коли казино з різними ліцензіями мають той самий відділ управління та скарг. Я також вважаю дуже нечесним, коли казино з ліцензією на Кюрасао відповідає на скаргу тими самими словами, що й на скаргу на казино з ліцензією MGA.

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
1 рік тому

Привіт, це питання для обговорення, але той факт, що казино з різними ліцензіями мають однакове керівництво, не повинно бути проблемою. Це звичайна практика, оскільки ліцензії платні. І якщо у них одне керівництво, велика ймовірність, що відповідатимуть схожі люди.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Останнім часом у когось були проблеми з Playamo. Зазвичай завжди було найкраще. Оплата протягом години. Але цього разу кажуть, що це проблема coinspad (їх кінець), і я чекав 3 дні, і все ще нічого. Коли я кажу, що не можу внести депозит, вони дуже хочуть це виправити.

Cjrid

Автоматичний переклад.
Phantom05
1 рік тому

Все частіше ми бачимо, що сторонні постачальники платежів казино намагаються надавати свої послуги казино. Якщо це також стосується і тут, ймовірно, знадобиться деякий час, щоб це пройти.

Той факт, що ви також не можете внести депозит, запевняє мене, що проблема складніша. Я б сказав, що вам довелося почекати, поки проблему вирішать.

До речі, я радий, що це ваша перша проблема в цьому казино, я перевірив його індекс безпеки - добре, я був би дуже насторожений: https://casino.guru/Playamo-Casino-review#tab=js-tab - репутація

Я схрещую пальці та тримайте нас у курсі.

До речі, чи є якісь альтернативні робочі варіанти оплати, які можна спробувати, якщо виникне потреба?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це дуже гарне казино.

Рекомендую

Ігровий помічник Alexa дуже уважний, я справді рекомендую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Є шалена кількість ігор, ви можете знайти тут все. Playamo приймає криптовалюти (BTC, ETH тощо) і має бонуси на депозити та безкоштовні обертання, хоча інші казино надають більше бонусів, наприклад trustdice та bc. Але те, що відрізняє Playamo від інших, так це їх обслуговування клієнтів! Що абсолютно дивно. Викликайте кращого VIP-менеджера в грі Ілона! Ти найкращий.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це дуже гарне казино.

Рекомендую

Ігровий помічник Alexa дуже уважний, я справді рекомендую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можете ви згадати, що ще сказати про казино, якщо говорите, що воно хороше, окрім підтримки? У них є чим вас завоювати?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Є шалена кількість ігор, ви можете знайти тут все. Playamo приймає криптовалюти (BTC, ETH тощо) і має бонуси на депозити та безкоштовні обертання, хоча інші казино надають більше бонусів, наприклад trustdice та bc. Але те, що відрізняє Playamo від інших, так це їх обслуговування клієнтів! Що абсолютно дивно. Викликайте кращого VIP-менеджера в грі Ілона! Ти найкращий.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, з вашого опису я бачу, що ви любите грати з бонусами. Чи вдалося вам виграти з будь-яким бонусом у цьому казино? Крім того, чи вдалося вам вивести гроші з казино, коли ви згадуєте про криптовалюти?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Кожен говорить те, що хоче, і досвід, який у нього є, вам не потрібно бути там і говорити те, що ви хочете, просто грайте і мовчіть

Автоматичний переклад.
Boybiza
1 рік тому

Так, це так, кожен може мати свою думку. Оскільки я адміністратор форуму, це цілком нормально для мене запитувати додаткову інформацію, оскільки вона також може бути корисною для інших гравців. Тож у цьому випадку вам не потрібно відразу бути безпідставно різким, і я хочу вас попередити, оскільки якщо ви продовжите це робити, вас забанять.

Що стосується самого казино, то хотілося б зазначити, що ви його тут хвалили і намагалися похвалити відгуком користувачів. Однак я не впевнений, що відгук користувача був чесним і написаним лише з одного облікового запису. Крім того, наша внутрішня система виявила занадто багато схожості з іншими відгуками, які вже були надіслані до цього казино, тому я хотів попросити більше деталей. Додам, що ми робимо це для того, щоб оцінка користувачів була максимально правдивою.

У будь-якому разі, виходячи з написаного, я хотів би лише сказати, що для одного облікового запису дозволено лише один відгук користувача, і це також чітко прописано в наших правилах, які ви можете знайти тут:

https://casino.guru/terms-and-conditions

Також ваш відгук користувача було позначено як мотивований казино. Вам обіцяли якусь компенсацію?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт усім, найкраще мультибоно казино

Автоматичний переклад.
Pietronap
1 рік тому

Насправді здається, що лише одна особа чи група, які мають однакові інтереси, намагаються опублікувати якомога більше чудових відгуків.

Ви якось пов’язані з казино чи іншими «гравцями» з відхиленими, упередженими відгуками користувачів?

Тому що я бачу, що ваш відгук також було відхилено, знову ж таки через занадто багато схожості,..


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Просто тримайся подалі звідси.

Справді погано !!

Неймовірні відчуття від гри!!

Найчастіше, ніж будь-коли, слоти завжди відчували себе на межі вичерпання.

Це не має нічого спільного з азартними іграми. В іншому випадку мій депозит до ставки становить мінімум 1:10

Тут просто паскудні 1:2, це справді жалюгідно.

Безкоштовні обертання приносять вам від 1,90 до 4,5 євро, незважаючи на 30 обертань. Це справді неможливо. Навіть якщо ви витратите свої гроші, ви отримаєте від них більше, ніж граючи тут!!

На мій погляд, можна говорити багато абсолютно фальшивого і сумнівного, як стверджують наші політики. Такі сайти мають бути заблоковані в Європі.

Після цього ви можете фінансувати будь-що інше за допомогою своїх ігор

Автоматичний переклад.
Hofmann561
11 міс. тому

Привіт! Судячи з того, що ви описали, у вас поганий досвід роботи з казино.

Але, на жаль, треба сказати, що в довгостроковій перспективі казино завжди має перевагу над гравцем, який зазвичай програє там свої гроші. Я бачу, що це траплялося і з вами, і якщо ви відчуваєте, що щось не так, я б навіть не грав у такому казино.

Я також бачив, що в казино є багато невирішених скарг і досить низький індекс безпеки . Тож я б, напевно, уникав цього.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого