ГоловнаФорумКазиноPlayAmo Casino - загальне обговорення

PlayAmo Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Mister_Schweiz
|
5 042 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
9 міс. тому

Найкраще онлайн казино😁

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Дуже хороше казино!!!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мені дуже подобається грати в цьому казино, у ньому багато слотів, які мені подобаються, я мав непогані виграші, виведення справ дуже швидке, а підтримка та VIP-менеджер чудові.

Автоматичний переклад.
Macs307
9 міс. тому

Привіт, коли ви говорите про зняття коштів, як швидко гроші надходять на ваш рахунок? Який метод ви використовуєте для зняття?

Що стосується ваших улюблених слотів, які тут є, які вони?

Я думаю, що відповіді можуть бути корисними для інших гравців, якщо вони стежать за цією темою. 😎😁

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Надзвичайно веселе та зручне казино, яке заслуговує на довіру, і тут представлено такий широкий вибір найкращих слотів, ігор та живих ігор, які можна знайти в 5-зірковому казино.

Виплати надзвичайно швидкі, а господарі привітні та готові допомогти, особливо Дана

Автоматичний переклад.
megsnorelle1
9 міс. тому

Ну, це приємно чути. Не могли б ви розповісти нам більше про свій досвід оплати в цьому казино? Нам, безперечно, хотілося б повідомити деякі подробиці про те, в які ігри ви граєте, або навіть про те, як швидко відбувається виведення коштів.😉

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Нещодавно я намагався зняти кошти з PlayAmo, але вони постійно відхиляють мій банківський/банківський переказ. Я отримував виправдання за виправданнями. Я не ввів правильний номер BIC/Swift, я не включив свій ідентифікатор банку, я не включив ідентифікатор свого відділення тощо тощо. Я вводив інформацію знову і знову, підтверджував її у своєму банку, тому що я думав, що втрачав розум. Одна особа каже мені вказати свій 3-значний ідентифікатор банку після коду BIC/Swift, потім інша особа каже мені видалити провінцію та поштовий індекс із місця, виділеного для фізичної адреси банку. Їхня система вимагає 11-значний (мінімум) номер банківського рахунку, але мій має лише 6 цифр (про що я говорив зі своїм банком). Один із онлайн-служб підтримки каже додати мій банківський ідентифікатор і транзитний номер перед номером мого банківського рахунку. Ніхто не дає мені прямої відповіді. Хтось має таку саму проблему і знає, як це виправити?

Автоматичний переклад.
12019467Kb
3 міс. тому

Боже... Мабуть, це дуже дратує. Кожного разу, коли я чую про подібну проблему зі зв’язком, мені хочеться сказати: «Гей, просто встановіть дзвінок по Skype і домовтеся особисто. Оплата гравця має бути головним пріоритетом, без жодних непотрібних ускладнень».

Що ж, я також можу уявити, що це спровокує цілий новий раунд дебатів. У будь-якому випадку, можу я знати, як довго ви займалися деталями трансферу? Це запитання виникає недаремно: хоча ми надаємо гравцям у подібних обставинах безкоштовну підтримку, ми також надаємо казино крайній термін, до якого вони повинні вирішити проблему самостійно. 🙁

Проте, враховуючи, що подання скарги безкоштовне, це може бути розумним кроком.

Я розкажу тобі деталі, а ти скажи мені, що думаєш:

https://casinoguru-en.com/how-we-resolve-casino-complaints


Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Минуло більше 2 тижнів. Вчора я повторно подав нове вилучення. На сайті сказано, що це триває, але вони сказали це вже 5 разів. Кожного разу, коли я надсилаю заявку на зняття, вони надсилають електронний лист через день або два і повідомляють, що мій банк відхилив її. Я зв’язався зі своїм банком, і вони повідомили мені, що не можуть відхилити те, що вони не отримують. Я попросив у казино номер транзакції/номер трасування, але вони не надають його. Коли я запитую, чому було відхилено, вони передають моє занепокоєння до так званого фінансового відділу для розслідування. Щоразу я отримую різні інструкції щодо введення банківської інформації. Одного разу мені навіть сказали ввести код BSB, який використовується лише в австралійських банках. Я знову пояснив, що я з Канади. Я не знаю, чи вони не вміють читати, чи просто заповнюють екран збереженими поясненнями.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Сподіваюся, хтось тут може допомогти мені вирішити цю проблему.

Автоматичний переклад.
12019467Kb
3 міс. тому

Я вважаю, що ви вчинили правильно, подавши скаргу сюди. Нашій команді просто потрібна додаткова інформація від вас, щоб вони могли розпочати розслідування справи. Щойно ви їх надасте, ми почнемо далі, і, сподіваюся, скоро ми зможемо з’ясувати причину всієї цієї ситуації.

Приходьте до нас із будь-якими новинами з казино.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого