1 рік тому
Тут ви можете обговорити PlayAmo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи можете ви сказати мені, хто є ліцензіаром (органом) PlayAmo? Це Curaçao GCB (Dama NV), як сказано на CasinoGuru, чи це MGA? Дуже дякую
Could you please tell me who the licensor (authority) of PlayAmo is? Is it Curaçao GCB (Dama N.V) as it says on CasinoGuru or is it the MGA? Many Thanks
Привіт, відповідь GCB, Антильфон:
Проте остерігайтеся поганої репутації казино, лише 4,1 🤔
Hello, the answer is GCB, Antillephone:
Beware of the bad casino reputation though, just 4,1 🤔
Шановна Радка
Дякую за вашу відповідь. Я помітив щось дивне. Але, можливо, все не так погано і я роблю правильно.
Я подав скаргу до казино оператора B2C N1 Interactive limited (казино з ліцензією MGA) (деякі їхні бренди). Я також випадково звернувся до playamo зі своєю скаргою. У цій скарзі я перелічую деякі правила MGA, які порушили казино. Відповіли казино. Все добре і правильно. Але Playamo (Antillephone) відповів одночасно і дослівно з MGA Casino. Чи це нормально та законно, що вони мають той самий орган управління та/або скарг, що й MGA? Ключове слово: ключова функція? Знову ж таки, там сказано, що Playamo «пов’язаний» з казино MGA (cookies, avalon, bobcasino)
Dear Radka
Thanks for your answer. I noticed something strange. But maybe everything isn't that bad and I'm doing the right thing.
I have filed a complaint with the casinos of B2C operator N1 Interactive limited (MGA licensed casino) (some of their brands). I also accidentally contacted playamo with my complaint. In this complaint I list some MGA regulations that the casinos have broken. The casinos answered. All good and right. But Playamo (Antillephone) replied at the same time and verbatim as the MGA Casino. Is it normal and legitimate that they have the same management and/or grievance body as MGA? Keyword: key function? Again, it says that Playamo is "related" to MGA casinos (cookies, avalon, bobcasino)
Привіт,
хороший день. Я також уже подав скаргу на Dama NV (GetSlots) в Кюрасао, оскільки я, очевидно, навмисно обдурив 2900 євро.
https://casinoguru-uk.com/getslots-casino-player-winnings-have-been-capped
Я надіслав скаргу електронною поштою. У вас є ідеї, як я можу вжити заходів проти шахраїв?
Hello,
good day. I have also already filed a complaint against Dama NV (GetSlots) in Curacao as I obviously intentionally cheated out of €2,900.
https://casinoguru-uk.com/getslots-casino-player-winnings-have-been-capped
I sent the complaint via email. Do you have any ideas how I can take action against the scammers?
Hallo,
guten Tag. Ich habe auch schon Beschwerde gegen die Dama NV (GetSlots) in Curacao eingereicht, da ich offensichtlich vorsätzlich um 2.900 € betrogen.
https://casinoguru-de.com/getslots-casino-die-gewinne-des-spielers-wurden-begrenzt
Habe die Beschwerde bei Mail geschickt. Habt Ihr noch Ideen wie ich gegen die Betrüger vorgehen kann?
Шановний Mister_Schweiz
Це цікаво, я розумію, що споріднені казино — тобто під тим самим керівництвом, або тими ж акціонерами тощо — ймовірно, відреагували б однаково або подібно, незалежно від того, за якою ліцензією працює кожне казино. Я вважаю, що це можна зрозуміти, тому що скаргою займаються, мабуть, одні й ті ж люди. Але у мене склалося враження, що вас більше хвилює відповідь MGA та органів влади Antillephone - вони схожі, я правий? 🤔
Я просто хочу бути впевненим, дякую.
Dear Mister_Schweiz
That is interesting, I can understand that related casinos - meaning under the same management, or the same shareholders, and so on - would probably respond the same or similar way, no matter under which license each casino operates. I believe that this can be understood because probably the same people deal with the complaint. But I got the impression, that you are more concerned about the response from the MGA and Antillephone authorities - being similar, am I correct? 🤔
I just want to be sure, thank you.
Я не знаю, чи це сумісно з ключовими функціями, коли казино з різними ліцензіями мають той самий відділ управління та скарг. Я також вважаю дуже нечесним, коли казино з ліцензією на Кюрасао відповідає на скаргу тими самими словами, що й на скаргу на казино з ліцензією MGA.
I don't know if this is compatible with the key functions when casinos of different licenses have the same management and complaints department. I also find it highly dishonest when a Curacao licensed casino responds to a complaint with the same words as the complaint against a MGA licensed casino.
Привіт, це питання для обговорення, але той факт, що казино з різними ліцензіями мають однакове керівництво, не повинно бути проблемою. Це звичайна практика, оскільки ліцензії платні. І якщо у них одне керівництво, велика ймовірність, що відповідатимуть схожі люди.
