9 міс. тому
2
Мені дуже подобається грати в цьому казино, у ньому багато слотів, які мені подобаються, я мав непогані виграші, виведення справ дуже швидке, а підтримка та VIP-менеджер чудові.
I really enjoy playing in this casino, it has a lot of slots i like, i've had good winnings, the withdrawals are really really fast and support and VIP manager are great.
Привіт, коли ви говорите про зняття коштів, як швидко гроші надходять на ваш рахунок? Який метод ви використовуєте для зняття?
Що стосується ваших улюблених слотів, які тут є, які вони?
Я думаю, що відповіді можуть бути корисними для інших гравців, якщо вони стежать за цією темою. 😎😁
Hello, when you talk about withdrawals, how fast is the money in your account ? What method do you use to withdraw ?
As for your favourite slots that are here, what are they ?
I think the answers might be helpful for other players if they follow this thread. 😎😁
Надзвичайно веселе та зручне казино, яке заслуговує на довіру, і тут представлено такий широкий вибір найкращих слотів, ігор та живих ігор, які можна знайти в 5-зірковому казино.
Виплати надзвичайно швидкі, а господарі привітні та готові допомогти, особливо Дана
super fun and user friendly, trustworthy casino and they host such a wide variety of the best slots, games and live gaming that you'd find at a 5 star casino.
The payouts are super quick and the hosts are friendly and helpful, especially Dana
Ну, це приємно чути. Не могли б ви розповісти нам більше про свій досвід оплати в цьому казино? Нам, безперечно, хотілося б повідомити деякі подробиці про те, в які ігри ви граєте, або навіть про те, як швидко відбувається виведення коштів.😉
Well that is nice to hear. Could you tell us more about your experience paying at this casino, please? We would surely like to here some details, about what games do you play, or even how fast the withdrawals are.😉
Нещодавно я намагався зняти кошти з PlayAmo, але вони постійно відхиляють мій банківський/банківський переказ. Я отримував виправдання за виправданнями. Я не ввів правильний номер BIC/Swift, я не включив свій ідентифікатор банку, я не включив ідентифікатор свого відділення тощо тощо. Я вводив інформацію знову і знову, підтверджував її у своєму банку, тому що я думав, що втрачав розум. Одна особа каже мені вказати свій 3-значний ідентифікатор банку після коду BIC/Swift, потім інша особа каже мені видалити провінцію та поштовий індекс із місця, виділеного для фізичної адреси банку. Їхня система вимагає 11-значний (мінімум) номер банківського рахунку, але мій має лише 6 цифр (про що я говорив зі своїм банком). Один із онлайн-служб підтримки каже додати мій банківський ідентифікатор і транзитний номер перед номером мого банківського рахунку. Ніхто не дає мені прямої відповіді. Хтось має таку саму проблему і знає, як це виправити?
I recently tried to withdraw from PlayAmo and they keep declining my bank/wire transfer. I have received excuse after excuse. I haven't entered the right BIC/Swift number, I didn't include my Bank ID, I didn't include my Branch ID etc etc. I have entered the information over and over, confirmed it with my bank because I thought I was losing my mind. One person tells me to include my 3 digit bank ID after my BIC/Swift code, then another person tells me to remove the province and the postal code from the space allocated for the banks physical address. Their system asks for an 11 digit (minimum) bank account number but mine has only 6 digits (which I talked to my bank about) , one of the online support says to add my Bank ID and Transit number infront of my bank account number. No one gives me a straight answer. Anyone else have the same problem and know how to fix this?
Боже... Мабуть, це дуже дратує. Кожного разу, коли я чую про подібну проблему зі зв’язком, мені хочеться сказати: «Гей, просто встановіть дзвінок по Skype і домовтеся особисто. Оплата гравця має бути головним пріоритетом, без жодних непотрібних ускладнень».
Що ж, я також можу уявити, що це спровокує цілий новий раунд дебатів. У будь-якому випадку, можу я знати, як довго ви займалися деталями трансферу? Це запитання виникає недаремно: хоча ми надаємо гравцям у подібних обставинах безкоштовну підтримку, ми також надаємо казино крайній термін, до якого вони повинні вирішити проблему самостійно. 🙁
Проте, враховуючи, що подання скарги безкоштовне, це може бути розумним кроком.
Я розкажу тобі деталі, а ти скажи мені, що думаєш:
https://casinoguru-en.com/how-we-resolve-casino-complaints
Oh my... It must be really annoying. Every time I hear about a communication problem of this nature, I want to say, "Hey, just set up a Skype call and work things out in person. The player's payment should be the main priority, without any needless complications."
Well, I can also imagine that this would spark a whole new round of debate. In any case, may I know how long have you been dealing with the transfer details? This question arises for a reason: although we give players in similar circumstances free support, we also give casinos a deadline by which to fix the issue on their own. 🙁
Nevertheless, considering that filing a complaint is free, it might be a wise move.
I will give you the specifics, and you tell me what you think:
https://casinoguru-en.com/how-we-resolve-casino-complaints
Минуло більше 2 тижнів. Вчора я повторно подав нове вилучення. На сайті сказано, що це триває, але вони сказали це вже 5 разів. Кожного разу, коли я надсилаю заявку на зняття, вони надсилають електронний лист через день або два і повідомляють, що мій банк відхилив її. Я зв’язався зі своїм банком, і вони повідомили мені, що не можуть відхилити те, що вони не отримують. Я попросив у казино номер транзакції/номер трасування, але вони не надають його. Коли я запитую, чому було відхилено, вони передають моє занепокоєння до так званого фінансового відділу для розслідування. Щоразу я отримую різні інструкції щодо введення банківської інформації. Одного разу мені навіть сказали ввести код BSB, який використовується лише в австралійських банках. Я знову пояснив, що я з Канади. Я не знаю, чи вони не вміють читати, чи просто заповнюють екран збереженими поясненнями.
It's been over 2 weeks now. I resubmitted a new withdrawal yesterday. The site says it's in progress but they have said that 5 times now. Each time I submit a withdrawal they email a day or 2 later and say it was declined by my bank. I contact my bank and they inform me they cannot decline what they do not receive. I have asked for a transaction number/trace number from the Casino and they will not supply it. When I ask why it was declined, they forward my concern to the so called finance department for investigation. Each time I receive different instructions about entering my banking information. I was even told once to enter a BSB Code which is only used in Australian banks. I explained again I was from Canada. I don't know if they can't read or just filling the screen with saved explanations.
Я вважаю, що ви вчинили правильно, подавши скаргу сюди. Нашій команді просто потрібна додаткова інформація від вас, щоб вони могли розпочати розслідування справи. Щойно ви їх надасте, ми почнемо далі, і, сподіваюся, скоро ми зможемо з’ясувати причину всієї цієї ситуації.
Приходьте до нас із будь-якими новинами з казино.
I believe that you have done the right thing to submit a complaint here. Our team just needs some additional information from you so they can start to investigate the matter. As soon as you provide those, it'll move forward, and hopefully soon we'll be able to find out the reason for causing this whole situation.
Please come to us with any news from the casino.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.