Hello, it is a matter for discussion, but the fact that casinos with different licenses have the same management does not have to be a problem. This is a common practice because licenses are paid for. And if they have the same management, there is a high probability that similar people will answer.
Останнім часом у когось були проблеми з Playamo. Зазвичай завжди було найкраще. Оплата протягом години. Але цього разу кажуть, що це проблема coinspad (їх кінець), і я чекав 3 дні, і все ще нічого. Коли я кажу, що не можу внести депозит, вони дуже хочуть це виправити.
Cjrid
Anyone had issues with Playamo lately.there normally always been the best . Pay out within hours . But this time saying it’s a coinspad issue(their end)and ive been waiting 3 days and still nothing . When I say I can’t deposit either their more than eager to fix it .
Cjrid
Все частіше ми бачимо, що сторонні постачальники платежів казино намагаються надавати свої послуги казино. Якщо це також стосується і тут, ймовірно, знадобиться деякий час, щоб це пройти.
Той факт, що ви також не можете внести депозит, запевняє мене, що проблема складніша. Я б сказав, що вам довелося почекати, поки проблему вирішать.
До речі, я радий, що це ваша перша проблема в цьому казино, я перевірив його індекс безпеки - добре, я був би дуже насторожений: https://casino.guru/Playamo-Casino-review#tab=js-tab - репутація
Я схрещую пальці та тримайте нас у курсі.
До речі, чи є якісь альтернативні робочі варіанти оплати, які можна спробувати, якщо виникне потреба?
More and more often we see that casino's 3rd party payment providers struggle to provide their services to casinos. If this is also the case here, it will probably require some time to get through it.
The fact that you also can't deposit assures me the issue is more complex. I'd say you had to wait until the issue is fixed.
By the way, I'm glad this is your first trouble in this casino, I checked its safety index - well, I would be quite alerted: https://casino.guru/Playamo-Casino-review#tab=js-tab-reputation
My fingers are crossed and keep us posted.
By the way, are there any alternative working payment options you can try if the need arises?
Є шалена кількість ігор, ви можете знайти тут все. Playamo приймає криптовалюти (BTC, ETH тощо) і має бонуси на депозити та безкоштовні обертання, хоча інші казино надають більше бонусів, наприклад trustdice та bc. Але те, що відрізняє Playamo від інших, так це їх обслуговування клієнтів! Що абсолютно дивно. Викликайте кращого VIP-менеджера в грі Ілона! Ти найкращий.
There are a crazy number of games, you can find everything here. Playamo accepts cryptocurrencies(BTC, ETH, etc.), and has deposit bonuses, and free spins, although other casinos give more bonuses like trustdice and bc. But what makes Playamo stand out from the rest is their customer service! Which is absolutely amazing. Shout out to the best VIP Manager in the game Ilona! Your the best.
Є шалена кількість ігор, ви можете знайти тут все. Playamo приймає криптовалюти (BTC, ETH тощо) і має бонуси на депозити та безкоштовні обертання, хоча інші казино надають більше бонусів, наприклад trustdice та bc. Але те, що відрізняє Playamo від інших, так це їх обслуговування клієнтів! Що абсолютно дивно. Викликайте кращого VIP-менеджера в грі Ілона! Ти найкращий.
There are a crazy number of games, you can find everything here. Playamo accepts cryptocurrencies(BTC, ETH, etc.), and has deposit bonuses, and free spins, although other casinos give more bonuses like trustdice and bc. But what makes Playamo stand out from the rest is their customer service! Which is absolutely amazing. Shout out to the best VIP Manager in the game Ilona! Your the best.
Привіт, з вашого опису я бачу, що ви любите грати з бонусами. Чи вдалося вам виграти з будь-яким бонусом у цьому казино? Крім того, чи вдалося вам вивести гроші з казино, коли ви згадуєте про криптовалюти?
Hi, I see from your description that you like to play with bonuses. Have you managed to win with any bonus in this casino ? Additionally, have you managed to withdraw from the casino when you mention cryptocurrencies?
Кожен говорить те, що хоче, і досвід, який у нього є, вам не потрібно бути там і говорити те, що ви хочете, просто грайте і мовчіть
Everyone says what they want and the experience they have, you don't have to be there saying what you want, just play and shut up
Cada um diz o que quer e a experiência que tem nao tens que estar para ai a dizer o que te apetece joga e cala te
Так, це так, кожен може мати свою думку. Оскільки я адміністратор форуму, це цілком нормально для мене запитувати додаткову інформацію, оскільки вона також може бути корисною для інших гравців. Тож у цьому випадку вам не потрібно відразу бути безпідставно різким, і я хочу вас попередити, оскільки якщо ви продовжите це робити, вас забанять.
Що стосується самого казино, то хотілося б зазначити, що ви його тут хвалили і намагалися похвалити відгуком користувачів. Однак я не впевнений, що відгук користувача був чесним і написаним лише з одного облікового запису. Крім того, наша внутрішня система виявила занадто багато схожості з іншими відгуками, які вже були надіслані до цього казино, тому я хотів попросити більше деталей. Додам, що ми робимо це для того, щоб оцінка користувачів була максимально правдивою.
У будь-якому разі, виходячи з написаного, я хотів би лише сказати, що для одного облікового запису дозволено лише один відгук користувача, і це також чітко прописано в наших правилах, які ви можете знайти тут:
https://casino.guru/terms-and-conditions
Також ваш відгук користувача було позначено як мотивований казино. Вам обіцяли якусь компенсацію?
Yes that's right, everyone can have their opinion. As I am an admin on the forum, it is perfectly normal for me to ask for more information, as it can also be useful for other players. So in this case you don't have to be unnecessarily harsh right away, and I want to warn you because if you continue to do that, you'll get banned.
As for the casino itself, I would like to mention that you praised it here and tried to praise it with a user review. However, I'm not sure if the user review was honest and written from just one account. Also our internal system detected too many similarities to other reviews submitted already to this casino, so I wanted to ask for more details. I will add, that we do this in order to keep the user rating as genuine as possible.
Anyway, on the basis of what has been written, I would just like to say that only just one user review is allowed per account and It's also clearly written in our rules, which you can find here:
https://casino.guru/terms-and-conditions
Also your user review was marked as casino motivated. Have you been promised any compensation in return?
Насправді здається, що лише одна особа чи група, які мають однакові інтереси, намагаються опублікувати якомога більше чудових відгуків.
Ви якось пов’язані з казино чи іншими «гравцями» з відхиленими, упередженими відгуками користувачів?
Тому що я бачу, що ваш відгук також було відхилено, знову ж таки через занадто багато схожості,..
Actually, it seems like when just one person or a group sharing the same interest is trying to post as many great reviews as possible.
Are you somehow related to the casino or to the other "players" with rejected, biased user reviews?
Because I see your review was rejected too, again because of too many similarities,..
Просто тримайся подалі звідси.
Справді погано !!
Неймовірні відчуття від гри!!
Найчастіше, ніж будь-коли, слоти завжди відчували себе на межі вичерпання.
Це не має нічого спільного з азартними іграми. В іншому випадку мій депозит до ставки становить мінімум 1:10
Тут просто паскудні 1:2, це справді жалюгідно.
Безкоштовні обертання приносять вам від 1,90 до 4,5 євро, незважаючи на 30 обертань. Це справді неможливо. Навіть якщо ви витратите свої гроші, ви отримаєте від них більше, ніж граючи тут!!
На мій погляд, можна говорити багато абсолютно фальшивого і сумнівного, як стверджують наші політики. Такі сайти мають бути заблоковані в Європі.
Після цього ви можете фінансувати будь-що інше за допомогою своїх ігор
Just stay away from here.
Really bad !!
Abysmal gaming feeling!!
More often than ever, slots have always felt on the verge of running out.
This has nothing to do with gambling. Otherwise my deposit to stake ratio is a minimum of 1:10
Here just lousy 1:2 that's really miserable.
Free spins bring you between €1.90 and €4.5 despite 30 spins. That's really impossible. Even if you burn your money you will get more out of it than if you play here!!
In my opinion, a lot can be said that is completely fake and dubious as our politicians claim. Such sites should be blocked in Europe.
Afterwards you can finance anything else with your games
Bleibt bloß weg hier .
Wirklich schlecht !!
Abgrundtief mieses Spielgefühl!!
Slots haben so oft wie noch nie gefühlt immer kurz vor knapp .
Das hat nichts mit Glücksspiel zu tun woanders ist mein Verhältnis Einzahlung zu Einsätzen Minimum 1zu10
Hier Grade mal lausige 1zu2 das wirklich miserabel.
Freispiele bringen trotz 30drehungen Grade mal 1,90€-4,5€. Sowas wirklich unmöglich . Selbst wenn du dein Geld verbrennst hast du mehr davon wie wenn du hier spielst !!
Meiner Meinung nach komplett Fake und unseriös wie unsere Politiker behaupten kann man viel . Solche Seiten sollten gesperrt sein im europäischen Raum .
Nachher finanziert ihr noch sonst wenn mit eurem Spielen
Привіт! Судячи з того, що ви описали, у вас поганий досвід роботи з казино.
Але, на жаль, треба сказати, що в довгостроковій перспективі казино завжди має перевагу над гравцем, який зазвичай програє там свої гроші. Я бачу, що це траплялося і з вами, і якщо ви відчуваєте, що щось не так, я б навіть не грав у такому казино.
Я також бачив, що в казино є багато невирішених скарг і досить низький індекс безпеки . Тож я б, напевно, уникав цього.
Hi, according to what you described you don't have a good casino experience.
But unfortunately it has to be said that the casino always has an advantage in the long run over the player who usually ends up losing his money there. I can see that this has happened to you as well, and if you feel that something is wrong, I wouldn't even play in such a casino.
I've also seen that the casino has a lot of unresolved complaints and a pretty low safety index. So I would probably avoid it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.